Mikä on paras kampaamo?
Kannuksen paras kampaamo
22
5866
Vastaukset
- kylä
Pirjo ja Arja ja siellä Heidi ehdottomasti.. Pitkällä kokemuksella suosittelen enkä kertaakaan ole pettynyt.
- supertiina23
En tiedä kun käyn aina kokkolassa parturisa siellä on palvelua ja ammattitaitoo
- Pinkisbest
Ehdottomasti paras on HATTARA!! <3. Rauhallinen ympäristö ja taitava kampaaja!! Tälle edellä mainitulle en menisi koskaan enään, kerran käyneenä.
- nelkytluku
Heidi paras Pirjossa ja Arjassa . Aina olen myös ollut tyytyväinen
- cvfdcvf
toinen ääni Pirjolle ja Arjalle. On paras.
- tyytyväinenasiakas
Täällä on paljon hyviä partureita. Hinnatkin kohillaan verrattuna isompiin kaupunkeihin. Ja ajanki saa pian.
- hyvinosaa
Hiussalonki Marika Mäkinen on omasta kokemuksestani paras Kannuksessa.
- paikallistapalvelua
On monta hyvää paikkaa, voi välillä myös vaihdella. Hienoa et yrittäjiä löytyy ja monipuolisia palveluja saatavana.
- jokilaaksoelää
samaa mieltä. Onneksi vielä näitä löytyy
- Byh
Kampaamo Pirkko Linna. On erittäin taitava leikkaamaan erityisesti lyhyitä naisten hiusmalleja.
- HarviHarvi
Hiusoiste Päivi Hautala
- Atelje1
No tuo viimeksi mainittu on kyllä niin surkea ettei KOSKAAN enään!! Värjäsi aivan miten sattui ja minkäänlaista palvelualttiutta hänellä ei ole. Paras on ku´kyllä HiusAtelje, ehdottomasti!
- Cosanostraaas
Juoruajien ja hölöttäjien paratiisi koko HiusAtelje. Ja Korppiemo päsmäröi alaistensa työtä.
- Fani
Samaa mieltä 😬
- Yllättynyt
Ei kiinnosta käydä kuuntelemassa kylän juoruja kyseisessä paikassa, törkeää käytöstä asiakkaiden kuullen..
- Suosittele
Boheemi/Suvi Ylitalo!
- NeitikiharatMika
Aimo leikkaa parhaiten 6,70€.
- Luonnonkiharat1
Tehkää palvelus hiuksillenne ja menkää muualle kampaajapalveluiden perään...
Iloinen ja välitön tunnelma HiusAteljeessa! Kouluttautuvat ja pysyvät ajanhermolla! Lähden sieltä aina virkistäytyneenä. Kiva, että on säpinää. Kannuksessa sitä ei muualla olekaan paitsi Kylänraitin kirppiksellä.
- Irokeeshi
Lähes 40-vee pitkäaikaistyönvieroksuja leikkaa 10€/pää Babylissillä.
- Tuomarinurmio
Leikatkaa itse.
Tai laittakaa äitee leikkamaan.
Pakkokos sitä tukkaa on koko ajan leikata ?
Viisaus on pitkissä hiuksissa
ja monet värit samoin kuin permamentit aiheuttavat syöpää. - ketäkiinnostaa
Tyhmä kysymys! Tottahan kaikki tänne kirjoittavat kehuvat juuri sitä kampaamoa missä käyvät...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670