Mulla on pieni video idea pula et en keksi mitään vidi ideaa mun yt kanavalle! Auttakaa
Onko teillä ideoita? Ei mydayta koska mul on kohta vähän liikaa
Kanava WATERMELON 👍
Oisko video ideoita?
30
7886
Vastaukset
Haastevideo!
https://www.youtube.com/watch?v=bRR77JceqFI- Truuu
Mainostus kehittyy.
Suosittelen tekemään pelivideoita, tai ns. "let's play" videoita. Siinä puhut pelaessasi ja yrität saada katsojan huvittumaan.
paitsi jos oot joku vitun helari nii sit älä ees yritä- autisti_helari
kyl se helareiltakin onnistuu.
www.youtube.com/c/jusujonii
Jos et keksi ideoita -> Kanava kiinni ja kohti uusia haasteita.
YT on jo täynnä jonniijoutavuuksia suoltavia wannabe-tubettajia, joten voit hyvin käyttää aikasi paremmin. Opettele vaikka virkkaamaan tai vaihtamaan autoon öljyt.- Truuu
Juuri näin! Jos yhtenä päivänä kärsit ideoiden puutteesta, voit sanoa hyvästit unelmillesi ja elää onnettomana loppu elämäsi.
- Anonyymi
Keskustelupalstat on täynnä tylyä tekstiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskustelupalstat on täynnä tylyä tekstiä.
Tylyä teksti on yleensä parempaa kuin se ras*smin, pedof*ilien, fanaatikkojen ja salaliittoteorioiden määrä.
Hassuinta tässä vastauksessa on se, että Youtubesta löytää ohjeet miten oppii virkkaamaan tai vaihtamaan ne öljyt. Monet on oppineet niin. On jopa muistaakseeni jokun isän tekemä kanava joka neuvoo erilaisissa käytännön asioissa, koska hän kasvoi ilman isää ja tarvitse niitä neuvoja.
Sitten on näitä, jotka opettelee jotain uutta ja Youtubessa näyttää miten edistyy asiasssa sekä mitä oppi virheistään yms.
YT on täynnä jonninjoutavuuksia jos vain katsoo niitä jonninjoutavuuksia, niin kuin Oldie näemmä tekee. Itse valitsee mitä katsoo tai tuottaa, se on hyvä puoli youtubessa; on mistä valita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tylyä teksti on yleensä parempaa kuin se ras*smin, pedof*ilien, fanaatikkojen ja salaliittoteorioiden määrä.
Hassuinta tässä vastauksessa on se, että Youtubesta löytää ohjeet miten oppii virkkaamaan tai vaihtamaan ne öljyt. Monet on oppineet niin. On jopa muistaakseeni jokun isän tekemä kanava joka neuvoo erilaisissa käytännön asioissa, koska hän kasvoi ilman isää ja tarvitse niitä neuvoja.
Sitten on näitä, jotka opettelee jotain uutta ja Youtubessa näyttää miten edistyy asiasssa sekä mitä oppi virheistään yms.
YT on täynnä jonninjoutavuuksia jos vain katsoo niitä jonninjoutavuuksia, niin kuin Oldie näemmä tekee. Itse valitsee mitä katsoo tai tuottaa, se on hyvä puoli youtubessa; on mistä valita.Just näin😀
Pelaa minecraftia niin saat paljon 5 vuotiaita katsojia.
- KyImis_
Minäkin katson noita minecrafteja. Tein itseasiassa oman, mutta en ehkä kehtaa julkaista sitä.
KyImis_ kirjoitti:
Minäkin katson noita minecrafteja. Tein itseasiassa oman, mutta en ehkä kehtaa julkaista sitä.
Julkaise vaan. Ei ole sinultakaan tullut mitään hetkeen.
- Anonyymi
Fresh
- Anonyymi
KyImis_ kirjoitti:
Julkaise vaan rohkeasti. Jos ihmiset ei tykkää niin sitten ei tykkää.
- Ingrid_Lindström
Tee video jossa meet ja laitat pääsi muurahaispesään ja laulat amerikan kansallislaulua.
- kirjoitinsiitäaineen
Sinulla on jo aihe, tee video siitä kuinka hankalaa on keksiä aihe....
Klisee, mutta ihan kiva sellainen. Eikä niin käytetty koulun ulkopuolella. Voisi löytää videoformaatista jonkin uuden näppärän kulman.
Valitettavasti aloitus vain on alkuvuodesta. Vaikka voihan joku muu toki huödyntää ajatuksen.jokutyyppi19 kirjoitti:
Klisee, mutta ihan kiva sellainen. Eikä niin käytetty koulun ulkopuolella. Voisi löytää videoformaatista jonkin uuden näppärän kulman.
Valitettavasti aloitus vain on alkuvuodesta. Vaikka voihan joku muu toki huödyntää ajatuksen.No kappas Saatanaa. Lyöntivirhe minulta....
- kartsa97
haaste video vois toimia :D muistan ku 2008 se oli kova sana ku kuvattii videoo keulimisest ja autiotalois käymisest :)
- Keijo_Keripukki
Tee yöllä tällainen video ja kuvaa samassa asunossa asuvien reaktioi.
https://www.youtube.com/watch?v=kk5a74Giz6A- Anonyymi
Ite teen vähän niiku vlogi kanavaa alotan tänää nii oon miettiny että haasteita vois ja sit käydä jossai hylätyis paikois :3
- ELLIQ
Tee piirrustusvideo tai blender vidi ja sit jotai kakkaa
- Ollsku
Älä tee mitää vaan leiki
- Anonyymi
Taikatemppu videot on aina hyviä mulla itelläkin on niitä ainakin 5
Luontojuttu tai fillarilla ajamista.
Laita tulee niin katson ajankulukseni.- Anonyymi
tulin etsimään video ideoita. Melkeen kukaan ei pysy aiheessa.. /:
- Anonyymi
Oisko jotain noob ideoita
- Anonyymi
Sama ongelma minulla!!
- Anonyymi
Itse yritän vain keksiä jotakin mutta nii
Minullakin on youtube kanava mut en keksi mitään videoita tai ideoita videoiden tekemiseen.
Youtube kanavani nimi on: 🤩Beauty😘 seuratkaa
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1212732- 981808
- 421255
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri1811242Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu771157Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu261124Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i631066Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28987Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38920Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56901