Haluatko perustaa verkkokaupan? Teetkö tuotteita, joita haluaisit myydä oman verkkokaupan kautta?
Onko sinulla jo kivijalka myymälä, ja haluat verkkokaupan lisäksi? Vai haluatko perustaa uuden kaupan ihan tyhjästä?
Verkkokauppaa ei jokainen osaa itse tehdä, ja sellasen teettäminen maksaa? Toisaalta voi valita kk-maksullisen valmiin kaupan, mutta pelkkä kaupan perustaminen ei tuo asiakkaita!
Mitä jos saisit perustettua verkkokaupan ILMAN aloituskustannuksia? Ammattilaisen tekemänä?
Verkkokauppaan verkkomaksupainikkeet ja hakukoneoptimointi!
maksaisit sovitun prosentti/rojalti osuuden sopimuskauden ajan, verkkokaupan myynnistä.
Mutta et maksaisi VAIN verkkokaupan luonnista, vaan saisit minun työpanostukseni KOKO sopimuskauden ajan!
Saisit mm.
- Henkilökohtaisen tuen verkkokaupan ylläpidossa ja opettelussa
- KAIKKI päivitykset ja kaupan jatkuvan kehittämisen
- Markkinoinnin suunnittelun, toteutuksen ja budjetoinnin
- Analyysit ja asiakastutkimukset
- Apua yrityksen perustamisessa ja neuvoja tarvittaessa
- Vero neuvontaa
- Yrittäjän tuet ja avustukset neuvonta
- Neuvoa patenttien ja lisensointi asioissa tarvittaessa
- Apua sopimusten tekemisessä
- Neuvoja liiketila ratkaisuihin tarvittaessa
Verkkokaupan ja palvelin kulut: 0€ /kk domain ja yms. kulut ei sisälly (domain alkaen n.12€/ vuosi)
EI PIILOKULUJA!
Sopimuksen pituus ja prosenttimäärä / mahdolliset rojaltit sovitaan tapauskohtaisesti.
Et siis saa VAIN verkkokauppaa, saat lisäksi web-suunnittelijan, markkinointitoimiston, ylläpitäjän ja yksityisen neuvonantajan! ;)
Toimin y-tunnuksella.
Henkilökohtaista neuvontaa Lahden alueella ja max n. 150km kilometrikorvausta vastaan. Muuten teen etänä koko Suomeen!
Kiinnostaako? Laita s-postia: perustaverkkokauppa (ät) gmail.com
Korvaa (ät) -> @ merkillä.
Perusta verkkokauppa helposti!
6
600
Vastaukset
- Kevättä2017kohti
Hei, laitoin sinulle sähköpostia...
- vipuli100
Kerrokko lisää itestäs ja vähä muustakin liittyen verkkokaupan perustamiseen. [email protected]
- nopeasti-katsoen
Ongelmana näissä on se, että vain pienenpienet puljut ovat näistä kiinnostuneita, ja heiltä ei muutaman prosentin rojalti LV:sta pidä yhtä ihmistä hengissä mitenkään. Toisena se työn määrä, mikä johtaa lopulta siihen että työn laatu ja määrä on alhainen, kun pitää palvella useita asiakkaita ja työtä on oikeasti hirveä määrä yhdellen henkilölle. Ja niillä asiakkaillahan on prioriteetti, mistä tulee rahat ruokaan ja kattoon pään päälle...
Tuossa on kyllä ideaa, mutta jokin peruskulu tuossakin pitäisi olla, ihan senkin takia että myös kauppias olisi motivoitunut tekemään töitä asioiden eteenpäin viemiseksi. Ja toisi jotain ennustettavuutta työnsä tekijällekin. Se on kuitenkin se kokonaisuuden toiminta, joka sitä kannattavuutta tuo.
Tuollaista kuviota voi itsekin laskea, milloin se kannattaa ottaa ja milloin palkata laajasti osaava henkilö hoitamaan hommaa. Osaajia ko. kokonaisuuksiin on harvassa, ja heissäkin paljon eroja. Voi myös itse pohtia, että elättääkö se oma rojalti sitä toivotun työn tekijää vaiko ei... - STFU__
Voinko myydä "tuotteitani" verovapaasti, jos perustan sen bahamalla?
Ilmeisesti voin, tarvitsen vain veneen ja weelänin sekä sähköä. Juon kookokosrommia ja juttelen papukaijojen kanssa, kunnes sammun ja herään unestani, täällä suomessa, tässä paskamaassa, missä mikään ei onnistu, koskaan :(- TeppoF
No jopas, miksi siellä sitten valitat enää? Muuta ***tuun Suomesta niinkuin me muutkin, heti on helpompi hengittää! :)
- HyvinvointiaSinulle
Hei,
Tarjoan myös mahdollisuutta työllistää itse itsensä 59-vuotta vanhassa yrityksessä jolla toimintaa yli 55 maassa.
Ota vastuu hyvinvoinnistasi ja ryhdy parantamaan henkilökohtaista tulotasoasi huipputuotteilla.
Mahdollisuus myös verkkokauppaan jonka saat itsellesi hyvin pienellä rahallisella panostuksella emoyhtiöltä.
http://coldenstore.suomalainenverkkokauppa.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892