Kokkolapalstan ihanuus ;)

Rakas, rikas , ihana ja kaikkien suosima on TOSINAINEN hän eli TINTTU-LIINA Kokkolan. ;))
Haastakaa hänet mittelöön Rellut, Ressut ja Reppanat.. ;))

:)))) Aijai..ihan tässä kasvoi pituutta, kun oli niin mukava tätä kirjoittaa ;)

Eli nyt tiedätte sitten, kuka on ihanin :))))

118

1321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai jai, kuin ihanan fiksu aloitus! Tottakai Tinttu on paras!😉

• Nii oonki ;)) Haistakoon kakka kateelliset ressun retaleet..;))

• Ja tietty tällaiset itsekehu avaukset on tärkeää palstalla!😉

• No en mä kyl tuos itsekehuu nää ku pelkkää tiukkaa faktaa... ;)

• Laitas ny se vuffen kuva et päästään taas ihaileen... :)

• artagnan kirjoitti:

No en mä kyl tuos itsekehuu nää ku pelkkää tiukkaa faktaa... ;)

Just niin!! Mitäs sitä totuutta kieltämään!;)

• tinttu-liina kirjoitti:

Just niin!! Mitäs sitä totuutta kieltämään!;)

No sitä mäki... Sit ku sä oot ominaisuuksies suhteen tollai suht vaatimatonki et jätit 99 prossaa pois niinku laulutaidon ja ylimaalliset kyvyt ruiskaunokkein kasvattamiseen nii kyl sä saat ny täydet pointsit... :)

• artagnan kirjoitti:

No sitä mäki... Sit ku sä oot ominaisuuksies suhteen tollai suht vaatimatonki et jätit 99 prossaa pois niinku laulutaidon ja ylimaalliset kyvyt ruiskaunokkein kasvattamiseen nii kyl sä saat ny täydet pointsit... :)

Vaatimattomuus kaunistaa ;) Enkä viittiny ihan kaikkea mun erinomaisuutta leuhkia, ku teille ois pian tullu alemmuudentunnetta ;) Enkös olekki huomaavainen? ;))

• Tää itsekehu onkin oikeestaan hieno juttu..En meinannu enää ovesta mahtua, ku ego kasvoi ihan hurjasti ;))

Tää itsekehu onkin oikeestaan hieno juttu..En meinannu enää ovesta mahtua, ku ego kasvoi ihan hurjasti ;))

Ai kävelitkö sä olkapääs oveen? Tota kuules tapahtuu meille älyköilleki... ;)

• artagnan kirjoitti:

Ai kävelitkö sä olkapääs oveen? Tota kuules tapahtuu meille älyköilleki... ;)

Ei vaan olkapäätä.. heti puoli rintakehää tökkäs..taidan olla jo yliälykkö ;)

• Jos kasvoit yli puolitoistametriseksi niin päihität Rellut, Ressut ja Reppanat mennen tullen myös pituudessa:)

• Päihittäisin mä muuteski ;) Ny ylettyy varmasti karkkihyllyn ylempiikin paikkoihin ;) Mä oon nyt tonttuaki pitempi ja viisaampi..enkö olekki..? :]

• HerraToljanter
        tinttu-liina kirjoitti:

Päihittäisin mä muuteski ;) Ny ylettyy varmasti karkkihyllyn ylempiikin paikkoihin ;) Mä oon nyt tonttuaki pitempi ja viisaampi..enkö olekki..? :]

No äläpäs nyt liikoja intoile sielä:)

Tämä on muuten kokkola-palstalle poikkeuksellinen itsekehu-avaus, kehuiluun ja keskusteluun kun on osallistuu muitakin kuin itse avaaja.

• HerraToljanter kirjoitti:

No äläpäs nyt liikoja intoile sielä:)

Tämä on muuten kokkola-palstalle poikkeuksellinen itsekehu-avaus, kehuiluun ja keskusteluun kun on osallistuu muitakin kuin itse avaaja.

Minkäs mä sille voin, ku ny satun olemaan niin viisas..oot säkin joskus..mutta vaan joskus ;) Ja se että tähän osallistuu muitakin, niin ei ole mikään ihme...se kertoo vaan siitä, että mun erinomaisuuden on huomannu muutki ku mä ite ;))

• No oot sä kyl magee mimmi... Ei käy kieltäminen :)

• Sä taidat olla tosi fiksu tyyppi Artsi, ku huomaat tämmöset tosiasiat ;))

Sä taidat olla tosi fiksu tyyppi Artsi, ku huomaat tämmöset tosiasiat ;))

No toisinaan on älyllisii hetkii... ;)

• artagnan kirjoitti:

No toisinaan on älyllisii hetkii... ;)

:))) Tuli ihan oikeaan aikaan tuo sun yhden älypallukan nousu yläkertaan ;)

• Kaikkien suosima Kokkola-palstan sydän, köyhää täällä olisi ilman sinua. :)

• Vedit oikeasta narusta Speedo..;) Meinas tässä ihan tuolilta tipahtaa..enpä sitten viittiny kummiskaa..;)) Et säkään hullumpi ole..MELKEEN yhtä fiksu ku mä ;))

Vedit oikeasta narusta Speedo..;) Meinas tässä ihan tuolilta tipahtaa..enpä sitten viittiny kummiskaa..;)) Et säkään hullumpi ole..MELKEEN yhtä fiksu ku mä ;))

Kakkossijakin kelpaa vallan mainiosti. Etenkin, jos Artsi jää tässä skabassa pronssille. ;)

• spee_do kirjoitti:

Kakkossijakin kelpaa vallan mainiosti. Etenkin, jos Artsi jää tässä skabassa pronssille. ;)

Hyvä ku sulle kelpaa toi kakkonen...ei ollu katos mitään muuta vaihtoehtoa;)) Ja Artsi..ööh...vai pronssisija..:)))) Sanottasko näin, ettei kuudes sijakaa ihan huono ole..;))

Hyvä ku sulle kelpaa toi kakkonen...ei ollu katos mitään muuta vaihtoehtoa;)) Ja Artsi..ööh...vai pronssisija..:)))) Sanottasko näin, ettei kuudes sijakaa ihan huono ole..;))

No voi hittolainen... Mä hädin tuskin selkäni käänsin nii mut tipautetaan tollai törkeesti :( Kai mä sit oon vaan morsmaikullein ykkönen...

• artagnan kirjoitti:

No voi hittolainen... Mä hädin tuskin selkäni käänsin nii mut tipautetaan tollai törkeesti :( Kai mä sit oon vaan morsmaikullein ykkönen...

Äläs ny..;) Eka oon mä ja tokana Speedo..kolmas, neljäs ja viides taas mä ja sä oot kuudes..;)) Ei yhtään hullummin vai mitä, ku seiskasijalla on kaikki loput ;))

Äläs ny..;) Eka oon mä ja tokana Speedo..kolmas, neljäs ja viides taas mä ja sä oot kuudes..;)) Ei yhtään hullummin vai mitä, ku seiskasijalla on kaikki loput ;))

Ai sä omaat jo jakautuneen persoonan niinku ressuki... ;)

• artagnan kirjoitti:

Ai sä omaat jo jakautuneen persoonan niinku ressuki... ;)

No juu..;) Mua on moneks..kolmas katos on Kälviän Limppu-tiina. Neljäs Yksipilan Tina-lina ja viides Lohtajan Lintta-Tiina.. ;))

• se-elää-valhe-maailmassa

Voi tinttu-liina,veit"tittelin"tuolta tosiperholaiselta,mikä on hemmetin HYVÄ asia,ootellaan nyt tämän länttänän kommenteja mielenkiinolla!olisit lisänny,että oot nyrkkeilyn suomenmestari:-)eikä oo muuten tuo perholainenkaan vaikka sitä kuuluttaa!kukaan nyrkkeilyporukasta tienny koko ukosta mitään!

• No en kirjottanu, ku mä oon vaatimattomasti ihan MM-tasoa..;) Kyllä Ressua nyt nolottaa, ku on kehunu olemattomalla tittelillä tämmösen todellisen sankarin nähden..;))

• taitaapi olla ne kokkojärven alkuperäis suunnitelmatki jossaki siellä keittokirjan välissä ;) sitte ku tahdot nähä valmista jälkiä niin täältä on seittemän riuskaa miestä tulossa kaivuu hommiin ja jäbältä urakointikalusto kaupan päälle.. :)

• Hyvin arvattu ;) Kokko..ööh Tinttujoki on suunniteltu valmiiks. Mä katos laitan tuon lisäks torin kohdalle sellasen jutun, että suntia levennetään ja siihen tulee porealtaita...Paikalle järjestetää myös drinkki-ja olutbaari..Aatteles..voi kölliä porealtaassa ja tilata sinne juomia ja nauttia kauniista kesäpäivästä ;)) Sinne tulee kyllä myös sellanen kuuluisuustähti you know..eli mä lätkäsen siihen mun käpälänkuvat ja mun nimi tulee siihen..huoh..;) Nyt saattaa moni miettiä, että kuka kustantaa ku kaupunki on köyhä..no tietysti mun hyvä ystävä D. Drumppi..;))) Pidäs kalustot kunnossa Temmi..mä soitan piakkoin ;))

Hyvin arvattu ;) Kokko..ööh Tinttujoki on suunniteltu valmiiks. Mä katos laitan tuon lisäks torin kohdalle sellasen jutun, että suntia levennetään ja siihen tulee porealtaita...Paikalle järjestetää myös drinkki-ja olutbaari..Aatteles..voi kölliä porealtaassa ja tilata sinne juomia ja nauttia kauniista kesäpäivästä ;)) Sinne tulee kyllä myös sellanen kuuluisuustähti you know..eli mä lätkäsen siihen mun käpälänkuvat ja mun nimi tulee siihen..huoh..;) Nyt saattaa moni miettiä, että kuka kustantaa ku kaupunki on köyhä..no tietysti mun hyvä ystävä D. Drumppi..;))) Pidäs kalustot kunnossa Temmi..mä soitan piakkoin ;))

jospa sitte muutetaan koko höskän nimi kokkolasta tinttulaks ku toi hymyilevä tinttula sointuis korvaan jotenki paremmin.. ;)

• temmirauta kirjoitti:

jospa sitte muutetaan koko höskän nimi kokkolasta tinttulaks ku toi hymyilevä tinttula sointuis korvaan jotenki paremmin.. ;)

Voi Temmi..:O SÄ OOT NERO!! Miten näin fiksu ja järkevä ihminen ku minä, nii en tajunnu tuota ite...:P Aattele..Pekka Poutaki säätiedotuksessa sanois, ett Tinttulassa on tänään kaunis ilma.. ;)))) Mä olisin nii otettu <3

Voi Temmi..:O SÄ OOT NERO!! Miten näin fiksu ja järkevä ihminen ku minä, nii en tajunnu tuota ite...:P Aattele..Pekka Poutaki säätiedotuksessa sanois, ett Tinttulassa on tänään kaunis ilma.. ;)))) Mä olisin nii otettu <3

no et sitte oo ihtestäs patsasta vielä ajatellu? jonnekki keskikaupungille eikä minnekkään puiston perukoille? ressu sitte alle nelinkontin toimittamaan jalkarahin virkaa et olis hällekki monumentissa jonkin näkönen rooli.. ;)

• Tää palstaki vois sit muuttaa nimensä... ;)

• temmirauta kirjoitti:

no et sitte oo ihtestäs patsasta vielä ajatellu? jonnekki keskikaupungille eikä minnekkään puiston perukoille? ressu sitte alle nelinkontin toimittamaan jalkarahin virkaa et olis hällekki monumentissa jonkin näkönen rooli.. ;)

Temmi...susta pitäis tehä mun neuvonantaja, ku niiiin hyviä idiksiä tulee! ;)) Patsas keskelle toria ja paljon kukkia ympärille. :))

Tuosta Ressusta..ajatus, että joku ihranen lihapulla pyllistelis siinä koko ajan, niin on vähän yrjöttävä..:P Mä taidan laittaa Ressun jonnekki merenrantaan luodolle lokkien kakkatolpaks ;))

• artagnan kirjoitti:

Tää palstaki vois sit muuttaa nimensä... ;)

Oho..Artsilta tuli nyt mainio ehdotus. :)) Kaikki pommittamaan nyt ylläpitoa, että palstan uuden nimen pitää olla Tinttu-Liinan Rupattelupalsta. Keskitettynä tietysti sillai , että puheenaiheena pitää olla mun kehuminen ;) Jos ei sitä tee, niin saa ilmiantaa ja heti tulee banni jos ei tottele. ;)

• Kokkolan viisain ja kaunein nainen. Monitaitoinen mestari. Taiteilija, puutarhuri ja laulaja. Erinomainen puhuja, kirjailija ja runoilija. Kielinainen, kitaristi, sellisti, pianisti, viulisti ja floristi. Eläinystävä ja luonnontuntija. Perhosten, heinäsirkkojen, hämähäkkien ja leppäkerttujen suojelija. Eläinten kieltä ymmärtävä ja eläinten kanssa keskusteleva. Kalastuksen mestari ja pilkinnän pioneeri. Paras maisemataulujen maalari ja luonnon asiantuntija. Urheilun suurmestari ja nyrkkeilyn maailmanmestari. Paras kouluttaja ja nuorten kasvattaja. Vapaaehtoistyöntekijä ja kaikkien ystävä. Pihasuunnittelija ja hortonomi. Kokkolan komeimman pihan omistaja, ruusujen ja perennojen asiantuntija. Puuseppä ja talotaikuri. Kaiken työn taitaja ja maisteri.
      Maanpuolustuksen suurmestari ja ilmatorjunnan asiantuntija. Erinomainen kokki ja taloudenhoitaja. Siivooja, suutari, räätäli, pappi, lukkari ja pedagogi. Kaikkien kunnioittama supernainen. Ja ennen kaikkea hyperihminen ja rakastaja on hän Tinttu-Liina Kokkolan. Huh huh... Mulle tuli jo ihan hiki (ಥ◡ಥ❀) Toivottavasti multa ei unohtunut mitään tärkeää...

• Ton jälkeen saa kyl pikemminki ähkyn... ;)

• UNOHTU!! Mä osaan myös pamputtaa rumpuja ja oon erinomainen henkinen valmentaja..;)) Mut kiitti noista mitä muistit..;)) Kiva ettet suuttunu ku oonki tän palstan ihanin ;))))

• Unohtui se että saa sovun aikaan.

• Hitto soikoon menikö nää jutskat yli hilseen et Tinttis makaa jossain vintti pimeenä..? ;)

• Noi ei ollenkaan ;)) Mä en vaa meinannu mahtua mun tietsikkatuoliin ;))

• RessuNro5

Kokkola-palstan kruunaamaton kuningatar, vaihdahan profiilikuva teeman mukaiseksi;)

• Mä ensin järkytyin..Mun ihania kukkia :] Sit mä tajusin, että pitäshän siinä olla mun arvolle sopiva kuva..:} Ny pitää laittaa mietintämyss..siis kruunu päähän ;))

• RessuNro5

Toi on kyllä hieno!! :P Mut mitäs luulet, oisko tuo liikaa noille muille rekatuille..?;)) Kovin ovat hiljaisia mokomat pissiäiset..;)) Luulevat varmaan että mulla on noussu pissi päähän..No juu..laitoin kyl nilkkoihin 5kg painot, ku vähä meinaa leijua ;))

eikös ne nöyrät alammaiset oo vaiti ja äänessä vaan ku puhutellaan.. ;)

Toi on kyllä hieno!! :P Mut mitäs luulet, oisko tuo liikaa noille muille rekatuille..?;)) Kovin ovat hiljaisia mokomat pissiäiset..;)) Luulevat varmaan että mulla on noussu pissi päähän..No juu..laitoin kyl nilkkoihin 5kg painot, ku vähä meinaa leijua ;))

No mä olin vääntämäs rautaa jos sä nimität mut sun henkivartiokaartin päälliköks... ;)

• Tuo oli muutes nätti..ja niin mua kuvaava ihan oikeasti. Testasinki sitä, mut harmillisesti oli vähä väritön. :( Tallensin sen kumminki ja saatan joskus laittaa sen. :)

• temmirauta kirjoitti:

eikös ne nöyrät alammaiset oo vaiti ja äänessä vaan ku puhutellaan.. ;)

No noinhan se onkin...:)) Joten nyt kukaan ei saa kirjottaa ilman mun lupaa...ööh...;))

• artagnan kirjoitti:

No mä olin vääntämäs rautaa jos sä nimität mut sun henkivartiokaartin päälliköks... ;)

Henkivartijaks pääset, ku tunnut olevan iso ja voimakas..;))

Henkivartijaks pääset, ku tunnut olevan iso ja voimakas..;))

No jos susta sitte tehtäisiin palstan kuningatar, passaa se mulle:)

Pitäähän palstalla myös kuningas olla... Vaatimattomana miehenä en oikeen itseäni kehtaa ehdottaa vaikka multa löytyy kyllä kaikki vaativaan virkaan tarvittavat ominaisuudet. Jos kuitenkin ymmärrät hyvän päälle niin ilmoittelehan pian niin voin nykyisen työnantajani kanssa sopia siitä kuinka paavin virkani ohella hoitelen tämän siinä sivussa..

