Toytotaaa12

MikaOjantauss

Toytota mies täällä puhuu auton kestävyydestä, Mersulla ajaa miljoonan, paljos tojol?

6

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joskuskäuäynnistyy

      Noi, kehäkessalle ja takas.

    • toyota_is_the_best

      Tojolla ajaa 2 miljoonaa. Vähintään.

      • Ihmeenmoni

        Niin 2 miljoonaa pelkästään Japanissa. Yllättävän moni Suomessakin, vaikka auto nyt selvästikään ei Pohjolan oloihin sovellu.


    • thottiin

      mulla on 93 corolla 1,6 koneella
      startista vaihdettu solenoidin kärjet,vesipumppu ja venttiiliohjurin kumit.Alkuperäinen yasa akku kesti 18v,autossa on vieläkin alkuperäinen pakoputkisto,jarrupalat ja levyt on vaihdettu 10v välein.Tänä päivänä on mittarissa 987000km.Ei vie tippaakaan öljyä.RVS käsittely tehty aikoinaan moottoriin ja voimansiirtoon.Taka kaaret vaihdettu.Johan sen isiskin tietää että tojotaa ei saa ajamalla loppuun.

      • uskoisitko

        Mulla on Toyota Crown (RS10) vuodelta 1955, ajettu 9870000km, ei ole koskaan tehty minkäänlaista huoltoa/korjausta, öljytkin tehtaalla laitetut (vieläkin ylärajassa), kaikki alkuperäistä, jopa ensiasennusrenkaat alla, ei yhtään ruostetta missään, ei edes mikroskoopilla havaittavaa, maalipinta jopa kiiltävämpi kuin uutena, koskaan en ole tankannut ja vieläkin yli puoli tankkia polttoainetta jäljellä.....Taka kaariakaan ei ole vaihdettu, johan sen isikin tietää että tojotaa ei saa ajamalla loppuun.


    • -93 Corolla 1,6 koneella,mikä sportti malli? Tavallaan seon yks litrasella satatuhatta ja sulla olis satakuuskymmentä,kun täys huolto edesä? Miten voimansiirto ja kuskin penkin jouset on kestäny??Aattelin että sen verran tullu rynkytystä. Uskoisimpa ettet laittanut aivan kaikkea lisättyä osaa ja huoltoja tiedoksi. Tiedän että tojoja viedään vaikka minne ulkomaille ja ne ajaa niillä vielä taxsia ja rahtikuormia. Ehkä mikään merkki ei tuhoudu jos saa sinun laisesi huolellisen omistajan,,ihan totta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      76
      5715
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe