Hajuhaitat

huononenäinen

Ulkopaikkakuntalaisena olen seurannut jotain valitusta hajuhaitoista nimenomaan Jämsänkoskella... Miltä se tuntuu paikkakuntalaiselta?
Työllistääkö Jämsänkosken paperitehdas paikkakuntalaisia, vai onko siellä ainoastaan yksi robotti, kuten kerrotaan. Tuleeko tehtaalta paikkakunnalle verorahoja?
Voisiko joku selvittää asiaa minulle, joka en paperioteollisuudesta tiedä juuri mitään.
Onko paperimiehiä/naisia valitusmylläkässä, mitä aineita sieltä leviää ilmaan?
Kiitokset jo etukäteen.

12

684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekiloakehiin

      Ei tunnut missään. Toista se oli wanhoina hywinä sulfiittiaikoina.

    • kyrpiäinen

      Kyllä pitää ihmisellä olla vähän elämässään että viitsii näitä paskasivuja ulkopaikkalaisena lueskella, vaikka luulenpa että olet vaan yksi näistä jakomielitautisista runkkareista jotka kinaa täällä itsekseen. Mutta hyvää elämää sinulle!

    • isohaju

      Miksei näillä umpin altailla ole kattamis velvoitetta? Karjatalouden lietealtaan lupaehdoissa on "jos haisee niin katettava". Altaathan alkoivat lemuta sen jälkeen kun yhdyskunta jätteet alettiin johtaa altaisiin.

    • uudistunut

      Tänään viimeksi ihan aito p....n haju.

    • vitunmulkku

      Mitä teet tiedol, mee sinne mistä tulit haisteleen-

    • NokatonKana

      Raha haisee, etkö sitä muka tiedä?

    • hajuton5555

      Olisikin raha,mut kun on paska joka haisee.

    • Eihyvä

      Kaipolan paska haisee Nurmijärven rannoillakin.

    • Sierraimet

      Haisee niin kamalasti. Pahalle haisee Hyh.

      • Poskiontelot

        Meillä lieveni hajut, kun pesin kalsarini!


    • paskatt

      haju kamala varsinkiin mäessä

    • KarmeaLemu

      Jämsäkoskella haisee aina paska. Ihme paikka. On tainnut vaikuttaa myös ihmisten kallon malliin kun on soikeapäisiä lapsia? En koskaan muuttaisi ko.paikkakunnalle hajun sekaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1465
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe