Ollaan lähdössä huhti-toukokuun vaihteessa kalitheaan, La marquiseen. Onko kokemuksia, vinkkejä yms. Mikä olisi hyvä tietää ennen reissua? Ja sitten myös ajanvietevinkkejä kaipaisin. Minne mennä Rodoksella ja mikä on must see?
Kiitos kaikista kommenteista jo etukäteen.
La marquise - onko kokemuksia?
5
3817
Vastaukset
Laitteleppa tänne sitten kokemuksia kohteestasi, olen lähdössä elokuussa 2-viikoksi ko. hotelliin. TripAdvisorin sivuilta olen juttuja lukenut ja suurin osa on positiivisia kokemuksia mutta makunsa kullankin. Hyvää ja rentouttavaa matkaa Teille.
- mumma67
Hei 😊 Mekin lähdetään 29.4 ja olen lukenut eri kokemuksia, googl.. kuvii jne. Aivan mahtava paikka ja varsinkin just bungalow tai sviitti (oma allas) luxusta elämään ja meillä sviitti. Tulee mahtava loma ☀ ja lämmintäkin ennusteiden mukaan 20-24. Ihanaa lomaa siis teille, meille.
- Syksyllä_Markiisiin
Voi hurja! Olemme olleet tyttäreni kanssa 2 kertaa "Markiisissa". Olette tehneet hyvän valinnan. Meillä ollut junior suite ja all.inc. Ai että.... On ihanaa tuntea itsensä kuningattareksi, sellaista siellä on. Puitteet, kohtelu, altaat, ruoka.
Tuohon junior suite alueelle ei pääse ollenkaan alle 16 vuotiaat. Siellä on rauhallista. Alueella on oma allasbaari, jossa Mike ja Manolis baarimikkoina - syötävän komeita poikia :)
Matkaa Rodoksen keskustaan tulee noin 7 km. Taksilla kävimme. Bussillakin pääsee siitä ihan vierestä menee reitti.
Rannalle tulee matkaa noin 200 m. Mutta ei tarvitse kävellä . Bell Boy kuskaa golfautollaan ja tuo takaisin. Kuten myös kuskaa laukut huoneisoon ja jos muutenkin tarvitsette alueella liikkumiseen kuljetusta niin kutsukaa Bell boy. - Mosinamosi
Minkälaista oli? Ollaan lähdössä lokakuussa. Onko kokemuksia kylpylästä? Ja hoidoista?
- Rodos17
Hei! Nyt kaivattais kokemuksia ko.hotellista? :) Matkatoimisto päätti siirtää meidät Marquise hotelliin koska aiemmin varaamamme hotsku ei valmistu ajoissa..
Miten hotellilla toimii tuo all inclusive, jos oikein olen ymmärtänyt ei rannekkeita ole käytössä? Onko rannalla hyvin tilaa, vai onko aurinkotuolit varattu aamusta iltaan? Kaikki kokemukset on erittäin tervetulleita, vielä ehditään tarvittaessa etsimään uusi paikka :D Vähän mietityttää, että onko hotelli liiankin ylellinen näin tavan tallaajille.. ;) Meillä varattuna junior sviitti allasnäköalalla.
Rodos itsessään on erittäin tuttu paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5476946Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3212599Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872015- 1271216
- 301158
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41138- 85975
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel99951Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60925- 41812