Trumpp aikoo kurittaa maailmaa, hän on toiveikas vesikidutuksesta koska se toimii.
Vesikidutus
47
729
Vastaukset
- eppu2
En meinannut silmiäni uskoa, kun tuon jutun aamulla näin.
Näinköhän USAsta tulee ihan takapajula. Ei vakavaa, jos ei Palomaa.
H.- uskalsinpas
Sivusta seuranneena ihmettelen miksi ylläpito ei tee mitään tuollaisten hunksien poistamiseksi palstalta?
Mahdollista se olisi, IP-osoitteen voi estää.
Kun tarkoituksena ei ole mitään muuta kuin trollata ja ilkeillä mukamashauskoilla vittuiluilla saada jokainen asiallinenkin keskustelu tappeluksi.
Jos ylläpito viitsisi vähän siivota, saattaisi moni asiallista keskustelua kaipaava uskaltautua mukaan.- bessie-
Palstoja on kymmenittäin, vai onko peräti sadoittain. Luulen, että häiriköiden poistaminen on mahdotonta.
Olen samaa mieltä tuosta, että palstalle voisi uskaltautua TAI palstan voisi moni asiallista keskustelua kaipaava tuntea itselleen sopivaksi palstaksi, mikäli täällä ei olisi niin kovin paljon päsmäröintiä ja häiriköintiä ja iänikuista yritystä vääntää palstaa oman mielen mukaiseksi. bessie- kirjoitti:
Palstoja on kymmenittäin, vai onko peräti sadoittain. Luulen, että häiriköiden poistaminen on mahdotonta.
Olen samaa mieltä tuosta, että palstalle voisi uskaltautua TAI palstan voisi moni asiallista keskustelua kaipaava tuntea itselleen sopivaksi palstaksi, mikäli täällä ei olisi niin kovin paljon päsmäröintiä ja häiriköintiä ja iänikuista yritystä vääntää palstaa oman mielen mukaiseksi."bessie-"
Tarkoitatko että mässyn-lässyttäjät pitää päästää palstalle ilman mitään ansiota?
Katso nyt tuota lasten-laulu-aloitustakin.
Hymistellen, hyvellen, hyvitellen...
Nyt sinäkin saat minut voimaan pahoin.
-
Toisekseen, täällä on valvonta.
Fiksu valvonta.
He tietävät miten keskustelu kehittyy ja miten sen laatu paranee.
H.hunksz kirjoitti:
"bessie-"
Tarkoitatko että mässyn-lässyttäjät pitää päästää palstalle ilman mitään ansiota?
-
Fiksu valvonta.
H....hyväellen...
H.- suodaanvaatimatonilonsa
Lähes kaikilla palstoilla on omat vakiohäirikkönsä. Ne eivät lähde kulumallakaan koska palstat on ainoa asia heidän elämässään jossa voivat vielä jatkaa samaa rataa kuin koulu ja työpaikkakiusaamisensa aikoina. Heitä ei kannata ottaa vakavasti, näkeehän tuon epätoivon sokea Reettakin.
- bessie-
hunksz kirjoitti:
"bessie-"
-
Fiksu valvonta.
H.Kaikkien halukkaiden pitäisi "päästä" tänne ilman mitään "ansiota"!
Mielestäni sinä olet voinut pahoin jo vuosikausia, ehkä koko ikäsi.
Epäilemättä täällä on jonkinlaista valvontaa, ehkä fiksuakin. Toisaalta, tänne varmaan pääsee jonkinlaiseksi valvojaksi vähemmän fiksutkin, luonnevikoineen, persoonallisuushäiriöineen päivineen.
Näyttöä keskustelujen laadun parantamisesta tai pyrkimisestä siihen en ole havainnut. Se lienee yksittäisten kirjoittajien vastuulla, ja sinä taas olet ottanut tehtäväksesi pilkata ja hätistellä pois juuri niitä jotka pyrkivät 'laadukkaaseen' (?!)
keskusteluun.
Mielestäni tämä alkaa kohta olla keskustelupalstan irvikuva ja se on suureksi osaksi sinun ansiotasi. bessie- kirjoitti:
Kaikkien halukkaiden pitäisi "päästä" tänne ilman mitään "ansiota"!
Mielestäni sinä olet voinut pahoin jo vuosikausia, ehkä koko ikäsi.
Epäilemättä täällä on jonkinlaista valvontaa, ehkä fiksuakin. Toisaalta, tänne varmaan pääsee jonkinlaiseksi valvojaksi vähemmän fiksutkin, luonnevikoineen, persoonallisuushäiriöineen päivineen.
Näyttöä keskustelujen laadun parantamisesta tai pyrkimisestä siihen en ole havainnut. Se lienee yksittäisten kirjoittajien vastuulla, ja sinä taas olet ottanut tehtäväksesi pilkata ja hätistellä pois juuri niitä jotka pyrkivät 'laadukkaaseen' (?!)
keskusteluun.
Mielestäni tämä alkaa kohta olla keskustelupalstan irvikuva ja se on suureksi osaksi sinun ansiotasi."bessie-"
No mutta nitta...
Luonne-viat ja persoonallisuus-häiriöt tekevät ihmisen.
Ilman niitä olisi ihminen robotti.
Katsos tässä kulkee valvonnan raja.
-
Jos alat tutkailla itseäsi ja kauhistut, et sitten ala taas syyttelemään minua :)
-
Otan sitten kunnian siitä että keskustelu on pysynyt tulisena.
Jos olet nainen, niin eikö vaan kutita toisinaan?
Tällainen mies.
-
Et ole sitten vielä huomannut kuka on palstan irvi kuva.
Sait helpon kysymyksen ajatusten miljonääriksi.
H.- bessie-
hunksz kirjoitti:
"bessie-"
No mutta nitta...
Luonne-viat ja persoonallisuus-häiriöt tekevät ihmisen.
Ilman niitä olisi ihminen robotti.
Katsos tässä kulkee valvonnan raja.
-
Jos alat tutkailla itseäsi ja kauhistut, et sitten ala taas syyttelemään minua :)
-
Otan sitten kunnian siitä että keskustelu on pysynyt tulisena.
Jos olet nainen, niin eikö vaan kutita toisinaan?
Tällainen mies.
-
Et ole sitten vielä huomannut kuka on palstan irvi kuva.
Sait helpon kysymyksen ajatusten miljonääriksi.
H.Lopeta vihjailu vai mitä tuo "nitta" nyt sitten tarkoittaakin. Minä olen bessie, sitä ennen olin beessi, ja sitä ennen beessisloggi. Alussa käytin pari hassua kuukautta nikkiä joka ärsytti todella pahasti joitakuita tällä palstalla - kuten myös beessisloggi ja lopulta myös beessi, myös väri:) - mutta tämä niin pahasti, että sain sairaita ja katkeria viestejä sähköpostiini. Ihan uusi palstalla olin, enkä niitä omilla kirjoituksillani ansainnut, en edes ehtinyt kovin paljon kirjoittaa kun ensimmäinen tuli.
Nikki on kai vielä olemassa, mutta lopetin silloin sen käytön kun en halunnut kenenkään sairastuvan ja raivostuvan lisää minun nikkini takia, en ole vuosiin edes muistanut salasanaa.
En tutkaile itseäni ja vaikka tutkailisinkin en kauhistuisi. Olen kunnian ihminen.
Voin olla mauton, voin olla huorahtava, voin olla pinnallinen, (voin valehdellakin mutta en koskaan omaa etua tavoitellakseni tai muille vahinkoa aiheuttaakseni, tai ihan vain huvikseni), voin olla laiska, voin olla kyyninen, voin olla etäinen ja varautunut jne. jne., mutta olen aina kunnian ihminen.
Sinä voit ottaa kunnian ihan mistä haluat, vaikka keskustelujen pysymisestä tulisena (ei havaintoa), mutta minulle kunnia on yksi tärkeimmistä arvoistani.
Sinun toimintaasi tällä palstalla en pidä kunniallisen aikuisen miehen toimintana.
Vihjailua, pilkallisuuta, teeskentelyä, mielistelyä, selittelyä, tahallista häiriköintiä, päsmäröintiä. Jo tuolla yhdellä nikillä. bessie- kirjoitti:
Lopeta vihjailu vai mitä tuo "nitta" nyt sitten tarkoittaakin. Minä olen bessie, sitä ennen olin beessi, ja sitä ennen beessisloggi. Alussa käytin pari hassua kuukautta nikkiä joka ärsytti todella pahasti joitakuita tällä palstalla - kuten myös beessisloggi ja lopulta myös beessi, myös väri:) - mutta tämä niin pahasti, että sain sairaita ja katkeria viestejä sähköpostiini. Ihan uusi palstalla olin, enkä niitä omilla kirjoituksillani ansainnut, en edes ehtinyt kovin paljon kirjoittaa kun ensimmäinen tuli.
Nikki on kai vielä olemassa, mutta lopetin silloin sen käytön kun en halunnut kenenkään sairastuvan ja raivostuvan lisää minun nikkini takia, en ole vuosiin edes muistanut salasanaa.
En tutkaile itseäni ja vaikka tutkailisinkin en kauhistuisi. Olen kunnian ihminen.
Voin olla mauton, voin olla huorahtava, voin olla pinnallinen, (voin valehdellakin mutta en koskaan omaa etua tavoitellakseni tai muille vahinkoa aiheuttaakseni, tai ihan vain huvikseni), voin olla laiska, voin olla kyyninen, voin olla etäinen ja varautunut jne. jne., mutta olen aina kunnian ihminen.
Sinä voit ottaa kunnian ihan mistä haluat, vaikka keskustelujen pysymisestä tulisena (ei havaintoa), mutta minulle kunnia on yksi tärkeimmistä arvoistani.
Sinun toimintaasi tällä palstalla en pidä kunniallisen aikuisen miehen toimintana.
Vihjailua, pilkallisuuta, teeskentelyä, mielistelyä, selittelyä, tahallista häiriköintiä, päsmäröintiä. Jo tuolla yhdellä nikillä."bessie-"
Elä suutu.
Niin monella on saman-lainen käsi-ala kuin monella toisella.
Minulla ei tietenkään.
Siihen ei kukaan kykene.
19.00 alkaa taas ohjelma minusta.TV5
Muista kuitenkin, minä en niitä huumeita.
Housen luonne riittää.
Sekä häntä kohtaan säteilevä rakkaus.
Tunnustaisit nyt että tykkäät Hoosta :)
Jos haluat, voin kirjoitella sinulle ihan sairaasti.
Rukoilen sinua, kuvaile joku teeskentelyni.
En tunnista asiaa kohdallani.
H.- suvenelli1
bessie- kirjoitti:
Lopeta vihjailu vai mitä tuo "nitta" nyt sitten tarkoittaakin. Minä olen bessie, sitä ennen olin beessi, ja sitä ennen beessisloggi. Alussa käytin pari hassua kuukautta nikkiä joka ärsytti todella pahasti joitakuita tällä palstalla - kuten myös beessisloggi ja lopulta myös beessi, myös väri:) - mutta tämä niin pahasti, että sain sairaita ja katkeria viestejä sähköpostiini. Ihan uusi palstalla olin, enkä niitä omilla kirjoituksillani ansainnut, en edes ehtinyt kovin paljon kirjoittaa kun ensimmäinen tuli.
Vihjailua, pilkallisuuta, teeskentelyä, mielistelyä, selittelyä, tahallista häiriköintiä, päsmäröintiä. Jo tuolla yhdellä nikillä.Mulla meni pitkän aikaa etten reagoinut ko. nimimerkin kirjoituksiin laikaan. Sitten erehdyin luulemaan, että hän on hauska, huumorintajuinen.
Kun aloin lukemaan hänen tekstejään ymmärsin, että hän on vain häirikkö.
Eilisen, hänen hyökkäyksensä kohteeksi joutuneena, ihmettelen, että hän on saanut jatkaa ilmeisesti jopa vuosikymmenen ja ylikin.
En mielelläni minäkään osallistu nimimerkkeihin kohdistuviin keskusteluihin, mutta tämä lienee oikeutettua tällä kertaa. - Ohittakaa-ukko-ulos
Katkeroitunut, avioliitosta ja parisuhteistaan ulospotkittu alkoholisoitunut kesto-impotentti. Sellainen vätys ukko löytyy Hunksz nimmarin takaa Helsingin kaupungin vuokra-läävästä. Siivottomasta sellaisesta.
- SuurennuslasillaEtsin
En löydä Hunksin vastauksesta mitään v*ttuilua
- bessie-
Ilman suurennuslasia näen, ettei vastauksessa ole vittuilua. Näetkö sinä sillä suurennuslasillasi mitä siinä on, minä kun näe yhtään mitään. Keskustelun näkökulmasta kun katson.
- SuurennuslasillaEtsin
bessie- kirjoitti:
Ilman suurennuslasia näen, ettei vastauksessa ole vittuilua. Näetkö sinä sillä suurennuslasillasi mitä siinä on, minä kun näe yhtään mitään. Keskustelun näkökulmasta kun katson.
Hunksin eka viesti kuvastaa hänen äärettömän suurta kaipuuta rakastamansa Paloman asiantuntijalausuntoon. Varmaan nytkin riutuu tuskissaan, kun ei ole vieläkään tullut.
Keskustelun näkökulmasta se on mielipide, että ketju on nolla/apinoiden hölötystä ellei Paloma tuo siihen sykettä. - bessie-
SuurennuslasillaEtsin kirjoitti:
Hunksin eka viesti kuvastaa hänen äärettömän suurta kaipuuta rakastamansa Paloman asiantuntijalausuntoon. Varmaan nytkin riutuu tuskissaan, kun ei ole vieläkään tullut.
Keskustelun näkökulmasta se on mielipide, että ketju on nolla/apinoiden hölötystä ellei Paloma tuo siihen sykettä.Nimimerkkeistä keskusteleminen ei ole kovinkaan mielenkiintoista, ei ainakaan tällaisen suht normaalin taviksen mielestä. Voihan tietenkin olla, että suurin osa palstalle kirjoittavista ei ole suht normaaleja, fiksuja taviksia (koska heidät on karkoitettu pois), vaan juuri sellaisia joiden mielestä keskustelua parhaimmillaan on toinen toisistaan ja ennen kaikkea itsestään keskusteleminen.
bessie- kirjoitti:
Nimimerkkeistä keskusteleminen ei ole kovinkaan mielenkiintoista, ei ainakaan tällaisen suht normaalin taviksen mielestä. Voihan tietenkin olla, että suurin osa palstalle kirjoittavista ei ole suht normaaleja, fiksuja taviksia (koska heidät on karkoitettu pois), vaan juuri sellaisia joiden mielestä keskustelua parhaimmillaan on toinen toisistaan ja ennen kaikkea itsestään keskusteleminen.
"bessie-"
Bah! Humbug!
-
Paloma inhoaa minua lievästi.
Tykkää kyllä pikkuisen enemmästi.
Käytin nimmariaan ainoastaan Trumpisti.
H.- Palstaholisti
Päättelyni, Hoolle on palstasta tullut toinen elämä, ehkä koko elämä kuin viina juopolle joka ei tule toimeen ilman päivittäistä annosta.
- Onko.järkee
Trumpin huomautus Meksikon presitentille " jollet maksa muuria et ole tervetullut vierailulle.
Tätä menoa ystävät käy vähiin muutamassa viikossa.- eppu2
Ollut viikon pressana ja jo yrittää määräillä naapurimaan presidenttiä.
eppu2 kirjoitti:
Ollut viikon pressana ja jo yrittää määräillä naapurimaan presidenttiä.
"eppu2"
Ei Trump määrää.
Hän ilmoittaa poliittisen korrektisti asettavansa Meksikolle tie-tullit.
Jos...
Valinta on siis Meksikon.
-
Kuten Suomalaisen autoilijankin.
Tavallaan.
H.- eppu2
hunksz kirjoitti:
"eppu2"
Ei Trump määrää.
Hän ilmoittaa poliittisen korrektisti asettavansa Meksikolle tie-tullit.
Jos...
Valinta on siis Meksikon.
-
Kuten Suomalaisen autoilijankin.
Tavallaan.
H.Kyllä ainakin väitetään hänen sanoneen, että muuri rakennetaan ja Meksiko maksaa.
eppu2 kirjoitti:
Kyllä ainakin väitetään hänen sanoneen, että muuri rakennetaan ja Meksiko maksaa.
"eppu2"
"poliittisen korrektisti"
H.
- Trump-viel-sukeltaakin
Sopii hyvin.
Kai trumpsis tuottaa kaiken kidutuksiin tarvittavan vedenkin ja muutenkin lisää maailman vedentuotantoa? Etenkin suomalaiset mökkikaivot tahtovat kuivua kesäisin. Olisihan se kiva jos olisi Jenkkiläistä tuontivettä. Prameaa tarjoilla Trump presidenttiveteen keitettyä presidentti kahvia mahdollisille vieraille. - Fxfxfxfxfx
Putin varmaan antaa sille vielä parempia kidutuskeinoja.
Trump puolustautui sillä että Isisin raakalaiset katkovat päitä ja harjoittavat pahempia julmuuksia.
Ei näitä siltä pidä vertailla, vesikidutus saa sivistysvaltion taantumaan samaan suuntaan näiden maiden kanssa joissa kidutus on jokapäiväistä.- Sanan.helinää
Trumpp ei puolustaudu, muut on väärässä, mediakin.
- talou
Vesi on vahva aine. Kalliossa voi nähdä reikiä kun vesi on tippunut kauan tämän ovat kiinalaiset tienneet kauan.
- Kidutetun-juuston-ystävä
Minun juustokönteissä, siis joita olen ostanut ja saanut omistusoikeuden, on ollut reikiä ja onttoja kohtia. Onkohan ne joutuneet vesikidutuksen uhreiksi ennen pääsemistään kauppojen hyllyille?
Meksikon presidentti Peña Nieto on perunut valtiovierailunsa USA:han. Ulkomaalaissyntyisten jahti on aloitettu. Turvapaikkakaupungit (New York Chicago San Francisco mm.) jotka eivät ilmianna mahdollisia laittomia ulkomaalaisia eivät saa enää federaaliapua. Nancy Pelosi sanoo että Trump uhmaa ja häpäisee uljaan amerikkalaisen perinteen kansasta joka koostuu maahanmuuttajien panokseen suurvallanrakentamisessa.
Uskallankohan minä enää edes mennä USA:han kunnyt jo ne pidätteli minua paperien tarkastuksessa kun sormenjälkeni eivät kuulemma täsmänneet. Sitten ne päätti että joo, on ne samat molemmissa paperissa ja eikun vaan jatkolennolle."Paloma.se.co"
Joskus ilmestyvät rajat kaikelle.
Taikinan sitkolle alkaa riittää.
-
Turva-kaupunkeja ei ole.
On vain ihmisten mieli-kuvia ja typeriä järjestöjä.
Järjestöihin poltetaan Suomessakin tolkuttomasti ihmisten maksamia veroja.
USA:lla ei ole uljasta perinnettä.
Maalla on menneisyyskin ainoastaan Intiaaneilla.
Kaikesta huolimatta minä kunnioitan ihmisiä Pohjois-Amerikassa.
He kohtasivat enemmän Titanic:ejä kuin vain yhden.
-
H.- talou
hunksz kirjoitti:
"Paloma.se.co"
Joskus ilmestyvät rajat kaikelle.
Taikinan sitkolle alkaa riittää.
-
Turva-kaupunkeja ei ole.
On vain ihmisten mieli-kuvia ja typeriä järjestöjä.
Järjestöihin poltetaan Suomessakin tolkuttomasti ihmisten maksamia veroja.
USA:lla ei ole uljasta perinnettä.
Maalla on menneisyyskin ainoastaan Intiaaneilla.
Kaikesta huolimatta minä kunnioitan ihmisiä Pohjois-Amerikassa.
He kohtasivat enemmän Titanic:ejä kuin vain yhden.
-
H.Paljon on suomalaisiakin muuttanut amerikkaan, ruotsalaisia paljon enemmin.
USA ei tänään voi ottaa lisää samoin Suomi tai Ruotsi- Paloma tämä on totuus, on turhaa haukkua totuutta. Suomessa kylläkin olisi tilaa luulisin, asiaa en kuitenkaan tiedä.
Uutisissa eilen- Ruotsissa syntyneiden työttömyys 4,2% muuttaneiden lähes 23%.
Olen tavannut lääkäreissä hyvin paljon ulkomaalaisia kaikki ovat olleet hyviä, eräs luultavasti pelasti henkeni.
Tietenkin on paljon ihmisiä jotka eivät ehkä ole edes käyneet kouluja, heidän saattaminen työelämään on vaikeaa. - eppu2
Viikko sitten katselin jotain ajankohtaisohjelmaa. Siinä kysyttiin muutamalta amerikkalaiselta mielipidettä maahanmuuttajista.
Yksi sanoi, että kaikkihan me maahanmuuttajia ollaan, jos kaikki maahanmuuttajat lähtisivät, ei tänne jäisi, kun intiaanit. - ent.siivoojaparka
Ovatkos kaikki ulkomaalaissyntyiset "mahdollisia laittomia ulkomaalaisia".
Laittomista maahanmuuttajistahan siinä on kysymys, eikä kaikista maahanmuuttajista.
- kuka_tietää_tai
Miten vesikidutus tehdään?
Millaista se on?- ent.siivoojaparka
Sidotaan kiinni tippuvan veden alle ...
- eppu2
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Sidotaan kiinni tippuvan veden alle ...
Mulla on sellainen hämärä mielikuva, että vesi tippuu aina samaan kohtaan päälaelle. En tosin tiedä, onko näin.
- eppu2
eppu2 kirjoitti:
Mulla on sellainen hämärä mielikuva, että vesi tippuu aina samaan kohtaan päälaelle. En tosin tiedä, onko näin.
Lunttasin, tuo tiputus on Kiinalainen vesikidutus monta sataa vuotta vanha juttu.
eppu2 kirjoitti:
Ei vaan vesi kaadetaan kankaan läpi suoraan hengityselimien päälle.
- TippuukoVaiEi
Luin jostain tekstiä, jossa puhuttiin vesialtaasta kidutuksen yhteydessä. Tuo tippajuttu oli minunkin alkuperäinen kuvitelmani.
- LainattuNetistä
YLEn tekstiä: "Yhdysvaltain presidentti Donald Trump sanoo uskovansa kidutuksen toimivuuteen. Trumpilta kysyttiin ABC-kanavan haastattelussa, mitä mieltä hän on vesikidutuksesta.
– Ehdottomasti, minusta se toimii, Trump vastasi.
Trump kuitenkin sanoi riippuvan puolustusministeriöstä ja keskustiedustelupalvelu CIA:sta, otetaanko menetelmä käyttöön.
– Jos he eivät halua käyttää sitä, se sopii. Jos he haluavat, työskentelen sen mahdollistamiseksi. Haluan tehdä kaikkea, mitä meidän sallitaan tehdä ja jos se on laillista, Trump sanoi ABC:n haastattelussa, joka julkaistaan kokonaan myöhemmin keskiviikkona.
Vesikidutuksessa kiinnisidotun kuulusteltavan pään päälle kaadetaan vettä, mikä aiheuttaa hukkumisrefleksin. CIA käytti aiemmin vesikidutusta kuulusteluissaan.
Yhdysvaltain entinen presidentti Barack Obama kielsi vesikidutuksen käytön Yhdysvalloissa vuonna 2009"- ent.siivoojaparka
Jaa no hyiiiii!!!! Yh-hyh-hyiiii!
Tiedän hyvin miltä se tuntuu. Muistan lapsuudestani miten minua vesikidutettiin, kun äiti kaatoi minulle tukkaani pestessään aina pesuvadillisen ja toisenkin vettä päähän. Puristin nenääni silmät tiukasti kiinni ja potkin ja sätkin lauteella varmana hukkumisestani. - En-tunnustanut-mitään
Noin on. Kaikki maalaislapset on vesikidutettu jo pienenä. Heihin ei tehoa edes saavilliset enää. Saati suihku puhumattakaan tippa silloin tällöin.
- bessie-
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Jaa no hyiiiii!!!! Yh-hyh-hyiiii!
Tiedän hyvin miltä se tuntuu. Muistan lapsuudestani miten minua vesikidutettiin, kun äiti kaatoi minulle tukkaani pestessään aina pesuvadillisen ja toisenkin vettä päähän. Puristin nenääni silmät tiukasti kiinni ja potkin ja sätkin lauteella varmana hukkumisestani.Enemmän minua kirveli ja stressasi se 'silmät kiinni, silmät kiinni pidä nyt silmät tiukasti kiinni ettei mene saippuaa silmiin' varoittelu kuin vesi tai silmiin joskus päässyt saippua. Sabadillaetikka jo kävi kidutuksesta, mutta aika harvoin sitä käytettiin.
https://www.youtube.com/watch?v=FKaBtXR_gRU
Ei heikkohermoisille. Video on erittäin graafinen, mutta selittää tarkkaan vesikidutuksen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272514Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271396- 981337
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59985