ihmissusi - tietoa

Heissan!
Aattelin ny kertoa ihmissusista. Ihmissusiahan suomessa on, pari kymmentä. Suomes on pari laumaa.

Jotku varmaan on lukenut että ihmissudeksi tullaan sellaisen puremasta. Mutta, siihen on myös muitakin keinoja. Jos saa kirouksen ylleen, mutta se on harvinaista. Toinen keino on juoda ihmissuden verta. Sitä ei tarvitse paljoo juoda, mutta juoda kuitenkin. Ihmissuden veressähän virtaa ns sairaus joka sairastuttas normi- ihmisen. Seuraavan päivänä huomaa sitten muutoksia. Parempi kuulo- haju- näkö aistit, nopeammat refleksit ja sitä rataa. Menee pari päivää kun uusiin muutoksiin tottuu. Tai no sekin riippuu ihmisistä. Mutta 100%:sentin varmuudella tulee muutoksia.
Sitkun on ihmissusi, saa apua toisilta susilta, miten oppia hallitsemaan itseään täytenäkuuna ja muutenkin saa neuvoa. Jos uskot ihmissusiin, niin rohkeasti vain etsimään ihmissusia. Mutta ihmissusiudessa on haittansa ja hyötynsä.

Haitat;
~ metsästäjät
~ vaara uutisiin joutumisesta
~ muutos sattuu

Hyödyt:
~ pystyy puolustamaan itseään paremmin
~ paremmat aistit
~ parempi kunto
~ saa lauman/ pääsee tutustumaan muihin ihmissusiin
~ pystyy muuttumaan sudeksi

Täs on pari kysymystä ja vastaus;

1. Pitääkö uuden ihmissuden tappaa ihminen jotta voi muuttua takaisin ihmiseksi?
> ei tarvitse tappaa muuttuakseen takaisin ihmiseksi. Ihmissutena voi muuttaa muotoa halutessaan ihmissuden ja ihmisen välillä.
2. Onko mahdollista että pystyy muuttamaan silmien värin?
> kyllä voi tehdä osittain olevan muutoksen esim silmien värin. Tämä vaatii jo jonkun verran harjoitteluja. Muuttuminenkin nopeutuu ajan karttuessa.
3. Mitä ihmissusi tekee täytenäkuuna?
> alussa ravailee metsässä ja seuraa muita susia/ihmissusia. Alussa kaikki on uutta ja samalla jännää.

Ensimmäinen muuttuminen:

Ensimmäisen muuttumisen aikana alkaa jalkoja pistellä. Siitä tietää milloin muutos on jo todella lähellä. Ensimmäistä muutosta ei unohda. Alussa ei pysty hallitsemaan itseään ihmissuden muodossa. Pikku hiljaa alkaa hallitsemaan itseään ihmissuden muodossa. :) kysykää rohkeasti, jos tulee kysyttävää.

46

2199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muutun

      taidan olla muuttumassa olen 31vuotias lopetin tupakoinnin ja rupesin vähän treenaamaan pitkäaikaisen masennuksen jälkeen näen unia joissa teen hassuja asioita koirien kanssa luulen että kuuloni on parantunut herään verenmaku suussa, nukahtaminen on vaikeaa., on minulla silti energiaa illat kun nukun päivät enkä pääse siitä millään eroon. eteisen ovessa oli raapimis jälkiä

    • Hukka_

      Et ole muuttumassa ihmissudeksi, mutta susi voi olla sinun voimahahmo. Oikeasti ei se ihmissutena oleminen ruusuilla tanssimista ole.

      • juu. oon lukenu netist ettei se oo mitää kivaa ku o ihmissusi. kaikki muuttmiset jne.


    • Ihmissudeksi

      Tehkää musta ihmissusi! Haluan olla ihmissusi!!!

      • Ihmissudeksi- käyttäjä: jos haluat ihmissudeksi, ota yhteyttä minuun. minulla on kik, ja jos sinulla on, ota yhteyttä: susi_crystal


      • Anonyymi

        joo


      • Anonyymi

        joo


    • Ihmissudeksi

      Ai sulla olisi keino? Kerro ihmessä lisää!

      • Hukka__

        Älä sotkeudu moiseen asiaan.. ei kannata.. oikeasti paljon harmia..


      • jebs. paaljon harmia, mut siin on hyötynsä.


      • tule juttelemaan kik: susi_crystal :) voin siel sult vähä kysel tarpeellisia kysymyksiä


      • Ihmissudeksi

        Unohdetaan koko juttu.


      • siis. tarkotin et jos haluut tietää ihmissusista, ja haluut oikeesti sellaseks ni tuu juttelee


      • Hukka__
        susi_crystal kirjoitti:

        siis. tarkotin et jos haluut tietää ihmissusista, ja haluut oikeesti sellaseks ni tuu juttelee

        Eiköhän se ollut tässä.