No jos susta sitte tehtäisiin palstan kuningatar, passaa se mulle:)

Pitäähän palstalla myös kuningas olla... Vaatimattomana miehenä en oikeen itseäni kehtaa ehdottaa vaikka multa löytyy kyllä kaikki vaativaan virkaan tarvittavat ominaisuudet. Jos kuitenkin ymmärrät hyvän päälle niin ilmoittelehan pian niin voin nykyisen työnantajani kanssa sopia siitä kuinka paavin virkani ohella hoitelen tämän siinä sivussa..

Miten niin tehtäisiin??Mä olen jo...ollu jo pari päivää ;)) Jassoo..kuningas..no ku sä olet jo hoitanu paavin virkaa, nii sun suosituksissa ei ole varmaan moitteen sanaa..Okei..mä nimitän sut omilla valtuuksillani palstan kingiksi elikkä kuninkaaksi;)) Tästä päätöksestä ei oteta valituksia vastaan ;))

Miten niin tehtäisiin??Mä olen jo...ollu jo pari päivää ;)) Jassoo..kuningas..no ku sä olet jo hoitanu paavin virkaa, nii sun suosituksissa ei ole varmaan moitteen sanaa..Okei..mä nimitän sut omilla valtuuksillani palstan kingiksi elikkä kuninkaaksi;)) Tästä päätöksestä ei oteta valituksia vastaan ;))

Oot sä vaan viisas nainen!

Vaikka nimityksestäni ei oteta valituksia vastaan niin toivoisin teiltä suloiset ja rakkaat alaiseni kannustavia kommentteja jotta jaksan tsempata itseäni tässä vaativassa johtotehtävässä (joka toki on mulle sivutoimi vaan)...:)

Oot sä vaan viisas nainen!

Vaikka nimityksestäni ei oteta valituksia vastaan niin toivoisin teiltä suloiset ja rakkaat alaiseni kannustavia kommentteja jotta jaksan tsempata itseäni tässä vaativassa johtotehtävässä (joka toki on mulle sivutoimi vaan)...:)

Tietysti oon viisas ;) Toivottavasti luit sit sen pienen präntin sopimuksen lopussa..Minä kuningattarena oon kummiski pomo ja oot mun tossun alla ;) Tästä et voi valittaa etkä enää erotakkaan...on katos sitova tää työ ;)) Mut mä lupaan että sulla on muuten kuninkaalliset olot ;)) Nyt voit huudella olevasi palstan kingi :}

Tuo oli muutes nätti..ja niin mua kuvaava ihan oikeasti. Testasinki sitä, mut harmillisesti oli vähä väritön. :( Tallensin sen kumminki ja saatan joskus laittaa sen. :)

Tiedän... Mulla oli jäbällekin vaikka kuinka monta todella hienoa äitilehmän hahmoa profiilikuvaksi, mutta pienessä täplässä ne jotenkin vain latistuivat kasaan :(( Neliönmuotoiseen olisi muuten huomattavasti helpompi asetella kaikkea...

• RessuNro5

• RessuNro5
        tinttu-liina kirjoitti:

Tietysti oon viisas ;) Toivottavasti luit sit sen pienen präntin sopimuksen lopussa..Minä kuningattarena oon kummiski pomo ja oot mun tossun alla ;) Tästä et voi valittaa etkä enää erotakkaan...on katos sitova tää työ ;)) Mut mä lupaan että sulla on muuten kuninkaalliset olot ;)) Nyt voit huudella olevasi palstan kingi :}

Liikenisikö herttuakuntaa tänne suuntaan? Kaustarin herttuana lopettaisin tekojärvihöpinät ensi töikseni;)

• a--r--i--e--l kirjoitti:

Tiedän... Mulla oli jäbällekin vaikka kuinka monta todella hienoa äitilehmän hahmoa profiilikuvaksi, mutta pienessä täplässä ne jotenkin vain latistuivat kasaan :(( Neliönmuotoiseen olisi muuten huomattavasti helpompi asetella kaikkea...

no mut tää oliki sitte semmonen laatu nauta ku tokkopa jäbälle olis ees semmonen sopinu et utareet roikkuu haarain välistä.. ;)

Tota noin... Ette kai te lähteneet vetämään lärvei ku tuli tuollai äkkihiljaisuus? ;) Kukas tääl ny sit paikkaa kuninkaallisii..?

• artagnan kirjoitti:

Tota noin... Ette kai te lähteneet vetämään lärvei ku tuli tuollai äkkihiljaisuus? ;) Kukas tääl ny sit paikkaa kuninkaallisii..?

Minä olen ollut siellä kuntoutuspaikassa töissä ja päivän jälkeen olen ihan tööt..

• artagnan kirjoitti:

Tintun kans on kiivaat neuvottelut siitä kuinka valta jaetaan.

On se kyllä kamalan tiukka kuningatar, saas nähä tuleeko tästä diiliä ikinä. Sivutoimisena kuninkaana tahtoisin vaan jonkun sortin sananvapautta mutta se ei hälle passaa, jokainen kirjoitukseni pitäisi muka mennä hänen tarkastuksen läpi:(
        en taivu tässäkään asiassa...

• RessuNro5

Ehdotan vallankaappausta;) Tossun alle en toivo joutuvan kenenkään lajitoverini..

• kenonmaassakaunein
        RessuNro5 kirjoitti:

Ehdotan vallankaappausta;) Tossun alle en toivo joutuvan kenenkään lajitoverini..

Ehdotan uudeksi kuningattareksi turkoosipimua.

• RessuNro5 kirjoitti:

no jonkin sorttinen ylivoima täällä näkyis olevan.. ;)

• RessuNro5 kirjoitti:

Jassoo..täältä löyty kapinallinen..:[ Tiiäkkö mite olis ennen käyny?! Se olis ollu PÄÄ POIKKI! :] Mut nyt ku mä satun olemaan erittäin hyvällä tuulella :))) nii sun rangaistus on se, että sä menet pesemään tuon kaimas päältä nuo lokkien kakat pois hammasharjalla! ;)) Ja sen huomautan että kakkaressu on ilkosen alasti siel..;)) Antoisia pesuhetkiä sulle ;))

• temmirauta kirjoitti:

no jonkin sorttinen ylivoima täällä näkyis olevan.. ;)

Äläs isottele..mun neuvontajana suu suppuun ;) Vai haluakko mukaan tuohon kakkapesuun?? ;)

• artagnan kirjoitti:

Ei kukaan paikkaa! Kuningattarena mun virkaan kuuluu tömpsyt parin tunnin välein..tai tunnin..hik.:}

Jassoo..täältä löyty kapinallinen..:[ Tiiäkkö mite olis ennen käyny?! Se olis ollu PÄÄ POIKKI! :] Mut nyt ku mä satun olemaan erittäin hyvällä tuulella :))) nii sun rangaistus on se, että sä menet pesemään tuon kaimas päältä nuo lokkien kakat pois hammasharjalla! ;)) Ja sen huomautan että kakkaressu on ilkosen alasti siel..;)) Antoisia pesuhetkiä sulle ;))

Haha... Niin arvasin, että miten sulle käy, kun alat jakaa sun valtaoikeuksia ;)) Mua muuten huvittaisi alkaa prinsessaksi, jos sulla ei ole mitään sitä vastaan..? Niin ja ehkä sun kanssahallitsija voisi tulla laskemaan mulle vaahtokylpyvettä, koska... Hmmm... Mulla on vaikeuksia saada vesihanaa auki ja mun kylpytakin vyö on mennyt vahingossa ihan umpisolmuun :((

• Ritari_Siniparta
        a--r--i--e--l kirjoitti:

Haha... Niin arvasin, että miten sulle käy, kun alat jakaa sun valtaoikeuksia ;)) Mua muuten huvittaisi alkaa prinsessaksi, jos sulla ei ole mitään sitä vastaan..? Niin ja ehkä sun kanssahallitsija voisi tulla laskemaan mulle vaahtokylpyvettä, koska... Hmmm... Mulla on vaikeuksia saada vesihanaa auki ja mun kylpytakin vyö on mennyt vahingossa ihan umpisolmuun :((

Kaunista naista ei viitsi jättää kylpytakkinsa vangiksi, eli kelpaako apu? Sutjakkuutta löytyy sormista ja silmäni osaan häveliäästi sulkea strategisella hetkellä;)

• Ritari_Siniparta kirjoitti:

Kaunista naista ei viitsi jättää kylpytakkinsa vangiksi, eli kelpaako apu? Sutjakkuutta löytyy sormista ja silmäni osaan häveliäästi sulkea strategisella hetkellä;)

Mmmm... No joo, mikä ettei :)) Näin epätoivoisena mun ei varmaankaan kannata enää kieltäytyä. Olen lakannut mun kynnet niin upealla timanttihilelakalla, ettei mua huvittaisi pilata niitä ihan turhan takia... By the way, ehkä voisit hakea mulle samalla jotain juotavaa, koska mulla on ollut tooooooooooooooooodella pitkä päivä pelkästään odotellessa... :((

• valmiina_palvelukseen
        a--r--i--e--l kirjoitti:

Mmmm... No joo, mikä ettei :)) Näin epätoivoisena mun ei varmaankaan kannata enää kieltäytyä. Olen lakannut mun kynnet niin upealla timanttihilelakalla, ettei mua huvittaisi pilata niitä ihan turhan takia... By the way, ehkä voisit hakea mulle samalla jotain juotavaa, koska mulla on ollut tooooooooooooooooodella pitkä päivä pelkästään odotellessa... :((

No hitossa sentään, käykö limukka, selänpesu, hieronta, perjantai-illan seura ylipäätään?

• Ritari_Siniparta
        a--r--i--e--l kirjoitti:

No minäpä käyn eteesi polvilleni kunhan laitan ensin kylpyveden valumaan. Lorautanko sekaan ruusuntuoksua vai mikä neitoa miellyttäisi? Katsotaanpa sitä solmua seuraavaksi, aika vinkuralla tämä näköjään on mutta ällös huolehdi. Nyt se näköjään avautuu. Herrasmiehenä käännän katseeni toisaalle kunnes ennätät vaahdon suojiin. Tämä oli ilo, toivotaan että molemminpuoleinen;)

• Ritari_Siniparta
        a--r--i--e--l kirjoitti:

Virvokkeina vastapuristettua appelsiinimehua viilentävillä jääpaloilla, katse yhä peitettynä;)

Virvokkeina vastapuristettua appelsiinimehua viilentävillä jääpaloilla, katse yhä peitettynä;)

Tiedätkö, että jollain ihmeellisellä tavalla pelastit mun illan... Kuka sitten ikinä oletkin :)) Just waiting to get home and fall into bed...

• Ritari_Siniparta
        a--r--i--e--l kirjoitti:

Tiedätkö, että jollain ihmeellisellä tavalla pelastit mun illan... Kuka sitten ikinä oletkin :)) Just waiting to get home and fall into bed...

Eipä mitään, hyvä olo tästä tuli itsellekkin:) Kauniita ja virkistäviä unia kaunokainen, muista nimmarini..

Eipä mitään, hyvä olo tästä tuli itsellekkin:) Kauniita ja virkistäviä unia kaunokainen, muista nimmarini..

Voi Ariel.. Onko kovin fiksua varattuna flirttailla, teit saman uimaripojulle, ja sitten jätit hänet huomiotta.. Minun mielestä saat vain tuolla käytöksellä ties mitä tyyppejä kimppuusi.. Huolestuttaa.. Muista miesystäväsi ja unohda muut jotka kuolaavat perääsi..

Sori mutta tuollainen käytös antaa huono kuvan..

Mies kavereiden kanssa voi jutella ihan kaveripohjalla, ilman flirttiä ja että annan nakumielikuvia.

Mun pitää harkita tuota prinsessajuttua..:)) Tarttisin kyl kamarineitoa..siitä katos voi sit yletä aika nopsaan ylempiarvoseks..eli viikossa ;))

• Kittiechi-81- kirjoitti:

Voi Ariel.. Onko kovin fiksua varattuna flirttailla, teit saman uimaripojulle, ja sitten jätit hänet huomiotta.. Minun mielestä saat vain tuolla käytöksellä ties mitä tyyppejä kimppuusi.. Huolestuttaa.. Muista miesystäväsi ja unohda muut jotka kuolaavat perääsi..

Mies kavereiden kanssa voi jutella ihan kaveripohjalla, ilman flirttiä ja että annan nakumielikuvia.

Ja sua neuvoisin muuttamaan jonnekin muslimivaltioon, siellä sun tiukille moraaliarvoille olisi käyttöä :)) Luuletko mua oikeasti niin typeräksi, etten tajunnut kenelle vastasin...

Ja sua neuvoisin muuttamaan jonnekin muslimivaltioon, siellä sun tiukille moraaliarvoille olisi käyttöä :)) Luuletko mua oikeasti niin typeräksi, etten tajunnut kenelle vastasin...

Ei minun ajatukset ole liian tiukkoja, miehellesikö sitten vastasit?

Niin ja mun käytöksessä ei ole todellakaan mitään vikaa, en ole haukkunut, sättinyt, parjannut, enkä puukottanut ketään selkään. En ole puuttunut kenenkään kirjoitteluun, mutta sitäkin enemmän mun tekemisiin on puututtu. Mun sanomiset ja tekemiset on ruodittu pilkuntarkkaan. Jos mulle on sanottu jotain mukavaa, en ole pystynyt vastaamaan takaisin enää pitkiin aikoihin, koska aina jollekulle tulee paha mieli. Mun tekisi mieli poistaa mun nimmari, mutta hahaha!!! Sitä iloa en aio todellakaan kenellekään enää antaa, että muuttaisin mun naaman harmaaksi läiskäksi.

Niin ja mun käytöksessä ei ole todellakaan mitään vikaa, en ole haukkunut, sättinyt, parjannut, enkä puukottanut ketään selkään. En ole puuttunut kenenkään kirjoitteluun, mutta sitäkin enemmän mun tekemisiin on puututtu. Mun sanomiset ja tekemiset on ruodittu pilkuntarkkaan. Jos mulle on sanottu jotain mukavaa, en ole pystynyt vastaamaan takaisin enää pitkiin aikoihin, koska aina jollekulle tulee paha mieli. Mun tekisi mieli poistaa mun nimmari, mutta hahaha!!! Sitä iloa en aio todellakaan kenellekään enää antaa, että muuttaisin mun naaman harmaaksi läiskäksi.

Eli nyt haukut kuitenkin minua kommenttillasi, ja vielä vanhoilla jutuilla? Joists olen pyytänyt anteeksi, se ei näköjään kelpaakkaan...

Ja se etten hyväksy joka miehelle flirttailua, on ihan normaali huomio ja suurin osa on samaa mieltä.

Olet kuulemma kaunis ja miesten suosiossa ja nautit siitä. Ehkä elämässä on kuitenkin tärkeämpiä asioita.

• sama_kirjoitustyyli
        Kittiechi-81- kirjoitti:

Ei minun ajatukset ole liian tiukkoja, miehellesikö sitten vastasit?

Ritari_toljanter_siniparta.

• sama_kirjoitustyyli kirjoitti:

Ritari_toljanter_siniparta.

Meinaatko niin? No, olen kyllä huomannut etten enää ole tontun kaveri ja että tonttu vastailee vain muille.

No, niin.. Ei minun kannata palstalle jäädä, vaikka kuinka yritän täällä olla.. Saan vaan surua ja masennusta, piikitellyä vanhoista jutuista jne..😢

Meinaatko niin? No, olen kyllä huomannut etten enää ole tontun kaveri ja että tonttu vastailee vain muille.

No, niin.. Ei minun kannata palstalle jäädä, vaikka kuinka yritän täällä olla.. Saan vaan surua ja masennusta, piikitellyä vanhoista jutuista jne..😢

No tuol ei oo kyl Toljanterin kaa mitään tekoo... Mites sä et sit hänen kaveri enää oo? Ku täytyy ottaa sillai huomioon et ihmisil on kuiteski se netin ulkopuolinenki elämä..

• Mulla tuli huippuhyvä idea talviteiden hoitoon..tää ku kuuluu palstan nerokkaimmalle immeiselle..Eli siis kuumahöyryauto!! Tolla ku posauttelee heti aamulla auto-ja pyöräteillä, niin jokaisella kansalaisella on aina kesäkeli! Jäät ja lumet sulaa ja ei enää jääpomppuja missään. Eikä tarvi enää hiekottaakkaan..Aatelkaa mikä säästö.. ;)

• kantsii ottaa heti yhteyttä kaupungin päättäviin elimiin et tommosta rahan arvoista ideaa ei muut varasta ja esittele sitte ominaan.. ;)

• temmirauta kirjoitti:

kantsii ottaa heti yhteyttä kaupungin päättäviin elimiin et tommosta rahan arvoista ideaa ei muut varasta ja esittele sitte ominaan.. ;)

Mulla on mustaa valkosella..oon arkistoinu jo vuoskymmenet näitä mun fiksuja ideoitani..;))
        Välillä tuolla kyllä kateelliset kakkiaiset vinkuu..;)

• exkalliolehdentienasukas

Reijolla menee monta viikkoa elämä sekaisin tämän kirjoituksen johdosta. Oli tänään aloittanut kirjoittelemaan aamu viideltä. Pystyyköhän narsisti nukkumaan lainkaan, näitä luettuaan?

• :))) Se kakkiaisen kakkapallo repee kateellisuuksissaan.. :)) Näkee musta painajaisia jos vähänki nukahtaa ;)

• OuluntienSinkku

Tinttu-Liina on palstan kuningatar ja tosirealisti on hovinarri, hah!!..

• Näin on!! Ihan totta vikisit ;)

• TOSIripulisti

Tässä ketjussa ei ole ripulistin katkeruudelle sijaa!Mahtaa äijää vi tuttaa!

• jfosjdfdfjs

Miten ajauduttekin samamaan ajatusmalliin realistin kanssa? -Taí teette sen tietoisesti. Whatever... samaa paskaa ootte kaikki toistenne ivailijat ja haukkujat. Mitä enemmän tuotte itseänne esiin, sitä enemmän saatte tulevaisuudessa paskaa naamallenne.

• Kateellinen pissiäinen..

• perholaisen-tunnetaan

tinttu-liina,tuo tuossa joka aukoo päätään on itse perhonrealisti!jatkakaa samaan tyyliin!sanoispa edes JOKU tuolle perhon tontulle,nuo samat sanat, kun tänne paskaa kirjoittelee!

• perholaisen-tunnetaan kirjoitti:

tinttu-liina,tuo tuossa joka aukoo päätään on itse perhonrealisti!jatkakaa samaan tyyliin!sanoispa edes JOKU tuolle perhon tontulle,nuo samat sanat, kun tänne paskaa kirjoittelee!

Musta tuntuu ettei tuo ole Ressu..täällä kun on yksi toinenkin joka kitisee..kitisköö nii paljon ku tykkäävät. Sit ku voivat sanoa omistavansa tämän foorumin, niin sitten on eri asia :)

• Toivottavasti flirtaava nainen ei ikinä joudu pulaan sitä varten että on ystävällinen koska ikävä kyllä Suomessa on ihmisiä jotka ei välttämättä hoksaa että nainen on vain ystävällinen ja mukava heille.

Asia ei kuulu minulle lainkaan mutta toivon että ei ikinä käy mitään.

Sillä vaikka nainen on mukava ja ystävällinen ja kiltti ni silti se tarkoittaa että oli tilanne mikä tahansa niin aina on oikeus sanoa toiselle että ei ja toisen pitää silloin kunnioittaa toisen rajoja...

Tämä muistakaa aina!

Oli sitten kuka tahansa niin aina on oikeus sanoa ei vaikka olisi flirttailu.

• Eihän sitä tarvi flirttailla ollenkaan mies kavereille ollenkaan, eikä varsinkaan vieraille! itsellänikin on esim. mies tuttuja kuntoutuspaikassa.. Moikkaillaan ja jutellaan ihan normaalisti. En söpöile, esitä avutonta naista kylpytakissa..

Aviomiehelleni voin flirttailla jos huvittaa..😉

• a--r--i--e--l
        Kittiechi-81- kirjoitti:

Eihän sitä tarvi flirttailla ollenkaan mies kavereille ollenkaan, eikä varsinkaan vieraille! itsellänikin on esim. mies tuttuja kuntoutuspaikassa.. Moikkaillaan ja jutellaan ihan normaalisti. En söpöile, esitä avutonta naista kylpytakissa..

Nii-in, ei tarvitse, mutta silti sitä voi... :))

Eihän sitä tarvi flirttailla ollenkaan mies kavereille ollenkaan, eikä varsinkaan vieraille! itsellänikin on esim. mies tuttuja kuntoutuspaikassa.. Moikkaillaan ja jutellaan ihan normaalisti. En söpöile, esitä avutonta naista kylpytakissa..

Mä oikeen mietin tätä asiaa tänään.. Se on vaan sillai että ku ihmiset katotaan ja nähdään asiat erilailla. Esim. tuo ns. flirttailu..sitäki on niin monta eri sorttia. Flirttailla voi vaan ihan sillä mielin, että se on huumoria ja kevyttä läppää. Toinen asia on sit ihan muuta..En usko että täällä se on sellasta iskutarkoituksellista. Mä heitän usein live-elämässä semmosia juttuja mitkä ei merkkaa mitään. Oon mä kyllä muutenki semmonen törkyturpa..mä esimerkiks kiroilenkin ja tykkään nauraa just oikeen törkysille vitseille. Mä kuulostan varmaan hirveen epäsivistyneeltä ihmiseltä...ja varmaan olenkin ku vertaan itteeni teihin muihin. Mä olen kummiski mä ja kelpaan ittelleni tämmösenä:) Kaikki me toimitaan sillai ku ite tykätään. Mä toivon että me kaikki hyväksytään toisemme semmosena kuin olemme..flirtillä tai ilman. Jokainen vastataan omista kirjoituksistamme. ♡ Mä haluan sopua tänne, koska musta on alkanut tuntumaan etten halua olla täällä enää jos täällä on epämukavaa...

Nii-in, ei tarvitse, mutta silti sitä voi... :))

Juu, huomaan että haluat huomiota miehiltä ja haluat flirttailla heille.. Se vaan antaa kuvan että on huomionkipeä ja haluat ihailua kauneudellesi.. Toki saat tehdä kuten haluat, mutta tuossa on vaan omat vaaransa.

Mä oikeen mietin tätä asiaa tänään.. Se on vaan sillai että ku ihmiset katotaan ja nähdään asiat erilailla. Esim. tuo ns. flirttailu..sitäki on niin monta eri sorttia. Flirttailla voi vaan ihan sillä mielin, että se on huumoria ja kevyttä läppää. Toinen asia on sit ihan muuta..En usko että täällä se on sellasta iskutarkoituksellista. Mä heitän usein live-elämässä semmosia juttuja mitkä ei merkkaa mitään. Oon mä kyllä muutenki semmonen törkyturpa..mä esimerkiks kiroilenkin ja tykkään nauraa just oikeen törkysille vitseille. Mä kuulostan varmaan hirveen epäsivistyneeltä ihmiseltä...ja varmaan olenkin ku vertaan itteeni teihin muihin. Mä olen kummiski mä ja kelpaan ittelleni tämmösenä:) Kaikki me toimitaan sillai ku ite tykätään. Mä toivon että me kaikki hyväksytään toisemme semmosena kuin olemme..flirtillä tai ilman. Jokainen vastataan omista kirjoituksistamme. ♡ Mä haluan sopua tänne, koska musta on alkanut tuntumaan etten halua olla täällä enää jos täällä on epämukavaa...

Olen sun kanssa täsmälleen samaa mieltä. Koska loppujen lopulta edessä on tilanne, ettei kukaan uskalla sanoa enää kenellekään yhtään mitään. Ja mulla on ollut sellainen olo jo pitkään... Mun kylpytakin vyö ei ole ollut umpisolmussa, vaan yritin keksiä jotain kevyttä ja hauskaa sanottavaa. Sellaista, johon muutkin voisivat tarttua. Saan mun opinnoista viikon mittaan niin paljon teoriaa mun päähän, etten jaksa sitä enää mun vapaa-ajalla jauhaa. Mutta sulla on tosi hyvä asenne mun rakas valmentaja ja olet todellakin ansainnut sun kuningattaren arvonimen :))

Olen sun kanssa täsmälleen samaa mieltä. Koska loppujen lopulta edessä on tilanne, ettei kukaan uskalla sanoa enää kenellekään yhtään mitään. Ja mulla on ollut sellainen olo jo pitkään... Mun kylpytakin vyö ei ole ollut umpisolmussa, vaan yritin keksiä jotain kevyttä ja hauskaa sanottavaa. Sellaista, johon muutkin voisivat tarttua. Saan mun opinnoista viikon mittaan niin paljon teoriaa mun päähän, etten jaksa sitä enää mun vapaa-ajalla jauhaa. Mutta sulla on tosi hyvä asenne mun rakas valmentaja ja olet todellakin ansainnut sun kuningattaren arvonimen :))

Mutta miksi aihe menee aina flirtin puolelle? Ymmärrätkö että yllytät palstan miehet jotka kuolaavat perääsi?

• TOSIripulisti

Heh, ei ole ripulistista tähän ketjuun!

• Täällä ei siis saa olla eri mieltä asioista? En sovi joukkoon ja sitten piikitellään vanhoilla jutuilla joista olen kauniisti pyytänyt anteeksi..

Olen ihan mukava ihminen ja lämmin sydämminen, mutta sanon mielipiteet suoraa

Ja se etten jaksa kuola juttuja naisen perään ja flirtti juttuja, ei ole väärin..

Ehkä teillä rekatuilla kamuilla on mukavempaa ilman minua täällä..

Parempi kai olisi jättää palstailu minun osalta.

• Jos ny kuiteski rauhoitutaan ja vedetään henkee. Ku täs ei mikään maata mullistava jutska oo käynnis et mä sikäli komppaan Tinttuu. Mä silloin parisen vuotta sitte heitin tääl flirttii Arielin kaa ja sit loppupäivän mä olin duunis suu levees hymys. Meidän keissi eteni sit äkkii tapaamisiin ja ny sit ollaan oikeen elämän frendei. Mitä mä tällä koitan sanoo on et noi flirttijutskat ei oo sillai mitään vakavaa. Ne vaan piristää et tulee sillai magee fiilis. Muutoinkaan sitä ei kandee olla joka välis heittämäs pyyhettä kehiin ku jokainen ihminen on kuiteski tärkee... :)

• No en mäkään fanita Realistin juttui mut ne vaan tääl sit on. Mä en niitä tsiigaile ku pointti kuiteski on hänelläki on oikeus aukoo tääl päätään...

• Siis häh. Kittielle en ehtiny sanoa tänään mitään ja harmittaa.

• jatka-samaan-malliin

Tinttu-liina on paras täällä!huumori ihmisiä!te rekatut ootte mahtavi!

• katoanäkyvissä

Kaks poistanu nimensä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7365
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4450
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      55
      3493
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      507
      3207
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2144
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1793
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1751
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1583
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1505
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1446
    Aihe