jos laki ei kunnioita

loppuun.asti

minua, en minäkään lakia!!!!

11

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h6trgfd

      http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731

      Tuolta voit aloittaa. 2 luku käsittelee perusoikeuksia. Sitten voit jatkaa vaikka sosiaalialan lainsäädännön pariin, minkä perusteella sinullekin maksetaan kaikenlaisia tukiaisia.

      Voin toki luetella esimerkkejä loputtomiin, mutta kyllä se laki (tai tarkemmin sanottuna lainsäätäjä ja lainkäyttäjät) sinunkin kaltaisiasi tohveleita melko paljolla siunaa.

      • huolehditmitä

        Kysytäänpä sivustaseuraajana vastaatko itselles vai miten voit luulla,että se edeltävä on jokin kehno tunnetko hänet?Itseä ärsyttä nuo mustatuntuu jutut.Enkä ole aloittaja.


    • 167-176

      Minä kyllä kunnoitan lakia. Joskus niitä on ihan viisasta noudattaa vaikka ei kovin tykkäiskään. Joskus se lipsuu minultakin mutta isompia ongelmia ei ole ollut, sakot sain viimeksi joskus viime vuosituhannella enkä edes muista miksi, kai ne ihan syystä oli.
      Virkanilkeistä olen huolissani kun eivät lakeja noudata ja nimenomaan heidän pitäisi mutta monesti ovat jääneet kiinni laittomuuksista, valehtelusta ja asioiden vääristelystä jotka ovat sitten saaneet "tuntea nahoissaan". Sen verran noita tapauksia on ollut että luottamus tuskin koskaan täysin palautuu, ehkä jonkun yksittäisen virkahenkilön kohdalla noin voi käydä ja on käynytkin, mutta jokaisen virkanilkin on tuo luottamus osoitettava erikseen. Tämä on valitettava totuus pian 100 vuotta täyttävässä oikeus- ja sivistysvaltioksi itseään kutsuvassa maassa.

      Virkanilkin määritelmä

      Virkanilkki (lat. virkusnilkus), tuo ihmistä päällisin puolin muistuttava olio lymyilee usein virastossa virkapöydän takana. Ihmisestä sen erottaa vain siinä että järki puuttuu täysin. Virkanilkin pää ei sovellu muuhun käyttöön kun hattutelineeksi, joidenkin osalta ei siihenkään.
      Kun virkanilkki jää itse teossa kiinni lakien rikkomisesta ja/tai valehtelusta niin sen naama menee norsunvitulle ja muuttuu ensin vihreäksi, sitten keltaiseksi ja lopulta punaiseksi (aivan kuten liikennevalot), vettä tulee silmistä ja vaahtoa suusta. Sen lisäksi kuuluu epämääräisiä kurkkuääniä ja/tai mölinää jotka kelpaisivat kauhuleffan äänitehosteiksi.

      Virkahaitake (lat. virkushaitakus), on muuten samanlainen kun virkanilkki mutta aiheuttaa laittomilla virkatoimillaan enemmän haittaa yksilöille ja yhteiskunnalle murentaen yhteiskunnan selkäränkaa ja moraalia sekä on häpeäksi koko virkakunnalle sekä yleiselle lain kunnioitukselle.

    • Heihoihei

      Menehän tuonne oman käden oikeus palstalle pätemään.

      • oletko.pyörätuolissa

        Käytä sinä omaa kättäsi vemppaamiseen trollipelle. Ei sinusta muuhun ole, tuskin sulla seisookaan vammainen!


    • täysinviraton

      Suomen laki on oikeasti aivan loistavasti suunniteltu ja toimiva, mikäli meidän oma hieno virkakoneisto sitä itse noudattaisi, mutta niinhän ei tule käymään. Todellakin on väärin vaatia kansalaisten kunnioittamaan lakia, kun virkamiehet ja viranomaiset rikkovat sitä täysin edesvastuuttomasti. Ainoa ero kansalaisella ja virkaihmisellä on se, että kansalainen saisi näistä samoista rikoksista kovan tuomion, kun virkaihminen saa taputuksen päähän ja pullamössöä.

      • siinätulitotuus

        Hyvin sanottu!


      • Tuomarit

        Eli-älä tee niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon ja toinen pykälä kuuluu-ole mieliksi tai muuten- näin se menee virka nilkus tyyppien ajatus maailmassa ja toiminta malli on kuin neukkulassa ja pohjois koreassa.


      • 167-176
        Tuomarit kirjoitti:

        Eli-älä tee niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon ja toinen pykälä kuuluu-ole mieliksi tai muuten- näin se menee virka nilkus tyyppien ajatus maailmassa ja toiminta malli on kuin neukkulassa ja pohjois koreassa.

        Sitkeässä on venäjän vallan aikainen virkamiesasenne kohta 100-vuotiaassa suomessa.


    • oman-käden-oikeus

      Pahimpia paskoja ovat aina näiden suorittajien esimiehet. Piiloittelevat virkapöytänsä takanaan ja lukevat vanhoja Jalluja, vempaten samalla raivokkaasti. Jos pitää johonkin iskeä niin poliisipomoihin, tuomareihin ja poliitikoihin. He ovat kaiken paskan takana!

    • LainsuojatonHenkipatto

      Vainoaminen ei ole vieläkään rikos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6239
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      526
      3739
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      187
      3581
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2794
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2509
    6. 285
      2210
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1593
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      109
      1488
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1429
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1220
    Aihe