Näppien polttaminen

qwertya

Polttikohan karhu näppinsä niin pahoin sakramenttisekoilussa, ettei Esikoislestadiolaiset ry:n hallituksen puheenjohtajaksi ei enää kukaan saarnaaja halunnut??? Uusi puheenjohtaja taitaa olla lakimies.

43

2683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näino

      Älä sitä murehdi, pidä huoli omasta sieluntilastasi!

    • lakimies_eriseuraan

      Ei ole huono juttu jos yhdistystä johtaa kaveri joka osaa yhdistyksen säännöt ja tuntee yhdistylain. Viimeaikoina on huomattu ettei hyvää seuraa kun niistä ei mitään ymmärrä.

      • Ei voi muuta kuin sääliä henkilön kohtaloa, joka sai tämän pesän hoidettavakseen. Hän joutuu vastaamaan edeltäjiensä synneistä varmaan kolmanteen polveen asti.


      • KallisVeljeni
        vihne kirjoitti:

        Ei voi muuta kuin sääliä henkilön kohtaloa, joka sai tämän pesän hoidettavakseen. Hän joutuu vastaamaan edeltäjiensä synneistä varmaan kolmanteen polveen asti.

        Olen samaa mieltä eriseura on vakava synti, kun eksyy vuorille. Sieltä on Jeesuksen vaikea löytää niin syvälle he ovat eksyneet. Mahtaneeko he enään jaksaa uskoa anteeksi antoa omalle kohdalleen, näinkin on käynyt heidän joukossaan.


    • 56456456554

      Ei ainoastaan polttanut näppejään, poltti myös uskottavuutensa.

      • 95578

        Täysi luottamus edelleen karhuun
        Pursipoika ja Heinolan mies niihin ei koskaan ole voinut luottaa


    • Kakskolmatta

      Ja kantaa vastuun niin kuin politiikko ,eli ei mitenkään.

    • päristelesinävaan

      Harvassa on ne henkilöt jotka kykenee tekemään yhtä raskaan työn seurakuntalaisten edestä kuin SK. Kyllä näitä parran päristelijöitä riittää, jotka ohjeita antaa ja ovat joka asiassa oikeassa. Ei niitä useinkaan silloin näe kun kysellään vastuun kantajia joihinkin tehtäviin.

      • KaidanTienKuIkija

        Aamen.


      • 979797979
        KaidanTienKuIkija kirjoitti:

        Aamen.

        Ja työn siunaus näkyy, herätysliike hajosi.


      • 87y477
        979797979 kirjoitti:

        Ja työn siunaus näkyy, herätysliike hajosi.

        Meillä on hyvä olla äidin helmassa
        Ulkona ovat hiiret ja rotat niin kuin Luther kirjoitti hiiristä ja rotista


      • voevotokkiisa
        87y477 kirjoitti:

        Meillä on hyvä olla äidin helmassa
        Ulkona ovat hiiret ja rotat niin kuin Luther kirjoitti hiiristä ja rotista

        Oletko muistanut olla kiitollinen? Olethan ollut ystävällinen ja lempeä ja varoittanut rakkaudella lähimmäisiäsi?


      • Savisilmä

        "päristelesinävaan"
        Mitä vastuuta S.K. kantoi, kun vuosi sitten ei vastannut puheluihin eikä sähköposteihin?


      • kk99kk00
        87y477 kirjoitti:

        Meillä on hyvä olla äidin helmassa
        Ulkona ovat hiiret ja rotat niin kuin Luther kirjoitti hiiristä ja rotista

        Hyvä teillä on olla, totisesti.
        Lutheriakin joudutte jatkuvasti väärentämään.


      • turhalähetellä
        Savisilmä kirjoitti:

        "päristelesinävaan"
        Mitä vastuuta S.K. kantoi, kun vuosi sitten ei vastannut puheluihin eikä sähköposteihin?

        Ei se nyt kaikenmailman helppoheikeille vastaile,joku suodatin senkin koneen takana on!


      • 54665456443

        Joo, harvalla omatunto venyy, niin kuin karhulla.


      • 8888889

        Totta. Harva herätysliikkeen hajottamiseen viitsisi ryhtyä. SK ei öitään hyvin muky.


    • päristelesinävaan

      Seurakunta ei ole hajonnut,seurakunta on ehyt,ehyempi kuin pitkään aikaan. Sitä ei voi estää, jos jotkut haluaa toisenlaisen seurakunnan, sellaisen perustaminen on luvallista. Kautta aikain on seurakunnasta poistunut ihmisiä ja toisaalta taas uusia tullut. Nyt pitäisi jo lopettaa seurakunnan vanhimpien ja muiden vastuun kantajien kivittäminen. Olkaa armollisia, rukoilkaa ja rakastakaa.

      • Samatsanat

        Aamen.


      • 4343243254

        kumman ehyt seurakunta, kun kolmannes ei tule enää paikalle seuroihin.


      • eiooikäväkään
        4343243254 kirjoitti:

        kumman ehyt seurakunta, kun kolmannes ei tule enää paikalle seuroihin.

        Suurinta osaa niistä ei muutenkaan ole näkynyt joten laihaksi jää näkymä jotka ovat eriseurassa rauha maassa nyt


    • siitosenkustu

      Teuta? Missä oot?

      • kaipuuOn

        Ei kuulemma ole läpäissyt Ropo testiä, ei millään.


      • tosiupeeta

        Teukalla ehdoton kielto tänne palstoilta erikoisten pääliköiltä,siksi ettei hönöydessään kertoisi jotain mikä kalahtaa omaan nilkkaan,ootteko muuten huomanneet,ei niin paljoa erikoiset enään raaku täälä kuin syksyllä :),eikö ookkin upeeta.


      • harmitonlopulta
        tosiupeeta kirjoitti:

        Teukalla ehdoton kielto tänne palstoilta erikoisten pääliköiltä,siksi ettei hönöydessään kertoisi jotain mikä kalahtaa omaan nilkkaan,ootteko muuten huomanneet,ei niin paljoa erikoiset enään raaku täälä kuin syksyllä :),eikö ookkin upeeta.

        No, teutan mokailuprosentti oli nousujohteinen.
        Harmillista silti jos rakas veljemme lopettelee täällä.


    • Palvelevainen

      Kyllä nykyinen hallituksen puheenjohtaja on palvelutehtävissä omassa kotiseurakunnassaan. Ei ole vielä vain mukana lähetystyössä.

    • Kysyvä

      Johtavatko jäljet sylttytehtaalle? Onko Niemet nyt saaneet kaiken haluamansa? Seurakunnan hajalle ja oman miehen puh.joht.pallille!

      • 9485950

        Ottaako aivoo kun sinun lahjojasi ei ole huomattu
        Kevyt levite läks irjatätin helmaan


      • 886575

        Johtavatko jäljet sylttytehtaalle? Onko Niemet nyt saaneet kaiken haluamansa? Seurakunnan hajalle ja oman miehen puh.joht.pallille!

        Ei ole muuten niitä Niemiä, mutta Niemi kuitenkin! Ei nimi miestä pahenna, naisen kuitenkin...


      • oliot

        NIEMI MUUTTAA KAIKEN


    • puhänenselkä

      Kyllä hänen uskottavuutensa karisi pikkuhiljaa.
      Ei voi kun sääliä miestä joka joutuu loppuelämänsä pohtimaan näitä käänteitä,niinkuin hän itse on todennut. Liianpienillä lahjoilla liian suureen tehtävään esim.puheenjohtajaksi.
      Mitä tästä seurasi: Keskusteluissa vakuutteluja, selityksiä, sekavia lausuntoja lehdistöön, kaikesta tästä seurasi vielä valheet ja niitten peittely yritykset.
      Rukoillaan myös hänenkin puolesta.

    • vieläonaikaakin

      Pää on alaspäin painunut ja kumara on kulku. Liian paljon lastasi kuormaa omille hartioille puheenjohtajana ollessaan. Toivottavasti jaksaa.

      • 998765

        "Lisätietoja
        Kari Niemi, Esikoislestadiolaiset ry:n hallituksen puheenjohtaja p. 050 4099 609"

        Uusi puheenjohtaja, karhunkäpälien jälkien seuraaja. Työsarkaa riittää selitellessä edellisen puheenjohtajan medialle antamia lausuntoja!


    • tomtomhomppeli

      Onks asiassa ollu jotain väärää? Muutama päivä sitten jutustelin ja hyvin oli ryhdissä ja pää suorana sekä vointi hyvä,eihän oikean asian vuoksi tarvitse kumarassa kulkea.kirkkikset voi rauhassa fanittaa kari mäkistä joka oli muuten homotilaisuudessa puolustamassa peräpuolen poikia,siinä teille esimerkki kuinka kirkossanne on mahtava päämies/paavi.herätkää nyt hyvät ihmiset jo!

      • kerrokerro

        Älä viitsi. Vaan taidat olla se trolli, joka pyyteli anteeksi, mutta ei jaksa uskoa niin paljon, että lopettaisi trollaamisen!

        Miksi uskovaiset ihmiset tuolla sinun tavallasi sättivät toisia ihmisiä? Ole hyvä ja mene keskustelemaan ja käytä sitä Kristuksen kirkkolakia, jota kehotetaan käyttämään! Ei puskista huutelu auta yhtään mitään.

        Ja sitä paitsi: esikoislestadiolaisuudessa voi aivan hyvin käydä esim. ehtoollisella siellä "kirkossanne" tai "kirkossamme" - sen katsotaan olevan aivan oikein. Mitä siihen sanot? Kuinka sinä voit tuolla tavoin puhua kirkosta, jossa esikoislestadiolaisekin voivat hyvällä omallatunnolla käydä?


      • 346i8
        kerrokerro kirjoitti:

        Älä viitsi. Vaan taidat olla se trolli, joka pyyteli anteeksi, mutta ei jaksa uskoa niin paljon, että lopettaisi trollaamisen!

        Miksi uskovaiset ihmiset tuolla sinun tavallasi sättivät toisia ihmisiä? Ole hyvä ja mene keskustelemaan ja käytä sitä Kristuksen kirkkolakia, jota kehotetaan käyttämään! Ei puskista huutelu auta yhtään mitään.

        Ja sitä paitsi: esikoislestadiolaisuudessa voi aivan hyvin käydä esim. ehtoollisella siellä "kirkossanne" tai "kirkossamme" - sen katsotaan olevan aivan oikein. Mitä siihen sanot? Kuinka sinä voit tuolla tavoin puhua kirkosta, jossa esikoislestadiolaisekin voivat hyvällä omallatunnolla käydä?

        Mitä minä kirkosta haen en mitään paskalaitos en pahemmin sano....jatkan myöhemmin


    • pyhäselänpelko

      Ahdistunut ja peloissaan.

    • lakimiestentyö

      Nyt tarvitaan lakimiehet yhdistystä vetämään on se senverran sekasin laitettu.

      • "lakimiestyö"
        -
        ja auttaneeko sekään.
        -


      • nevömain01
        teuta01 kirjoitti:

        "lakimiestyö"
        -
        ja auttaneeko sekään.
        -

        ....ja Olgaa takuapäin...
        -
        auttaneeko sekkään.


    • Sekoillaanko

      Onko joku seurakunta ihan sekaisin,meillä rauhallista!

    • lainpuolesta

      Lakimiehiä tarvitaan nyt yhdistyksessä, maallikot luuli ettei maallimen laki kosketa meidän yhdistystä. On hyvä että yhdistyslain rikkomiset perataan ja aloitetaan taas puhtaalta pöydältä.

      • ValheenJäljetHaisee

        Eslestadiolaisten motto: Tarkoitus pyhittää keinot.

        Mutta pyhittääkö, sitä voitte pohdiskella jatkossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe