Kovat painiat Jämsänkoskelta

Koskenlaskia

Jämsänkoski oli hyvien painioiden kulta pitäjä 60 luvulla. Monet kävi Ilveslinnassa harjoittelemassa. Pällin Teemu oli kova promoottori pojille, Köpi kävi japanissa asti.
Ilveslnna oli kilpailu paikkana myös kova sana ja siellä pidettiin levy tanssejaa.
Kuka muistaa jämsänkoskelaisia painioita?
Painikilpailuissa soitettiin musiikkia ettei pierut kuuluisi.

17

3245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nelssoni

      Haramon Simppa oli kurko, niin salilla ja kylillä!

      • kädestämattoon

        Lahtisen masa. piirimestari


    • edesmennyt

      Koskisen kimmo

    • Assuonkova

      Eiköhän kovimpia olleet Saarisen Rami (Assu) ja Turusen Kari. Siis Köpin jälkeen. Tuttuja miehiä molemmat, Assu enemmänkin, kunnes lähti vähän eri teille kuin minä, mutta silti moikataan, kun nähdään ja kyllähän Assu joskus autteli myös, kun jotkut hämyt haastoivat riitaa keräilyerien grillijonossa.

    • Painelija

      Ei muistu enää. Tässäkin on takana loistava menneisyys kuten hiihdossa.

    • Mahapiano
    • kamarats

      kovat oli myös panijat ja kaniat kardaanit

    • zilta

      mulla oli kerran sellanen ilolintu, sillä oli takaraivon kiharat ihan kalju kun oli ollut sillassa niin paljon

    • Märkä1

      Mitäs nämä muna manu ja Lampisen veljekset toisella ainakin piirinmestaruus mitalleja vintti täynnä? Jotain 60 lukua oli ja taisi olla paini ja punttien nosto!

    • waifutsan

      Kovasti nuari mies painii kokeneempiaan mattoon, joku Petteri tai Jose vai mikä olikaan sieltä Jämsän UFC:sta. Kyllä tämän tytön jalat oli alta lyödyt!

    • Koskenlaskia

      Porttilan Ilpo, Vesa ja Terho olivat kovia silloin 60 luvulla. Pällin Teemu niitä roudasi.
      Jätkät llähti ruotsiin ja ainakin Terho on kuollut nyt. Niillä oli mitaleja paljon

    • tulppairti

      Jos turusen "tumba" karista puhutaan niin hän on kuollut aikaa sitten meinaan kun joku kehui morjestelevansa häntä ja jotain muuta kun heidät näkee!!

      • Anonyymi

        Ei ole kuollut. Jämsässä oli saman niminen joka on kuollut.


    • taistojentie

      Vorssin Tate oli kova luu

    • Koskelainen

      Kyllä tässä pitää mainita Väisäsen Johnny ilman muuta, vaikka ei ollutkaan 60-luvulta .

    • Anonyymi

      Kaikki kuollutta ja mennyttä.
      Nyt on vaan tyhjää ja typeriä jäljellä.

    • Anonyymi

      Kevät1967 Poikapainit Ilveslinnassa. Painin,sarja 40kg /5 jouduin vetämään 2kg. Kisa jäi minun osalta eka/viimeseksi, olin jännittäjä tyyppi, tupakkakaan ei auttanut. Reissu jäi kuitenkin mukavana mieleen,edelleenkin.t. entinen nuori vm.-54 /80kg

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe