Omituisia nuo hoitajat.

koti-kiusattu

Eläintenhoitajat meinaan jopa kielipuolikin ihmettelee niitten touhuja .
Umpi pöljä ukko menee väkisin tiikeriaitaukseen ja kun tiikeri käy pilliin kiinni niin eläin ammutan .
Ei oo reiluutta mailmas .
Toisaalt oikein päätä vannehtii toi iso eläke ja siit tullu syylisyyren tunto ,kellekkä siitäkin alkas jakamaan .
Rahalla kun ei mitään arvoo oo niin olen sit kompensoinu vapaehtois työllä , näin turun seurul kun lupaa lumitöitä tehrä nii ei tarvii paljoa tehrä kun saa sielunrauhan .
Mielenrauhaa teillekkin pulmien kans painivat kanssaeläjät .

59

704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpä, petoeläin on aina peto, ei se kysele miksi tänne tunget.

Vähän samaa ongelmaa, rahaa tulee monesta tuutista, ehtisi vaan kuluttamaan.
      Tai edes suunnittelemaan mihin käyttäisi.

Vapaaehtoistyötä teen päivät pitkät, kukaan ei pakota mihinkään.

Mieli on rauhallinen ja asialinjalla mennään.

• Olen täs kauppareissun jälkeen katellut päivän tapahtumia ja varsinkin sitä et kun eri mediapersoonat on ns jyrährelleet trumpille.
      Paljoonks mahtaa noi jyrähtelyt ison talon isäntää kiinnostaa ja paljonks nää sanojat uskoo omien pihinöitten vaikuttavan mailmanmenoon.
      Itte lähtisin siit ku venäjän kanssakin ,ei se minnekkään häviä ja tommoset pomot on pitkävihasia ,puheet äyrien mukaan .

• Radiokuuntelijan.poika

Samma häär. Päivä on aina pelastettu, kun luen, miten kommunisteja korpeaa kun USA:n kansa äänesti väärin! Trumpilla on tekemisen meininki ja vauhti päällä heti alusta lähtien. Ja siitä erikoinen poliitikko, että pitää lupauksensa vaalien jälkeenkin! Ei meillä täällä Suomessa ainakaan johtavilla politiikan paikoilla taida sellaisia olla yhtään? Pari (entistä) persua lienee, mutta eivät ole johtavilla paikoilla eivätkä liian rehellisinä sinne pääsekään.
        Kun eivät vain kommunistit ampuisi Trumppia!

Mitäpä jos kaikki äänestäisimme Suomen seuraavaksi pressaksi Ilja Janitskinia? Kannatuskorttien keräys on jo menossa. Lisää asiasta löytyy MV-lehden sivuilta. Ei se Suomen tilanne ainakaan huonommaksi siitä menisi!

• Säästäväisyys on kuulema hyvä ja kaunis luanteenpiirre ,miten mahtaa olla ?
      Se onneton kiinalainenkin kual sen tähre ko yritti nuukana ilman lippua sisälle ,meinas vaa kipaista tosta aitauksen poikki , voi voi
      Mää ainakin lopetan heti nuukailun ja menen kauppaan ,ei täs tierä mihin malliin mailma menee, onks koht eres maanteitäkä ? on vaan pätkä kynnetty perunapeltoo.
      https://www.youtube.com/watch?v=BeXwF07LOis
      Kuunellaan reiskaa tuamiopäivää orotelles.

• eppu2

Minä usein päivällä katson Friiltä sitä eläinpoliisien/hoitajien ohjelmaa.
      Kyllä on kamalia huusholleja ja surkeassa kunnossa olevia eläimiä.
      Aikanaan minäkin lumitöitä tein, enää ei ole tarvinnut.
      Vaan ei kai siellä Turuus ole kovin paljon sitä luntakaan, vai tuliko tänään lisää.
      Täällä tuli pientä tihkusadetta.
      Ovat Venäjällä risteyttäneet tiikerin ja leijonan, se on kuulemma liikeri.

• Ei tääl turus mittä lunta ole ja pikkasen nyppii kun ei pääse koneitaan kokeilemaan .
        Kauheella vaivalla hommasin viime keväänä kaks kovanluokan sarvitraktorii ,purin ja kunnostin ,nyt ne ruostuu käyttämättömänä.

