Onko täällä yhtään vanhempia therianeita,kun nuo 13-15vuotiaat? :D (ei siis nuoremmissa vikaa,mutta etsin vanhempaa seuraa ystäväksi)
Itse olen uusi tämän jutun kanssa, mutta totesin olevani yksi.
Vielä on paljon opittavaa asian suhteen kylläkin. :')
No h8.
Vanhempia therianeita?
16
267
Vastaukset
- TunkaTherian
Ainiin ja jos porukkaa saa jostain kiinni, niin saa laittaa viestillä,mistä löytää :3
Ja asuinpaikkaa saa kertoa jos uskaltaa. - Truuu
Jos joku yli 10-vuotias luulee olevansa therian, niin mää tapan itteni.
- Anonyymi
Stop älä tapa ittees oon kylläkin 11 mutta juu....
Minä olen yli 15v!
- Anonyymi
animehomo- kirjoitti:
Oletko therian?
Ofc
Ite oon 14v ja theoristi! Addaa mut snapis vittu.oon.yksinainen
- Osku12121
No joo, tällä 25v m ilmoittautuu.
- TunkaTherian
Saako sut jostain kiinni? :D
- TherianSusi
Oon therian mut nuorta ikäluokkaa... Mut kikis voisin jutella jos siis haluut.... :) Mun kik ois Midnight__Misty et kyselemään vain :)
- Pirajjjja
Hei! Mä oon terroristi kerro jos haluut tulla juttelee voit kertoo vaikka osottees ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i641138Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä151926- 57797
Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67737Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol269736Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6711- 62662
Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment180659Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31635- 29618