Kovasti jollekin on aiheutunut päänvaivaa jopa siinä määrin, että se on tuonut hänelle omaan elämään sisältöä hänen pohtiessaan onko thai thai ja onko lady nainen, jonka johdosta seuraavaa:
Tämä idiootti joka käänteessä kun huomaa minun nimimerkkini, tahtoo lähteä kanssani kielikylpyyn selvittämään kielitaitoni.
En kylve idioottien kanssa.
Annan näin hieman idiootille elämän sisältöä.
Äitini on thai ja isäni suomalainen, sekä minä olen syntynyt suomessa omaten kaksi kansalisuutta.
Tämän johdosta idiootti voikin nyt avautua suurella tietämyksellään kirjoittamaan, että äitini on huora ja isäni pallomahasossutyyppi ym.
Miksi osaan suomea, voi pohtia miksi idiootti osaa suomea, kun me molemmat olemme käyneet koulumme suomessa, tosin arvelen meillä olevan eri koulutustaso.
Voinko olla tietoinen kotimaani (Thai) asioista jonkin verran enemmän kuin suomalainen googlematkailija, sekä voiko olla mahdollista että omistan talon Phuketissa vaikka alueella jossa Danny matkailee?
Jos mahdolista ja tänne palstalle kirjoittelevat tahtovat hieman nostattaa tasoa kysyn, olisiko mahdollista nimimerkkivalinnassa ja kirjoitussisällössä julkituoda rehellisesti sukupuoli, ikä ja asuinpaikkakunta.
Minä Hesalainen / Puhekktilainen 30v, nainen, hoikka, pienet nepparit, hetero, kielitaito englanti, suomi ja thai, ammattini ja työllisyystilanteen johdosta omavarainen, ajanvietto thaimaassa ja suomessa perustuen aviomiehen ja minun yhteisten liiketoimintojen mukaisesti.
Mukavaa kun nyt alkaa palaute olemaan jotain muuta kuin pippelin mittaa.
KIITOS.
Onko ThaiLady Thai tai muu ?
20
369
Vastaukset
- ThaiLady
Anteeksi näppäilyvirheet eli kirjoitusvirheet, mutta niistähän voikin virittää ihan oman idioottiketjun.
- OnkoTämäHenk.Koht.Palsta
Kiitos, olipa paljon matkailuasiaa aloituksessa.
- PippeliPystyssä
On henkilökohtainen palsta.
Pippelin mitat on henkilökohtaisia asioita.
- sitäodotellessa
Jos haluaa asiallista palautetta, kannattaa keskittyä omiin kirjoittamisiin.
Jos loukkaa muita vastauksissaan, voi olla varma että tulee myös loukatuksi. Asiaa ei auta yhtään se että, tuntee oikeutusta omalle provosoitumiselleen.
Halutessaan lukea kivoja juttuja Thaimaasta ja thaimaalaisista, kannattaa itse kirjoitella kivoja juttuja.
Thaitaustaisena voisit hyvinkin olla suuri apu monille matkaajille. Etenkin ensikertalaisille. Siten se arvostuskin kasvaisi. Thai taustaisena myös varmasti tietää sellaisia paikkoja Thaimaasta, jonne ei normaalisti matkaajat löydä. Myös thaimaalaisista tavoista´, kulttuurista yms. kertominen voisi olla varsin antoisaa, molemmin puolin.
Sensijaan idiootiksi toisia kutsumalla, tuskin auttaa arvostuksen saannissa. Eikä myöskään auta omia pyrkimyksiä.
Itsensä nostaminen jalustalle ilman tekoja, ei nosta omaa arvostusta toisten silmissä. Ei vaikka olisi kuinka varallisuutta, koulutusta, kauneutta, titteliä tai mitä tahansa. Toisten arvostus lähtee aina teoista.- OdotanPituuttaLisää
Kuusi senttiä.
- 170kgmöhis
Kylmäkosken Pera avasi jännän ketjun.
- Anonyymi
Ettei vaan kyseessä ollut tämä Simonkylän sulttaani joka myös Chiang Main senssuna tunnetaan.
- ThaiLady
Hienoa, nyt mennään jo pippelinmittaketjun lisäksi gynistuolijutuissa ja joku odottelee asianmukaisuutta.
- Huitse
Käy leipäjonossa tai räkälässä kaljalla välillä niin ei mene liian jännittäväksi sulla
- ThaiLady
Kiitos Huitsi, kirjoitteletko Huitsin Nevadasta.
Tiedän yhden kaverin sieltä, hän on lentokapteeni Lerppa ja hänenkin sanavarasto on samaa luokkaa kuin Sinulla.
- TyttiStadi
Ladyt eivät nimittele toisia idiootiksi.
- ThaiLady
Herrasmiehet ei nimittele naisia huoriksi.
- TyttiStadi
ThaiLady kirjoitti:
Totta. Muuta typeriä aloituksia ei kannata edes lukea.
- Anonyymi
ThaiLady kirjoitti:
Onnellinen aviomies nimittelee.
- thaiksi
Alkuperäiseen kysymykseen lukemani perusteella vastaan *muu*.
Lady ei ainakaan ole. Kuten monet ovat jo todenneetkin.
Tämä ns. thai varmaan tietääkin mitä *muu* tarkoittaa thaikielellä.
Itseasiassa on hyvin kuvaava.- ThaiLady
Kuten kirjoitin, en kylve kanssasi edes kielikylpyä, joten elämäsi sisältöön jää ikuisiksi ajoiksi pohdinta kuten muut sinun kirjoittamina on todennut, mikä on tarua ja mikä totta.
- Anonyymi
tämä thailady, moninimimerkkimiehen yksi persoona.
- Anonyymi
Kylläpäs on sitten hassu tämä senssukka. 😀🤪🤣😅🤑😝
- Anonyymi
Vex vex ??
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204994
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861782Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2891646Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741605Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21451Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561448Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351217Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121190Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041139Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691121