kiinnostus magiaan

zawh

moi!olen vähän aikaa itse magiaa opiskellut(vuoden)ja mietin mistä saisin lisää tietoa.netistä ei löydy enää oikeen mitään suomeksi, olen jo katsonut monia sivuja esim varjojenkirja yms.ei ole ongelma opiskella englanniksi, jos joku voisi englanninkin kielisiä sivuja vinkata :) myös toivoisin että muut magiasta ja luonnon-noituudesta kiinnostuneet/jo taitajat tulisivat tänne juttelemaan. :)

14

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okkigaam

Se Israel pyyntö on vanha kun mikä. En ymmärrä sen erinomaisuutta nykyään, enkä ole ymmärtänyt ennenkään. Olen ollut paikalla 2 v sitten tilaisuudessa jossa tuli viesti / sanoma. RUKOILKAA suomen rajojen säilyvyyden pysyvyydeksi. Rukoilkaa että Suomi ja Eurooppa säilyy valtioiden tasolla vapaana. Niin ettei pimeyden vallat saa eksytystä ja mitään kauhistusta aikaiseksi. Ei vielä ole myöhäistä. Minun lohtuni on se että tuo ainainen vaino eu takia matu vyöryinen tulee tuhoutumaan.

• Pyhimysisä

Ihminen joka aikoo opiskella magiaa hänen kannattaisi lukea ensin raamattua.

• PROFEETTA

Sinä magian opiskelija,Olet noin viisitoista vuotta vanha.jos harrastat kyseistä oppia,löydät aivanvarmasti itsesi mielisairaalasta.

• Isäpyhimys

Sana moi! paljasti että olet noin 15 vuotias tyttönen.RUKOILEN PUOLESTASI.

• Voimameditaatio
      • zawh

kiitos paljon!

• zawh

kiitos paljon! :)

• PROFEETTA

IHMINEN JOKA AIKOO HARRASTAA MAGIAA LÖYTÄÄ ITSENSÄ AIVANVARMASTI MIELISAIRAALASTA, MINKÄÄNLAISTA LÄÄKITYSTÄ ASIALLE EI OLE SAATAVANA, KOSKA SAIRAUS ON LÄHTÖISIN ITSE ISÄSTÄ PERKELEESTÄ.
      KARIPIAN ALUEELLA ON PISKUINEN HAITIN VALTIO JOSSA
      YLEISESTI HARJOITETAAN KYSEISIÄ HARRASTUKSIA VOODOOTA PAHOJENHENKIEN
      MANAUKSIA ISTUNTOIHIN,EI OLE
      TUONUT VALTIOLLE EI KANSALLE
      SIUNAUSTA, KAIKKINAISTA KIROUSTA KYLLÄKIN.

• zawh

ei tarvitse tulla jauhamaan mistään raamatuista. pyysin tosissaan olevia ihmisiä vastaamaan :)

• Helenamarianne

Ihmiset kaikki ovat sinun auttajia, ystäviäsi, väitän että sairastat jotain personalisista häiriöistä, jos kuvittelet että magiaa voi opiskella olet varmasti pahasti sairas nuori et voi olla yli viisitoistavuotias. Kehottaisin sinua hakeutumaan psykiatrisen avustajan vastaanotolle.

• Tervehdys sinulle! Minä olen hyvin kiinnostunut ja olisin valmis vaihtamaan kristinuskoni johonkin luonnollisemppaan, kauniimpaan uskoon! Jos saat jotain kontakteja eteenpäin tässä uudessa, minulle vielä tuntemattomassa tieteessä, niin voisitko jeesata minuakin tässä alussa!! Rukoilen puokestasi!

• Edla_Aurora
    • hörs_persemestari

Tylypuskasta saa opetusta. Mene sinne. Sinne kuulemma menee juna 666 ja puolikuusi laiturilta hevonperse ja pärekatto.

• MagianTutkija

Tässä yksi asia mitä vihaan nykypäivänä se että ihmiset painavat muita alas ja sanovat ettei jotain voi tehdä äitini ei halunnut että opiskelen sepän alaa ja sinne silti menin tosin lukioon takaisin menin, mutta asiasta toiseen magia ei ole pahasta ja toivoisin tosiaan näiden tosiuskovaisten lopettavan ihmisten ajatusten alas ajamisen. Itsekin aloin tutustua magiaan ja olen tutkinut myyologiaa hyvin paljon. Ja lopuksi teille uskoville menkää muualle ja antakaa ihmisten puhua rauhassa asiasta te ette auta asiaa vaan viette muiden itseluottamusta. Kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3515
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1576
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      826
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe