Vanhemmat eivät osta mopoa.

Miksvanhemmatontämmösii

Minun vanhempani eivät osta minulle mopoa koska se on liian vaarallinen /w kaikki mun kaverit ajaa mopolla ja mopoautolla. Ja oon iha elämää kyllästyny ku oon hommannu sen mopokortin mut vanhemmat on mopoi vastaan ja joudun polkeen pyörällä peräs 👎🏼.

11

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vituitkupilli

      no vittu kyynel

    • KaksPyttyä

      Mullekaan ei ostanu, enkä saanu ostaa kevariakaan vaikka oli omat rahat.
      Taitaa olla seuraamus sille, että olen hengissä vieläkin ja aloitin motoristielämän vasta aikuisena.

    • Jutustelija1

      Tuo on kyllä rikos ihmisyyttä vastaan. Raportoi vanhempasi asiaan kuuluville tahoille ja ala nauttia elämästä vapaana motoristina. Tai ainakin moporistina näin aluksi kunnes kortti riittää isompaan.


      Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

      Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/

      Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r

    • osta_itse

      nyt käy säliksi :( poikaa..
      mene töihin ja tienaa ne moporahat. on muuten paljon kivempaa kun on itse maksettu vehje alla. omasta kokemuksesta tiedän.

      • Asiaa, itse kun ostaa osaa pitää huolta ja sitä rataa eikä pappa betalar paskaa, itellä vm.99 suzuki ts ja siinä on tarra rämä mutta maksettu!


    • Poliisin_vastustaja

      No mitäs vittua :D joku pulitti sit turhaa ne 1500e ja sit ei osteta mopoa. Ja jos ny viel miettii ni ei mopo nyt nii vaaralline ole jos kulkee sen 65.

      • pärrätin

        mistäs ton 1500 repäsit? mopokortti tuskin maksaa missään 600 enempää, täälläpäin kallein alle 500


    • moporally

      Ei mopo ole vaarallinen, vaan ihminen joka sitä käyttää?

    • MattiV123

      No ei ostanu aikanaan mullekkaan, vaikka halusin kovasti Mankia. Korjasin asian ostamalla omalle pojalle Mankin, vaikka ensin yritin kyllä sanoa ei... pääsin myös itse ajelemaan :)

    • Päätelmä

      eka mopo kannattaa olla se käytetty ja halpa. kun on kaikki ojanpohjat ja seinät käyty läpi. kannaattaa hankkia se Tuliterä malli. jos vielä on kiinnostusta mopoihin. halvin mopo on todella 50-150 euroon. ja hyväkuntoinen 300euroa.. miksi pitää parin vuoden rälläykseen ostaa 1500-2500 mopo. kun kohta pitää ostaa autokortti ja SE autokin johon laitetaan stereot ja ym.. siihen kannattaa säästää rahaa.
      esim. ostat 1500e mopon, myyt sen markkina hintaan 300-500eurolla. menee tappiota jo se yli1000e. jonka olisit voinut käyttää siihen autokortiin tai autoon. jonka ostat 500-900eurolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      291
      19791
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      99
      4089
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2336
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      198
      2041
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1940
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      307
      1805
    7. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      94
      1454
    8. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1452
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1237
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      273
      1189
    Aihe