Axos -hotelli Plataniaksessa, kokemuksia?

TiinuskaP

Hei!
Varasimme heinäkuulle matkan Kreetalle, hotelli oli Axos Plataniaksessa.
Onko kokemuksia hotellista tai alueesta? Tämä perheemme ensimmäinen matka tuolle saarelle.
Omatoimimatka ja mietityttää vielä miten kannattaisi lentokentältä matkustaa hotellille, onkohan taksi missä hintaluokissa? Matkaa ilmeisesti n.60km.

7

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisitottanutrannanpuolt

      Noin 50 euroa tuohon hotelliin,vähän riippuu siitä tuutko yö/päivälennoilla.

      Busseja kulkee kyllä mutta joudut kuitenkin ottamaan taksin jos et tiedä hotellin tarkkaa sijaintia vs plataniaksen pysäkit. Saattaa ollakkin aika lähellä pysäkki, katso googlemaps` street wiev
      Toi 4 min. kävely rantaan ihmetyttää ja voin kyllä kertoa että sen kävelee 2 min. Tien yli ja suoraan hyvälle rannalle.

    • sorryvaan

      Nyt tuli väärät neuvot, platanes kylähän on Rethymnon, ei siis plataniaksessa. Hanian alueella sijaitsee platanias...

      • TiinuskaP

        Joo oli meidän hotelli siis Rethymnon, ei Plataniaksessa! Taksi varmaan napattava, lento Haniaan laskeutui 19 aikaan illalla.


    • sorryvaan

      Millä lennolla menette? Jos matkatoimiston kautta, voitte ostaa kuljetuksen normaalisti. Saattaa olla koneessa muitakin samalle suunnalle meneviä...omatoimimatka on seikkailua ja hinta.valinnanvapaus antaa palkkion.

      Kannattaa myös yrittää tehdä sopimus taksin kanssa,kysyä millä heittää. Ajaa mittari päällä, hinta pitää.

      • TiinuskaP

        Ostin lennot eri paikasta kuin hotellin, ei siis matkatoimisto. Finnairin suora lento.
        Yleensä ollaan pakettimatkoilla ja ostettu bussikyydit jo tilausvaiheessa.
        Kiitti vinkistä, taksin hinta varmempi sopia jo ennen kyytiin istumista.


    • KreetalleSyksyllä

      Minä olisin kysellyt kokemuksia Plataniaksen, oikeastaan Agian , Axos -hotellista. Tai sekin on villa.Sopisi meille, mutta , onko jollain kokemusta?

      • KreetalleSyksyllä

        Tarkemmin ottaen kirjoitetaankin "suomalaisittain" Aksos. Sorry!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      414
      8662
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      239
      6320
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2295
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1816
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1657
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1623
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1255
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      944
    Aihe