Ollaan lähdössä loka - marraskuun vaihteessa otsikossa mainitulle reissulle. Onko kellään kokemuksia tai vinkkejä? Kapkaupunki? Turvallisuus ja liikkuminen? Rovos Rail kokemukset ovat myös tervetulleita. Lento on Brith Airwaylla Johannesburgiin eli kokemukset siitä ovat myös tervetulleita.
Rovos Rail, Kapkaupunkin ja safari
4
1439
Vastaukset
- Stellenbosch
Vähän tarkennusta kiitos. Itselläni on kokemusta monista eri safaripaikoista, Rovoksesta ja paljosta muustakin Etelä-Afrikassa. 12v siellä ravanneena tiedän yhtä ja toista, mutta onko omatoimi? Matkatoimiston järjestämä? Missä safari/safarit? Missä majoitukset? jne jne.
- RoberRedford
Ollaan lähdössä Albatrossin ryhmämatkalle. Majoitumme ensin Honey Guide (tai jotain sinne päin) leirissä, josta teemme safareita muutamana päivänä. Sitten Rovos Rail 3 päivää ja lopuksi Kapkaupungissa parisen päivää. Hotellia en muista. Matkalle lähdemme lokakuun lopussa. Uskon että matkatoimisto on järjestänyt käytännön jutut ihan ok, mutta olisi kiva tietää lähinnä mitä Kapkaupungissa kannattaisi tehdä ja onko turvallista liikkua ja minkälaista on Rovos Raililla? Mitä mukaan reissuun, vaatetus yms.
l - Tuuli996
Stellenbosch minulla aikomus matkustaa Afrikkaan kahdestaan tyttöni kanssa minnepäin on turvallista mennä? Lentoja ei vielä varattu ja suuntakin hukassa ajatuksena Nigeria, Kapkaupunki ? Safaria ja eläimiä jahtaamassa.
- einim
Tuuli996 kirjoitti:
Stellenbosch minulla aikomus matkustaa Afrikkaan kahdestaan tyttöni kanssa minnepäin on turvallista mennä? Lentoja ei vielä varattu ja suuntakin hukassa ajatuksena Nigeria, Kapkaupunki ? Safaria ja eläimiä jahtaamassa.
Etelä-Afrikka on hyvä vaihtoehto safareille,kaunis maa,paljon nähtävää,halpa,hyvä ilmasto,sama aikavyöhyke.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502204Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11893Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut76873- 68853
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me112795Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt46769Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49739Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9732vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22713Salaisuus rakas.
Mun täytyy kertoa sulle nyt salaisuus rakas. Sä olet todella hyvä sun työssä. Pus!47690