Perusta verkkokauppa helposti!

Nikkari_0

Haluatko perustaa verkkokaupan? Teetkö tuotteita, joita haluaisit myydä oman verkkokaupan kautta?
Onko sinulla jo kivijalka myymälä, ja haluat verkkokaupan lisäksi? Vai haluatko perustaa uuden kaupan ihan tyhjästä?

Verkkokauppaa ei jokainen osaa itse tehdä, ja sellasen teettäminen maksaa? Toisaalta voi valita kk-maksullisen valmiin kaupan, mutta pelkkä kaupan perustaminen ei tuo asiakkaita!

Mitä jos saisit perustettua verkkokaupan ILMAN aloituskustannuksia? Ammattilaisen tekemänä?
Verkkokauppaan verkkomaksupainikkeet ja hakukoneoptimointi!
maksaisit sovitun prosentti/rojalti osuuden sopimuskauden ajan, verkkokaupan myynnistä.

Mutta et maksaisi VAIN verkkokaupan luonnista, vaan saisit minun työpanostukseni KOKO sopimuskauden ajan!

Saisit mm.
- Henkilökohtaisen tuen verkkokaupan ylläpidossa ja opettelussa
- KAIKKI päivitykset ja kaupan jatkuvan kehittämisen
- Markkinoinnin suunnittelun, toteutuksen ja budjetoinnin
- Analyysit ja asiakastutkimukset
- Apua yrityksen perustamisessa ja neuvoja tarvittaessa
- Vero neuvontaa
- Yrittäjän tuet ja avustukset neuvonta
- Neuvoa patenttien ja lisensointi asioissa tarvittaessa
- Apua sopimusten tekemisessä
- Neuvoja liiketila ratkaisuihin tarvittaessa

Verkkokaupan ja palvelin kulut: 0€ /kk domain ja yms. kulut ei sisälly (domain alkaen n.12€/ vuosi)
EI PIILOKULUJA!

Sopimuksen pituus ja prosenttimäärä / mahdolliset rojaltit sovitaan tapauskohtaisesti.

Et siis saa VAIN verkkokauppaa, saat lisäksi web-suunnittelijan, markkinointitoimiston, ylläpitäjän ja yksityisen neuvonantajan! ;)

Toimin y-tunnuksella.

Henkilökohtaista neuvontaa Lahden alueella ja max n. 150km kilometrikorvausta vastaan. Muuten teen etänä koko Suomeen!

Kiinnostaako? Laita s-postia: perustaverkkokauppa (ät) gmail.com

Korvaa (ät) -> @ merkillä.

6

589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kevättä2017kohti

      Hei, laitoin sinulle sähköpostia...

    • vipuli100

      Kerrokko lisää itestäs ja vähä muustakin liittyen verkkokaupan perustamiseen. [email protected]

    • nopeasti-katsoen

      Ongelmana näissä on se, että vain pienenpienet puljut ovat näistä kiinnostuneita, ja heiltä ei muutaman prosentin rojalti LV:sta pidä yhtä ihmistä hengissä mitenkään. Toisena se työn määrä, mikä johtaa lopulta siihen että työn laatu ja määrä on alhainen, kun pitää palvella useita asiakkaita ja työtä on oikeasti hirveä määrä yhdellen henkilölle. Ja niillä asiakkaillahan on prioriteetti, mistä tulee rahat ruokaan ja kattoon pään päälle...

      Tuossa on kyllä ideaa, mutta jokin peruskulu tuossakin pitäisi olla, ihan senkin takia että myös kauppias olisi motivoitunut tekemään töitä asioiden eteenpäin viemiseksi. Ja toisi jotain ennustettavuutta työnsä tekijällekin. Se on kuitenkin se kokonaisuuden toiminta, joka sitä kannattavuutta tuo.

      Tuollaista kuviota voi itsekin laskea, milloin se kannattaa ottaa ja milloin palkata laajasti osaava henkilö hoitamaan hommaa. Osaajia ko. kokonaisuuksiin on harvassa, ja heissäkin paljon eroja. Voi myös itse pohtia, että elättääkö se oma rojalti sitä toivotun työn tekijää vaiko ei...

    • STFU__

      Voinko myydä "tuotteitani" verovapaasti, jos perustan sen bahamalla?
      Ilmeisesti voin, tarvitsen vain veneen ja weelänin sekä sähköä. Juon kookokosrommia ja juttelen papukaijojen kanssa, kunnes sammun ja herään unestani, täällä suomessa, tässä paskamaassa, missä mikään ei onnistu, koskaan :(

      • TeppoF

        No jopas, miksi siellä sitten valitat enää? Muuta ***tuun Suomesta niinkuin me muutkin, heti on helpompi hengittää! :)


    • HyvinvointiaSinulle

      Hei,
      Tarjoan myös mahdollisuutta työllistää itse itsensä 59-vuotta vanhassa yrityksessä jolla toimintaa yli 55 maassa.

      Ota vastuu hyvinvoinnistasi ja ryhdy parantamaan henkilökohtaista tulotasoasi huipputuotteilla.

      Mahdollisuus myös verkkokauppaan jonka saat itsellesi hyvin pienellä rahallisella panostuksella emoyhtiöltä.

      http://coldenstore.suomalainenverkkokauppa.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe