Morjensta pöytään! Meidän lapsikatraaseemme on tulossa lisäystä ja etsin aiempien lasten nimiin sointuvaa nimeä. Aiemmat ovat
Amanda, Oodi Nuppuliina ja Ruusu Onneli.
Emme tiedä uuden lapsen sukupuolta, mutta olemme harkinneet seuravia nimiä: Fanni Vendela, Kuutti Kalevi, Roope Romeo, Samu Sebastian, Pinkki Pippuriina, ja Onni Amadeus.
Ajatuksia nimistä
Sirkku.HT
4
168
Vastaukset
- Vaihtoehtoja
Fanni Matleena
Kuutti Kalevi tai Kaleva ok
Roope Oskari
Severi Samuel
Samuli Severin
Pinkki Pippuriina kaamea
Onni Severi
Jyry Jalmari
Jermu Anselmi
Ukko Aapeli
Ukko Abel
Sisu Samuel
Morris Rafael
Rome Morris
Joakim Sebastian
Claus Anton
Jade Amalia
Aida Ilana
Iris Alina
Minttu Rosmariini
Selja Rosmariini
Silva Rosmariini
Frida Maleena
Saga Josefia
Erin Isabella
Clara Olivia - Yksitoista
Tämä porukka oli perjantai-ohjelmassa 27.1. Kuka lie näitä ajatuksia nimistä pyytelee täällä?
- iuyiouy
Ohjelmassa siis päivää tuon viestin jälkeen...
- arwrt
Wilhelmiina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863368Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921909Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871733- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651458- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961395Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267