Jahtikauden 2016 huvimetsästäjän tittelistä käytiin jälleen kova kamppailu.
Tavanomaisen rikollisuuden piirissä kuvottavampia salametsästystapauksia oli koloon ajetun pienen ilvesnaaraan rääkkääminen polttamalla eläintä bensalla ja tappamalla eläinparka suurella joukolla ja reuhtomalla jo elotonta ruhoa. Muistakaan inhottavista rikoksista ei tullut pulaa.
Vahvaa näyttöä esitti myös metsästäjä, joka piipahdettuaan luonnossa eläimiä ahdistelemamassa sitoi koiransa auton vetokoukkuun, unohti piskin ja lähti ajamaan….
Surkeaa oli myös lukea metsästäjästä, joka ampui kaverinsa kauriina….
Vuoden huvimetsästäjäksi nimitettiin kuitenkin hemmo, joka jahtikauden kääntyessä lopulleen murtautui sikalaan, riisui housunsa ja kyykistyi 250 kg karjun astuttavaksi. Paineet olivat tietysti kasvaneet, kun poikien ”sorsajahdin” suhinat olivat taas päättyneet.
Jahtikauden 2016 huvimetsästäjä valittu
12
254
Vastaukset
Heh heh.....Hyvin on raati onnistunut valinnassaan. On tietysti valitettavaa kun eläimet kärsivät näissä metsästäjien sekoiluissa ja leikeissä, mutta hirnumatta näitä juttuja ei voi lukea. Kuten jo mainitsemissani lakipykälissä (metsästyslaki uusiksi) ehdotin, niin metsästäjän kamppeet tulisi vaihtaa pelleasuun.
- Riittäisi_sitten
sateenkaarimetsästäjälle "metsästystamineita", eikö vaan?
Mutta eikö ole mukavaa kun itse kysyy ja itse vastaa, niin aina saa mieleisensä lopputuloksen? Heh heh, sinähän pelkäät minua ihan yhtä paljon kuin tuommonen hysteerinen apina pelkää sutta. Selitetäänpä tollolle pikkusen, jotta ymmärtää mitä tarkoitan:
Sinä siis pelkäät sutta hysteerisesti ja paskot heti housuihisi nähtyäsi mitä tahansa jälkiä metsässä luullessasi niitä suden jättämäksi. Samalla tavalla jos tänne kirjoittaa joku muukin fiksu kuin minä, niin tuommonen pallinaamaraukka heti luulee pelottavan Susianalyytikon olleen asialla. Ja pelkosi minua kohtaan johtuu vajavuuden tunteesta, koet itsesi riittämättömäksi aistiessasi ylivertaisen älykkyyteni sinuun verrattuna. Kiitokset vielä ketjun aloittajalle, mainio avaus.- HyväHuomio
Susianalyytikko kirjoitti:
Heh heh, sinähän pelkäät minua ihan yhtä paljon kuin tuommonen hysteerinen apina pelkää sutta. Selitetäänpä tollolle pikkusen, jotta ymmärtää mitä tarkoitan:
Sinä siis pelkäät sutta hysteerisesti ja paskot heti housuihisi nähtyäsi mitä tahansa jälkiä metsässä luullessasi niitä suden jättämäksi. Samalla tavalla jos tänne kirjoittaa joku muukin fiksu kuin minä, niin tuommonen pallinaamaraukka heti luulee pelottavan Susianalyytikon olleen asialla. Ja pelkosi minua kohtaan johtuu vajavuuden tunteesta, koet itsesi riittämättömäksi aistiessasi ylivertaisen älykkyyteni sinuun verrattuna. Kiitokset vielä ketjun aloittajalle, mainio avaus.Hyvä huomio. Todella naurettavaa, että huvimetsästäjät pelkäävät susianalyytikkoa samalla primitiivisellä tavalla kuin he pelkäävät sutta....
Huvimetsästäjille susi on luonnon järjestys, jota he vastustavat sekä järki, jota he eivät ymmärrä. Susianalyytikko on ylivoimainen kriitikko joka käy yli mestsästäjän älyn ja iskee siksi hupiukon hermoon. - Edelleen_siis
kun itse kysyy ja itse vastaa, niin saa aina mieleisensä lopputuloksen.
- assssssssdasasaasassa
Jaa se analyytikko on tänne siirtynyt. Raukka ei pystynyt vastaamaan kysymyksiin siinä uusi aselakikeskustelussa... lähti pakoon kun hänen mietteitään kyseenalaistettiin.... ÄLÄ SAATANA JÄTÄ JUTTUA KESKEN SENKIN RUMPPAKULLI.
Heh heh, apinahan on ihan hysteerinen. Älä nyt kuiteskaan housuun pasko jos kissan tai koiran jäljet hangella näet.
- assssssssdasasaasassa2
Mitä ajattelit saavuttaa noilla vuodesta toiseen jatkuvilla paskakirjoituksilla. Ne on niin paskaa tekstiä, että jos ne julkaistaisiin joskus paperilla (mitä ei ikinä tapahdu) tulisi siitä niin paska kirja, ettei se kelpaa edes perseen pyyhkimiseen..
Ahahahahhaah muista kyykyttää anaalisutta.
- onneaneuvokselle
Assssd...... hyvä kysymys, kyllä meriiteillä Huvimetsästysneuvoksen arvonimi on saavutettu.
Perusteita en kehtaa kirjoitella, ne voitte listata vaikka tähän ketjuun.- Huvimetsästysneuvoksen
Arvonimestä:
2013 se tapahtui, kun lyyti toisen nimimerkin suojalla tuli kaapista ulos ja paljasteli poitsukaveriensa kanssa harrastamiaan ampuma-aseettomia puuhia huvimetsästyslaavuillaan. Poitsujen puuhailut on naamioitu "metsästykseksi", vaikka kyseessä on ryhmän intiimit leikit eli homostelurietastelu.
2013 jälkeen vuosittainen vuoden huvimetsästäjän statukseen yltäminen on ollut katkeamaton, niinpä Huvimetsästysneuvos-arvo on vähintä, mitä saavutuksista voidaan myöntää.
- huvisuojelija
Kukahan se tai ketkä ne rakastaa ja tykkää eläimistä enemmän kuin metsästäjät? No metsästyksen vastustajat ym. eläinten ja susien suojelijat, joten suuremmalla todennäköisyydellä navetassa on käynyt joku eläinten ystävä, joka on tykännyt eläimistä todella paljon :) ?. Epäilen kovasti, että susien suojelija on maakuntamatkallaan pistäytynyt navetassa käydäkseen tekemässä susia metsästävän maalaisisännän karjalle kuisaa, mutta houkutus on käynytkin isoksi, oli tarjolla kunnon karjua ja koko homma päättyi sitten nolosti?
- Anonyymi
Kysessä oli maitofirman maalaismannekiini. Sellaista on elämä susipelkureiden takamailla...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108