Kuinkas sijoitetut lapset nyt niin eritoten ansaitsevat matkoja?
Välittämisestähän sijarit ovat kautta aikojen paasanneet ja siitä että eivät he rahan vuoksi ole sijareiksi ryhtyneet.
Huonotuloinen tavallinen perhe ei pysty edes haaveilemaan ulkomaanmatkoista! Isä/äiti voi tehdä kahta työtä; kas kun sostoimestapa ei myönnetä tt.tukea mm vuokraan mikäli maksut ja laskut on suoritettu säntillisesti; ko perheissä eletään kädestä suuhun.
Minkä vuoksi matkailu on sinusta ihan lastensuojelullinen kysymys?
sijotetun pitäis ansaita matkoja...
8
346
Vastaukset
- matkaapukkaa
Perhehoitoliitolleko kysymyksen esität, vai kenelle? Kyllä sijoitetut ansaitsevat perhehoitoliiton kustantaman etelänmatkan siinä, missä sijaisperheen omat lapset.
- IhanOikeastiko
Mikä on "perhehoitoliiton kustantama etelänmatka"?
En ole edes kuullut tuollaisesta.
- Pauliina.Niska
Menisit töihin tai hankkisit kunnon koulutuksen (vaikka insinööri tai lääkäri) niin kyllä sullakin olis rahaa matkustaa etkä vaan ulisisi kateellisena! :)
- päävoitto.uusipeli
Missä kohtaa näet ulinaa ja mitä tekemistä ammatilla on lastensuojelun kanssa? Ja kuinka sait tulkituksi kateuttakin kirjoitukseen?
Tuolla sijaispuolella oli eräs sitä mieltä, että matkustaminen jotenkin kuuluu normaaliin sijaisperhe-elämään. En millään ilveellä näe siinä mitään yhteyttä perheitten hyvinvointiin! - menesinätöihin
Olen töissä! Maksan verot, mutten tykkää siitä, että verorahoilla polkaistaan yrityksiä pystyyn.
- lentokonealle
Parempi matkustaa tyylillä, kuin nuokkua homeisessa matkailuautossa satoja- satoja kilometrejä. Tylsää ja ikävystyttävää. Hyi. Varsinkin, kun seura on huonoa, lapsia kaltoin kohtelevaa.
- Täysin.kyllästynyt
Ne perheetkö eivät saisi lomailla ulkomailla, joissa on sijoitettu lapsi?
- puolisomukaan
Toki, kun ottavat ainakin sen oman lapsen kanssa seurustelevan sijoitetun lapsen mukaan. Muista ei niin väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011772Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831591Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611444Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331142- 1101073
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511053Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983