Kuka käyttää hiirtäni?

Langaton marionetti

Minulla on Microsoftin langaton hiiri ja näppis. Ilmeisesti samassa kerrostalossa jollakulla muullakin on vastaavat. Minun vastaanottimeeni taitaa tulla jonkun toisen hiiren signaalit tai sitten on jotain muuta vikaa (onko tietoa?). On aika turhauttavaa koittaa tehdä hommia, kun joku toinen siirtelee hiirtä ja tuplaklikkailee näytölläni... Onko kokemuksia, eli mitä voisin tehdä? Koitin vaihtaa paristot, josko auttaisi. Luovutin ja kaivoin kaapista vanhan piuhallisen rotan (siinä vain harmikseni ei ole rullaa...).

7

1637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saako

sitä rottaa käyttämään toista kanavaa.

• Langaton marionetti

Kokeilin tuota useampaan otteseen, mutta ei auta.

• John, I'm only dancing

Oletko nyt varmistanut, ettei kukaan ole hakkeroinut koneeseesi? Oma langaton hiirulaiseni ei nimittäin viittä metriä kauempaa signaalia ota, eikä todellakaan seinän läpi. (Onpi tosin eri merkkinen ja patteritkin vaihdettu viimeksi vuosi sitten).

Teepä niin, että kun seuraavan kerran alkaa osoitin liikuskella, niin nappaa netti poikki. Jos osoitin pysähtyy, eikä liikahtele itsekseen ilman nettiyhteyttä, niin kakka juttu.

(Tai sitten naapurissa asuu joku nörtti, joka on viritellyt hiirensä lähetintehoja jotta ei tarvitse nousta sängystä monitorin ääreen.)

Jos kuitenkin selviää, että naapurissasi on samanlainen laitteisto, niin kannattaa tehdä reklamaatio valmistajalle. Hyvässä lykyssä saat uuden hiirun tilalle.

• Langaton marionetti

No sehän minullekin tuli ekaksi mieleen ja kiskaisin tietenkin nettipiuhan seinästä. Ei auttanut ongelmaan, tai sitten hakkeri osaa keskustella telepaattisesti koneeni kanssa (aikamoinen virtuoosi siinä tapauksessa ;).

Kun sitten vaihdoin tuohon langalliseen hiireen, lakkasi ylimääräiset liikuttelut. Omallanikin hiirellä on aika pitkä säde, ottaa olkkarista työhuoneeseen ja seinän läpi. Pitänee vain marssia kauppaan.

• Liner
        Langaton marionetti kirjoitti:

No sehän minullekin tuli ekaksi mieleen ja kiskaisin tietenkin nettipiuhan seinästä. Ei auttanut ongelmaan, tai sitten hakkeri osaa keskustella telepaattisesti koneeni kanssa (aikamoinen virtuoosi siinä tapauksessa ;).

Kun sitten vaihdoin tuohon langalliseen hiireen, lakkasi ylimääräiset liikuttelut. Omallanikin hiirellä on aika pitkä säde, ottaa olkkarista työhuoneeseen ja seinän läpi. Pitänee vain marssia kauppaan.

Muutamien käyttökokemusten jälkeen olen vahvasti sitä mieltä, että langalliset vermeet ovat ehdottomasti parempia kuin langattomat.

• ihmetellään kans
      • mielipide

Langattomat on mun mielestä ihan jees. Mulla on langaton hiiri ja näppis. Ainut miinus on se, että pattereita saa varsinkin hiireen vaihtaa aina parin kuukauden välein. En vaihtais enää johdollisiin vempeleisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22