Matkan peruuntuminen

Harmittaa1

Varasin lokakuussa matkan Lontooseen.Tarkoitus oli mennä hiihtolomalla ke-su.Marraskuussa menin sijaiseksi päiväkotiin ja sain tietää tästä sijaisuudesta vasta sen jälkeen kun olin matkan varannut.Menin siis sellaiseen paikkaan jossa olin ennenkin ollut ja pomo minut tiesi.Anosin vapaata tuon 3 päivää ja kerroin pomolle että minulla on matka.Nyt tänään tuli työvuorot ja kappas mulla on koko viikko töitä..Mites ton matkan käy kun mun täytyy se peruuttaa.Menetänkö matkarahat vai saanko jotain takaisin kun koko matka on maksettu?

4

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsekinpomo

      Juttele nyt vielä kerran asiallisesti pomosi kanssa. Jos hän on yhtäänkään inhimillinen ihminen, hän järjestää vuorosi niin, että pääset lomalle. Tee vaikka muutama vuoro etukäteen. Tsemppiä matkaan :)

    • Pomoitsekin

      Juttele nyt vielä kerran asiallisesti pomosi kanssa. Jos hän on yhtäänkään inhimillinen ihminen, hän järjestää vuorosi niin, että pääset lomalle. Tee vaikka jokunen ylimääräinen vuoro etukäteen. Tsemppiä matkaan :)

    • Harmittaa1

      Täytyy sille varmaan jutella.Harmittaa ihan vietävästi.Mä yritin matkaehtojakin lueskella mutten niistä oikein mitään ymmärtänyt.Taitaa mennä rahat hukkaan.

    • Hyväämatkaa

      Kirjoitit että olit anonut tuon loman (siis hyvissä ajoin ) jos voit sen osoittaa niin loma on myönnettävä ! työnantajan olisi silloin pitänyt vastata joko myöntää tai ei ja perustella hylkääminen ( useimmissa työsopimuksissa ei työnantaja päätä talvilomista ne on sovittava) direktio oikeus vain kesä kautena.
      matkan hintaa et saa takaisin oma syy . tietysti laske matkan hinta - rokuli päivät kumpi on edullisempi ? muista 7 pv poissa ilmoittamatta = irtisanominen !
      juttele vielä esimiehen kanssa jos ei onnistu niin ota yhteys luottamusmieheen !
      Joskus on joku sairastunutkin ? mutta rokulilla ei huijata .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe