En ole lomaillut vuosiin, siis ollenkaan, joten kysyn kokemuksistanne minne kannattaa matkustaa.
- 10 päivää vain lepoa, aurinkoa, kirjaa, hyvää ruokaa ja juomaa
- suht lyhyt lentomatka 4-6 h
- rauhaa, ei turistirysiä
- siisti ja hyvä hotelli, ei tarvitse olla luksus
Missä on huhtikuun alussa jo riittävän lämmintä, mulle riittää hyvin 20 astetta, kunhan aurinko paistaa.
Unelmalomalle huhtikuussa minne?
lomantarpees
3
221
Vastaukset
- JakeDV
Hyvä kysymys! Suosittelen että menet Etelä-Italiaan, esimerkiksi Apuliaan. Lentomatka kestää ehkä 5 ja puoli tuntia (Rooman kautta), ja siellä on jo yli 20 astetta keskimääräisesti huhtikuussa.
Minun tuskin tarvitsee sanoa, että ruuat ja juomat ovat erittäin hyviä ja halpoja Italiassa. Lisäksi, siihen vuodenaikaan ei kuulu paljon turisteja, joten voit nauttia auringosta rauhassa. - civis
Espanja, Italia, Kreikka, Portugali...kaikissa niissä pitäisi olla jo yli 20, mutta riippuu säistä)). Lennä vaikka Napoliin ja sieltä Ischian saarelle lautalla.
- Poncha
Funchal.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921