Moi.kokeneemmilta turkin kävijöiltä tiedustelisin millaiset ilmat ollut alanyassa lokakuussa viikoilla 41 ja 42,syyslomaa suunnittelen,merivesi varmasti lämmintä mutta mites hotellien uima altaat?ja iltaisin millaisella vaatetuksella pärjännyt.
alanya sää lokakuussa
3
2751
Vastaukset
- celssius
http://en.tutiempo.net/climate/08-2016/ws-173100.html
Vilkaise tästä, lämpötilat on vuodesta 2003 lähtien ihan päivittäisin arvoin kerrottu.
Lokakuu on monen mielestä paras lämpötilojen suhteen. Lämmintä päivällä (jopa yli 30), viilenee vähän illalla ja yöllä enemmän (jopa alle 20). Hotellien altaat on niin lämpimiä, kuin talo haluaa ne lämmittää.
Yleensä taulussa näkyy päivittäin mitatut lämpötilat. Ei niissä ole koskaan palellut. - Aikavarmaa
Pidän Alanyaa melko vähäriskisenä huonojen kelien suhteen. Pieni varaus kuitenkin on, lokakuun puolivälistä eteenpäin sadepäivien riski kasvaa. Monen päivän sateet lienevät silti harvinaisia.
Olin hieman lännempänä Sidessä kolme vuotta sitten ja se taitaa olla viileämpi kuin Alanya. Yöt ja aamut oli vain 14 kun oli viileää. Heti auringon noustua lämpeni yli 20 asteen.
Toissa vuonna Alanyassa oli koko ajan lämmintä, illatkaan ei olleet viileitä ja päivisin mittari huiteli 30 asteessa.
Jos maakuntakentältä olisi lähtöjä sopivammin, lähtisin ehkä Alanyaan ensi syksynä.
Seuraavaksi aurinkovarmin paikka Välimerellä on Kypros mutta matkojen hinnoissa on iso ero. - Annaleena1985
Itse lokakuun 3. viikolla ollut v. 2015, sadekuuroja, mutta lämmintä. Kuurot olivat lyhyitä ja aurinko paistoi muutoin. Muutamana iltana oli tosi komea ukkonen!
Päivällä ihan bikinikelit, illalla neuletakki varuilta mukana, muttei tarvinnut käyttää. :)
Toivottavasti tästä oli jotain apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740