Heinolan lähellä on tanssipaikka nimeltään Aavehalli.
Siellä näkyy olevan tansseja viikottain mutta ei juuri nimekkäitä esiintyjiä.
Kuka tietää millainen tanssipaikka se on ja millaiset tanssit siellä on ?
Aavehalli... ?
17
3608
Vastaukset
- tiedänoonollu
Joo, tiedän oon käynyt. Se on Vierumäellä. Kivaksi remontoitu tanssipaikka.
Siellä on sellaisia melko kodikkaita pikkutansseja. Käy paikallisia ja ympäristön tanssikansaa.
Paikallinen kansantanssi seura tuo häivähdyksen vanhasta ja muutenkin kohteliasta tanssiväkeä. - pentti346
Hyvät tanssit
- tuija45
Sinne heti tanssimaan
- Sarililli
Tänään aavehallilla tanssitaan : ) mainio paikka.
- Ghostbuster
Kävin paikalla mutta ongelmaksi osoittautui osallistujien aineeton olomuoto.
Vise onnistui ainoastaan ohej- tyyppisesti eleitä ja ruumiinkieltä käyttäen.
Sylitanssiminen oli haasteellista kun ei ollut tuntumaa vietävän fyysisestä vartalokontaktista.
Eteneminen ruuhkassa oli mielenkiintoista kun ei tarvinnut välittää tanssitilasta tai tönimisistä. - Aaveemaria
Mua alkaa aina pelottamaan siel.
- tanssija
ti 27.11.2018 klo 13.00- tupa täynnä väkeä-myös Kotkasta tanssijoita. Todella hyvät tanssit ja hyvää -monipuolista musiikkia __ Sini-Takit.
- teldor
Hirmu liukas lattia, valitettavasti.
- Vielä_salsa_taipuu
Tanssinetin mukaan vain tiistaisin päivätanssit, onko pelkästään eläkeläisiä? Minäkin jo 60 -ikäinen mutta vähän itseäni nuoremmat tuovat väriä paikkaan.
- jaakopinilme
Juu olin ja tanssia sain paljon mut jäi jonkun tekarit paita taskuuni. Oli niin läheistä menoa juu.Paljon nuorta väkeä.
- Eskotar
Ihan kiva paikka vaikka asiakaspalvelu hakusessa, muuttuukohan nyt kun järjestäjä vaihtuu
- mumm8
Olen tanssahdellut siellä pari kertaa ja olen pitänyt paikasta. Hyvä tuoksu tulee myös kahvion just leivotuista tuotteista ja myös asiakaspalvelu on ollut hyvää.
- Anonyymi
Käytiin 10.9.2019 tiistai. Hyvät tanssit ja hyvä meno. Kahvio 10 . Solisti veti tosi komiasti. Tulemme uudelleen; 4 tanssijaa.
- Anonyymi
Kävimme syyskuun alkupuolella 2019. Oli tarkoitus vain vilkaista, mutta tanssimme viimeisetkin valssit. Hyviä kipaleita. Oli lauteilla Sysmän Sinitakki ja Sini-Takit. Näin kerrottiin. Puffetti hyvä ja ystävällinen ja lipunmyynti Ystävällinen. Olipa kiva käynti. Tullaan uudelleen, kun sopii välimatka vain 200 kilsaa. Kaksi tanssinharrastajaa.
- Anonyymi
Olipa kiva käynti.
Nyt tullaan uudelleen, kun sopii välimatka vain 200 kilsaa. Aavehalli, Vierumäki, Heinola
TÄNÄÄN ❤
Kari Hirvonen & Harri Nuutinen.
Kaksi tanssinharrastajaa ohi kulku matkalla ....
Illaksi ehtii hyvin Vantaalle 👄Tulisuudelmaan . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa kiva käynti.
Nyt tullaan uudelleen, kun sopii välimatka vain 200 kilsaa. Aavehalli, Vierumäki, Heinola
TÄNÄÄN ❤
Kari Hirvonen & Harri Nuutinen.
Kaksi tanssinharrastajaa ohi kulku matkalla ....
Illaksi ehtii hyvin Vantaalle 👄Tulisuudelmaan .Elokuun kuumat karkelot😎
Tangokuningas saapuu
Aavehalliin 😍
Ti 18.8.2020 13:00--17:00 10 euroa
Kari Hirvonen & Jani Helenius
Nyt tanssimaan ❤ - Anonyymi
Tangokuningas saapuu
Aavehalliin
Ti 18.8.2020 13:00--17:00 10 euroa
Kari Hirvonen & Jani Helenius
Nyt tanssimaan ❤
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374906- 823496
- 302943
- 612915
- 82737
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 381763
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91690- 181681
- 161574