Hyvä aamiainen

A.M63

Tietääkö ketään, mistä saa hyvän aamiaisen Lontoosta?

9

1428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Brittisafka.hirveää

Mamumestoista. Muuten Britannia on kulinaristin helvetti.

• Amanda-Amelia

Jaa ja tämä kulinaristi on sitten käynyt Lontoossa useinkin? Epäilenpä. Lontoossa kyllä tyydyttyy vaativimmankin kulinaristin vatsa ja aistit. Lyö vain puntia tiskiin,jos sinulla niitä on. Kaikenlaisia.

• Reissussa247

Lontoossa on avian uskomattoman hienoja ja hyviä ravintoloita. Jos pystyt varaamaan etukäteen, niin Duck & Waffle on loistava (auki aina). Erinomaisia aamiaisia olen myös saanut Pullman-hotellissa (King's Crossin lähellä) ja Threadneedle-hotellissa, Indigossa (Tower Hill). Siltu jos haluat istumaan ja katselemaan mahtavia maisemia, suosittelen tuota D&D:tä.
      Jos ihan perus-kahvilaa halajat niin Patisserie Valerie on luotettava ketju, hyvä kahvi ja varisnkin eggs benedict royale on hyvä.
      Ehdoton lemppari kuitenkin on Borough Market - yksi Euroopan vanhimpia ja parhaita ruokamarketteja. Sieltä olen aamiaisen monesti saanut ja aina ollut taivaallista.

• liikaavaihtoehtoja

Jos haluaa maksaa, Chiltern Firehouse on kuuluisa julkkiksistaan ja oli aiemmin mahdoton päästä illalliselle, mutta aamiaiselle saattaa mahtua.

The Wolseley on kahvila Piccadillyllä, kuuluisa sekä aamiaisesta että Afternoon Teasta.

• Lontoo-on-laaja

Riippuu täysin missä päin majailee ja mitä aamiaiselta toivoo.

Moulin Grill Wembleyssä toimi ainakin jokunen vuosi sitten mainiosti kun siellä päin oli hotelli.
      https://goo.gl/maps/w7eNte3R3X82

• Anonyymi

Kun aloitus on "tietääkö ketään" , ei kannata vastata..

• Anonyymi

Onko ketään käynyt Harrodsissa nauttimassa kunnon enkantilaisen aamiaisen: pekoni, munakokkeli, paistetut makkarat, paistettu tomaatti, paistetut sienet, verimakkara sekä savusilli? Juomana tietty kunnon tee, appelsiinimehu sekä lasi kuohuvaa.

• Anonyymi

kesti sitten neljä vuotta että sait ulos tämän kommentin.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe