riihimäki ralli 2017

puujaa17

ehkä pikkasen aikasessa mut missä päin hausjärvellä kisa menee onko perinteinen puujaa mukana

36

3639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ennenkinkaatojanähnyt

      Mommilanjärven takana yks pätkä.

      • Gkgiglhlhlh

        Onko Savo mukana?


      • Hördeess

        Savon erikoiskoe ajetaan Lempäälässä syksyllä Lake City sm rallissa jos sieläkään tänä vuonna kun on ajettu nyt monena vuonna peräkkäin sm ralleissa.


    • riihimäkiralli17

      missäköhän päin hietoisssa mahtavat ajaa

    • janakkala

      onks tietoa kellään osuuko koivukehä reitille tänä vuonna

      • Osuu

        Kyyl


    • Ralliakatsomaan

      Ajavatko ouninpohjan erikoiskokeen? Mites veikkaatte grönholmin pärjäävän?

      • mökkiläinen22

        Ei ajeta ounia edes nesterallissa.


      • Ainarunkii

        Erikseen Grönholmi aja rallicrossii?


      • sullaonhyvintietoa

    • Lapsetmukaanpenkalle

      Onkos täällä niitä VRC autoja mukana?

    • kärkölä87

      onkohan koukumaa mukana kisassa

      • Valitettavasti on. Ajettu viimevuosina liian usein tämäkin pätkä.


    • puujaarock

      ajaavatkohan ne sen varunteen sillan puujaassa ja tuleekohan siihen paaleja niikun sprintissä 2014

      • Ajetaan kyseinen silta.


      • lähtökiihdytys

        Siitähän se ek 3 lähtee


    • Jenkegamer2

      Reitti tulee Kärkölästä- Riihimäken. ekot 6,7,8 ajetaan Loppen maastossa

    • ÄssienÄssä

      Kartta tänne viitiikö joku? tiedä et sellainen löyttyy!

    • nicewidelines

      Kolmosen maalissa taas jokunen muikkuna peltoon.. kuinkas saadaan yleisö piiloon? Siitä sitten ek 7 johonkin kyyti paikkaan tai ek 8 alkupäähän

    • varuskuntaan

      meneeks toi yleisö ek samalailla kun toissa vuonna f -cupissa

    • johnhoo

      Osaako joku paikallinen tai ammattilainen neuvoa hyviä katselupaikkoja? Itselle alue ei ole yhtään tuttua

      • Etsivälöytäää

        Nelosella 1,2km nyppy vasen toimii


    • ralli17

      onks puujaassa mitää paikkoja muuta kun maalimutka

    • rallitietoinen

      2 kaksi paikkaa

    • uusitiellemenossa

      onks puujaan uusitiellä risteyksessä tai sen jälkee hyviä katselupaikkoja

    • aergrefg

      voiko tosta riihimäentieltä ajaa puujaantietä tohon varunteen sillan lähelle vai onko suljettu? Ajattelin jos jättäis johonkin siihen parkkiin ja kävelis mettän reunaa pitkin johkin vähän parempaan paikkaan

      Ja kumpaan suuntaan ne menis siitä?

      Joskus 2009 ollu viimeks kattomassa riksun rallia kun satuin olemaan siellä mökillä silloin ja olin jumissa kunnes tiet avattiin

    • tietämätön87

      saakohan puujaassa mennä hongistontieltä sinne valkjärvi 3 risteykseen vai onko se lähtöpaikan takia sulussa

      • eipaikkoja

        saa mennä pätkä lähtee siitä sillan vierestä kohti valkjärveä


    • MattiNäsä1

      Minne päin kannattaa huomenna suunnata jos haluaa nähdä runkia? Onko kaljahatulla varmaa paikkaa?

      • runkia

        varuskunnan alamäki oikee luultavasti ottaa jokusen auton


    • koukunmaalainen

      saa nähä onko koukunmaa noin 4 km kohdilla ennen risteyksissä olevissa mutkissa tapahtumia

      • Kaasuapaikanmuk

        Miten 3 hakkuu aukea?


      • En.Koskaan.Sinne

        Koukkumaa on perseestä Varo ettet tallo kuusentaimia?


    • Mikki4

      Paljonko joutuu köyhtymään pelkästä yhden eekoon lipusta kannattaako tetsata metsiä myöten pätkän varteen?

    • Lytemedia

      Onko ek6 aloitus mutka miten hyvä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe