Seurustelusta kertominen vanhemmille

kalamiäs

Terve!

Oon 17-vuotias poika ja oon seurustellut nyt parin kuukauden ajan. Tiedän, että en voi salata asiaa vanhemmiltani ikuisesti enkä haluakaan, mutta kertominen on kovin vaikeaa. En tiedä miten kertoisin. Asiaa ei helpota se, että seurustelen pojan kanssa. Vanhemmat ei tiedä seksuaalisesta suuntautumisestani, joten jännittää niiden reaktio.

Olisko joillain vinkkejä miten tää kannattais tehdä? Oon muutenkin huono puhumaan henkilökohtasista asioistani vanhemmille.

10

188

Vastaukset

• No meillä perinteine on ollu tuua se vaan sisään ja sitt sillee hienovaraseati esitellä.

Mutt sun kanttii miettii vanhempies reaktiota ton suuntautumises suhtee. Ett jos kovinpaljo veikkaat niitten alkavan raivota, ei sillon kande noin tehä :D
      Sitt vaan kerrot kun oikeelt tuntuu, jotai vaikk, äiti mull ois yks juttu...

• hae mieluummin apuu psykiatrilta

• Hyhhyh, homous on syntiä. #GodHatesFags

• no hyi joku jumala

• Homous ei ole syntiä eikä väärin, mutta se on sairaus. Ainakin tietyllä logiikalla.

• Kannattaa ruveta heteroksi

• Monet kertovat seurustelusta suvulle vasta kun sormukset on jo hankittu ja häät parin viikon päästä. Miksi siis kertoa parin kuukauden seurustelusta ja vielä tuossa iässä kun seurustelusuhteet eivät useinkaan kauan kestä. Odota, kunnes päätät viedä jonkun vihille.

• Pikkasen vaikee suomes vaa vihille viiä :P

• Anna vanhempien itse selvittää homoutesi.

• Aika homoa tollane, pidä salaisuutena ja tuu kaapista sit nelikymppisenä tai riistä henkes ni ei tarvii pohtia enää tollasia asioita. En kyl suosittele sitä jälkimmäistä, sanoinpahan vaan.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vainaja löytyi Räskin hiekkakuopalta

Poliisi epäilee murhaa. Saapa nähdä poistetaanko tämäkin keskustelunavaus.. täytyy sanoa että palstalla on varmasti Suomen typerin moderointi.
      Kotka
      42
      2037
    2. Stefu haki eilen Isabellan Hankoon

Ovat nytkin siellä. Martina ei sitten sinne päässyt.. Martinahan Menaisissa sanoi, hän aikoo yhä siellä käydä... ilmeisesti Hangossa myös Sofia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1777
    3. Sofia juhlimassa kavereiden kanssa

Sofia nähty juhlimassa tämän illan aikana eri puolella Helsinkiä ilman Stefua. Onkohan tullut jo ryppyjä rakkauteen?
      69
      1444
    4. Ulosajot Äänekoskella

Yöllä kolmas ulosajo äänekoskella putkeen. Kolmas kerta toden sanoi,nyt lähti henki.
      Äänekoski
      35
      801