• mimmimum-..mi

Muutama päivä sitten lehdessä oli ....vanhuksilta löytyi 40 kissaa... sairaita ja huonokuntoisia...immuunikatoja ynnä muuta...kun lisääntyneet tiheään...
        Eikö tällaiseenkaan asiaan joku voisi puuttua jo ennen "katastrofia"....joku läheinen ... naapuri...Sehän on jo hengenvaarallistakin vanhuksille...

Turus ei ollut lunta Joulunakaan...traktorit huilailee ensi talveen.. vai kui ?

• Käsityskykykarussa

"Hengenvaarallista vanhuksille" ? Kissathan ne hengenvaarassa tuossa tapauksessa olivat. Vanhuksen tietynlainen, toisenlainen pään pipi ei valitettavasti vie hautaan kovin nopeasti. Välttämättä.

• mimmimum-..mi kirjoitti:

Muutama päivä sitten lehdessä oli ....vanhuksilta löytyi 40 kissaa... sairaita ja huonokuntoisia...immuunikatoja ynnä muuta...kun lisääntyneet tiheään...
        Eikö tällaiseenkaan asiaan joku voisi puuttua jo ennen "katastrofia"....joku läheinen ... naapuri...Sehän on jo hengenvaarallistakin vanhuksille...

Turus ei ollut lunta Joulunakaan...traktorit huilailee ensi talveen.. vai kui ?

Olen nähnyt myös vanhuksen joka rakasti kissoja liikaa.
        Hänen luonaan kävi kotipalvelu useamman kerran päivässä kun ei pystynyt itse liikkumaan yhtään. Mummo asui maalla omassa talossaan. Kun avasi oven niin haju oli veret seisauttava. Kissoja oli joka puolella, ulosteita sängyn alla ja nurkissa.
        Ihmettelen kuinka kotipalvelun ihmiset antoivat asian jatkua tuohon pisteeseen. Ilmoitin asiasta kotihoidon vastaavalle.
        En tiedä kuinka loppujen lopuksi kävi, Mummokin on varmasti kuollut ja kissat, aikaa on ainakin 25-vuotta kun kävin siellä toimittamassa mummon asioita tyttärensä pyynnöstä.
        Vaikka mummolla oli itselläänkin kipuja ja vaikea olla niin suurin huoli oli kissoista ja siitä onko linnuille laitettu siemeniä syöttöpaikalle.

• mielikki.mummo kirjoitti:

Hänen luonaan kävi kotipalvelu useamman kerran päivässä kun ei pystynyt itse liikkumaan yhtään. Mummo asui maalla omassa talossaan. Kun avasi oven niin haju oli veret seisauttava. Kissoja oli joka puolella, ulosteita sängyn alla ja nurkissa.
        Ihmettelen kuinka kotipalvelun ihmiset antoivat asian jatkua tuohon pisteeseen. Ilmoitin asiasta kotihoidon vastaavalle.
        En tiedä kuinka loppujen lopuksi kävi, Mummokin on varmasti kuollut ja kissat, aikaa on ainakin 25-vuotta kun kävin siellä toimittamassa mummon asioita tyttärensä pyynnöstä.
        Vaikka mummolla oli itselläänkin kipuja ja vaikea olla niin suurin huoli oli kissoista ja siitä onko linnuille laitettu siemeniä syöttöpaikalle.

"mielikki.mummo"

Älä keksi pashaa teevee-ohjelmista kopioiden.
        Jos et omaan kykene, mene edes suihkuun.

H.

• hunksz kirjoitti:

"mielikki.mummo"

Älä keksi pashaa teevee-ohjelmista kopioiden.
        Jos et omaan kykene, mene edes suihkuun.

H.

Jopa jotain, hygieniatasonikin tuottaa sinulle sanomisen aihetta.
        Sauna on lämpiämässä, siellä lauteilla voin miettiä telkkari ohjelmia mitä voisi kopioida.
        Kuinka on itsesi laita, onko sinulla edes suihkua?