      • Ihmissudeks

        Onko sul mitää snäp tai mitää muuta ku kik ku mul ei oo kikkii mut mul on just esim snäp ja siis jos mitää muuta enemmän haluisin ku ihmissudeks nii siis ois vaa kunnon elämä...


      • Mul on insta


      • Ihmissudeks
        susi_crystal kirjoitti:

        Mul on insta

        Voidaanko jutella siel diressä


      • Ihmissudeks
        susi_crystal kirjoitti:

        Mul on insta

        Laitoin kyllä sulle kikis viestii mut et vastannu...


      • Mä oon sit ettiny näit tietoi netistä, kirjoista, lehdistä ja jotkut on miettiny ite. Ja kattonu leffoi jne. Mut se ois toosi hienoo jos ihmissusii ois olemas. Mut, niiku mä sanoin, ihmissutena ei varmaa oo aina ruusuil tanssimista. Se on, varmaan tosi haastavaa olla sellanen. En tiiä ku en oo nähny sellast, enkä jutellu sellasen kans. Ihmissudet, no ne ei haluu olla mitää mallinukkeja ja tällee, ne on ihmisiä mut vaan, no suden ruumiissa.

        Mun mielestä, yks keino ihmissudeks tulemisest on, jos juo oikean suden verta, tai, jos on suden talja pääl täytenäkuuna, tai jos juo vettä sudentassun jäljestä, jos/kun on satanut vettä.

        Mut, ite kyl haluisin olla sellane. Mutku, leffois ja kirjoist lukee/katsoo ni, se on sillee, pelottavaa. Ekana täytenäkuuna, ku on sellanen peto, tappsa eläimiä ja käy ihmisten kimppuun..ni emmää sellane haluis oikeest olla. Ainakaa täytenäkuuna. Mut, sillee ois kivaa jos ois parempi kuulo/näkö/hajuasitit, ja sitku kuulee jos toine valehtelee. Se ois kiva oikeest tietää jos joku vaiks valehtelee tunteistaan. Ja ei tarttis enää olla se, kiusattu, pieni tyttö, jossain ladun nurkal jota potkitaa, haukutaa, mä voisin puolustautuu....


      • RennWolf

        Voisin jutella sun kanssa jos siis vielä susi jutut kiinnostaa. Mutta mun kik ei toimi :(


      • Mooiii
        Ja anteeks hyvin hyvin myöhäinen viesti. Ja tosi myöhään muutenkin viestini tulee.
        Kiinnostaa ihan sikana susi asiat. Aina kiinnostanu! 💕🐺🐺


    • Olisihan se helmi jos tuo olisi mahdollista...

      Mitä minä tällä palstalla teen?

    • sudenverinen

      Susia on paljon enemmän kuin vain muutama lauma.

      • nii, oikeita susia on paljon. mut ihmissusita ei voi tietää kui pal niit o ku ei sellast oo nähty.


      • IhmissusiaEiOleOlemassa
        susi_crystal kirjoitti:

        nii, oikeita susia on paljon. mut ihmissusita ei voi tietää kui pal niit o ku ei sellast oo nähty.

        Ei ihmissusia ole olemassa. Olisihan uutisissa juttuja jos niitä olisi olemassa.


      • Ihmissudet eivät halua olla uutisissa. Siksi he varovat näyttäytymästä ihmisille, koska jos he päätyvät uutisiin, he ovat vaarassa. He haluavat elää omaa elämäänsä, niinkuin tavallinen ihmiset. He eivät halua joutua uutisiin.


      • Anonyymi
        IhmissusiaEiOleOlemassa kirjoitti:

        Ei ihmissusia ole olemassa. Olisihan uutisissa juttuja jos niitä olisi olemassa.

        niin olisi jos niitä olisi nähty koska kuka hullu menee täydenkuun aikaan yöllä metsään ja millä todennäköisyydellä se törmää ihmissuteen varmaan aika pienellä ja kuinka moni uutis paikka ottais tosissaan jos joku tulis sanoo et näki ihmissuden


    • vanhaänkyrä

      Minä olen kaiketi ihmissusi, tai niin minun isäni ainakin väitti. Se sanoi aina minut nähdessään että minä olin susi jo syntyessäni.

    • Wanttobeewolf

      Haluaisin olla ihmissusi.Asun Lohjalla eli jos täällä on ihmissusia niin kertokaa miten must voi tulla sellanen ja onko täälä päin laumaa.

      • Wanttobeewolf

        Vastatkaa tähän jos näätte


      • moikka!
        vastaan myöhään kommenttiisi. Tiedän yhden lauman keskisuomesta, mutta en itse kuulu siihen laumaan. Jos haluat puhua enemmään susi- aiheesta tai ihmissusista, lähetä mulle s- postia. mielelläni keskustelisin jonkun kanssa jota myös kiinnostaa aihe :))
        mun sposti on: [email protected]


    • marshoitoon

      Mistä näitä kajahtaneita oikein riittää? Ilmeisesti nyt kun, valtiovalta säästää, niin potilaat jotka ennen on ollut hoidossa ovat päässeet avohoidonpuolelle, ajankuluksi sitten kirjoittelevat mielisairauksiaan täällä. Kyllä tuo hoitohomma menee suomessa ihan persiilleen että hyvinkin mieletään sairaat ihmiset kirjoittelee sinn sun tänne.

      • kaksiuhria

        Ihmiskunnan ensimmäinen noita oli noita Eeti eli Medhatithi (Veeda-kirjallisuus) joka eli noin 300 vuotta Aadamin luomisesta maan tomusta. Noita Eeti syntyi myöhemmin Juudan kuninkaan Manassen poikana ja antoi isänsä uhrata hänet tulessa (roviolla), 2 Kuningasten kirjan 21:5, päästäkseen langenneiden enkelien suosioon jotka elivät henkimaailmassa.

        Noita Eeti syntyi sittemmin noin 1570 jKr uudella mantereella ja noin vuonna 1590 hän 10:ltä henkimaailmassa eläneeltä demonilta saamallaan voimalla muutti itsensä sudeksi ja sutena ollessaan surmasi laamanilais- eli intiaani-pojan ja tytön. Noita Eeti eli sutena 4 kuukautta ennen muuttumistaan ihmishahmoon.

        Ihmissudeksi muuttuminen on siis todella vaikeaa mutta ei mahdotonta ja vaatii yhteyksiä demoneihin ja pääsyä heidän suosioonsa.


      • kolmasuhri
        kaksiuhria kirjoitti:

        Ihmiskunnan ensimmäinen noita oli noita Eeti eli Medhatithi (Veeda-kirjallisuus) joka eli noin 300 vuotta Aadamin luomisesta maan tomusta. Noita Eeti syntyi myöhemmin Juudan kuninkaan Manassen poikana ja antoi isänsä uhrata hänet tulessa (roviolla), 2 Kuningasten kirjan 21:5, päästäkseen langenneiden enkelien suosioon jotka elivät henkimaailmassa.

        Noita Eeti syntyi sittemmin noin 1570 jKr uudella mantereella ja noin vuonna 1590 hän 10:ltä henkimaailmassa eläneeltä demonilta saamallaan voimalla muutti itsensä sudeksi ja sutena ollessaan surmasi laamanilais- eli intiaani-pojan ja tytön. Noita Eeti eli sutena 4 kuukautta ennen muuttumistaan ihmishahmoon.

        Ihmissudeksi muuttuminen on siis todella vaikeaa mutta ei mahdotonta ja vaatii yhteyksiä demoneihin ja pääsyä heidän suosioonsa.

        Ja ihmissudeksi muuttuminen vaatii itsensä uhraamista myös eli itsemurhaa.


      • Anonyymi

        Itekkin haluisin olla ihmissuden mut erilainen. Ja ei tartte haukkuu muita nii joo siis jos haukkuu muita niin on pahimmillaan ite kajahtanut😑


    • Täyskuujfkd

      Mitä ihmettä kaikki aina sönköttää jotain täysikuusta? Millä ihmeen tavalla se muka vaikuttaa? Pelkkä kivi jörkäle taivaalla, joka vaan heijastaa valoa.
      Sitä paitsi sudet eivät edes ulvo kuuta niinkuin monet luulee. Ne ulvoo vaan viestiäkseen toisilleen.
      Sudet ja kuu eivät liity toisiinsa mitenkään!

    • Von_Helsinki

      Ihmissuden territoriot on löytyneet. Olen turhaan etsinyt niitä tuolta luonnosta. Nyt voin siis esittää tieteellisen faktan, että ihmissusi on virtuaalinen olento, joka elää vain ja ainoastaan somen pimeissä nurkissa, joissa ne vainoaa hyväuskoisia uhreja.

    • Hois

      Ootko sä ihmissusi. Jos oot nii olisi kiva tietää missä päin asut ja tässä kysymys (mistä mä saan ihmissuden verta? Ja muuttuuko jos on vain suden verta)

    • Lestassentään

      Homo homini lupus.

    • Ikäväjuttu

      Politiikkaa puhuen asiakin voi selvitä joskus.

    • Anonyymi

      Voiko muuttua sudeksi jos maistaa koiran juoksu verta? :)

      • Anonyymi

        Oon siis itte maistanu


    • Anonyymi

      Kuinka paljon muutos sattuu

    • Anonyymi

      Ihan syntynyt tämmöseksi. Hyvin pystyy muuten elämään, mutta muodonmuutokset vie muistin.

    • Anonyymi

      Hei! Susi_crystal,osaatko sanoa voisinko olla ihmissusi? Olen aina halunnut olla ihmissusi! En saa unta yöllä ja päivällä olen pihalla paljon, torkun kiven päällä. Olen vielä 9 vuotias ja tuntuu koko ajan siltä että, olen eläin mutta en tiedä voinko olla ihmissusi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe