Jääkö teidän lapinkoirilla kakkaa housuvilloihin?
Ei tarvitse edes olla löysää, silti se aina sinne tarttuu toisella. Vanhemmalla ei tartu samalla tavalla. Tuolla jolla tarttuu on muutenkin tosdella karheat housukarvat. Onko mitään niksejä tähän? Auttaisiko jos vaikka peräaukon ympäriltä (1cm säteellä) vaikka ajaa karvan lyhyeksi?
Housuvillat
likainenkoira
3
150
Vastaukset
- PoisVaan
Meillä jäi, varsinkin toisen pitkiin hentoihin pyllykarvoihin. Ainoa tapa oli trimmata "pöksyt" lyhyiksi siis ihan kunnolla. Pyllykarvat olivat ainakin 10-15 cm pitkiä ennen leikkaamista, sen jälkeen ehkä n. 5 cm. Ja sitä karvaa oli niin paljon ettei koiralle tullut pyllyyn kylmä tämänkään jälkeen.
- minelan
Minä nuolen ja mussuttelen niitä iltaisin pois.
- ruokamerkkivehnätön
Sellainen ruokamerkki oltava, et kakit pysyy jämäkkinä pökäleinä,ni ei tahraa.Hiukankin löysää, ni jopa on sotkua.Näyttelykoiran peppukarvojahan ei leikellä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312