moi!olen vähän aikaa itse magiaa opiskellut(vuoden)ja mietin mistä saisin lisää tietoa.netistä ei löydy enää oikeen mitään suomeksi, olen jo katsonut monia sivuja esim varjojenkirja yms.ei ole ongelma opiskella englanniksi, jos joku voisi englanninkin kielisiä sivuja vinkata :) myös toivoisin että muut magiasta ja luonnon-noituudesta kiinnostuneet/jo taitajat tulisivat tänne juttelemaan. :)
kiinnostus magiaan
14
234
Vastaukset
- okkigaam
Se Israel pyyntö on vanha kun mikä. En ymmärrä sen erinomaisuutta nykyään, enkä ole ymmärtänyt ennenkään. Olen ollut paikalla 2 v sitten tilaisuudessa jossa tuli viesti / sanoma. RUKOILKAA suomen rajojen säilyvyyden pysyvyydeksi. Rukoilkaa että Suomi ja Eurooppa säilyy valtioiden tasolla vapaana. Niin ettei pimeyden vallat saa eksytystä ja mitään kauhistusta aikaiseksi. Ei vielä ole myöhäistä. Minun lohtuni on se että tuo ainainen vaino eu takia matu vyöryinen tulee tuhoutumaan.
- Pyhimysisä
Ihminen joka aikoo opiskella magiaa hänen kannattaisi lukea ensin raamattua.
- PROFEETTA
Sinä magian opiskelija,Olet noin viisitoista vuotta vanha.jos harrastat kyseistä oppia,löydät aivanvarmasti itsesi mielisairaalasta.
- Isäpyhimys
Sana moi! paljasti että olet noin 15 vuotias tyttönen.RUKOILEN PUOLESTASI.
- Voimameditaatio
Taikuus on pelkkää mielenvoimien käyttämistä haluamansa saamiseksi. Voimameditaatio on erittäin hyvä keino sielun voimistamiseen, mitä voimakkaampi sielu ihmisellä on sitä helpompaa taikuudesta tulee.
http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/Satanic_Magick.html- zawh
kiitos paljon!
- zawh
kiitos paljon! :)
- PROFEETTA
IHMINEN JOKA AIKOO HARRASTAA MAGIAA LÖYTÄÄ ITSENSÄ AIVANVARMASTI MIELISAIRAALASTA, MINKÄÄNLAISTA LÄÄKITYSTÄ ASIALLE EI OLE SAATAVANA, KOSKA SAIRAUS ON LÄHTÖISIN ITSE ISÄSTÄ PERKELEESTÄ.
KARIPIAN ALUEELLA ON PISKUINEN HAITIN VALTIO JOSSA
YLEISESTI HARJOITETAAN KYSEISIÄ HARRASTUKSIA VOODOOTA PAHOJENHENKIEN
MANAUKSIA ISTUNTOIHIN,EI OLE
TUONUT VALTIOLLE EI KANSALLE
SIUNAUSTA, KAIKKINAISTA KIROUSTA KYLLÄKIN. - zawh
ei tarvitse tulla jauhamaan mistään raamatuista. pyysin tosissaan olevia ihmisiä vastaamaan :)
- Helenamarianne
Ihmiset kaikki ovat sinun auttajia, ystäviäsi, väitän että sairastat jotain personalisista häiriöistä, jos kuvittelet että magiaa voi opiskella olet varmasti pahasti sairas nuori et voi olla yli viisitoistavuotias. Kehottaisin sinua hakeutumaan psykiatrisen avustajan vastaanotolle.
Tervehdys sinulle! Minä olen hyvin kiinnostunut ja olisin valmis vaihtamaan kristinuskoni johonkin luonnollisemppaan, kauniimpaan uskoon! Jos saat jotain kontakteja eteenpäin tässä uudessa, minulle vielä tuntemattomassa tieteessä, niin voisitko jeesata minuakin tässä alussa!! Rukoilen puokestasi!
- Edla_Aurora
- hörs_persemestari
Tylypuskasta saa opetusta. Mene sinne. Sinne kuulemma menee juna 666 ja puolikuusi laiturilta hevonperse ja pärekatto.
- MagianTutkija
Tässä yksi asia mitä vihaan nykypäivänä se että ihmiset painavat muita alas ja sanovat ettei jotain voi tehdä äitini ei halunnut että opiskelen sepän alaa ja sinne silti menin tosin lukioon takaisin menin, mutta asiasta toiseen magia ei ole pahasta ja toivoisin tosiaan näiden tosiuskovaisten lopettavan ihmisten ajatusten alas ajamisen. Itsekin aloin tutustua magiaan ja olen tutkinut myyologiaa hyvin paljon. Ja lopuksi teille uskoville menkää muualle ja antakaa ihmisten puhua rauhassa asiasta te ette auta asiaa vaan viette muiden itseluottamusta. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768