Takalankuja jyväskylä

Huijattuolo

Juu alkaa pikkuhiljaa riittämään,tunnen itseni huijatuksi, kehui vuokran antajat rauhalliseksi taloksi ja paskan marjat:äänet kuuluu helvetin hyvin,kova äänistä tömistelyä,puheensorinaa,rappukäytävä äänet,ovien paiskomiset jne,voi vittu oikeasti,joskus ois kiva saada nukuttua,aamulla pitäisi jaksaa herätä töihin, mut mökä jatkuu aamuyön asti,isännöitsijä ei välitä,musta valitettiin mut muut pitää,varsinkin alakerran huutavat kakarat ja yläkerran norsutömistelijä ja poraaja kovaa ääntä

3

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olouttajiuH

      Pilkun jälkeen tulee välilyönti.

    • normiämy

      Tälläistä se on , kun pitää saada asunnot vuokrattua. Eihän kukaan muuttaisi asuntoihin, missä on huono äänieristys. Useimmissa kerrostaloasunnoissa on. Olen asunut eri puolilla Suomea kerrostaloissa ja sama juttu kaikissa. Äänieristys on huono. On sattuman kauppaa saada naapurit, jotka eivät metelöi. Varsinkin nykyisin tuntuu, että kukaan ei piittaa paskaakaan kenenkään toisen kotirauhasta. Jos menet valittamaan häiriköijälle itse, niin seurauksena on vain entistä kovempaa häiriköintiä. Ainakin siinä tapauksessa, jos häiriköinti on ollut alunperinkin tarkoituksellisen tahallista. Muuttaminen ei välttämättä paranna tilannetta. Voihan siellä uudessakin asunnossa olla sama edessä. Olen kokenut tämän monesti.

      • Huijattuol

        Harmittaa vaan kun ei oo varaa muuttaakaan, kuuleman mukaan jopa 2000 luvun taloissa on huono äänieristys,harmittaa myös se kun tunnen itseni huijatuksi. Täällä ei edes ole kerrostalon sääntöjä seinässä, kuulemma vanhaa ja rauhallista väkeä asuu täällä,mut en arvannut et alapuolella asuu lapsiperhe,joissa lapset välillä karjuu ja huutaa jopa yölläkin ja yläpuolella kovaääninen puhuja ja kolistelija. Ei todellakaan välitetä muista naapureista,ovia paiskotaan ja rappukäytävässä tömistellään kovaäänisesti varsinkin yöllä, lisäksi nää rappuset on mun seinän takana jossa on mun sänkykin (sori en osaa selittää,yksiö muutenkin niin äänet kuuluu selvästi) äänieristys on todellakin monissa suomen asunnoissa huono.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      520
      13077
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8494
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      40
      7839
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      354
      2546
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2414
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1987
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1703
    8. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      23
      1626
    9. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1530
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1353
    Aihe