• mimmimum--.mi
        mielikki.mummo kirjoitti:

Eläinrakkaus voi johtaa juuri tuonlaisiin tapauksiin...kun ei enää jaksa ja taloudellisestikaan pysty hoitamaan niitä....esim. eläinlääkärissä käynti maksaa maltaita......40 kissaa tuottaa aikamoisen määrän sinne kotiin tuoksuvaa virtsaa ja ulostetta....kyllä silloin voi huonosti kaikki...

• common.sense
        mimmimum--.mi kirjoitti:

Eläinrakkaus voi johtaa juuri tuonlaisiin tapauksiin...kun ei enää jaksa ja taloudellisestikaan pysty hoitamaan niitä....esim. eläinlääkärissä käynti maksaa maltaita......40 kissaa tuottaa aikamoisen määrän sinne kotiin tuoksuvaa virtsaa ja ulostetta....kyllä silloin voi huonosti kaikki...

Vai eläinrakkaus. Paskan marjat!
        Kun terve järki on hukassa niin voihan sitä syytellä ja osotella mitä ystävällismielistä ominaisuutta vaan.
        Jopa naapurit ja omat lapset.
        Noita huuhaa mummoja ja pappoja pämähtää esiin turhankin usein.
        Pah!

• common.sense kirjoitti:

Vai eläinrakkaus. Paskan marjat!
        Kun terve järki on hukassa niin voihan sitä syytellä ja osotella mitä ystävällismielistä ominaisuutta vaan.
        Jopa naapurit ja omat lapset.
        Noita huuhaa mummoja ja pappoja pämähtää esiin turhankin usein.
        Pah!

Kyl mä näkisin et se eläinrakkaus on taustal jos sitten harkintakyky pettää vanhempana nii se onkin jo eri juttu.
        Olisko sulla jotain neuvoo näitten tapausten varalle?
        Uskotko sitten siihen et kaakaojuomajauhe paljaaltaan trösseleillä ja nomparellien kans terästettynä on lusikalla syötävää ,kun suklaanhimo iskee?

• eppu2
        koti-kiusattu kirjoitti:

Kyl mä näkisin et se eläinrakkaus on taustal jos sitten harkintakyky pettää vanhempana nii se onkin jo eri juttu.
        Olisko sulla jotain neuvoo näitten tapausten varalle?
        Uskotko sitten siihen et kaakaojuomajauhe paljaaltaan trösseleillä ja nomparellien kans terästettynä on lusikalla syötävää ,kun suklaanhimo iskee?

Hmstraus, myös eläinten kait luokitellaan ihan sairaudeksi.
        Ihminen sokeutuu omiin toimiinsa, eikä näe niissä mitään väärää.
        Hamstraajien on vaikea luopua yhtään mistään.
        Keräilijät ovat eri asia. (sanon, ettei käsitetä väärin.)

• eppu2 kirjoitti:

Hmstraus, myös eläinten kait luokitellaan ihan sairaudeksi.
        Ihminen sokeutuu omiin toimiinsa, eikä näe niissä mitään väärää.
        Hamstraajien on vaikea luopua yhtään mistään.
        Keräilijät ovat eri asia. (sanon, ettei käsitetä väärin.)

Iltapäivää eppu
        Olin muutaman vuoden laivastajäännin jälkeen huoltomiehenä ja tulin vanhusten kans toimeen ja siks kävin paljon heiän luonaan.
        Monis paikois oli niit kokoelmia joko tavaraa tai useampi eläin ,ne oli niihin jo voimissaan olles kiintyny.
        Ajattelen et nyt kun kaik muut on menneet ulottumattomiin niin ne tavarat ja eläimet on viel jäljellä , halutaan päättää ja määrätä eres jostain asiasta vielä.

• eppu2
        koti-kiusattu kirjoitti:

Iltapäivää eppu
        Olin muutaman vuoden laivastajäännin jälkeen huoltomiehenä ja tulin vanhusten kans toimeen ja siks kävin paljon heiän luonaan.
        Monis paikois oli niit kokoelmia joko tavaraa tai useampi eläin ,ne oli niihin jo voimissaan olles kiintyny.
        Ajattelen et nyt kun kaik muut on menneet ulottumattomiin niin ne tavarat ja eläimet on viel jäljellä , halutaan päättää ja määrätä eres jostain asiasta vielä.

Sitä se, tavarankeräämisestä haetaan jotain turvaa ja elämänhallintaa.
        Roikutaan muistoissa tavaroiden kautta.
        Kiinnytään tavaroihin, ollaan niistä riippuvaisempia, enemmän, kuin perheenjäsenistä.
        Sitten suhteellisuuden taju katoaa. Ajan kanssa turrutaan myöskin roskien ja eläintenjätösten hajuun.

• "Ruoho-sipulin tuoksu Kermassa huumaa
      mitä lie tuo filee Taimenen tuumaa.

Minä rääkkään kohta sitä piikillä pistän
      kaksi-piikkinen ensin sitten veitsellä viillän.

Jos se alkaa mua pyrstöllään läpsii
      minä takaisn läpsin ilman silmäni räpsii"
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=4m4ge5zC10s

H.

• Nyt on se hetki, kun voi katsoa aurinkoisia valkohankia.
      Kiitää suksilla yli pellon ja järven jään, en sen pohjaan nää.
      Tutkia jälkiä käpäläin, mikä peto on astellut tässä näin.

https://youtu.be/gCWMRShdhA4
      .

• Hyvä on hiihtäjän hiihellä
      metsänsä piilossa hihitellä.
      -
      "Mikä on monttuja rinteeseen tehnyt
      ei ole Kärppä ei Näätä.

Paljon on isonpi rinteessä mennyt
      hyppinyt kai tai muuten rypenyt.

Muoto on taatusti sarvettoman Peuran
      pyllystä jäänyt voi yhen kerran."
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=PdvhDM1Cqqg

H.

• hunksz

Ikävä tuottaa sinulle pettymys, en rypenyt kertaakaan.
        Ei pienintäkään monttua tullut latuni varteen.
        Vain ilveksen ja jänösen jälkien yli hiihdin.

Tuli nälkä, joudun etsimään jotain purtavaa.

https://youtu.be/hruriqlE2Fw
        .

• kylmätotuus

Mielenrauhasta ei ole tietoakaan seuraavassa esityksessä. Ei se myöskään liity muihin eläimiin kuin ihmisiin. Eläimiähän mekin olemme.

Artisti kulkee vain vastoinkäymisestä toiseen. Monia keinoja hän yrittää löytää päästäkseen eroon kriiseistään, mutta mikään ei tunnu toimivan.

Hieno sanoitus Alangolta jälleen kerran. Ei mitään liirumlaarumia.

https://www.youtube.com/watch?v=YoNCByWJPBQ

• Mitä tänään, saapa nähdä,
      monenlaista,
      veroilmoituksen teko, äidin luo, hänellä on flunssa.
      Ystäville vien kukkakimpun, surua seuraa ilo.
      Niin se menee.

https://youtu.be/SiQqlE56gVo
      .

• Kyllä sitä minäkin
      haluaisin hiihdellä
      kehoani eteenpäin
      ladulla siirrellä
      mutta kun alla
      on musta maa
      sellaisessa hiihto
      tuskastuman saa
      entäs jos menis
      luistelemaan
      näillä jäillä
      joutuu uimaan

https://www.youtube.com/watch?v=N5CyT31UgAU

• En ehtinyt hiihtämään, hämärä yllätti, pienen lenkin heitin kävellen.
        Huomenna sitten, elleivät lumet yön aikana sula.
        Sanovat jäiden olevan täällä vahvoja, potkukelkalla ajelun kestäviä.

https://youtu.be/Uoc1v1orPek

• Ancelina kirjoitti:

En ehtinyt hiihtämään, hämärä yllätti, pienen lenkin heitin kävellen.
        Huomenna sitten, elleivät lumet yön aikana sula.
        Sanovat jäiden olevan täällä vahvoja, potkukelkalla ajelun kestäviä.

https://youtu.be/Uoc1v1orPek

potkukelkasta mieleen , kun toi vaimo alko viimetalvisen kaatumisen jälkeen liukkaut pelkäämään.
        ajattelin ostaa sille pyöräkelkan ,isoilla pyörillä sil vois huristella kosk vaan postilaatikolle,vaik olis hiekkaakin niin ei tuuskahra nokilleen

• koti-kiusattu kirjoitti:

potkukelkasta mieleen , kun toi vaimo alko viimetalvisen kaatumisen jälkeen liukkaut pelkäämään.
        ajattelin ostaa sille pyöräkelkan ,isoilla pyörillä sil vois huristella kosk vaan postilaatikolle,vaik olis hiekkaakin niin ei tuuskahra nokilleen

Hyvä idea, osta vaan sellainen vehje.
        Äidilläkin on ja siitä on turvaa ja apua ulkoillessa.
        Taajamassa ei aina tavallisella potkukelkalla ole mahdollista hurutella, lunta puuttuu tai hiekkaa jalkakäytävillä.

Mut nyt mie meen saunomaan.

• Ancelina kirjoitti:

Hyvä idea, osta vaan sellainen vehje.
        Äidilläkin on ja siitä on turvaa ja apua ulkoillessa.
        Taajamassa ei aina tavallisella potkukelkalla ole mahdollista hurutella, lunta puuttuu tai hiekkaa jalkakäytävillä.

Mut nyt mie meen saunomaan.

Muista hölvätä kunnolla hunajaa pintaan .
        Oikeestaan siin kelkas kiinnostais se varustelu ,mulla kun on ajatuksena akkukone kytkeä vetopuolelle vauhtii antamaan.

Muista hölvätä kunnolla hunajaa pintaan .
        Oikeestaan siin kelkas kiinnostais se varustelu ,mulla kun on ajatuksena akkukone kytkeä vetopuolelle vauhtii antamaan.

Ai sellaista vauhtikelkkaa suunnittelet, kunhan ei veisi liian hurjaa kyytiä.
        Poliisit sakottais ylinopeudesta.

Tällä kertaa en hölvännyt hunajata, vaan suoritin kuorinta-aineella ja karkealla vampulla harjauksen.
        Vieläkin pinta kihelmöi.

• "Vanha Hirvi vaelsi kiusoissaan
      vesi Kuusista tippui sen niskaan.

Missä viipyvät Kärpäset rapsakkaat
      joita Kuukkelit napsivat innoissaan.

Hirvi tallasi Tattia kiukkuissaan
      siitäs saat mätä luonto ole hyvä vaan."
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=wvsQHZZQD_4

H.

• Minulle pitää kans kommentoida.
      En minä ole mikään sokea-kulkueen maahan kaatunut valkoinen sauva :)

H.

• hunksz

Kannattaa pysyä aloituksissa joissa sinulle kommentoidaan.
        Kun niissä vastaa, niin itsekin saa.
        :)

• Ancelina kirjoitti:

hunksz

Kannattaa pysyä aloituksissa joissa sinulle kommentoidaan.
        Kun niissä vastaa, niin itsekin saa.
        :)

"Ancelina"

Mutku minäkin eläimistä...
        Aloittajakin...
        Nyh!

H.

• hunksz kirjoitti:

"Ancelina"

Mutku minäkin eläimistä...
        Aloittajakin...
        Nyh!

H.

hunksz

Eikö sinun pitänyt katsoa sitä Housea.

• Ancelina kirjoitti:

hunksz

Eikö sinun pitänyt katsoa sitä Housea.

Mainos-katkoja

H.

• hunksz kirjoitti:

Mainos-katkoja

H.

hunksz

Usein mainoskatkojen aikana käydään joko jääkaapilla tai vessassa.

• Kommentoinhan minä sun alotukseenkin riimien reippautta kehuin ,ymmärsinkin melko vaivatta .
        Mulla on menopaussi parhaillaan ,mennään kohti kevättä ja peruskunnon hankinta käsillä.
        Ei ehri päivystää.

• voi.hyvänen.aika

• koti-kiusattu

• Lunta maassa
      järvi jäässä
      latu pihapolun päässä.
      Peruskunto lie kohtalainen
      parempaan pyrkii tämä nainen.
      Unelmissa vartalo sorja
      askel kevyt
      uuma norja.

https://youtu.be/0O1FCQUeNYA
      .

• Naapuri oli tehnyt latua jäälle, leveillä suksillaan, leveällä jäljet.
      Mahtoi se olla kauhia näky, kun niitä myöten hiihdin.
      Onneksi ei kukaan nähnyt.

Lepakot taas, eikä lauluun ole tuhlattu liikaa sanoja:

https://youtu.be/xxWMZ5DBCHQ

• House alkaa kohta.
      -
      "Liian lutussa gummi kun kuoppaan poljin
      tanko vääntyi solmuksi vanne.

Sekös nauratti kauheesti naapurin akkaa
      sanoin perspuolen huuti jos oitis et lakkaa.

Mutta huomasin keltaista piennarla tien
      Kantarellien alkuja painoin muistiin saman tien."
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=jmdbYSgGmXE

H.

• k-kk

olen määkin niin
      hualissani trumpista
      jalat tärisevät
      löytyy puntista
      näin mä tänään
      elävän meedion
      esiin se marssitti
      aaveitten leekion
      en mä silti
      yhtään pelänny
      katos ku luoja
      ei omaas oo hylänny
      https://www.youtube.com/watch?v=19evMqNg1B4

• mää se ole.

• Vaikka tie olis pitkä ja mutkainen
      isoja monttuja varrella sen
      ei saa se mieltämne lannistaa
      eespäin eespäin
      täytyy ponnistaa.
      Pian maali jo häämöttää
      kulkija sen saavuttaessaan
      riemusta läähättää.

https://youtu.be/eILT51UrHmk

Tänään alkavat SM-hiihdot, suomalainen voittaa melko varmasti.

• Huamenta unikeoille.
        On se kreppavaa istuskella kun urakka on pulkas, imuroisin ja pesin talon täs aamutuimaan ja nyt pyyhin hikee .
        Eilen sääihminen sanoi et lumisadetta tulee ja kuulema sataa maahan asti ,sillai oikke.
        Ei ne kummat siihen loppunu kun Lahren vesi tulee englannist asti ja ruuneperkin tortut virosta ,on meillä suomalaisil mielikuvitust kun ei haluta töitä tehrä.
        Semmonenkin juttu on et kaikkii asioit ei uurestaan kannata keksiä ,kuuntelin musiikkia mikä on ryöstetty ,raiskattu ja heitetty menemään.
        Oikke hyvä laulaja esiintyy mut jessus sentään mimmost virttä se laulaa.
        https://www.youtube.com/watch?v=63ZoPqp1K7s

Huamenta unikeoille.
        On se kreppavaa istuskella kun urakka on pulkas, imuroisin ja pesin talon täs aamutuimaan ja nyt pyyhin hikee .
        Eilen sääihminen sanoi et lumisadetta tulee ja kuulema sataa maahan asti ,sillai oikke.
        Ei ne kummat siihen loppunu kun Lahren vesi tulee englannist asti ja ruuneperkin tortut virosta ,on meillä suomalaisil mielikuvitust kun ei haluta töitä tehrä.
        Semmonenkin juttu on et kaikkii asioit ei uurestaan kannata keksiä ,kuuntelin musiikkia mikä on ryöstetty ,raiskattu ja heitetty menemään.
        Oikke hyvä laulaja esiintyy mut jessus sentään mimmost virttä se laulaa.
        https://www.youtube.com/watch?v=63ZoPqp1K7s

Hyvää huomenta sinullekin, oletpa ollut ravakka, täällä vasta pyykit koneessa pyörivät.
        Vesivahinkoja eilen.

Kaikkea ei pidä muuttaa ja vääntää uuteen muotoon.
        Jotain vastuuntuntoa sentään pitää olla lauluissakin.

Enkä syö ruuneberkin torttuja, mikä niissä on edes hyvää. Kuivia kekoja.

https://youtu.be/yttjmsDjT8g
        .

• Pölyn valkoista hiekkaa on kansalliseväs, mä kun olen utelias ja kokeilen kaikenlaist nii laita sääkin voita päälle ,kyllä maistuu.
      Vaimo kun panostaa tohon terveellisiin elämän tapoihin nii usein on kuivakkaan puoleist evästä.
      Yön pimeinä hetkinä yksin valvoes olen pikkusen tuunannu niit herkkuja voilla ,ei paha sanoisin.

• Onneksi keliakia estää työntämästä Runebergin torttusta suuhuni, enkä viitsi gluteenittomia tehdä.
        Laita sinä vaan voita päälle ja nauti.

• Illalla tulee George Gently, telkkarista, mutta kyllä hän saisi tulla täälläkin käymään.
      Ihana mies.
      Ja nummet ovat niin kauniit.

https://youtu.be/lmwg3SNredM

• Mä olen täs kravattia prässäillyt ja kenkiä lankkaillut,kohta on kiviä taskussa .
        Sitä vaan kysyisin kun oot helsinkissäkin käynyt ja ison mailman touhuja ymmärrät ,jos on oikein hauskaa niin kuuluks tömistää vai viheltää vai miten suopeut osotetaan teatteris?

Mä olen täs kravattia prässäillyt ja kenkiä lankkaillut,kohta on kiviä taskussa .
        Sitä vaan kysyisin kun oot helsinkissäkin käynyt ja ison mailman touhuja ymmärrät ,jos on oikein hauskaa niin kuuluks tömistää vai viheltää vai miten suopeut osotetaan teatteris?

Oletkin laittanut ykköset päälle, hauskaa iltaa toivotan.
        Olen aika huono noissa hienojen tilaisuuksien käyttäytymissäännöissä, mutta en menisi ainakaan tömistelemään.
        Vienon vihellyksen ehkä voisit päästää ilmoille, jos tosi hauskaa on.
        Aplodit tietysti ovat aina paikallaan, jopa seisten, kun kovasti tykkää.

Mä olen täs kravattia prässäillyt ja kenkiä lankkaillut,kohta on kiviä taskussa .

"koti-kiusattu"

John Lennon kuulutti Albert Hall-konsetissa:
        Lattia-taso taputtaa käsiään.
        Aitioissa helistetään jalo-kivillä.

H.

• hunksz kirjoitti:

"koti-kiusattu"

John Lennon kuulutti Albert Hall-konsetissa:
        Lattia-taso taputtaa käsiään.
        Aitioissa helistetään jalo-kivillä.

H.

Mistäs sitä kiiltäviä kiviä tyämiehelle ,narikka lantteja taskussa helistelin.
        Tekihän se hyvää paatuneelle sielulle kun sai pikkasen kylttyyriä ,mahoton homma kun kahteen pekkaan konaist filmiryhmää esittää .

• "Yksi mies oli paistanut Taimenen
      ihan voissa mukaan sääntöjen poikki-taiteitten.

Kelta-Sitruuna maistui kastikkeessa
      laatu juustoa sulana seassa.

Ensi puraisu hidas ja nautinnollinen
      kunnes hammas puhkaisi Sappi-Rakkosen."
      -
      https://www.youtube.com/watch?v=Rqs8hmpdBk4

H.

• kylmätotuus

Ei ole reiluutta maailmassa. Ei ole ollut, eikä tule ehkä olemaankaan.

Hectorin laulu liittynee tähän aloitukseen osittain, tai sitten ei.

Löysin tämän hienon kappaleen tuubista, jonka kitaroinnista tuli mieleeni ope vuosien takaa.

https://www.youtube.com/watch?v=kF8yFrvpmlQ

• Eilen kun ystävän kanssa pitkästi puheltiin ja elämän koukeroita pohdittiin, niin kummankaan mieleen ei tullut elämää mistään syyttää.
      Reilua tai ei, tullut mikä tullut,
      tulee mitä tulee, kyllä me jaksamme.
      Viimeisen taipaleen.

https://youtu.be/2zPkm-K1dIQ.

• Jukka Raitanen- Viimeinen taival

Jos ketä kiinnostaa.

• Juuri näin ystäväni ,joitain asioita ei ymmärrä ja toisista tuntuu et ei se ihan reilua ollut mut syyttää ei kannata.
        Ollaan oman elämämme näkösiä , ei niin priimaa mut herttasen vallottavia kumminkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      75
      1438
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      13
      967
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      882
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      90
      828
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      704
    6. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      664
    7. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      50
      619
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      47
      613
    9. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      134
      608
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      50
      574
    Aihe