Taas näitä, joita eläimistä pitävä ihminen ei haluaisi nähdä. Eikö valtiovalta saa ikinä uutta eläinsuojelulakia, niin ettei näitä toistuvia tapauksia tule.
"Viranomaiset joutuivat lopettamaan 19 huonokuntoista koiraa Jyväskylän seutukuntaan kuuluvassa Toivakassa perjantaina, uutisoi Keskisuomalainen. Koirat kuuluivat naiselle, joka tuomittiin syksyllä eläintensuojelurikoksesta."
Jos sama akka on jo kerran tuomittu eläinsuojelurikoksesta.
"Nainen on saanut tuomion vastaavista laiminlyönneistä jo kaksi vuotta sitten, kertoo Keskisuomalainen. Lehden mukaan naisella on ollut hallussaan kerralla jopa 60 koiraa."
Kun on tehnyt kerran eläinsuojelurikoksen, henkilö tekee sen yleensä uudelleen. Pitäisi laatia laki, ettei enää ikinä mitään eläintä sellaiselle ihmiselle. Aina eläin joutuu kärsimään ihmisen typeryydestä.
Kyllä on niin saamaton hallitus meillä, ettei siellä ole ketään, joka ajaisi eläinten asioita.
Onneksi nyt on uusi puolue Suomen Eläinoikeuspuolue.
Toivakan Koirankiduttaja!
PistääNIIIINvihaksi
3
484
Vastaukset
- Rapinenkatti
Pillun nuoletukseen tarvitaan koira , muutenhan niitä ei olisi ainuttakaan yhdessäkään taloudessa .
- SaastoistaSaastoin
Voi saatana mitä ihmistä vituttaa tälläinen saasta.
- Rikollisiahyysätään
Eläinrääkkääjä on kaikkein alatasoisin ihminen. Ikuisiksi ajoiksi vain eläimet pois ja naama, sekä nimi esille. Suomessa hyssytellään rikoksentekijöitä. Entisaikaan laitettiin jalkapuuhun kirkonmäelle ja ohikulkijat sai sylkeä päin naamaa. Se olisi nykyisinkin eläinten rääkkääjille oikein.
Miksi muuten meillä sallitaan, että rikolliset saavat peittää kasvonsa oikeussalissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454850- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301870- 311819
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1481337