Onko täällä yhtään vanhempia therianeita,kun nuo 13-15vuotiaat? :D (ei siis nuoremmissa vikaa,mutta etsin vanhempaa seuraa ystäväksi)
Itse olen uusi tämän jutun kanssa, mutta totesin olevani yksi.
Vielä on paljon opittavaa asian suhteen kylläkin. :')
No h8.
Vanhempia therianeita?
16
273
Vastaukset
- TunkaTherian
Ainiin ja jos porukkaa saa jostain kiinni, niin saa laittaa viestillä,mistä löytää :3
Ja asuinpaikkaa saa kertoa jos uskaltaa. - Truuu
Jos joku yli 10-vuotias luulee olevansa therian, niin mää tapan itteni.
- Anonyymi
Stop älä tapa ittees oon kylläkin 11 mutta juu....
Minä olen yli 15v!
- Anonyymi
animehomo- kirjoitti:
Oletko therian?
Ofc
Ite oon 14v ja theoristi! Addaa mut snapis vittu.oon.yksinainen
- Osku12121
No joo, tällä 25v m ilmoittautuu.
- TunkaTherian
Saako sut jostain kiinni? :D
- TherianSusi
Oon therian mut nuorta ikäluokkaa... Mut kikis voisin jutella jos siis haluut.... :) Mun kik ois Midnight__Misty et kyselemään vain :)
- Pirajjjja
Hei! Mä oon terroristi kerro jos haluut tulla juttelee voit kertoo vaikka osottees ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1473181- 1082603
- 512571
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402238Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4822059- 1101901
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521875Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91724Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151637Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111508