Juu alkaa pikkuhiljaa riittämään,tunnen itseni huijatuksi, kehui vuokran antajat rauhalliseksi taloksi ja paskan marjat:äänet kuuluu helvetin hyvin,kova äänistä tömistelyä,puheensorinaa,rappukäytävä äänet,ovien paiskomiset jne,voi vittu oikeasti,joskus ois kiva saada nukuttua,aamulla pitäisi jaksaa herätä töihin, mut mökä jatkuu aamuyön asti,isännöitsijä ei välitä,musta valitettiin mut muut pitää,varsinkin alakerran huutavat kakarat ja yläkerran norsutömistelijä ja poraaja kovaa ääntä
Takalankuja jyväskylä
5
425
Vastaukset
- olouttajiuH
Pilkun jälkeen tulee välilyönti.
- normiämy
Tälläistä se on , kun pitää saada asunnot vuokrattua. Eihän kukaan muuttaisi asuntoihin, missä on huono äänieristys. Useimmissa kerrostaloasunnoissa on. Olen asunut eri puolilla Suomea kerrostaloissa ja sama juttu kaikissa. Äänieristys on huono. On sattuman kauppaa saada naapurit, jotka eivät metelöi. Varsinkin nykyisin tuntuu, että kukaan ei piittaa paskaakaan kenenkään toisen kotirauhasta. Jos menet valittamaan häiriköijälle itse, niin seurauksena on vain entistä kovempaa häiriköintiä. Ainakin siinä tapauksessa, jos häiriköinti on ollut alunperinkin tarkoituksellisen tahallista. Muuttaminen ei välttämättä paranna tilannetta. Voihan siellä uudessakin asunnossa olla sama edessä. Olen kokenut tämän monesti.
- Huijattuol
Harmittaa vaan kun ei oo varaa muuttaakaan, kuuleman mukaan jopa 2000 luvun taloissa on huono äänieristys,harmittaa myös se kun tunnen itseni huijatuksi. Täällä ei edes ole kerrostalon sääntöjä seinässä, kuulemma vanhaa ja rauhallista väkeä asuu täällä,mut en arvannut et alapuolella asuu lapsiperhe,joissa lapset välillä karjuu ja huutaa jopa yölläkin ja yläpuolella kovaääninen puhuja ja kolistelija. Ei todellakaan välitetä muista naapureista,ovia paiskotaan ja rappukäytävässä tömistellään kovaäänisesti varsinkin yöllä, lisäksi nää rappuset on mun seinän takana jossa on mun sänkykin (sori en osaa selittää,yksiö muutenkin niin äänet kuuluu selvästi) äänieristys on todellakin monissa suomen asunnoissa huono.
- Anonyymi
Asun tässä nyt ja valehdeltiin, ettei äänet kuulu. Kaikki kuuluu, remonttia 24/7 kuukaudesta toiseen. Hysteeristen kakaroiden juoksu ja kirkuminen, hakataan vaikka seiniä jos ei muuten ääntä saada tarpeeksi naapureille. Huudatetaan musaa ja telkkaria ja marssitaan kengät jalassa. Tuoakointikielto parvekkeella, niin rappuralli on jatkuva yölläkin. Älkää ikinä muuttako tänne, jos kämppää tarjotaan!
Suomeen pitäisi saada laki, jossa kaikki vanhat kerrostalot puretaan automaattisesti ja kun tehdään uusi tilalle niin varmistetaan että se äänieristys on kunnossa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424676- 562307
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2571673Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2671665Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151649Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ921166Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481133Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2691087- 671083