Monet täällä kieltää asian, etteikö

Kolmasyleensäsyyssä

liiton väliin voi mennä! Luitteko äsken Mikkosten tarinan, jossa T.A Mikkosen ex vaimo, tuire kertoi että ero tuli hänelle yllätyksenä että mies oli löytänyt uuden 15 v nuoremman vaimon itselleen! Tämä nina mikkonen aika ylimielinen nainen kertoi ettei rakkautta hän pyytele anteeksi!!!!
Mutta eikö olisi pitänyt pyytää anteeksi että hajoitti perheen, jossa oli kaksi ala ikäistä lasta???

Tuon tarinan luettua voi todeta että kyllä liiton väliin voi mennä ja rikkoa perheen.
Minusta aika härskiä toimintaa, ja myös heiltä jotka puolustelee ettei liittoa voi hajoittaa. Kyllä voi, ja niin tehdään paljon, mutta se kielletään kun rikojia hävettää tunnustaa tosiasia että ovat niitä perheenrikkojia.

112

958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urity

      Otan osaa katkeruuteesi

      • näinteemme

        Kiitos, ollaan yhdessä katkeria. Meitä on paljon jotka olemme samaa mieltä.


      • urity
        näinteemme kirjoitti:

        Kiitos, ollaan yhdessä katkeria. Meitä on paljon jotka olemme samaa mieltä.

        Niin siis se oli sarkasmia. Puhut täyttä paskaa.


      • rikkojatidiootteja
        urity kirjoitti:

        Niin siis se oli sarkasmia. Puhut täyttä paskaa.

        Kolmas rikkoo aina liiton kun lapsia jää isättömiksi. Rikkojista onkivaa kun heillä ei ole mitään menetettävää. Mieshän siinä eniten kärsii kun menettää vaimon, lapset ja koko suvun ja ystävät.

        Mutta mitä se perheenrikkojaa liikuttaa, hänestä on kiva kun lapsilla ei ole isää ja isä saa ikäväidä ja miettiä millaisia on hänen lapset kun ei ole nähnyt heitä vuosiiiiiinn. Semmoisia ne perheenrikojat ovat, ajattelevat vaan itseään.


      • Oletidiootti
        rikkojatidiootteja kirjoitti:

        Kolmas rikkoo aina liiton kun lapsia jää isättömiksi. Rikkojista onkivaa kun heillä ei ole mitään menetettävää. Mieshän siinä eniten kärsii kun menettää vaimon, lapset ja koko suvun ja ystävät.

        Mutta mitä se perheenrikkojaa liikuttaa, hänestä on kiva kun lapsilla ei ole isää ja isä saa ikäväidä ja miettiä millaisia on hänen lapset kun ei ole nähnyt heitä vuosiiiiiinn. Semmoisia ne perheenrikojat ovat, ajattelevat vaan itseään.

        Täyttä sontaa.


      • niintotta
        Oletidiootti kirjoitti:

        Täyttä sontaa.

        Täyttä faktaa. Ulkopuolinen rikkoo aina liiton.


      • Syyainamuissa
        niintotta kirjoitti:

        Täyttä faktaa. Ulkopuolinen rikkoo aina liiton.

        Fiktiota, katkeran petetyn vastuun pakoilua.


      • kolmasrikkoo
        Syyainamuissa kirjoitti:

        Fiktiota, katkeran petetyn vastuun pakoilua.

        Ulkopuolinen on aina se joka perheen rikkoo. Täyttä faktaa, sitä ei ole kiistäminen, suurin osa samaa mieltä he eivät voi olla väärässä-

        Ulkopuolinen rikkoo ja siksi ei kehtaa myöntää kun rikkojaa hävettää.


      • Puolisorikkoo
        kolmasrikkoo kirjoitti:

        Ulkopuolinen on aina se joka perheen rikkoo. Täyttä faktaa, sitä ei ole kiistäminen, suurin osa samaa mieltä he eivät voi olla väärässä-

        Ulkopuolinen rikkoo ja siksi ei kehtaa myöntää kun rikkojaa hävettää.

        Sisäpuolinen rikkoo aina.


      • surullistatottatosiaan
        Puolisorikkoo kirjoitti:

        Sisäpuolinen rikkoo aina.

        Vapaa naikkonen se rikkoo kun ei ole mitään menetettävää ja on kiva kuulla se kun mies menettää lapsensa kun naikkonen rikkoo hänen perhensä. Surullista että tämän annetaanjatkua eikä naikoset joudu vastuuseen siitä että hajoittaa lapsiperheen. Isättömiä lapsia on lähes kaikki lapset suomessa jo.


      • Puolisorikkoo
        surullistatottatosiaan kirjoitti:

        Vapaa naikkonen se rikkoo kun ei ole mitään menetettävää ja on kiva kuulla se kun mies menettää lapsensa kun naikkonen rikkoo hänen perhensä. Surullista että tämän annetaanjatkua eikä naikoset joudu vastuuseen siitä että hajoittaa lapsiperheen. Isättömiä lapsia on lähes kaikki lapset suomessa jo.

        Puolisoista toinen rikkoo, ei mikään vapaa naikkonen, se puolisohan on luvannut ja vannonut valat ja rikkoo valan ,kun naiskentelee muiden kanssa, siis pettäjä on vastuussa teoistaan.
        Vanhemmuus ei pääty eroon.


      • naikkosetrikkooaina
        Puolisorikkoo kirjoitti:

        Puolisoista toinen rikkoo, ei mikään vapaa naikkonen, se puolisohan on luvannut ja vannonut valat ja rikkoo valan ,kun naiskentelee muiden kanssa, siis pettäjä on vastuussa teoistaan.
        Vanhemmuus ei pääty eroon.

        Joo ei äidin puolelta koskaan päätykkäänmutta isät hylkää ja jättää, isän puolelta ero merkitsee aina hänen vanhemmuuden loppumista. Miestä ei enää huvita oll aisä kun on läytynyt lapseton naikkonen ja mies tietääe ttä äitiä parempaa hoitaa lapsille ei ole. Miehen on erittäin helppo hylätä omat lapset.

        Kolmas rikkoo aina kaiken.


      • Petettyjätetty
        naikkosetrikkooaina kirjoitti:

        Joo ei äidin puolelta koskaan päätykkäänmutta isät hylkää ja jättää, isän puolelta ero merkitsee aina hänen vanhemmuuden loppumista. Miestä ei enää huvita oll aisä kun on läytynyt lapseton naikkonen ja mies tietääe ttä äitiä parempaa hoitaa lapsille ei ole. Miehen on erittäin helppo hylätä omat lapset.

        Kolmas rikkoo aina kaiken.

        Toinen puolisoista rikkoo aina.


      • Sinisalo12345
        näinteemme kirjoitti:

        Kiitos, ollaan yhdessä katkeria. Meitä on paljon jotka olemme samaa mieltä.

        Se mikä on toisella "totuus" on toiselle "valhe".


      • sullaviiraapäässä
        naikkosetrikkooaina kirjoitti:

        Joo ei äidin puolelta koskaan päätykkäänmutta isät hylkää ja jättää, isän puolelta ero merkitsee aina hänen vanhemmuuden loppumista. Miestä ei enää huvita oll aisä kun on läytynyt lapseton naikkonen ja mies tietääe ttä äitiä parempaa hoitaa lapsille ei ole. Miehen on erittäin helppo hylätä omat lapset.

        Kolmas rikkoo aina kaiken.

        Jos sulle kävi noin niin harvinaista kuitenkin lienee, ettei isä eron jälkeen halua tavata lapsiaan. Kyllä hyvä isä ei omiaan hylkää vaikka millaisen uuden seireenin sänkyynsä löytäisi.
        Ettei vaan olisi niin, että sinä katkeruuksissasi olet vieroittanut lapset isästään ja isän heistä? Nyt kerrot totena, ettei isä heitä halua tavata eikä voikaan, kun uusi puoliso ei halua sitä. Jos sä noin oikeasti ajattelet niin mietin vaan, oletkohan sä hyvä äiti lainkaan. Oletko paras hoitaja lapsillesi?


    • Parturikampaajat

      Kyllä se Timo Mikkonen ihan itse lähti liitostaan, petti kun rakastui tuohon kampaajaansa Niinaan istuessaan parturituolissa.

      • kolmasrikkooaina

        Sanoo ihminen joka itse rikkoo toisten perheitä, koska se on niin suuri häpee, etti voi mitenkään myöntää omaa osuuttaan tapahtuneeseen rikkomukseen.


      • Voipyhäyksinkertaisuus
        kolmasrikkooaina kirjoitti:

        Sanoo ihminen joka itse rikkoo toisten perheitä, koska se on niin suuri häpee, etti voi mitenkään myöntää omaa osuuttaan tapahtuneeseen rikkomukseen.

        Oletko jotenkin vajaa , miksi puolustat pettäjää, kyllä se pettäjä ja jättäjä on ihan ite vastuussa teostaan.
        Timo Mikkonen petti koko ekan liiton ajan muijaansa.
        Minä en ole koskaan pettänyt ketään en yksityiselämässä enkä liike-elämässä.


      • Parturikampaajat
        kolmasrikkooaina kirjoitti:

        Sanoo ihminen joka itse rikkoo toisten perheitä, koska se on niin suuri häpee, etti voi mitenkään myöntää omaa osuuttaan tapahtuneeseen rikkomukseen.

        Mitä!!!!!minä en ole koskaan pettänyt tai rikkonut kenenkään perhettä ,en edes tunne Mikkosta.
        Jäin leskeksi vuosia sitte ja nyt olen aviossa toisen lesken kanssa


      • heihalloo

        Mitäs jos edellinen puolisosi olisikin ollut vielä elossa silloin kun tapasit uudetn? Sittenhän sinäkin olisit perheen rikkoja.


      • Parturikampaajat
        heihalloo kirjoitti:

        Mitäs jos edellinen puolisosi olisikin ollut vielä elossa silloin kun tapasit uudetn? Sittenhän sinäkin olisit perheen rikkoja.

        ?? Miten se nyt elossa olis voinu olla, ,kun itse hänelle hautajaiset järjestin.
        Nykyisen mieheni tapasin sellaisessa ryhmässä , kun nuoret lesket.


      • kaikkieipystytohon
        Parturikampaajat kirjoitti:

        ?? Miten se nyt elossa olis voinu olla, ,kun itse hänelle hautajaiset järjestin.
        Nykyisen mieheni tapasin sellaisessa ryhmässä , kun nuoret lesket.

        Jahs, heti seuraanavana päivänä vaan etsimään uutta miestä kun entinen on haudattu. Nopee oot. Vai oliko jo samanapäivänä ryhmätilaisuus nuorilla leskillä?
        Mitäs sitä yksin olemaan miehiä kyllä riittää. Monet suree vuodenkin ja toiset näköjään hyppää uuteen junaan samana päivänä.


      • Parturikampaajat
        kaikkieipystytohon kirjoitti:

        Jahs, heti seuraanavana päivänä vaan etsimään uutta miestä kun entinen on haudattu. Nopee oot. Vai oliko jo samanapäivänä ryhmätilaisuus nuorilla leskillä?
        Mitäs sitä yksin olemaan miehiä kyllä riittää. Monet suree vuodenkin ja toiset näköjään hyppää uuteen junaan samana päivänä.

        Ei se nyt noin mennyt, olin melkeen kolme vuotta yksin, eikä noita spr:n nuoret lesket tilaisuuksia järjestetä joka paikkakunnalla säännöllisesti, eikä niihin edes pääse heti, enkä minä olis edes heti halunnut sinne mennä. Miksi sinua kiusaa minun olemiseni, sinulta ilmeisesti ei ole kukaan läheinen kuollut.


      • jaakkokulta1
        Parturikampaajat kirjoitti:

        ?? Miten se nyt elossa olis voinu olla, ,kun itse hänelle hautajaiset järjestin.
        Nykyisen mieheni tapasin sellaisessa ryhmässä , kun nuoret lesket.

        Ai että miten olisi voinut olla elossa. Eihän tuossa nyt siitä ollut kyse, olisiko voinut olla elossa. Vaan siitä, että jos olisi ollut elossa. Etkö ymmärtänyt heihalloon pointtia ollenkaan?


      • Sedelas
        jaakkokulta1 kirjoitti:

        Ai että miten olisi voinut olla elossa. Eihän tuossa nyt siitä ollut kyse, olisiko voinut olla elossa. Vaan siitä, että jos olisi ollut elossa. Etkö ymmärtänyt heihalloon pointtia ollenkaan?

        Kyllä se Timo .T .A on kuollut.


      • Mitäseteki
        Sedelas kirjoitti:

        Kyllä se Timo .T .A on kuollut.

        Kuka oli Timo Mikkonen?


    • Faktaaaa

      Äläs nyt puhu paskaa, ei ollut mitään alaikäisiä lapsia , toinen oli 29 v ja toinen 22 v ja Tuire on kertonut 7 päivää lehdessä et Timo A Mikkonen oli pettänyt häntä koko avioliiton ajan .

    • minärikoinainakin

      Kyllä minä ainakin rikoin erään liiton aikanaan. Mies oli naimisissa ja erosi mun takia. Kyllästy vaan entiseen eukkoonsa ja lähti mun mukaani- Ei siinä tarvinnu paljon houkutella. Seurusteltiin hiljakseen, ja siitä se vaan alkoi vakavasti ja nyt asutaan yhdessä on perhettä ja näin.
      Voihan olla että entinen eukko rikkoi sen perheen joten turha mun on syyllisyyttä enää kantaa vaikka väliin meninkin. Tiesin et ukko on naimisissa ja olisin voinut lopettaa mutten lopettanut. En kulje onneni ohi, muut väistyy jos minä tulen tilalle.
      Luulen et olis vieläkin naimisissa jos en olisi tullut siihen väliin.... tai joku muu sitten.

      • iuiouyoy

        Satutäti höpäjää... sinuna tarkkailisin, paljonko tulee juotua. Menee rahaa ja tulee aina vain lisää läskiä etkä tulevaisuudessakaan saa koskaan ketään


      • Antabuss

        Voitko tarkistuttaa lääkityksesi ,nyt viiraa taas pahasti ja älä ota viinaa lääkkeiden kanssa, sit sekoat täysin.


      • Toinenkalastaa

        Hyvin kirjoitettu. Näinhän se yleensä menee. Ikävintä että samalla tuhotaan lapsen isäsuhdetta ja pilataan ydinperheen tulevaisuus.


      • iuiouyoy
        Toinenkalastaa kirjoitti:

        Hyvin kirjoitettu. Näinhän se yleensä menee. Ikävintä että samalla tuhotaan lapsen isäsuhdetta ja pilataan ydinperheen tulevaisuus.

        Kas Lissu otit taas puoli pulloa ja pameja


    • kolmasonrikkoja

      Surullista on kun naimattomat naikkoset ei ymmärrä mitenpaljon he auheuttavat tuskaa sille miehelle jonka nappasivat perheestä. Eniten se mies kärsii todellakin, kuin hylätyt lapset, heillä on sentään rakastava äiti joka ei ikinä hylkää.

      • Petettyjätetty

        Toinen puolisoista rikkoo aina ja ei takuulla kärsi mistään.


    • jkiop

      Asiassa on perää. Kyllähän se petturi on se pettäjä, joka unohtaa perheensä, asialla on myös toinen puoli se salainen kumppani. Jos tämä kumppani sanoisi suoraan, että kävele kotiisi ja ei lähde mukaan pettämiseen, moni perhe saattaisi säästyä erolta.
      Useinhan mukana on hieman viinainen pää ja hetkellinen älyn menetys, kun tuo toinen ei antaisi mitään toivoa, ei myöskään mitään tapahtuisi.
      Eri asia on kuitenkin se, miten elämä jatkuisi, havahduttaisiko se huomaamaan että oli tapahtua sellainen moka, joka olisi rikkonut kaiken vai onko aika erota ihan ilman sitä kolmatta pyörää avustamassa.
      En osaa arvostaa ihmistä, joka yrittää löytää itselleen kumppanin turvaksi ennen kuin hakee eroa. Jättää puolisonsa yhtäkkiä täysin kaiken sekamelskan ja tunnemyrskyn sekaan, jossa usein on mukana varsin pienet lapsetkin. Järkyttävää suorastaan.
      Se myrsky kun ulottuu niihin lapsiin, sillä heillekin tämä vaikuttaa valtavasti, samoinkuin kaikkein läheisimpiin ihmisiin. Ne ilkeät juorut ja jopa jonkun ilo toiselle tulleesta varsin rankasta asiasta ovat hirvittäviä kokea ja kukaan ei auta.
      Kun näet lapset, jotka yrittävät kaiken tuon keskellä olla vahvoja, mutta itkevät ja jopa saavat oksennuskohtauksia tai ovat hymyttöminä aivan hiljaa, kun kerrankin näet tätä totuutta ihan oikeasti, sillä olen sen itse nähnyt ja tuntenut avuttomuuteni, se todella koskee ja kovaa, et saa unta kun näet lasten todellisen tilanteen.

      Asiat voi tehdä paljon hienotunteisemmin, jos kerran enää ei muuta näe kuin eron olevan perheestä ainut tie. Lapsia voi valmistaa kuten omia läheisiään ja siirtyä siitä ilman kolmatta kumpikin omiin asuntoihin. Tarvitaan aikaa surra ja päästä eteenpäin omin avuin ja ilman uutta kumppania, sillä se uusi kumppani on usein hetken huuma ja vielä pahempaa on edessä. Eläkää ensin yksin edes se ensimmäinen vuosi, että saatte oman mielenne jotenkin tasoittumaan ja yrittäkää nähdä lapsenne tilanne ja auttaa heitä, eivät nuo pienokaiset tarvitse teidän uutta kumppani antamaan uusia määräyksiään, sillä sitä he todella tekevät ja itsekin taidatte usein mennä enemmän tämän uuden kumppanin ohjeiden mukaan kuin nähdä, että teidän pitäisi pitää lastenne puolta ja auttaa heitä suuressa hädässään, sillä onhan heidän ollut pakon perään erottava toisesta vanhemmastaan tai välillä molemmista, kun näitä viikko/viikko suunnitelmia tehdään aikuisen näkökulmasta.

    • qolooo

      Minun exäni katsoi uuden naisen valmiiksi liittomme aikana. Nykyisin on jo vuosia tuon toisen naisen kanssa elänyt. Mutta että rikkoiko se toinen nainen meidän liiton? No ei! =D Jos minä ja mieheni olisimme halunneet pysyä yhdessä, olisimme yhdessä myös pysyneet. Me emme olleet riittävän onnellisia, meillä ei ollut riittävän samanlaisia toiveita arjesta ja elämästä. Kyllä me ihan itse exän kanssa se liitto rikottiin. Mies nyt vaan siinä sivussa omaa pahaa oloaan paikkaili flirttailemalla toisen kanssa, ja otti siitä sitten koko kopin kun suhde alkoi olla muutoin finito. Exä joskus sanoikin, ettei koskaan olisi minua tuon toisen naisen takia jättänyt. Ero tuli siksi, koska me ei oltu sopiva pari. Ja siksi se toinen ihminen kin alkoi kiinnostaa.

      Minullakin on onnellinen parisuhde ollut jo vuosia. Olen todella onnellinen siitä, että aikoinaan erosin. Enkä minä ole katkera todellakaan exän nykyistä vaimoa kohtaan. Toisinaan jos mieleen juolahtaa, niin saatan vähän sääliä, koska tiedän että kului monta vuotta, että hän oli epävarma minun takiani. Suotta, koska eron jälkeen minulla ja exällä ei mitään vipinää ole ollut. Hyvät välit kylläkin, tietynlainen arvostus, kun hyvin tunnetaan ja paljon yhdessä koettiin. Lapsia kasvatetaan yhteishuoltajuudessa yhä, ja se sujuu hyvin.

      Älkää ihmiset jaksako jäädä katkeriksi. Menkää elämässä eteenpäin. Ja jos joku on niin hölmö, että lähtee totaalisen onnellisesta liitosta uuden ihmisen perään, niin menköö! Eikös se ole hyvä, että tuuliviiri lähtee? Etsikää jotakin pysyvämpää tilalle.:)

    • Hei yleensä lähtijä eroaa vaimostaan vain vaimostaan ja tässätapauksessa (Lissu) erotti lapset isästään (käyttäen me termiä erossa.... .....ymmärrätkö ollenkaan että lasten äiti on aivan eri asia kuin lapset eki äiti ei kuulu isä lapsi aikaan).

      • surulistasulle

        Miksi olet katkera ja kateellinen? Lapset kuuluu aina äidin elämään halusitpa tai et. meis ei kuulu edes lapsten elämään, siihen ovat syyllisiä ihanitse. Kannattiko hylätä lapset ja omille teille, no ei olisi.
        Lapset ja äiti ei halua enää semmoista miestä elämään.
        Älä ole katkera. Se ei kannata.


      • Eteenpäinvauhtia
        surulistasulle kirjoitti:

        Miksi olet katkera ja kateellinen? Lapset kuuluu aina äidin elämään halusitpa tai et. meis ei kuulu edes lapsten elämään, siihen ovat syyllisiä ihanitse. Kannattiko hylätä lapset ja omille teille, no ei olisi.
        Lapset ja äiti ei halua enää semmoista miestä elämään.
        Älä ole katkera. Se ei kannata.

        Miksi itse olet katkera ja kateellinen?
        Lapset kuuluu aina myös isän elämään halusit tai et.
        Nainen ei kuulu edes lasten elämään, siihen on syyllinen nainen itse.
        Kannattiko hyljätä lapset ja lähteä miekkosten perään ,no ei olis kantsinut.
        Lapset ja isi ei haluu enää sellaista naista takas elämäänsä, älä ole katkera vaan mene elämässä eteenpäin.


      • surulistasulle kirjoitti:

        Miksi olet katkera ja kateellinen? Lapset kuuluu aina äidin elämään halusitpa tai et. meis ei kuulu edes lapsten elämään, siihen ovat syyllisiä ihanitse. Kannattiko hylätä lapset ja omille teille, no ei olisi.
        Lapset ja äiti ei halua enää semmoista miestä elämään.
        Älä ole katkera. Se ei kannata.

        Mistä olen katkera? No en ole katkera vaan vihainen varsinkin noin psyykisesti sairaan tyhmän ihmisen takia joka kuvittelee äidistä eroamalla eroa lapsesta ja loppuu vanhemmus EX VAIMO EI KUULU ISÄ LAPSI AIKAAN EIKÄ EX PUOLISOT ERON JÄLKEEN KUULU TOISTENSA KOTEIHIN EIKÄ ERO JÄLKEEN OLE PAKKO ELÄÄ ERAKKONA


      • mieseikuulumeidänelämään
        radikaal kirjoitti:

        Mistä olen katkera? No en ole katkera vaan vihainen varsinkin noin psyykisesti sairaan tyhmän ihmisen takia joka kuvittelee äidistä eroamalla eroa lapsesta ja loppuu vanhemmus EX VAIMO EI KUULU ISÄ LAPSI AIKAAN EIKÄ EX PUOLISOT ERON JÄLKEEN KUULU TOISTENSA KOTEIHIN EIKÄ ERO JÄLKEEN OLE PAKKO ELÄÄ ERAKKONA

        No olethan sie, kaikkihan se huomaa.
        Lpset ja lasten äiti kuuluu ainamiehen elmään, sitä et voi yksin estää. Sehän susta tekeekin katkeran kun sulla on aisat erittäin huonosti.

        Juu ei meilläkään mies ole tunkeutunut meidän kotiin emmekä me ole hänen kotiinsa, ihan saa yksin viettää aikaa miten lystää. Olkoon erakko tai ei mutta meille mies ei tule, me emme ole koskaan sitä kiistäneetkään että miehen pitisi yksin elellä, kunhan ei tuo sutturoita meille eikä oel kiusannut meitä sutturoillaan. No ei ole kun kielsimme sen ettei sutturat kuulu elämäämme. Ei ole meitäkoskaanpakottanut näkemään niitä perheenrikojia.


      • mieseikuulumeidänelämään kirjoitti:

        No olethan sie, kaikkihan se huomaa.
        Lpset ja lasten äiti kuuluu ainamiehen elmään, sitä et voi yksin estää. Sehän susta tekeekin katkeran kun sulla on aisat erittäin huonosti.

        Juu ei meilläkään mies ole tunkeutunut meidän kotiin emmekä me ole hänen kotiinsa, ihan saa yksin viettää aikaa miten lystää. Olkoon erakko tai ei mutta meille mies ei tule, me emme ole koskaan sitä kiistäneetkään että miehen pitisi yksin elellä, kunhan ei tuo sutturoita meille eikä oel kiusannut meitä sutturoillaan. No ei ole kun kielsimme sen ettei sutturat kuulu elämäämme. Ei ole meitäkoskaanpakottanut näkemään niitä perheenrikojia.

        Kuule pölö ymmärrä nyt että ex puoliso ei kuulu entisen puolison elämään / kotiin mitenkään ei ollenkaan jollei ex niin halua mutta vanhemmuus ja lapsen oikeus molempiin vanhempiin on rikkomaton ! Lapset asuvat elävät kanssani mutta en ole koskaa kieltänyt heidän matkaa äitinsä luokse mutta äidin tulo kotiini ole estänyt jopa oikeusteitse ! Ja se keitä/ketä on äidin luona tai sit isän luona ei ex puolisolla ole juridisa keinoja puùttua siihen eikä juridisia keinoja kieltää tapaamasta vanhempien kumppaneita


      • oyp
        radikaal kirjoitti:

        Kuule pölö ymmärrä nyt että ex puoliso ei kuulu entisen puolison elämään / kotiin mitenkään ei ollenkaan jollei ex niin halua mutta vanhemmuus ja lapsen oikeus molempiin vanhempiin on rikkomaton ! Lapset asuvat elävät kanssani mutta en ole koskaa kieltänyt heidän matkaa äitinsä luokse mutta äidin tulo kotiini ole estänyt jopa oikeusteitse ! Ja se keitä/ketä on äidin luona tai sit isän luona ei ex puolisolla ole juridisa keinoja puùttua siihen eikä juridisia keinoja kieltää tapaamasta vanhempien kumppaneita

        Joo ei meidän ex mies ja ex isä olekkaan kuulunut emeidän elämään, miski olisi, jos kerran hylkä lapset ja vaihtaa sutturoihin niin olisihan se älytöntä jos vielä tunkisi meidän elänään!!!! Olemme sentään upea perhe ja suku, arvostamme itseämme kaikki mutta emme tuommosia luuseri miehiä. Lapsetkaan eivät aikanaan ahlunneet olla hylkääjä isän kanssa tekemisissä.
        Mulle on aina kuulunut se kenen kanssa lapset olivat pieninä tekemisissä, perheenrikkojat eivät kuuluneet meidän elämään ja sanoin miehelle että sutturoita et tuo meille j apdiät ne kaukana meistä, ja mies sanoi että hänen sutturat ovatkin huonoa seuraa meille eikä koskaan tuonut nitä meidän kotiin pakolla. Emme mekään menneet sutturoiden kotiin pakolla.Hyi, ajatuskin kylmää.

        Minä olen aina puuttunut siihen ettei sutturat pääse lasten lähelle, eikä ole ja siksi lapset ovatkin erittäin onnellisia omissa perheissään, kun eivät saaneet isältään semmoista esimerkkiä että perheen saa hajottaa koska vaan ja kaikki sutturat saa tuoda kotiinsa asumaan, meille ei se onnistunut,s iihen emme lähteneet mukaan.
        Lapset sanookin ett olen maailman paras äiti kun pidin heidän puoliaan.


      • oyp kirjoitti:

        Joo ei meidän ex mies ja ex isä olekkaan kuulunut emeidän elämään, miski olisi, jos kerran hylkä lapset ja vaihtaa sutturoihin niin olisihan se älytöntä jos vielä tunkisi meidän elänään!!!! Olemme sentään upea perhe ja suku, arvostamme itseämme kaikki mutta emme tuommosia luuseri miehiä. Lapsetkaan eivät aikanaan ahlunneet olla hylkääjä isän kanssa tekemisissä.
        Mulle on aina kuulunut se kenen kanssa lapset olivat pieninä tekemisissä, perheenrikkojat eivät kuuluneet meidän elämään ja sanoin miehelle että sutturoita et tuo meille j apdiät ne kaukana meistä, ja mies sanoi että hänen sutturat ovatkin huonoa seuraa meille eikä koskaan tuonut nitä meidän kotiin pakolla. Emme mekään menneet sutturoiden kotiin pakolla.Hyi, ajatuskin kylmää.

        Minä olen aina puuttunut siihen ettei sutturat pääse lasten lähelle, eikä ole ja siksi lapset ovatkin erittäin onnellisia omissa perheissään, kun eivät saaneet isältään semmoista esimerkkiä että perheen saa hajottaa koska vaan ja kaikki sutturat saa tuoda kotiinsa asumaan, meille ei se onnistunut,s iihen emme lähteneet mukaan.
        Lapset sanookin ett olen maailman paras äiti kun pidin heidän puoliaan.

        Isyys ei lopu eroon ! Isyys loppuu ainoastaan lapsen kuolemaan


      • miehetvaanhylkää
        radikaal kirjoitti:

        Isyys ei lopu eroon ! Isyys loppuu ainoastaan lapsen kuolemaan

        Niin toivoisi aina oelvan mutta kun se ei ole niin. Isät jättää ja hylkää lapset alinomaa. äidit sentään huolehtivat lapsistaan aina eikä hylkää, siksipä miestenon niin helppo lähtä, ja jättää lapset exälleen, kun tietävät että äiti ei lapsia hylkää.

        Me kaikki toivoisimme että miehet ei unohtaisi lapsiaan, mutta suurin osa näin tekee. Se on surullista jo lastekin kohdalla. Isin kaipaavia lapsia on pilvin pimein, mutta iskälle ne perheenrikkoja sutturat ovat tärkeimpiä kuin oma perhe.


      • Hurmonga
        mieseikuulumeidänelämään kirjoitti:

        No olethan sie, kaikkihan se huomaa.
        Lpset ja lasten äiti kuuluu ainamiehen elmään, sitä et voi yksin estää. Sehän susta tekeekin katkeran kun sulla on aisat erittäin huonosti.

        Juu ei meilläkään mies ole tunkeutunut meidän kotiin emmekä me ole hänen kotiinsa, ihan saa yksin viettää aikaa miten lystää. Olkoon erakko tai ei mutta meille mies ei tule, me emme ole koskaan sitä kiistäneetkään että miehen pitisi yksin elellä, kunhan ei tuo sutturoita meille eikä oel kiusannut meitä sutturoillaan. No ei ole kun kielsimme sen ettei sutturat kuulu elämäämme. Ei ole meitäkoskaanpakottanut näkemään niitä perheenrikojia.

        Kuinka monta ex- rouvaa teitä siellä on?


      • Hurmonga
        Hurmonga kirjoitti:

        Kuinka monta ex- rouvaa teitä siellä on?

        Niin ja monenko naisen kanssa se exäsi elää?


      • Kuvottavaaa
        oyp kirjoitti:

        Joo ei meidän ex mies ja ex isä olekkaan kuulunut emeidän elämään, miski olisi, jos kerran hylkä lapset ja vaihtaa sutturoihin niin olisihan se älytöntä jos vielä tunkisi meidän elänään!!!! Olemme sentään upea perhe ja suku, arvostamme itseämme kaikki mutta emme tuommosia luuseri miehiä. Lapsetkaan eivät aikanaan ahlunneet olla hylkääjä isän kanssa tekemisissä.
        Mulle on aina kuulunut se kenen kanssa lapset olivat pieninä tekemisissä, perheenrikkojat eivät kuuluneet meidän elämään ja sanoin miehelle että sutturoita et tuo meille j apdiät ne kaukana meistä, ja mies sanoi että hänen sutturat ovatkin huonoa seuraa meille eikä koskaan tuonut nitä meidän kotiin pakolla. Emme mekään menneet sutturoiden kotiin pakolla.Hyi, ajatuskin kylmää.

        Minä olen aina puuttunut siihen ettei sutturat pääse lasten lähelle, eikä ole ja siksi lapset ovatkin erittäin onnellisia omissa perheissään, kun eivät saaneet isältään semmoista esimerkkiä että perheen saa hajottaa koska vaan ja kaikki sutturat saa tuoda kotiinsa asumaan, meille ei se onnistunut,s iihen emme lähteneet mukaan.
        Lapset sanookin ett olen maailman paras äiti kun pidin heidän puoliaan.

        " joo ei meidän ex mies ja ex isä"".....""Oliko lapsetkin naimisissa sun exän kanssa, hyi saatana mitä pedofiileja.


      • miehetvaanhylkää kirjoitti:

        Niin toivoisi aina oelvan mutta kun se ei ole niin. Isät jättää ja hylkää lapset alinomaa. äidit sentään huolehtivat lapsistaan aina eikä hylkää, siksipä miestenon niin helppo lähtä, ja jättää lapset exälleen, kun tietävät että äiti ei lapsia hylkää.

        Me kaikki toivoisimme että miehet ei unohtaisi lapsiaan, mutta suurin osa näin tekee. Se on surullista jo lastekin kohdalla. Isin kaipaavia lapsia on pilvin pimein, mutta iskälle ne perheenrikkoja sutturat ovat tärkeimpiä kuin oma perhe.

        Niin varmaan olisi jollet olisi erottaja vanhempi ja manipuloisi lapsia


      • miestenomavika
        radikaal kirjoitti:

        Niin varmaan olisi jollet olisi erottaja vanhempi ja manipuloisi lapsia

        Kyllä ne miehet tekevän sen ihan itse. Ei äiti ole se jonka pitää viedä ja hakea ja sopia miehen puolesta vierailut isänsä luona, ei todellakaan. Mies makaas ohvalla ja odottaa vaan kaiken tapahtuvaksi. Höpsis, sinä voi olla semmonen mutta ei me muut.


      • ISÄ1
        miestenomavika kirjoitti:

        Kyllä ne miehet tekevän sen ihan itse. Ei äiti ole se jonka pitää viedä ja hakea ja sopia miehen puolesta vierailut isänsä luona, ei todellakaan. Mies makaas ohvalla ja odottaa vaan kaiken tapahtuvaksi. Höpsis, sinä voi olla semmonen mutta ei me muut.

        kyllä Lissu on erottsnut lapset isästä estämällä lapsia pääsemästä isän kotiin


      • surullistasulle
        ISÄ1 kirjoitti:

        kyllä Lissu on erottsnut lapset isästä estämällä lapsia pääsemästä isän kotiin

        No en isästä mutta isänsä sutturoista KYLLÄ! Heitä me emme halunneet elämään enempää sotkemaan kuin mitä jo rikoivat perheemme ja pakotti isän hylkämään ja vaihtamaan lapset sutturoihin.
        Sutturat olemme aina keiltäneet meille tulemasta emmekä mekään ole menneet sutturoiden kotiin pakolla, ei tulisi mieleenkäänmennä sinne hyi.
        Olemme erittäin upeeta perhettä ja sukua joten me ei alistuta sutturoiden näkemiseen. Onneksi estimme sillä uskon että elämämme ei olisi näin pnnnellista jos olismme joutuneet sutturodien haukuttavaksi ja päästämään heidät asumaan meidän kotiin. Miksi olisi pitänyt?

        Sinun pitää puhua jolleen ammattiauttajalle kun veistelet omiasi jokaisen teksteistä, aivan paikkaansa pitämättömiä väittelet täällä. Miksi? Oletko henkisesti sairas vai mikä suo riipoo???


      • ISÄ1
        surullistasulle kirjoitti:

        No en isästä mutta isänsä sutturoista KYLLÄ! Heitä me emme halunneet elämään enempää sotkemaan kuin mitä jo rikoivat perheemme ja pakotti isän hylkämään ja vaihtamaan lapset sutturoihin.
        Sutturat olemme aina keiltäneet meille tulemasta emmekä mekään ole menneet sutturoiden kotiin pakolla, ei tulisi mieleenkäänmennä sinne hyi.
        Olemme erittäin upeeta perhettä ja sukua joten me ei alistuta sutturoiden näkemiseen. Onneksi estimme sillä uskon että elämämme ei olisi näin pnnnellista jos olismme joutuneet sutturodien haukuttavaksi ja päästämään heidät asumaan meidän kotiin. Miksi olisi pitänyt?

        Sinun pitää puhua jolleen ammattiauttajalle kun veistelet omiasi jokaisen teksteistä, aivan paikkaansa pitämättömiä väittelet täällä. Miksi? Oletko henkisesti sairas vai mikä suo riipoo???

        Kuule se ketä/keitä isän luona on ei kuulu sinulle ja etkä sinä kuulu isä lapsi aikaan koska Olet se EX ! Isä päättää kotonaan kaikesta ilman sinua


      • 8869680860
        radikaal kirjoitti:

        Mistä olen katkera? No en ole katkera vaan vihainen varsinkin noin psyykisesti sairaan tyhmän ihmisen takia joka kuvittelee äidistä eroamalla eroa lapsesta ja loppuu vanhemmus EX VAIMO EI KUULU ISÄ LAPSI AIKAAN EIKÄ EX PUOLISOT ERON JÄLKEEN KUULU TOISTENSA KOTEIHIN EIKÄ ERO JÄLKEEN OLE PAKKO ELÄÄ ERAKKONA

        Kaikki on hyvin kun keksit vaihtoehtoisia tosiasioita. Taidatkin jo syödä vaihtoehtoisia lääkkeitä lääkärin määräämien sijaan.


      • oyp
        ISÄ1 kirjoitti:

        Kuule se ketä/keitä isän luona on ei kuulu sinulle ja etkä sinä kuulu isä lapsi aikaan koska Olet se EX ! Isä päättää kotonaan kaikesta ilman sinua

        Mulle on aina kuulunut. Äidille kuuluu aina lasten asiat ja hänen pitäävalvoa millasia hulluja siellä isän luona on, kun rikkoo perheitäkin niin ei voi olla fiksuja ihmisiä. Heeidät pitää pitää kaukana lasten elämästä jottei lapset saa huonoja vaikutteita että perheitä saa rikkoa ja sitten saa haukkua lapsia ja heidän äitiään ja hankaloittaa miehen ex perheen elämää mielin määrin.
        Minä en ikinä usklatanut laskea lapsiani isän luokse sutturoiden takia. Siihen emme lähteneet mukaan. Valvoin tarkkaan ketkä ovat lasteni kanssa tekemisissä, sutturat olivat niitä joita meille ei hyväksytty emmehän mekään menneet koskaan sutturoiden kotiin heitä haukkumaan.
        Lapseni olivat liian arvokkaita siihen että sutturat olisivat heitä kiusanneet ja häiriköineet.
        Emme lähteneet siihen älyttömyyteen mukaan. Mieskin sanoi että hänen sutturat ovat todellakin huonoa seuraa meille ja piti huolen ettei ne tule meidän kotiimme asumaan tai että me alkaisimme kavaeeraamaan perheenrikkojien kanssa. Pois semeistä, siihen ei menty eikä suku ja kaveritkaan hyväksyneet sitä että sutturat olisi tulleet meille asumaan. Ei ikinä
        Nyt oalset ovat onnellisia kun pidin heidän puoliaan. Mitä lie olisi nyt jos olisimme pakotetut niitä näkemään, en usko että olisimme enää koossa ja menillä meinisi erittäin huonosti, missä lie olisimme huh huh...


      • ISÄ1
        oyp kirjoitti:

        Mulle on aina kuulunut. Äidille kuuluu aina lasten asiat ja hänen pitäävalvoa millasia hulluja siellä isän luona on, kun rikkoo perheitäkin niin ei voi olla fiksuja ihmisiä. Heeidät pitää pitää kaukana lasten elämästä jottei lapset saa huonoja vaikutteita että perheitä saa rikkoa ja sitten saa haukkua lapsia ja heidän äitiään ja hankaloittaa miehen ex perheen elämää mielin määrin.
        Minä en ikinä usklatanut laskea lapsiani isän luokse sutturoiden takia. Siihen emme lähteneet mukaan. Valvoin tarkkaan ketkä ovat lasteni kanssa tekemisissä, sutturat olivat niitä joita meille ei hyväksytty emmehän mekään menneet koskaan sutturoiden kotiin heitä haukkumaan.
        Lapseni olivat liian arvokkaita siihen että sutturat olisivat heitä kiusanneet ja häiriköineet.
        Emme lähteneet siihen älyttömyyteen mukaan. Mieskin sanoi että hänen sutturat ovat todellakin huonoa seuraa meille ja piti huolen ettei ne tule meidän kotiimme asumaan tai että me alkaisimme kavaeeraamaan perheenrikkojien kanssa. Pois semeistä, siihen ei menty eikä suku ja kaveritkaan hyväksyneet sitä että sutturat olisi tulleet meille asumaan. Ei ikinä
        Nyt oalset ovat onnellisia kun pidin heidän puoliaan. Mitä lie olisi nyt jos olisimme pakotetut niitä näkemään, en usko että olisimme enää koossa ja menillä meinisi erittäin huonosti, missä lie olisimme huh huh...

        ei sulle ei kuulu toisten kotiasiat ! Etkä ole arvovallassa yhtään isää isompi lain edessä !!!


      • onneksionneksi
        ISÄ1 kirjoitti:

        ei sulle ei kuulu toisten kotiasiat ! Etkä ole arvovallassa yhtään isää isompi lain edessä !!!

        No ei eikä miehelle kuulu meidän kotiasiat, siitä olemme samaa mieltä.
        Olisihan se kauheeta jos mies toisi sutturoita meille asustmaan ameitä haukkumaan omaan kotiimme. Onneksi estin ja mies olis samaa mieltä ja piti naikkoset poissa meisän elämästä.


      • onneksionneksi kirjoitti:

        No ei eikä miehelle kuulu meidän kotiasiat, siitä olemme samaa mieltä.
        Olisihan se kauheeta jos mies toisi sutturoita meille asustmaan ameitä haukkumaan omaan kotiimme. Onneksi estin ja mies olis samaa mieltä ja piti naikkoset poissa meisän elämästä.

        No ei mies mitään eikä ketään sinun kotiin ole ollut tuomassakaan vaan kyse on siitä isän kodissa missä hän tapaa lapsiaan jonne et lapsia ole päästänyt


      • taitaaollaprovoa
        oyp kirjoitti:

        Mulle on aina kuulunut. Äidille kuuluu aina lasten asiat ja hänen pitäävalvoa millasia hulluja siellä isän luona on, kun rikkoo perheitäkin niin ei voi olla fiksuja ihmisiä. Heeidät pitää pitää kaukana lasten elämästä jottei lapset saa huonoja vaikutteita että perheitä saa rikkoa ja sitten saa haukkua lapsia ja heidän äitiään ja hankaloittaa miehen ex perheen elämää mielin määrin.
        Minä en ikinä usklatanut laskea lapsiani isän luokse sutturoiden takia. Siihen emme lähteneet mukaan. Valvoin tarkkaan ketkä ovat lasteni kanssa tekemisissä, sutturat olivat niitä joita meille ei hyväksytty emmehän mekään menneet koskaan sutturoiden kotiin heitä haukkumaan.
        Lapseni olivat liian arvokkaita siihen että sutturat olisivat heitä kiusanneet ja häiriköineet.
        Emme lähteneet siihen älyttömyyteen mukaan. Mieskin sanoi että hänen sutturat ovat todellakin huonoa seuraa meille ja piti huolen ettei ne tule meidän kotiimme asumaan tai että me alkaisimme kavaeeraamaan perheenrikkojien kanssa. Pois semeistä, siihen ei menty eikä suku ja kaveritkaan hyväksyneet sitä että sutturat olisi tulleet meille asumaan. Ei ikinä
        Nyt oalset ovat onnellisia kun pidin heidän puoliaan. Mitä lie olisi nyt jos olisimme pakotetut niitä näkemään, en usko että olisimme enää koossa ja menillä meinisi erittäin huonosti, missä lie olisimme huh huh...

        Mitä tarkoittaa lause "siihen ei menty eikä suku ja kaveritkaan hyväksyneet sitä, että sutturat olisi tulleet meille asumaan"?????eikö sillä sun ukolla ja "sutturoilla" ollut omaa kämppää? Miksi sillä niin monta naista?


      • vihanhedelmät
        oyp kirjoitti:

        Mulle on aina kuulunut. Äidille kuuluu aina lasten asiat ja hänen pitäävalvoa millasia hulluja siellä isän luona on, kun rikkoo perheitäkin niin ei voi olla fiksuja ihmisiä. Heeidät pitää pitää kaukana lasten elämästä jottei lapset saa huonoja vaikutteita että perheitä saa rikkoa ja sitten saa haukkua lapsia ja heidän äitiään ja hankaloittaa miehen ex perheen elämää mielin määrin.
        Minä en ikinä usklatanut laskea lapsiani isän luokse sutturoiden takia. Siihen emme lähteneet mukaan. Valvoin tarkkaan ketkä ovat lasteni kanssa tekemisissä, sutturat olivat niitä joita meille ei hyväksytty emmehän mekään menneet koskaan sutturoiden kotiin heitä haukkumaan.
        Lapseni olivat liian arvokkaita siihen että sutturat olisivat heitä kiusanneet ja häiriköineet.
        Emme lähteneet siihen älyttömyyteen mukaan. Mieskin sanoi että hänen sutturat ovat todellakin huonoa seuraa meille ja piti huolen ettei ne tule meidän kotiimme asumaan tai että me alkaisimme kavaeeraamaan perheenrikkojien kanssa. Pois semeistä, siihen ei menty eikä suku ja kaveritkaan hyväksyneet sitä että sutturat olisi tulleet meille asumaan. Ei ikinä
        Nyt oalset ovat onnellisia kun pidin heidän puoliaan. Mitä lie olisi nyt jos olisimme pakotetut niitä näkemään, en usko että olisimme enää koossa ja menillä meinisi erittäin huonosti, missä lie olisimme huh huh...

        Otan osaa ikävään, kateelliseen ja katkeraan elämääsi.


      • jasepiti
        radikaal kirjoitti:

        No ei mies mitään eikä ketään sinun kotiin ole ollut tuomassakaan vaan kyse on siitä isän kodissa missä hän tapaa lapsiaan jonne et lapsia ole päästänyt

        Miten niin ei, missäs se suttura sitten meitä haukkuisi ja näkisi? Et kai luule että veisin sen ravintolaan pihvi illalliselle??? Mun lapet eivät ikinä ole nähneet sutturoita enkä minä, en ollut silloin niin hullu että olisimme menneet sutturan kotiin niitä ihmettelemään, jotka rikkoivat perheemme. Heh... ei nyt sentään, siihen emme alistuneet emmekä lähteneet moisee leikkiin mukaan. Kielsin heti ettei mies tuo sutturoita meidän eteen eikä meidän kotiimme, eikä tuonut. Ehdoton ei.


      • seonjämptinäin
        taitaaollaprovoa kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa lause "siihen ei menty eikä suku ja kaveritkaan hyväksyneet sitä, että sutturat olisi tulleet meille asumaan"?????eikö sillä sun ukolla ja "sutturoilla" ollut omaa kämppää? Miksi sillä niin monta naista?

        Luit oikein, emme suostuneet siihen että mies toisi sutturat meille kotiimme meitä haukkumaan ja sotkemaan jotka rikoivat perheemme, miksi meille olisi pitänyt sutturat tuoda? Huh huh... Juu meillä on upea koti siksi emme halunneet että sutturat tulevat ja majoittuisivat meille asumaan hyi,, emme tarvi perheenrikkojia mihinkäään.
        En tiedä monta sutturaa ukolla on, olkoon vaikk asata kunhan pitää meidä erossa heistä. On onneksi puitänyt niin paljon arvostaa meitä ettei enempää hän halua sotkea upeaa perhettämme eikä tahdo että sutturatkaan enempää rikkoo mitä on jo rikkoneet perheemme, siihen emme anna lupaa. Lapset ja minä ei kaivata perheenrikojia.


      • taitaaollaprovoa
        jasepiti kirjoitti:

        Miten niin ei, missäs se suttura sitten meitä haukkuisi ja näkisi? Et kai luule että veisin sen ravintolaan pihvi illalliselle??? Mun lapet eivät ikinä ole nähneet sutturoita enkä minä, en ollut silloin niin hullu että olisimme menneet sutturan kotiin niitä ihmettelemään, jotka rikkoivat perheemme. Heh... ei nyt sentään, siihen emme alistuneet emmekä lähteneet moisee leikkiin mukaan. Kielsin heti ettei mies tuo sutturoita meidän eteen eikä meidän kotiimme, eikä tuonut. Ehdoton ei.

        Miksi sitte huudat täällä, et ne haukkuu, kun et ole ikinä nähnytkään, sää nyt hullu olet ja luulotautinen , oletat kaikkea mitä ei ole edes tapahtunutkaan, olet vainoharhainen ja pelkäät ihmisiä.
        Miksi niitä on niin paljon?vai onko sekin jotain luuloa ja olettamaa?
        OLET PROVO.


      • olettrolli
        seonjämptinäin kirjoitti:

        Luit oikein, emme suostuneet siihen että mies toisi sutturat meille kotiimme meitä haukkumaan ja sotkemaan jotka rikoivat perheemme, miksi meille olisi pitänyt sutturat tuoda? Huh huh... Juu meillä on upea koti siksi emme halunneet että sutturat tulevat ja majoittuisivat meille asumaan hyi,, emme tarvi perheenrikkojia mihinkäään.
        En tiedä monta sutturaa ukolla on, olkoon vaikk asata kunhan pitää meidä erossa heistä. On onneksi puitänyt niin paljon arvostaa meitä ettei enempää hän halua sotkea upeaa perhettämme eikä tahdo että sutturatkaan enempää rikkoo mitä on jo rikkoneet perheemme, siihen emme anna lupaa. Lapset ja minä ei kaivata perheenrikojia.

        Eikö sillä ukollasi ollut omaa kämppä, tai niillä sadalla naisella, olis ny luullu et edes yhdellä olis ollu oma kämppä.
        Typeriä nou sun TROLLIT.


      • olettrolli
        seonjämptinäin kirjoitti:

        Luit oikein, emme suostuneet siihen että mies toisi sutturat meille kotiimme meitä haukkumaan ja sotkemaan jotka rikoivat perheemme, miksi meille olisi pitänyt sutturat tuoda? Huh huh... Juu meillä on upea koti siksi emme halunneet että sutturat tulevat ja majoittuisivat meille asumaan hyi,, emme tarvi perheenrikkojia mihinkäään.
        En tiedä monta sutturaa ukolla on, olkoon vaikk asata kunhan pitää meidä erossa heistä. On onneksi puitänyt niin paljon arvostaa meitä ettei enempää hän halua sotkea upeaa perhettämme eikä tahdo että sutturatkaan enempää rikkoo mitä on jo rikkoneet perheemme, siihen emme anna lupaa. Lapset ja minä ei kaivata perheenrikojia.

        Lakkaa juopottelemasta on taas virheitä sun provoissa ja uskottavuus kärsii....


      • säälinsunlapsia
        seonjämptinäin kirjoitti:

        Luit oikein, emme suostuneet siihen että mies toisi sutturat meille kotiimme meitä haukkumaan ja sotkemaan jotka rikoivat perheemme, miksi meille olisi pitänyt sutturat tuoda? Huh huh... Juu meillä on upea koti siksi emme halunneet että sutturat tulevat ja majoittuisivat meille asumaan hyi,, emme tarvi perheenrikkojia mihinkäään.
        En tiedä monta sutturaa ukolla on, olkoon vaikk asata kunhan pitää meidä erossa heistä. On onneksi puitänyt niin paljon arvostaa meitä ettei enempää hän halua sotkea upeaa perhettämme eikä tahdo että sutturatkaan enempää rikkoo mitä on jo rikkoneet perheemme, siihen emme anna lupaa. Lapset ja minä ei kaivata perheenrikojia.

        Oletko kysynyt koskaan, ikinä, lasten mielipidettä? Olet vaan tehnyt kaikkesi etteivät isäänsä tapaa. Todella surullista lasten kannalta. Mitenköhän heidän parisuhteensa tulevat onnistumaan kun katkera äiti on myrkyttänyt heidän mielensä esimerkillään?


      • säälinsunlapsia kirjoitti:

        Oletko kysynyt koskaan, ikinä, lasten mielipidettä? Olet vaan tehnyt kaikkesi etteivät isäänsä tapaa. Todella surullista lasten kannalta. Mitenköhän heidän parisuhteensa tulevat onnistumaan kun katkera äiti on myrkyttänyt heidän mielensä esimerkillään?

        Lapset asuvat luonani ja olen patistanut äitiänsä tapamaan


      • kyllävaankyllä
        säälinsunlapsia kirjoitti:

        Oletko kysynyt koskaan, ikinä, lasten mielipidettä? Olet vaan tehnyt kaikkesi etteivät isäänsä tapaa. Todella surullista lasten kannalta. Mitenköhän heidän parisuhteensa tulevat onnistumaan kun katkera äiti on myrkyttänyt heidän mielensä esimerkillään?

        Aina, lasten mielipide on ollut aina tärkeä, yhdessä olemme tehneet ratkaisut. Isää en ole koskaan lapsilta kieltänyt enkä toisinpäin, mutta perheenrikoja sutturat ovat kiellettyjen asioiden listalla. Heitä kotiimme emme halua emmekä ole halunneet mennä sutturoiden kotiin hyi kammottava ajatus.
        Lapsilla oli ihana isä, mutta suttrat pilasivat hänet kun pakottivat vaihtamaan omat lapset heihin, järkyttävää.

        Lapset ovat sanoneetkin että olen maailman paras äiti kun suojelin heidät isän sutturoilta ettei he tulleet ikinä meille eikä meitä pakotettu niitä näkemään.
        Laaasten tahto oli ettei joudu näkemään sutturoita koskaan, eikä näin ole käynyt. Yhdessä tuumin.


      • kyllävaankyllä kirjoitti:

        Aina, lasten mielipide on ollut aina tärkeä, yhdessä olemme tehneet ratkaisut. Isää en ole koskaan lapsilta kieltänyt enkä toisinpäin, mutta perheenrikoja sutturat ovat kiellettyjen asioiden listalla. Heitä kotiimme emme halua emmekä ole halunneet mennä sutturoiden kotiin hyi kammottava ajatus.
        Lapsilla oli ihana isä, mutta suttrat pilasivat hänet kun pakottivat vaihtamaan omat lapset heihin, järkyttävää.

        Lapset ovat sanoneetkin että olen maailman paras äiti kun suojelin heidät isän sutturoilta ettei he tulleet ikinä meille eikä meitä pakotettu niitä näkemään.
        Laaasten tahto oli ettei joudu näkemään sutturoita koskaan, eikä näin ole käynyt. Yhdessä tuumin.

