Onko täällä yhtään vanhempia therianeita,kun nuo 13-15vuotiaat? :D (ei siis nuoremmissa vikaa,mutta etsin vanhempaa seuraa ystäväksi)
Itse olen uusi tämän jutun kanssa, mutta totesin olevani yksi.
Vielä on paljon opittavaa asian suhteen kylläkin. :')
No h8.
Vanhempia therianeita?
16
283
Vastaukset
- TunkaTherian
Ainiin ja jos porukkaa saa jostain kiinni, niin saa laittaa viestillä,mistä löytää :3
Ja asuinpaikkaa saa kertoa jos uskaltaa. - Truuu
Jos joku yli 10-vuotias luulee olevansa therian, niin mää tapan itteni.
- Anonyymi
Stop älä tapa ittees oon kylläkin 11 mutta juu....
Minä olen yli 15v!
- Anonyymi
animehomo- kirjoitti:
Oletko therian?
Ofc
Ite oon 14v ja theoristi! Addaa mut snapis vittu.oon.yksinainen
- Osku12121
No joo, tällä 25v m ilmoittautuu.
- TunkaTherian
Saako sut jostain kiinni? :D
- TherianSusi
Oon therian mut nuorta ikäluokkaa... Mut kikis voisin jutella jos siis haluut.... :) Mun kik ois Midnight__Misty et kyselemään vain :)
- Pirajjjja
Hei! Mä oon terroristi kerro jos haluut tulla juttelee voit kertoo vaikka osottees ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti37239509Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1087987Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315810Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214308Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi603724Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta523417Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D742941- 262672
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182361En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122174