Morjensta pöytään! Meidän lapsikatraaseemme on tulossa lisäystä ja etsin aiempien lasten nimiin sointuvaa nimeä. Aiemmat ovat
Amanda, Oodi Nuppuliina ja Ruusu Onneli.
Emme tiedä uuden lapsen sukupuolta, mutta olemme harkinneet seuravia nimiä: Fanni Vendela, Kuutti Kalevi, Roope Romeo, Samu Sebastian, Pinkki Pippuriina, ja Onni Amadeus.
Ajatuksia nimistä
Sirkku.HT
4
183
Vastaukset
- Vaihtoehtoja
Fanni Matleena
Kuutti Kalevi tai Kaleva ok
Roope Oskari
Severi Samuel
Samuli Severin
Pinkki Pippuriina kaamea
Onni Severi
Jyry Jalmari
Jermu Anselmi
Ukko Aapeli
Ukko Abel
Sisu Samuel
Morris Rafael
Rome Morris
Joakim Sebastian
Claus Anton
Jade Amalia
Aida Ilana
Iris Alina
Minttu Rosmariini
Selja Rosmariini
Silva Rosmariini
Frida Maleena
Saga Josefia
Erin Isabella
Clara Olivia - Yksitoista
Tämä porukka oli perjantai-ohjelmassa 27.1. Kuka lie näitä ajatuksia nimistä pyytelee täällä?
- iuyiouy
Ohjelmassa siis päivää tuon viestin jälkeen...
- arwrt
Wilhelmiina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132021
- 1131657
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421513Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901055Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120996Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87945Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15939Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35937