Oisko video ideoita?

Vesimelonii

Mulla on pieni video idea pula et en keksi mitään vidi ideaa mun yt kanavalle! Auttakaa

Onko teillä ideoita? Ei mydayta koska mul on kohta vähän liikaa





Kanava WATERMELON 👍

30

7476

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Truuu

      Mainostus kehittyy.

    • Suosittelen tekemään pelivideoita, tai ns. "let's play" videoita. Siinä puhut pelaessasi ja yrität saada katsojan huvittumaan.

      paitsi jos oot joku vitun helari nii sit älä ees yritä

      • autisti_helari

        kyl se helareiltakin onnistuu.
        www.youtube.com/c/jusujonii


    • Jos et keksi ideoita -> Kanava kiinni ja kohti uusia haasteita.

      YT on jo täynnä jonniijoutavuuksia suoltavia wannabe-tubettajia, joten voit hyvin käyttää aikasi paremmin. Opettele vaikka virkkaamaan tai vaihtamaan autoon öljyt.

      • Truuu

        Juuri näin! Jos yhtenä päivänä kärsit ideoiden puutteesta, voit sanoa hyvästit unelmillesi ja elää onnettomana loppu elämäsi.


      • Anonyymi

        Keskustelupalstat on täynnä tylyä tekstiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustelupalstat on täynnä tylyä tekstiä.

        Tylyä teksti on yleensä parempaa kuin se ras*smin, pedof*ilien, fanaatikkojen ja salaliittoteorioiden määrä.

        Hassuinta tässä vastauksessa on se, että Youtubesta löytää ohjeet miten oppii virkkaamaan tai vaihtamaan ne öljyt. Monet on oppineet niin. On jopa muistaakseeni jokun isän tekemä kanava joka neuvoo erilaisissa käytännön asioissa, koska hän kasvoi ilman isää ja tarvitse niitä neuvoja.
        Sitten on näitä, jotka opettelee jotain uutta ja Youtubessa näyttää miten edistyy asiasssa sekä mitä oppi virheistään yms.

        YT on täynnä jonninjoutavuuksia jos vain katsoo niitä jonninjoutavuuksia, niin kuin Oldie näemmä tekee. Itse valitsee mitä katsoo tai tuottaa, se on hyvä puoli youtubessa; on mistä valita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tylyä teksti on yleensä parempaa kuin se ras*smin, pedof*ilien, fanaatikkojen ja salaliittoteorioiden määrä.

        Hassuinta tässä vastauksessa on se, että Youtubesta löytää ohjeet miten oppii virkkaamaan tai vaihtamaan ne öljyt. Monet on oppineet niin. On jopa muistaakseeni jokun isän tekemä kanava joka neuvoo erilaisissa käytännön asioissa, koska hän kasvoi ilman isää ja tarvitse niitä neuvoja.
        Sitten on näitä, jotka opettelee jotain uutta ja Youtubessa näyttää miten edistyy asiasssa sekä mitä oppi virheistään yms.

        YT on täynnä jonninjoutavuuksia jos vain katsoo niitä jonninjoutavuuksia, niin kuin Oldie näemmä tekee. Itse valitsee mitä katsoo tai tuottaa, se on hyvä puoli youtubessa; on mistä valita.

        Just näin😀


    • Pelaa minecraftia niin saat paljon 5 vuotiaita katsojia.

      • KyImis_

        Minäkin katson noita minecrafteja. Tein itseasiassa oman, mutta en ehkä kehtaa julkaista sitä.


      • KyImis_ kirjoitti:

        Minäkin katson noita minecrafteja. Tein itseasiassa oman, mutta en ehkä kehtaa julkaista sitä.

        Julkaise vaan. Ei ole sinultakaan tullut mitään hetkeen.


      • Anonyymi

        Fresh


      • Anonyymi
        KyImis_ kirjoitti:

        Minäkin katson noita minecrafteja. Tein itseasiassa oman, mutta en ehkä kehtaa julkaista sitä.

        Julkaise vaan rohkeasti. Jos ihmiset ei tykkää niin sitten ei tykkää.


    • Ingrid_Lindström

      Tee video jossa meet ja laitat pääsi muurahaispesään ja laulat amerikan kansallislaulua.

    • kirjoitinsiitäaineen

      Sinulla on jo aihe, tee video siitä kuinka hankalaa on keksiä aihe....

      • Klisee, mutta ihan kiva sellainen. Eikä niin käytetty koulun ulkopuolella. Voisi löytää videoformaatista jonkin uuden näppärän kulman.
        Valitettavasti aloitus vain on alkuvuodesta. Vaikka voihan joku muu toki huödyntää ajatuksen.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        Klisee, mutta ihan kiva sellainen. Eikä niin käytetty koulun ulkopuolella. Voisi löytää videoformaatista jonkin uuden näppärän kulman.
        Valitettavasti aloitus vain on alkuvuodesta. Vaikka voihan joku muu toki huödyntää ajatuksen.

        No kappas Saatanaa. Lyöntivirhe minulta....


    • kartsa97

      haaste video vois toimia :D muistan ku 2008 se oli kova sana ku kuvattii videoo keulimisest ja autiotalois käymisest :)

    • Keijo_Keripukki
      • Anonyymi

        Ite teen vähän niiku vlogi kanavaa alotan tänää nii oon miettiny että haasteita vois ja sit käydä jossai hylätyis paikois :3


    • ELLIQ

      Tee piirrustusvideo tai blender vidi ja sit jotai kakkaa

    • Ollsku

      Älä tee mitää vaan leiki

    • Anonyymi

      Taikatemppu videot on aina hyviä mulla itelläkin on niitä ainakin 5

    • Luontojuttu tai fillarilla ajamista.
      Laita tulee niin katson ajankulukseni.

    • Anonyymi

      tulin etsimään video ideoita. Melkeen kukaan ei pysy aiheessa.. /:

    • Anonyymi

      Oisko jotain noob ideoita

    • Anonyymi

      Sama ongelma minulla!!

    • Anonyymi

      Itse yritän vain keksiä jotakin mutta nii

    • Minullakin on youtube kanava mut en keksi mitään videoita tai ideoita videoiden tekemiseen.


      Youtube kanavani nimi on: 🤩Beauty😘 seuratkaa

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      336
      3970
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2267
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      119
      1592
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1410
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1393
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1257
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1228
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1088
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1064
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      332
      976
    Aihe