        Koita nyt tajuta että nyt on isän ja lasten tapaaminen isän ja hänen naisen kodissa JONNE SINUN VALTA EI YLLÄ JA ISÄ KODISSAAN ON OIKEUTETTU PÄÄTTÄMÄÄN KEITÄ LAPSET TAPAA


      • meilleeitulla
        radikaal kirjoitti:

        Koita nyt tajuta että nyt on isän ja lasten tapaaminen isän ja hänen naisen kodissa JONNE SINUN VALTA EI YLLÄ JA ISÄ KODISSAAN ON OIKEUTETTU PÄÄTTÄMÄÄN KEITÄ LAPSET TAPAA

        Kyllä äidillä on aina valta omiin lapsiin, onko se sulle noin vaikea asia ymmärtää??? Kyllä mulla ainakin on ollut valta päättää lasten asioista aina, myös se kenen kanssa he saavat olla tekemisissä, sutturat ei kuulu niihin jotka saisvat olla, heitä emme kotiimme päästäneet eikä mies pakottanut meitä niitä näkemäänkään, onneksi. Ymmärsi miten paljon pahaa sutturat olivat jo aiheiutaneet meille eikä halunnut enää sutturoiden kieroilua, haukkumisia ja hankaloittamista meidän elämään. Sutturat ei kuulu meidän eilämään ei silloin eikä nytkään.

        MEIDÄN LAPSET EIVÄ SAANEET NÄHDÄ EIKÄ TAVATA IS'NSÄ SUTUROITA, EIKÄ MIES SAANUT TUODANIITÄ MEILLE MEITÄ HAUKKUMAAN JA SOTKEMAAN KOTIAMME, EIKÄ HÄN MHYÖSKÄÄN PAKOTTANUT MEITÄ SUTTUROIDEN KOTIIN NIITÄ KATSOMAAN.

        Olemme onnekkaita kun ei ole tavinnut niitä nähdä, miksi olisi? Ei ne kuulu meidän elämään, hyi inhottaa oikein ajatellakin että olisivat tulleet meille asustelemaan!!!

        Ei onnistunu, sanoin jo alussa että sutturoita et tuo meille eikä ole tuonut.

        Aina olen päättänyt lastemme asioista ja keiltänyt sutturoiden meille tulon emmehän mekään mene sutturan kotiin sotkemaan ja haukkumaan heitä.


      • Suurtakusetusta
        kyllävaankyllä kirjoitti:

        Aina, lasten mielipide on ollut aina tärkeä, yhdessä olemme tehneet ratkaisut. Isää en ole koskaan lapsilta kieltänyt enkä toisinpäin, mutta perheenrikoja sutturat ovat kiellettyjen asioiden listalla. Heitä kotiimme emme halua emmekä ole halunneet mennä sutturoiden kotiin hyi kammottava ajatus.
        Lapsilla oli ihana isä, mutta suttrat pilasivat hänet kun pakottivat vaihtamaan omat lapset heihin, järkyttävää.

        Lapset ovat sanoneetkin että olen maailman paras äiti kun suojelin heidät isän sutturoilta ettei he tulleet ikinä meille eikä meitä pakotettu niitä näkemään.
        Laaasten tahto oli ettei joudu näkemään sutturoita koskaan, eikä näin ole käynyt. Yhdessä tuumin.

        Älä puhu sontaa, ei alle kouluikäisillä ole tuollaisia mielipiteitä sinä olet omia katkeria vihaisia mielipiteitäsi syöttänyt pienille lapsille sanonut,niille että isä on paha ja isän nainen vielä pahempi ja sinne ette mene ja myös estänyt miehen tulemasta edes teille katsomaan lapsiaan, olet manipuloinut lapset vihaamaan isäänsä ja tästä kaikesta syytät vain isän naista tai naisia jota en ymmärrä miksi puhut monikossa itsestäsi ja miehesi naisesta.


      • Olettrolli
        meilleeitulla kirjoitti:

        Kyllä äidillä on aina valta omiin lapsiin, onko se sulle noin vaikea asia ymmärtää??? Kyllä mulla ainakin on ollut valta päättää lasten asioista aina, myös se kenen kanssa he saavat olla tekemisissä, sutturat ei kuulu niihin jotka saisvat olla, heitä emme kotiimme päästäneet eikä mies pakottanut meitä niitä näkemäänkään, onneksi. Ymmärsi miten paljon pahaa sutturat olivat jo aiheiutaneet meille eikä halunnut enää sutturoiden kieroilua, haukkumisia ja hankaloittamista meidän elämään. Sutturat ei kuulu meidän eilämään ei silloin eikä nytkään.

        MEIDÄN LAPSET EIVÄ SAANEET NÄHDÄ EIKÄ TAVATA IS'NSÄ SUTUROITA, EIKÄ MIES SAANUT TUODANIITÄ MEILLE MEITÄ HAUKKUMAAN JA SOTKEMAAN KOTIAMME, EIKÄ HÄN MHYÖSKÄÄN PAKOTTANUT MEITÄ SUTTUROIDEN KOTIIN NIITÄ KATSOMAAN.

        Olemme onnekkaita kun ei ole tavinnut niitä nähdä, miksi olisi? Ei ne kuulu meidän elämään, hyi inhottaa oikein ajatellakin että olisivat tulleet meille asustelemaan!!!

        Ei onnistunu, sanoin jo alussa että sutturoita et tuo meille eikä ole tuonut.

        Aina olen päättänyt lastemme asioista ja keiltänyt sutturoiden meille tulon emmehän mekään mene sutturan kotiin sotkemaan ja haukkumaan heitä.

        Eikö niillä naisilla, edes yhdellä ollut omaa asuntoa, tai miehelläsi, miksi ne teille olis muuttanut, vastaa...


      • Irtolaisia
        radikaal kirjoitti:

        Koita nyt tajuta että nyt on isän ja lasten tapaaminen isän ja hänen naisen kodissa JONNE SINUN VALTA EI YLLÄ JA ISÄ KODISSAAN ON OIKEUTETTU PÄÄTTÄMÄÄN KEITÄ LAPSET TAPAA

        Ei niillä ollut asuntoa.


      • meilleeitulla kirjoitti:

        Kyllä äidillä on aina valta omiin lapsiin, onko se sulle noin vaikea asia ymmärtää??? Kyllä mulla ainakin on ollut valta päättää lasten asioista aina, myös se kenen kanssa he saavat olla tekemisissä, sutturat ei kuulu niihin jotka saisvat olla, heitä emme kotiimme päästäneet eikä mies pakottanut meitä niitä näkemäänkään, onneksi. Ymmärsi miten paljon pahaa sutturat olivat jo aiheiutaneet meille eikä halunnut enää sutturoiden kieroilua, haukkumisia ja hankaloittamista meidän elämään. Sutturat ei kuulu meidän eilämään ei silloin eikä nytkään.

        MEIDÄN LAPSET EIVÄ SAANEET NÄHDÄ EIKÄ TAVATA IS'NSÄ SUTUROITA, EIKÄ MIES SAANUT TUODANIITÄ MEILLE MEITÄ HAUKKUMAAN JA SOTKEMAAN KOTIAMME, EIKÄ HÄN MHYÖSKÄÄN PAKOTTANUT MEITÄ SUTTUROIDEN KOTIIN NIITÄ KATSOMAAN.

        Olemme onnekkaita kun ei ole tavinnut niitä nähdä, miksi olisi? Ei ne kuulu meidän elämään, hyi inhottaa oikein ajatellakin että olisivat tulleet meille asustelemaan!!!

        Ei onnistunu, sanoin jo alussa että sutturoita et tuo meille eikä ole tuonut.

        Aina olen päättänyt lastemme asioista ja keiltänyt sutturoiden meille tulon emmehän mekään mene sutturan kotiin sotkemaan ja haukkumaan heitä.

        Ei sinulla kuvittelemaasia valtaa ole ei ainakaan päde oikeudessa voit kuvitella mitä haluat mutta isän luona päättää isä


      • oeltpakatkera
        Suurtakusetusta kirjoitti:

        Älä puhu sontaa, ei alle kouluikäisillä ole tuollaisia mielipiteitä sinä olet omia katkeria vihaisia mielipiteitäsi syöttänyt pienille lapsille sanonut,niille että isä on paha ja isän nainen vielä pahempi ja sinne ette mene ja myös estänyt miehen tulemasta edes teille katsomaan lapsiaan, olet manipuloinut lapset vihaamaan isäänsä ja tästä kaikesta syytät vain isän naista tai naisia jota en ymmärrä miksi puhut monikossa itsestäsi ja miehesi naisesta.

        No sulla ei ole lapsia kun pidät lapsia tyhminä etkä arvosta heidän mielipiteitään. Meillä on aina arvostettu lapsia. Äidit neuvovat lapsia tekemään asiat oikein. Äidit päättää pienten lasten asiosita luonnollisesti.
        Meidän elämään ei kuulu perheenrikojasutturat ei nyt eikä ole koskaan aiemminkaan. Lapsille on opetettu että perheenrikkojat ei kuulu kenenkään elämään. Sinä haluat siis että sun mahdolliset lapset tekevät samat virheet kuin sinkin, hylkäät heidät kun ovat pieniä ja naytät heille mallia että perheen saa rikkoa koska vaan ja tuoda perheenrikkojat vieläpä kottiin haukkumaan ja sotkemaan elämää enempikin.

        Meillä ei. Voit olla kuin katkera tahansa, mutta me teimme täysin oikein. Lapset ovat onnellisia omien perhettensä kanssa ja minä onnellinen mummi. Mikään ei mennyt meillä pieleen, kaikki meni niinkuin piti ja lapset saivat kasvaa turvassa kaiken maailman sutturoilta. He ei kuulu meidän elämään.
        Lapsille näytin oikean tien, ja sitä pokua he kukevat yhä.


      • Kuolekatkeruuteesi
        oeltpakatkera kirjoitti:

        No sulla ei ole lapsia kun pidät lapsia tyhminä etkä arvosta heidän mielipiteitään. Meillä on aina arvostettu lapsia. Äidit neuvovat lapsia tekemään asiat oikein. Äidit päättää pienten lasten asiosita luonnollisesti.
        Meidän elämään ei kuulu perheenrikojasutturat ei nyt eikä ole koskaan aiemminkaan. Lapsille on opetettu että perheenrikkojat ei kuulu kenenkään elämään. Sinä haluat siis että sun mahdolliset lapset tekevät samat virheet kuin sinkin, hylkäät heidät kun ovat pieniä ja naytät heille mallia että perheen saa rikkoa koska vaan ja tuoda perheenrikkojat vieläpä kottiin haukkumaan ja sotkemaan elämää enempikin.

        Meillä ei. Voit olla kuin katkera tahansa, mutta me teimme täysin oikein. Lapset ovat onnellisia omien perhettensä kanssa ja minä onnellinen mummi. Mikään ei mennyt meillä pieleen, kaikki meni niinkuin piti ja lapset saivat kasvaa turvassa kaiken maailman sutturoilta. He ei kuulu meidän elämään.
        Lapsille näytin oikean tien, ja sitä pokua he kukevat yhä.

        Otan osaa katkeraan ja vihaiseen elämääsi trolli.


      • Suurtakusetusta
        oeltpakatkera kirjoitti:

        No sulla ei ole lapsia kun pidät lapsia tyhminä etkä arvosta heidän mielipiteitään. Meillä on aina arvostettu lapsia. Äidit neuvovat lapsia tekemään asiat oikein. Äidit päättää pienten lasten asiosita luonnollisesti.
        Meidän elämään ei kuulu perheenrikojasutturat ei nyt eikä ole koskaan aiemminkaan. Lapsille on opetettu että perheenrikkojat ei kuulu kenenkään elämään. Sinä haluat siis että sun mahdolliset lapset tekevät samat virheet kuin sinkin, hylkäät heidät kun ovat pieniä ja naytät heille mallia että perheen saa rikkoa koska vaan ja tuoda perheenrikkojat vieläpä kottiin haukkumaan ja sotkemaan elämää enempikin.

        Meillä ei. Voit olla kuin katkera tahansa, mutta me teimme täysin oikein. Lapset ovat onnellisia omien perhettensä kanssa ja minä onnellinen mummi. Mikään ei mennyt meillä pieleen, kaikki meni niinkuin piti ja lapset saivat kasvaa turvassa kaiken maailman sutturoilta. He ei kuulu meidän elämään.
        Lapsille näytin oikean tien, ja sitä pokua he kukevat yhä.

        Katkera kenelle tai keille, en ole katkera erostani, en exälleni ,en hänen vaimolleen en yleensäkään millekään ,minun lapsillani on isä ja isän vaimo ihan mahtava ja hyvä ihminen, olen oikeudenmukainen ja kannatan tasa-arvoa joka suhteessa.
        Minusta on tosi väärin erottaa lapset toisesta vanhemmastaan, ei ole lasten vika ,jos tulee ero, ja heillä on säilyttävä molemmat vanhemmat.
        Katkeruudesta ja vihasta puheenollen niin sinusta löytyy molemmat.
        Meillä lasten asioista päätetään exän kanssa yhdessä ,meillä yhteishuoltajuus.


      • oeltpakatkera kirjoitti:

        No sulla ei ole lapsia kun pidät lapsia tyhminä etkä arvosta heidän mielipiteitään. Meillä on aina arvostettu lapsia. Äidit neuvovat lapsia tekemään asiat oikein. Äidit päättää pienten lasten asiosita luonnollisesti.
        Meidän elämään ei kuulu perheenrikojasutturat ei nyt eikä ole koskaan aiemminkaan. Lapsille on opetettu että perheenrikkojat ei kuulu kenenkään elämään. Sinä haluat siis että sun mahdolliset lapset tekevät samat virheet kuin sinkin, hylkäät heidät kun ovat pieniä ja naytät heille mallia että perheen saa rikkoa koska vaan ja tuoda perheenrikkojat vieläpä kottiin haukkumaan ja sotkemaan elämää enempikin.

        Meillä ei. Voit olla kuin katkera tahansa, mutta me teimme täysin oikein. Lapset ovat onnellisia omien perhettensä kanssa ja minä onnellinen mummi. Mikään ei mennyt meillä pieleen, kaikki meni niinkuin piti ja lapset saivat kasvaa turvassa kaiken maailman sutturoilta. He ei kuulu meidän elämään.
        Lapsille näytin oikean tien, ja sitä pokua he kukevat yhä.

        Aikuisten parisuhteet ei kuulu lapsille ! Eikä ex puolisoiden asiat toisilleen ja se kenen luona lapset on voi normaaleja/tavallisia asioita päättää ilman eri ilmoitusta toiselle vanhemalle esim. Ei ole mitään ilmoitus velvollisuutta ketä hänen luona on !


      • luojankiitossentään
        Suurtakusetusta kirjoitti:

        Katkera kenelle tai keille, en ole katkera erostani, en exälleni ,en hänen vaimolleen en yleensäkään millekään ,minun lapsillani on isä ja isän vaimo ihan mahtava ja hyvä ihminen, olen oikeudenmukainen ja kannatan tasa-arvoa joka suhteessa.
        Minusta on tosi väärin erottaa lapset toisesta vanhemmastaan, ei ole lasten vika ,jos tulee ero, ja heillä on säilyttävä molemmat vanhemmat.
        Katkeruudesta ja vihasta puheenollen niin sinusta löytyy molemmat.
        Meillä lasten asioista päätetään exän kanssa yhdessä ,meillä yhteishuoltajuus.

        No niin on minustakin kauheeta erottaa isä lapsistaan ja sitä ihmettelenkin miten jotkut perheenrikkojat tekevät niin eikä ajattele että eniten se sattuu mieheen kun joutuu hylkäämään omat lapset. Perheenrikkojasuturat ei menetä mitään, he eivät osaa jatella miltä miehestä tuntuu tai lapsista kun heidän perhe rikotaan. Jos tietäisi ehkä eivät rikkoisi.
        Ei toki ole lasten vika et perhe hajoo se syy on täysin niiden perheenrikkojasutturoiden, sitä olen aina sanonutkin.
        Kyllä katkeruutta ja vihaa läytyy kaikista ihmisitä, ihan samoin kuin iloa ja onnea. Niitäkin meiltä läytyy yllin kyllin.
        Meillä lasten asioista päätti aikanaan minä, kun mies ei kyennyt ja hylkäsi ja vaihtoi omat lapset sutturoihin, ei semmoisesta miehestä ole päättämään misään, Surkee mikä surkee.
        On ihanaa kun emme joutuneet koskaan pakolla ottamaan sutturoita meille eikä meitä pakotettu menemään sutturoiden kotiin, olemme erittäin onnekkaita. Mies sanoikin että sutturansa ovat meille erittäin huonoa seuraa eikä ksokaan pakottanut meitä ottamaan sutturoita meille asumaan. Onneksi. Emme lähteneet siihen juttuu mukaan ollenkaan. Sutturat ei kuulu meidän elämään, ei perheeseen eikä sukuun.


      • luojankiitossentään kirjoitti:

        No niin on minustakin kauheeta erottaa isä lapsistaan ja sitä ihmettelenkin miten jotkut perheenrikkojat tekevät niin eikä ajattele että eniten se sattuu mieheen kun joutuu hylkäämään omat lapset. Perheenrikkojasuturat ei menetä mitään, he eivät osaa jatella miltä miehestä tuntuu tai lapsista kun heidän perhe rikotaan. Jos tietäisi ehkä eivät rikkoisi.
        Ei toki ole lasten vika et perhe hajoo se syy on täysin niiden perheenrikkojasutturoiden, sitä olen aina sanonutkin.
        Kyllä katkeruutta ja vihaa läytyy kaikista ihmisitä, ihan samoin kuin iloa ja onnea. Niitäkin meiltä läytyy yllin kyllin.
        Meillä lasten asioista päätti aikanaan minä, kun mies ei kyennyt ja hylkäsi ja vaihtoi omat lapset sutturoihin, ei semmoisesta miehestä ole päättämään misään, Surkee mikä surkee.
        On ihanaa kun emme joutuneet koskaan pakolla ottamaan sutturoita meille eikä meitä pakotettu menemään sutturoiden kotiin, olemme erittäin onnekkaita. Mies sanoikin että sutturansa ovat meille erittäin huonoa seuraa eikä ksokaan pakottanut meitä ottamaan sutturoita meille asumaan. Onneksi. Emme lähteneet siihen juttuu mukaan ollenkaan. Sutturat ei kuulu meidän elämään, ei perheeseen eikä sukuun.

        Sinä se erottaja vanhempi olet kun et päästänyt lapsia isän ja hänen kumppaninsa kotiin


      • Kuulutmielisairaalaan
        luojankiitossentään kirjoitti:

        No niin on minustakin kauheeta erottaa isä lapsistaan ja sitä ihmettelenkin miten jotkut perheenrikkojat tekevät niin eikä ajattele että eniten se sattuu mieheen kun joutuu hylkäämään omat lapset. Perheenrikkojasuturat ei menetä mitään, he eivät osaa jatella miltä miehestä tuntuu tai lapsista kun heidän perhe rikotaan. Jos tietäisi ehkä eivät rikkoisi.
        Ei toki ole lasten vika et perhe hajoo se syy on täysin niiden perheenrikkojasutturoiden, sitä olen aina sanonutkin.
        Kyllä katkeruutta ja vihaa läytyy kaikista ihmisitä, ihan samoin kuin iloa ja onnea. Niitäkin meiltä läytyy yllin kyllin.
        Meillä lasten asioista päätti aikanaan minä, kun mies ei kyennyt ja hylkäsi ja vaihtoi omat lapset sutturoihin, ei semmoisesta miehestä ole päättämään misään, Surkee mikä surkee.
        On ihanaa kun emme joutuneet koskaan pakolla ottamaan sutturoita meille eikä meitä pakotettu menemään sutturoiden kotiin, olemme erittäin onnekkaita. Mies sanoikin että sutturansa ovat meille erittäin huonoa seuraa eikä ksokaan pakottanut meitä ottamaan sutturoita meille asumaan. Onneksi. Emme lähteneet siihen juttuu mukaan ollenkaan. Sutturat ei kuulu meidän elämään, ei perheeseen eikä sukuun.

        Perheenrikkojat , perheenrikkojat, perheenrikkoja juttusi on pelkkää sontaa...saatanan suttura.


    • Levätköönrauhassa

      Ettepä sitten Timon eläessä uskaltaneet ottaa kantaa näihin asioihin? Hyvä se nyt on kun kuollut ei voi itseään edes puolustaa. Totuushan on nyt se, että olipa Mikkosella exästä ja nykyisestä lapsia, niin isättömiä he nyt joka tapauksessa kaikki ovat.

      • Zcdf

        Se on sutturien vika miski meni rikkoman hyvän perheen ja lapet ja exä jäi sureman


      • Zcdf kirjoitti:

        Se on sutturien vika miski meni rikkoman hyvän perheen ja lapet ja exä jäi sureman

        Jos itseäsi tarkoitat niin et ainakaan hyvä ihminen ole


    • Lapsillahyvääiti

      Kyllä vaan sen lapset ymmärtää että suttura pölli isän. Sen jälkeen ei isää enää näkynyt eikä isä pyydettäessä tullut edes lapsen koulun juhliin eikä minnekään. Niin kiire oli sutturaa viihdyttäessä. Lopulta isä kärsii eniten koska menetti lapset.

      • Vihanhedelmät

        Otan osaa suureen katkeruuteesi ja vihaan.


      • Ehkäpä syy ei olekkaan miehen nykyisessä vaan entisessä ! Ei en minäkään mennyt mihinkään ex:n kanssa vaan nykyisen naiseni kanssa joka on seuralaiseni juhlissa yms.tapahtumissa !


      • vedä.kuivat
        radikaal kirjoitti:

        Ehkäpä syy ei olekkaan miehen nykyisessä vaan entisessä ! Ei en minäkään mennyt mihinkään ex:n kanssa vaan nykyisen naiseni kanssa joka on seuralaiseni juhlissa yms.tapahtumissa !

