Tarvitsen rahaa vaatteisiin mutta miten?

Karkkikaamelli

Olen 11.vuotias. Tarvitsisin rahaa kenkiin jotka ovat kalliit ja muuhun kivaan, rahaa tällä hetkellä 95€.en saa viikko/kuukausi rahaa, olen yrittänyt kerätä pulloja mutta ylensä se raha on noin 2-3€ joten en sillä rahalla voi osta mitään. Olen pyytänyt vanhempia mutta sanovat että jos haluat ostaa vaatteita (siis kyllä hekin osavat usein) niin osta onalla rahalla ja isovanhenpia näen niin harvoin etten heiltä viitsi alkaa kinuamasn joten NYT niitä vinkkejä kehiin kiitos.

7

836

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bonyswäy

On se tietysti ikävää, mutta ei sinullakaan rassukalla ole muuta mahdollisuutta kun prostituutio. Sipilä on leikannut sinulta kaiken, aivan kaiken paitsi pankin, jonka päällä yleensä vain istut.

Valitsemasi ammattilaisen tie on toimeen tarttuvan nuoren osoitus siitä, että Sipilä ja Berner voivat mennä vaikka sikalaan astuttavaksi.

• Lilli-Marleena

Voi voi tyttö parka. Mitees sinä nyt tuollalailla huoraksi aloit jo ala-asteella.

• Pakarat_paukkumaan

Kunhan NATO jenkki soturit saapuvat miehittämään Suomea, niin sinulla alkaa kulta-ajat. Ne pojat ei ikää kysele, eikä rahojaan säästele. Huumeitakin antavat, jotta sinun olisi kivempi työskennellä heijän kanssaan.

Okinawalla ovat niittäneet mainetta alaikäisiä raiskaamalla ja huumeita levittämällä.

http://yle.fi/uutiset/3-8157487

• VaikkaOlisiProvo

Olette henkisesti sairaita! Kaulakiikkuun kaikki 3 vastaajaa.

• yityirt

Aloitus oli trolli ja niin on vastauksetkin

• Thaa

Vanhempasi ovat vastuussa elatuksestasi, mukaanlukien asiallinen vaatetus. Onko sinulla jo sellaiset vaatteet, joita TARVITSET, nimittäin pisti silmään tuo "kalliita": ehkä vanhempasi vain tarkoittavat, että ei sinulta oikeasti mitään puutu, joten jos haluat jotain ylimääräistä ja vielä kallista, joudut maksamaan ne itse (minkä tarkoituksena on opettaa käyttämään rahaa viisaasti).

• trolololoooo

Trolli. Tai jos ei ole, kysy jostain nuorten keskustelupalstalta ym. Suomi24:kin on nuortenpalsta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      99
      4290
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      357
      1076
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1022
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      992
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      871
    6. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      861
    7. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      826
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      807
    9. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      78
      801
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      796
    Aihe