Onko ThaiLady Thai tai muu ?

ThaiLady

Kovasti jollekin on aiheutunut päänvaivaa jopa siinä määrin, että se on tuonut hänelle omaan elämään sisältöä hänen pohtiessaan onko thai thai ja onko lady nainen, jonka johdosta seuraavaa:

Tämä idiootti joka käänteessä kun huomaa minun nimimerkkini, tahtoo lähteä kanssani kielikylpyyn selvittämään kielitaitoni.
En kylve idioottien kanssa.

Annan näin hieman idiootille elämän sisältöä.

Äitini on thai ja isäni suomalainen, sekä minä olen syntynyt suomessa omaten kaksi kansalisuutta.
Tämän johdosta idiootti voikin nyt avautua suurella tietämyksellään kirjoittamaan, että äitini on huora ja isäni pallomahasossutyyppi ym.

Miksi osaan suomea, voi pohtia miksi idiootti osaa suomea, kun me molemmat olemme käyneet koulumme suomessa, tosin arvelen meillä olevan eri koulutustaso.

Voinko olla tietoinen kotimaani (Thai) asioista jonkin verran enemmän kuin suomalainen googlematkailija, sekä voiko olla mahdollista että omistan talon Phuketissa vaikka alueella jossa Danny matkailee?

Jos mahdolista ja tänne palstalle kirjoittelevat tahtovat hieman nostattaa tasoa kysyn, olisiko mahdollista nimimerkkivalinnassa ja kirjoitussisällössä julkituoda rehellisesti sukupuoli, ikä ja asuinpaikkakunta.
Minä Hesalainen / Puhekktilainen 30v, nainen, hoikka, pienet nepparit, hetero, kielitaito englanti, suomi ja thai, ammattini ja työllisyystilanteen johdosta omavarainen, ajanvietto thaimaassa ja suomessa perustuen aviomiehen ja minun yhteisten liiketoimintojen mukaisesti.

Mukavaa kun nyt alkaa palaute olemaan jotain muuta kuin pippelin mittaa.

KIITOS.

20

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ThaiLady

Anteeksi näppäilyvirheet eli kirjoitusvirheet, mutta niistähän voikin virittää ihan oman idioottiketjun.

• OnkoTämäHenk.Koht.Palsta

Kiitos, olipa paljon matkailuasiaa aloituksessa.

• PippeliPystyssä

On henkilökohtainen palsta.
        Pippelin mitat on henkilökohtaisia asioita.

• sitäodotellessa

Jos haluaa asiallista palautetta, kannattaa keskittyä omiin kirjoittamisiin.

Jos loukkaa muita vastauksissaan, voi olla varma että tulee myös loukatuksi. Asiaa ei auta yhtään se että, tuntee oikeutusta omalle provosoitumiselleen.

Halutessaan lukea kivoja juttuja Thaimaasta ja thaimaalaisista, kannattaa itse kirjoitella kivoja juttuja.

Thaitaustaisena voisit hyvinkin olla suuri apu monille matkaajille. Etenkin ensikertalaisille. Siten se arvostuskin kasvaisi. Thai taustaisena myös varmasti tietää sellaisia paikkoja Thaimaasta, jonne ei normaalisti matkaajat löydä. Myös thaimaalaisista tavoista´, kulttuurista yms. kertominen voisi olla varsin antoisaa, molemmin puolin.

Sensijaan idiootiksi toisia kutsumalla, tuskin auttaa arvostuksen saannissa. Eikä myöskään auta omia pyrkimyksiä.

Itsensä nostaminen jalustalle ilman tekoja, ei nosta omaa arvostusta toisten silmissä. Ei vaikka olisi kuinka varallisuutta, koulutusta, kauneutta, titteliä tai mitä tahansa. Toisten arvostus lähtee aina teoista.

• OdotanPituuttaLisää

Kuusi senttiä.

• 170kgmöhis

Kylmäkosken Pera avasi jännän ketjun.

• Anonyymi

Ettei vaan kyseessä ollut tämä Simonkylän sulttaani joka myös Chiang Main senssuna tunnetaan.

• ThaiLady

Hienoa, nyt mennään jo pippelinmittaketjun lisäksi gynistuolijutuissa ja joku odottelee asianmukaisuutta.

• Huitse

Käy leipäjonossa tai räkälässä kaljalla välillä niin ei mene liian jännittäväksi sulla

• ThaiLady

Kiitos Huitsi, kirjoitteletko Huitsin Nevadasta.
        Tiedän yhden kaverin sieltä, hän on lentokapteeni Lerppa ja hänenkin sanavarasto on samaa luokkaa kuin Sinulla.

• TyttiStadi

Ladyt eivät nimittele toisia idiootiksi.

• ThaiLady

Herrasmiehet ei nimittele naisia huoriksi.

• TyttiStadi
        ThaiLady kirjoitti:

Totta. Muuta typeriä aloituksia ei kannata edes lukea.

• Anonyymi
        ThaiLady kirjoitti:

Onnellinen aviomies nimittelee.

• thaiksi

Alkuperäiseen kysymykseen lukemani perusteella vastaan *muu*.
      Lady ei ainakaan ole. Kuten monet ovat jo todenneetkin.

Tämä ns. thai varmaan tietääkin mitä *muu* tarkoittaa thaikielellä.
      Itseasiassa on hyvin kuvaava.

• ThaiLady

Kuten kirjoitin, en kylve kanssasi edes kielikylpyä, joten elämäsi sisältöön jää ikuisiksi ajoiksi pohdinta kuten muut sinun kirjoittamina on todennut, mikä on tarua ja mikä totta.

• Anonyymi

tämä thailady, moninimimerkkimiehen yksi persoona.

• Anonyymi

Kylläpäs on sitten hassu tämä senssukka. 😀🤪🤣😅🤑😝

• Anonyymi

Vex vex ??

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      28
      5702
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5100
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2924
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2414
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1730
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1579
    Aihe