Ihan alkuun tiedoksi, että olen oikeasti liikkeellä. En siis kaipaa tähän osioon eri ihmisten haukkumisia. Yksinkertainen kysymys: mikä on tällä hetkellä talvikuukausien (marras-maaliskuu) vuokrataso asiallisesta 2-3 huoneen asunnosta kohtuullisen keskeisellä paikalla? Kohtuulisen keskeisellä tarkoitan sitä, että arkiasiointii tarvita omaa autoa tai pitkiä bussimatkoja.
Vuokrataso Fuengirolassa?
4
556
Vastaukset
- Markettam
Minä maksoin 2 mh:n asunnosta vuokraa 650 e/kk vesi sähkö. Asunto pienkerrostalosa, toinen makuuhuone pieni mutta 2 sänkyä ja vaatekaapit siinäkin. Asunto varsin kylmä talvikuukautena (alkaen marraskuun puolivälistä), lämpöpumppu vain olohuoneessa, lämpö myös karkasi aika nopeasti jos pumppu ei jauhanut jatkuvasti ja se taas nosti sähkölaskuja. Asunto keskeisellä paikalla, kaikkeen pääsi kävellen.
- Persausaukinen
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Se antaa jo hyvän pohjatiedon. Miten iso tuo sähkölasku oli kylmimpinä kuukausina?
- Hilkka1951
Kaksio (1 mh) maksaa pitkäaikaisesti, siis jatkuvasti vuokrattuna 450-500€/kk. Kun otat sen vain muutamaksi kuukaudeksi, nousee hinta 550€/kk. Jos lämmität ahkerasti, maksat sähköstä 80-90€/kk
- Ernestus
Herää siis kysymys, paljonko sähkö maksaa siellä?
Siis kuluttajahinta per kWh, veroineen päivineen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797