Perusta verkkokauppa helposti!

Nikkari_0

Haluatko perustaa verkkokaupan? Teetkö tuotteita, joita haluaisit myydä oman verkkokaupan kautta?
Onko sinulla jo kivijalka myymälä, ja haluat verkkokaupan lisäksi? Vai haluatko perustaa uuden kaupan ihan tyhjästä?

Verkkokauppaa ei jokainen osaa itse tehdä, ja sellasen teettäminen maksaa? Toisaalta voi valita kk-maksullisen valmiin kaupan, mutta pelkkä kaupan perustaminen ei tuo asiakkaita!

Mitä jos saisit perustettua verkkokaupan ILMAN aloituskustannuksia? Ammattilaisen tekemänä?
Verkkokauppaan verkkomaksupainikkeet ja hakukoneoptimointi!
maksaisit sovitun prosentti/rojalti osuuden sopimuskauden ajan, verkkokaupan myynnistä.

Mutta et maksaisi VAIN verkkokaupan luonnista, vaan saisit minun työpanostukseni KOKO sopimuskauden ajan!

Saisit mm.
- Henkilökohtaisen tuen verkkokaupan ylläpidossa ja opettelussa
- KAIKKI päivitykset ja kaupan jatkuvan kehittämisen
- Markkinoinnin suunnittelun, toteutuksen ja budjetoinnin
- Analyysit ja asiakastutkimukset
- Apua yrityksen perustamisessa ja neuvoja tarvittaessa
- Vero neuvontaa
- Yrittäjän tuet ja avustukset neuvonta
- Neuvoa patenttien ja lisensointi asioissa tarvittaessa
- Apua sopimusten tekemisessä
- Neuvoja liiketila ratkaisuihin tarvittaessa

Verkkokaupan ja palvelin kulut: 0€ /kk domain ja yms. kulut ei sisälly (domain alkaen n.12€/ vuosi)
EI PIILOKULUJA!

Sopimuksen pituus ja prosenttimäärä / mahdolliset rojaltit sovitaan tapauskohtaisesti.

Et siis saa VAIN verkkokauppaa, saat lisäksi web-suunnittelijan, markkinointitoimiston, ylläpitäjän ja yksityisen neuvonantajan! ;)

Toimin y-tunnuksella.

Henkilökohtaista neuvontaa Lahden alueella ja max n. 150km kilometrikorvausta vastaan. Muuten teen etänä koko Suomeen!

Kiinnostaako? Laita s-postia: perustaverkkokauppa (ät) gmail.com

Korvaa (ät) -> @ merkillä.

6

623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kevättä2017kohti

Hei, laitoin sinulle sähköpostia...

• vipuli100

Kerrokko lisää itestäs ja vähä muustakin liittyen verkkokaupan perustamiseen. [email protected]

• nopeasti-katsoen

Ongelmana näissä on se, että vain pienenpienet puljut ovat näistä kiinnostuneita, ja heiltä ei muutaman prosentin rojalti LV:sta pidä yhtä ihmistä hengissä mitenkään. Toisena se työn määrä, mikä johtaa lopulta siihen että työn laatu ja määrä on alhainen, kun pitää palvella useita asiakkaita ja työtä on oikeasti hirveä määrä yhdellen henkilölle. Ja niillä asiakkaillahan on prioriteetti, mistä tulee rahat ruokaan ja kattoon pään päälle...

Tuossa on kyllä ideaa, mutta jokin peruskulu tuossakin pitäisi olla, ihan senkin takia että myös kauppias olisi motivoitunut tekemään töitä asioiden eteenpäin viemiseksi. Ja toisi jotain ennustettavuutta työnsä tekijällekin. Se on kuitenkin se kokonaisuuden toiminta, joka sitä kannattavuutta tuo.

Tuollaista kuviota voi itsekin laskea, milloin se kannattaa ottaa ja milloin palkata laajasti osaava henkilö hoitamaan hommaa. Osaajia ko. kokonaisuuksiin on harvassa, ja heissäkin paljon eroja. Voi myös itse pohtia, että elättääkö se oma rojalti sitä toivotun työn tekijää vaiko ei...

• STFU__

Voinko myydä "tuotteitani" verovapaasti, jos perustan sen bahamalla?
      Ilmeisesti voin, tarvitsen vain veneen ja weelänin sekä sähköä. Juon kookokosrommia ja juttelen papukaijojen kanssa, kunnes sammun ja herään unestani, täällä suomessa, tässä paskamaassa, missä mikään ei onnistu, koskaan :(

• TeppoF

No jopas, miksi siellä sitten valitat enää? Muuta ***tuun Suomesta niinkuin me muutkin, heti on helpompi hengittää! :)

• HyvinvointiaSinulle

Hei,
      Tarjoan myös mahdollisuutta työllistää itse itsensä 59-vuotta vanhassa yrityksessä jolla toimintaa yli 55 maassa.

Ota vastuu hyvinvoinnistasi ja ryhdy parantamaan henkilökohtaista tulotasoasi huipputuotteilla.

Mahdollisuus myös verkkokauppaan jonka saat itsellesi hyvin pienellä rahallisella panostuksella emoyhtiöltä.

http://coldenstore.suomalainenverkkokauppa.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4724
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1712
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1576
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1534
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      247
      1404
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1160
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1141
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1099
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1043
    Aihe