Rakkautta heinäladossa

kuumaahuumaaa

Olin vierailemassa erään ystävättäreni maatilalla. Kiertelin ympäriinsä paikkoja katselemassa ja näin ystävättäreni tulevan ratsastaen luokseni. Hänen ratsunsa oli komea valkoinen, valkoharjainen ja valkohäntäinen tamma ja hän ratsasti todella taitavasti pitkät, vaaleat, kiharaiset hiuksensa tuulessa hulmuten, isot tissinsä hölskähdellen.

Vietyään hevosensa talliin ja hoidettuaan hevosensa ystävättäreni tuli luokseni. Hänen sinisilmäisensä ja minun ruskeasilmäinen katse kohtasivat ja me hyväilimme toistemme tissejä ja nännejä puseroidemme päältä. Ystävättäreni ehdotti minulle menemistä heinälatoon, joten sinne me sitten menimmekin.

Aivan ensimmäiseksi riisuimme toisemme alasti, vaatteemme heittelimme ympäri heinälatoa. Olin palmikoinut pitkät, mustat hiukseni yhdeksi pitkäksi palmikoksi, mutta nyt riisuttuamme toisemme alasti ystävättäreni purki palmikkonikin hajalleen. Koska hänen hiuksensa olivat hajallaan, oli minunkin hiusteni oltava hajallaan.

Istuimme heinäkasassa ja hyväilimme molemmin käsin toinen toisemme tissejä ja nännejä. Samalla me suutelimme toistemme huulia ja hieroimme toistemme hiuksia selkiämme vasten.

Kaaduimme pitkäksemme heinäkasaan. Sormemme hyväilivät toistemme vittuja ja tussunkarvoja ja toiset kätemme hieroivat toistemme tissejä ja nännejä. Välistä me toinen toisemme puoleen kumartuen imaisimme toistemme tissejä ja nännejä ja suutelimme toisiamme.

http://seksifantasiat.runkkareille.com/lesbo/rakkautta-heinaladossa/

8

7198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolinaa

Aikas kiihottavaa

• entiiää

Nooo empä tiä

• hetoro

Lesbotarinaks ihan ok

• olinii

nii oli

• rinpulav

Kiroilua

• entajunnuuu

Hä?

• Ois ihana nähdä kuinka kaksi naista rakastelee.
      Meillä on ollut haku päällä mutta halukasta naista ei vaan löydy..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      97
      4337
    2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      44
      4284
    3. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      142
      4178
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2904
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      28
      2292
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2174
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2088
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1749
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      73
      1350
    10. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      1165
    Aihe