kalasteluyrityksiä, älä ota niitä todesta!!!
VAROITUS feikkiviestejä liikkeellä!!
11
303
Vastaukset
Millon niitä ei olisi ollut liikkeellä?
- missäonoikeus
Pointti vain on viestien laajuudessa, tulvii joka mediasta. Kansa uskoo, mitä kansa kuulee ja näkee... murheellista.
- eikerrotakellekkään
Sinä se kirjoitat sitten kauniisti. Olen aina mykistynyt tällaisen edessä. Kiitos ja ihanaa yötä :)
- niinpitkäaikasiitäon
ai niinkö vai mites se menikään vuonna 2011 /2012
- Emmänonaikaa
Saat olla utelias! olisiko jotain mitä haluat tietää :)
- hyödyke
Emmänonaikaa kirjoitti:
Saat olla utelias! olisiko jotain mitä haluat tietää :)
Olis jo, mammutti karkas häkistä.
- pataansaaminenvapauttaa
juu voi kertoa jos haluaa.OTAN HAASTEEN VASTAAN!!
- PuhuJoVähemmän
Hiroshiman pommi iskukaan ei ole mahdollisesti tulevaisuudessa toistuva teko koska historia ei toista itseään. Japaniakaan ei pidä varoittaa mahdollisesta valaan syntytavasta. Sen sijaan vanhojen manipuloitavana olevien yhteyksien saaminen on helppoa. Todistetusti ei mutta näennäisesti kielen käyttö on myös paskan nuolemiseen.
- Kuittaantämän
Tiedän kyllä.
- toivoo-Sonja_22_v
Ei tarvitse kuittailla Timo 48-v., omia aloituksiasi.
"Texasille" terveisiä, YSTÄVÄLTÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439