        Nykyisin sulla ei ole muuta kuin nyrkki-kyllikki. Miten sulla muuten ois aikaa ja energiaa roikkua täällä koko ajan


      • vedä.kuivat kirjoitti:

        Nykyisin sulla ei ole muuta kuin nyrkki-kyllikki. Miten sulla muuten ois aikaa ja energiaa roikkua täällä koko ajan

        No mikä sinä olet arvostelemaan HOMO !!!
        JA KYLLÄ ERONKIN JÄLKEEN SAA ELÄÄ EIKÄ EX ÄMMÄÄ TARVITSE PALVELLA /PALVOA


      • Hullutrolli

        heh ,ei ketään ihmistä voi pölliä, ei ihmistä voi omistaa.
        Ja jos se kaappattiin ,niin mikset soittanut poliisille.


    • Lissu hei lapset asuvat minun ja vaimoni luona ja tapaavat äitiänsä joka toinen viikoloppu !
      Ex vaimo sai juuri parempi palkkaisen työn joten keskiviikkona lasketaan uudelleen elkut !!!!

      • ISÄ1

        sinä hullu olet !


      • ISÄ1

        ja sinä olet oyp.lissu,meilleeitulla ja raision hörhö


      • samaihminen

        Olen alkanut samaa epäillä, sama kiihkeä tyyli kirjoittaa ja samat kirjoitusvirheet, tuntuu, että sama tyyppi nikkien takana.


      • samaihminen kirjoitti:

        Olen alkanut samaa epäillä, sama kiihkeä tyyli kirjoittaa ja samat kirjoitusvirheet, tuntuu, että sama tyyppi nikkien takana.

        Mene jomo kädelle


    • rivienvälistälukija

      Tuire Mikkonen sanoi suoraan lehtihaastattelussa, että avioero ei ollut hänelle mikään ongelma, mutta Timolle oli.
      Se tarkoittaa just sitä mitä siinä lukee: Tuire pääsi eron yli samantien ja jatkoi elämäänsä, TiiTaa taas jumitti missä jumitti

      • LOLLOLLOLOLOL

        Ehkä Tuire oli sairastunut vahvuuteen, että on parempi olla vahva kuin alkaa surra huonoa miestä. Pakko olla vanhva kun oli pieniä lapsiakin, vaikkei olisikaanollut oiekasti.
        Avioliitotkin ovat joskus sairatuneet vahvuuteen näennäisesti, pidetään kulisseja yllä vaikka pakolla, kunhan ei murruta eikä muut tiedlollollolol.


    • Kommentoija69

      Lapsiperheen avioero on aina ongelma. Se, joka iskee perheellisen ja aiheuttaa avioeron on yhtä lailla syyllinen kuin siihen loveen lankeava aviopuolisokin. Moraalitonta toimintaa.

      On härskiä ja omahyväistä puolustella perheenhajottamista sillä, ettei "anteeksipyytele rakkautta". Yhtä hyvin voisi puolustella pahoinpitelyä sillä, ettei "anteeksipyytele vihaa".

      • heipparalla

        No, ongelma ja ongelma. Vanhempani erosivat kun olin lapsi. Ei se tietenkään silloin heti eron jälkeen tuntunut mukavalta, mutta myöhemmin se ei enää haitannut. Eikä sisaruksiani olisi edes olemassa ilman eroa.


    • minäpäätän

      Olen uusi äiti miehen lapsille, enkä käsitä miksi joku voi noin haukkua meitä, jotka aherramme miehen ja hänen lastensa puolesta joka päivä. Kasvattamattomat ja häirikkö ongelmalapset ovat äitipuolille erittäin raskasa taakka kannettavaksi. Äitien pitäisi olla kiitollisia, että äitipuoli hoitaa ja yrittää normalisoida hänen lapset.
      Meillä on kauhea kasa miehenlasten ongelmia joten suut voisi pitää kiinni ja keksittyä tukemaan äitipuolia, se ei ole kivaa korjata lasten ongelmia.
      Tulostakaan ei aina edes synny, niin ovat ongelmaisia.
      Itse olen jäänyt kotiin kasvattamaan miehen lapsia, ja vahtimaan jotteivat pihistä täältä mun kalliita tavaroitani. Tarkkana pitää olla ja komentaa ja asettaa rangaistuksia jos aletaan kiukkuamaan äitipuolille. Sit minä en salli, miehenlapset ovatsäännöissä meillä kurissa ja minä määrään mitä meillä saa tehdä ja mitä ei, olen miehenlasten pomoäitipuoli.

      • Et ole mikään uusi äiti et edes puoliäiti korkeitaan olet isän naisystävä elämänkumppani mutta toden näköisesti vain pano


      • Kahelitrolli

        Jaahas lissu käänsi takkis niin että napit vaan lenteli, nyt hän trollaa äitipuolena voi wee mikä hullu.


    • Nytseonloppu

      Lissun mies lähti ovesta kirves kädessään, hän oli vielä silloin issun mies.
      Lissun mien huusi Lissulle, että "perkeeleen akka, jos astut jalalla minun uuteen asuntooni, niin iso veesi leveenee lisää kun lyön kirveellä siihen".
      Lissu ei ole uskaltanut koskaan mennnä miehen asuntoon, koska hän tietää miten siinä käy. Hänen kolonsa leviää niin isoksi, että hän on sen jälkeen pelkkä kolo.
      Lissu vaikertaa täällä kun mies on exmies ja ei anna tulla lähellekkään.
      Lissu ei saa enää haukkua ukkelia, ei teettää töitään ukkelilla ja tärkein pointti mitä Lissu ei saa , on se että lissu ei saa enää miehen tilipussia.

    • edfghgfhjhnjk

      Liiton rikkoo se, joka hakee avioeroa, ei kukaan ulkopuolinen ihminen. Joku voi sietää puolison suhteita vaikka kymmeniä vuosia ja liitto pysyy kasassa.

      • häpeekäneiootuttusulle

        Kukapa rikkoja sitä myäntämän että on toisten perheen rikkonut. Kolams rikkoo aina semmoinen naikonen, jolla ei koskaan ole ollut miestä ei lapsia eikä yhtään mitään, niin ei ymmärrä sitä miten se sattuu siihen mieheen.

        Eniten se mies kärsii kun joutuu menettämään lapset ja vaimon ja koko suvun ja sytävät, kuka katsellee miestä joka hylkää lapset ja vaihtaa iskijänaisiin joilla on päämäränä vaan kiusata toiseten lapia ja vaimoa?

        Sinä olet semmoinen siksi puolustat hiki otsalla ja syytät miehen lapsia että he ovat syyllisiä.


      • Toinenpariskunnastaeroo
        häpeekäneiootuttusulle kirjoitti:

        Kukapa rikkoja sitä myäntämän että on toisten perheen rikkonut. Kolams rikkoo aina semmoinen naikonen, jolla ei koskaan ole ollut miestä ei lapsia eikä yhtään mitään, niin ei ymmärrä sitä miten se sattuu siihen mieheen.

        Eniten se mies kärsii kun joutuu menettämään lapset ja vaimon ja koko suvun ja sytävät, kuka katsellee miestä joka hylkää lapset ja vaihtaa iskijänaisiin joilla on päämäränä vaan kiusata toiseten lapia ja vaimoa?

        Sinä olet semmoinen siksi puolustat hiki otsalla ja syytät miehen lapsia että he ovat syyllisiä.

        Liiton rikkoo se joka hakee avioeron, ei se kolmas voi hakea sen toisen eroa tyhmä.


      • kolmasrikkooaina
        Toinenpariskunnastaeroo kirjoitti:

        Liiton rikkoo se joka hakee avioeron, ei se kolmas voi hakea sen toisen eroa tyhmä.

        Liiton rikkoo se joka tulee väliin. Kukapa sitä myöntämään joka sen liiton rikkoo. Mieti seuraavallakerralla rikotko ja jätätkö rikkomatta. Mies kärsii eniten kun joutuu ylkäämään ja jättämään lapsensa ja vaimonsa. Häpee sinä!


      • Miesrikkoi
        kolmasrikkooaina kirjoitti:

        Liiton rikkoo se joka tulee väliin. Kukapa sitä myöntämään joka sen liiton rikkoo. Mieti seuraavallakerralla rikotko ja jätätkö rikkomatta. Mies kärsii eniten kun joutuu ylkäämään ja jättämään lapsensa ja vaimonsa. Häpee sinä!

        Miten se mies kärsii, jos kerran on pettänyt ja eronnut hänhän sen valinnan on tehnyt sää nyt hulluja puhut.


      • Eitosiaankakärsitä
        kolmasrikkooaina kirjoitti:

        Liiton rikkoo se joka tulee väliin. Kukapa sitä myöntämään joka sen liiton rikkoo. Mieti seuraavallakerralla rikotko ja jätätkö rikkomatta. Mies kärsii eniten kun joutuu ylkäämään ja jättämään lapsensa ja vaimonsa. Häpee sinä!

        Ehhei, me ainakin nautimme toisistamme ,elämme elämämme parasta aikaa, kummankin liitto hajosi kun rakastuttiin tulen palavasti.
        Onneksi molemmilla jo aikuiset lapset.
        Entisissä liitoissa kärsittiin.


      • rikonjosontarve
        Eitosiaankakärsitä kirjoitti:

        Ehhei, me ainakin nautimme toisistamme ,elämme elämämme parasta aikaa, kummankin liitto hajosi kun rakastuttiin tulen palavasti.
        Onneksi molemmilla jo aikuiset lapset.
        Entisissä liitoissa kärsittiin.

        Näinhän se on, kukapa muita ajattelee,kyllä se om aetu on tärkein vaikka se jhoittaisi jonkun lapsiperheen. Lapset sopeutuu ja ex vaimokin löytää uusia miehiä joka päivä.
        Minäkään en mieti onko onko mies naimisissa vai ei, otan sen joka on ihana ja josta tykkään, ei siinä paina hänen lapset tai vaimo mitään. Kyllä se on lasten vika jos isä lähtee uuden naisen mukaan, kuka mies jaksaa huutavia kersoja jos on nainen jolla ei ole lapsia. Saavathan lapset uuden äidin joka komentaa ja kasvattaa. Mies valitsee uuden naisen ja lasten on pakko sopeutua uuteen äitin, näin se menee.


      • edfghgfhjhnjk
        häpeekäneiootuttusulle kirjoitti:

        Kukapa rikkoja sitä myäntämän että on toisten perheen rikkonut. Kolams rikkoo aina semmoinen naikonen, jolla ei koskaan ole ollut miestä ei lapsia eikä yhtään mitään, niin ei ymmärrä sitä miten se sattuu siihen mieheen.

        Eniten se mies kärsii kun joutuu menettämään lapset ja vaimon ja koko suvun ja sytävät, kuka katsellee miestä joka hylkää lapset ja vaihtaa iskijänaisiin joilla on päämäränä vaan kiusata toiseten lapia ja vaimoa?

        Sinä olet semmoinen siksi puolustat hiki otsalla ja syytät miehen lapsia että he ovat syyllisiä.

        Miten minä voin olla "sellainen", kun minulla ei ole ikinä ollut suhdetta vapaan eikä varatun kanssa ja olen sitä paitsi neitsyt?


    • lypsetty

      Hirmu isoja elatusmaksuja joutuu maksamaan vaikka minulla olisi paljon parempiakin kohteita. Esim. uusi akka vaatii koko ajan uutta Mersua ja ok-taloa ja minunkin pitäisi mennä parturiin ja salille, rahaa menee valtavasti eikä sitä voi riittää enää entisiin elämiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe