käytetty Paltamossa, taas.
http://www.kainuunsanomat.fi/kainuun-sanomat/kainuu/paltamossa-tapon-yritys/
Väkivaltaa
12
1703
Vastaukset
- kaekenlaesta
Nyt pääsi tämän lintukodon idylli murtumaan.
- T.B
Mikähä?
illin poijaat olleet hippasilla?
- Raitisko
eipä ole ollut nämä tällä kertaa!
- D24
taasen pöhissy joku muukin kuin kahvepannu
- Kuulevakorva
Mikäs lie tekosella takana?? Liekkö viinanpirulla tekemistä..
- jepsutionless
on siellä joku vähä tykimpi aine ollu ku viina
- Raitisko
Kyllä on mennyt meno Paltamossa ja sen myötä Koikerovaaralle päin hurjaksi,syyttömät tulevat kärsii näiden narkkarien takia vielä jotain pahempaa
- Raitisko
Meno suvulla jatkuu, Kainarin sivuilla oli juttu. Perkele näitä saada telkien taa tässä saa pelätä oman elämän puolesta.
- Äimänkäkinä
Paltamohan on semmonen rikollisten ja huumehamppien pesä.
- JoOnMarkkinat
Tässä se nähhää ku muuvan korhonen tahi käpälämäkeläinen pääsee vauhtiin ni sitten on koko kunta solmussa ja syyttävä sormi osottaa koko kylää vaikka tekijänä yksi jälkeen jäänyt korven asukki
- PällistäTuivaa
Tullista päivää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2284887Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233590Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2702072Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,111996Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411289Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611229Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1071015- 32833
- 61777
- 176760