käytetty Paltamossa, taas.
http://www.kainuunsanomat.fi/kainuun-sanomat/kainuu/paltamossa-tapon-yritys/
Väkivaltaa
12
1773
Vastaukset
- kaekenlaesta
Nyt pääsi tämän lintukodon idylli murtumaan.
- T.B
Mikähä?
illin poijaat olleet hippasilla?
- Raitisko
eipä ole ollut nämä tällä kertaa!
- D24
taasen pöhissy joku muukin kuin kahvepannu
- Kuulevakorva
Mikäs lie tekosella takana?? Liekkö viinanpirulla tekemistä..
- jepsutionless
on siellä joku vähä tykimpi aine ollu ku viina
- Raitisko
Kyllä on mennyt meno Paltamossa ja sen myötä Koikerovaaralle päin hurjaksi,syyttömät tulevat kärsii näiden narkkarien takia vielä jotain pahempaa
- Raitisko
Meno suvulla jatkuu, Kainarin sivuilla oli juttu. Perkele näitä saada telkien taa tässä saa pelätä oman elämän puolesta.
- Äimänkäkinä
Paltamohan on semmonen rikollisten ja huumehamppien pesä.
- JoOnMarkkinat
Tässä se nähhää ku muuvan korhonen tahi käpälämäkeläinen pääsee vauhtiin ni sitten on koko kunta solmussa ja syyttävä sormi osottaa koko kylää vaikka tekijänä yksi jälkeen jäänyt korven asukki
- PällistäTuivaa
Tullista päivää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1706183- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46922Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28844Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789- 41739
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan221736