KAUHEIN TYYLI?

Kysympä vaan

Niin mikä on kauhein näkemänne tyyli/tapa pojilla?
Mun mielestä kauhein on uusi villitys:

-Farkut ja niiden päälle vedetyt tennissukat-

tai siitä muunnellut veriost siis YÖK!
Kertokaa teiän mielestänne kauheimmat tyylit!

28

1870

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stali

      hopparivaatteet, blondattu tukka joka lintataan geelillä töyhdöks otsalle ja merkkitossut sekä peilin edessä harjoteltu keikkuva, peelonnäkönen kävelytyyli. siis muunlaista ei nykyään missään näe, nyyh

    • Juippi

      Hoppari tyyli on kauhein tyyli, eikö ne keksi mitään omaperäisempää

      • minä

        oon täysin eri mieltä - ei hoppareis mitään vikaa oo (varsinkaan tyylis). mut kaikki nahkatakkiset bootsityypit ja hevarit ym. pellet on hirveintä mitä voin kuvitella...ne jos ketkä on ÄLLÖTTÄVIÄ!


      • hmm...
        minä kirjoitti:

        oon täysin eri mieltä - ei hoppareis mitään vikaa oo (varsinkaan tyylis). mut kaikki nahkatakkiset bootsityypit ja hevarit ym. pellet on hirveintä mitä voin kuvitella...ne jos ketkä on ÄLLÖTTÄVIÄ!

        onko ne sun mielestä ällöjä VAIN sen takia että ne on "omantyylisiä" eikä mitään muotipellejä jotka matkii jotain ihan ääliön näkösiä rap-sankareita...mun mielestä esim. hevari jätkät on jotenki kiehtovia...kun taas hopparista näkyy jo päällepäin, että se on vain pinnallinen paskiainen!


      • flames
        hmm... kirjoitti:

        onko ne sun mielestä ällöjä VAIN sen takia että ne on "omantyylisiä" eikä mitään muotipellejä jotka matkii jotain ihan ääliön näkösiä rap-sankareita...mun mielestä esim. hevari jätkät on jotenki kiehtovia...kun taas hopparista näkyy jo päällepäin, että se on vain pinnallinen paskiainen!

        Lökäpöksyt on typerimmän näköiset vaatteet ihmisen päällä, mitkä on keksitty!!

        Vastaavasti baseball takki, siniset farkut (lahkeet käärittynä) ja hiukset laitettu "50's look"... :) NICE!!!
        Tai sitten maastohousut, maiharit, pilotti ja nutipää..... so darn sexy!
        Siinä on teille kunnon tyyli, kapinallinen, eikä mikään neitipoikamassaidioottirappiurpokurahoususkeittikusipääpuolneekeri.


      • likki
        minä kirjoitti:

        oon täysin eri mieltä - ei hoppareis mitään vikaa oo (varsinkaan tyylis). mut kaikki nahkatakkiset bootsityypit ja hevarit ym. pellet on hirveintä mitä voin kuvitella...ne jos ketkä on ÄLLÖTTÄVIÄ!

        Hopparit on söpöjö ja skeittäri.... siis niitten vaatetus...
        mut sit ku on näitä ihmisiä joilla on housut niin korkeella et ne hankaa jo kainaloita ja persevako näkyy ... hyi vittu..
        onks toi sitte jonku unelma prinssin vaateasestus!!!
        on sillä kans maku!!!!


    • Kamien

      Niin mikä on kauhein näkemänne tyyli/tapa pojilla

      Mikä loistava topikki! :)
      Ei millään pahalla, mutta:

      -Tennissukat muussa kuin urheilukäytössä, erityisesti mustien kenkien kanssa
      -Flanellipaidat
      -Levis 501
      -Vaga Bondin cosmot ja muut saman linjan peruspopot ja erityisesti mikäli käytetään tennissukkia niiden alla
      -Lumilautailutakit normaalikäytössä. Tosin vielä pahempi, mikäli käyttää prätkärotsia muuten kuin prätkällä ajaessa ja jossa neon värejä ja isoja logoja.
      -teknobileissä karva-, neon- ja piikkivaatteet, tikkarit ja miesten hameet, koska ne ovat liian yleisiä, tavallisia, eikä niissä ole mitään omaperäistä, vaikka käsittääkseeni ne sitä jokseenkin yrittävät olla. -Tuulipuvut ja verkkarit muussa kuin urheilukäytössä.
      -Ylipukeutuminen
      -Alipukeutuminen
      -lippikset, erityisesti Karhu, Koff tai Karjala ja muut samanlaiset
      -pilottitakit
      -Reisitaskuhousut
      -Purkkarit
      -Buffalot tai vastaavat paksupohjaiset popot kundeilla
      -Anarkismi aiheiset pinssit ja muu vastaava krääsä
      -Lätkäpaidat ja yleisesti muu urheilujengien logoilla varustettu vaatetus
      -Liian tiukat t-paidat
      -kaikenmaailman nalle- ja silkkibokserit, mitä saa jouluisin lahjaksi tyttöystäviltä tai vanhemmilta
      -liian isot t-paidat
      -Liian lyhyet housun lahkeet
      -urheilukellot normaalikäytössä
      -tennarit tai juoksulenkkarit normaalikäytössä
      -erilaiset vyötäröstä sepalukseen asti ulottuvat perustakit, joitakin yksittäisiä malleja lukuunottamatta (toisaalta ne eivät ole perusmalleja)
      -riippuen mallista, mutta yleisesti ottaen paidat joissa ei resoria. Lähinnä "löysät" paidat, joissain tiukemmissa paidoissa, ikäänkuin ei tarvitse resoria lainkaan.
      -kapeat resorit.
      -vaelluskengät normaali käytössä
      -konservatiiviset puvut
      -merkkien mukaan pukeutuminen, sillä sellaista merkkiä ei ole joka tekisi pelkästään hyviä malleja. Toisekseen kaikki mallit eivät sovi kaikille ihmisille.
      -Liika yrittäminen näyttää esim. vanhemmalta kuin mitä on, tosin tämä kuuluisi jo aiemmin mainittuun ylipukeutumiseen.



      Siinä suurinpiirtein mitä nyt tulee heti mieleen, vaikka listasta puuttuu vielä vaikka mitä, mutta niiden selittäminen ei välttämättä myöskään onnistu ihan niin yksioikoisesti, sillä monessa eri tyylissä ja niin hyviä kuin huonojakin juttuja ja samoja vaatteita voi käyttää sekä hyvin(tyylikkäästi), kuin myös huonosti(tyylittömästi). Myös on huomioon otettava tilanne johon pukeudutaan, sekä se minkä kanssa mitäkin vaatteita käyttää. Äärimmäisen tärkeää on myös ottaa huomioon minkä mallinen vaatteiden käyttäjä on sillä ihmiset ovat niin erimallisia ja omaavat niin erilaisen ruumiinrakenteen, että jotkut vaatteet saattavat olla toisen päällä tyylikkäitä ja toisen päällä ei ja päinvastoin.

      • Sofia

        Kai ois ollu helpompaa kirjottaa mitä vaatteit voi käyttää tai siis mikä näyttää hyvältä. Mitä hemmettii jätkät pistää päälles, jos mikään ei kelpaa. Kelpaisko rouvalle frakkipuku vai pitäiskö kenties tulla alasti? Mä en ylensä ees piittaa mitä vatteit jotkut muut käyttää varsinkaan mitä sukkii, paitsi et vähän mut en sukkii. Yleensä, kun tapaan uuden ihmisen en ajattele "hyi, ompa karsee paita", jos ajattelen niin sen paidan on oltava todella karsee.


      • Kamien
        Sofia kirjoitti:

        Kai ois ollu helpompaa kirjottaa mitä vaatteit voi käyttää tai siis mikä näyttää hyvältä. Mitä hemmettii jätkät pistää päälles, jos mikään ei kelpaa. Kelpaisko rouvalle frakkipuku vai pitäiskö kenties tulla alasti? Mä en ylensä ees piittaa mitä vatteit jotkut muut käyttää varsinkaan mitä sukkii, paitsi et vähän mut en sukkii. Yleensä, kun tapaan uuden ihmisen en ajattele "hyi, ompa karsee paita", jos ajattelen niin sen paidan on oltava todella karsee.

        Kai ois ollu helpompaa kirjottaa mitä vaatteit voi käyttää tai siis mikä näyttää hyvältä. Mitä hemmettii jätkät pistää päälles, jos mikään ei kelpaa. Kelpaisko rouvalle frakkipuku vai pitäiskö kenties tulla alasti?

        Kyllä riittää paljon tyylejä mistä löytyy hyviä juttuja. Tai sanotaanko, että joka tyylissä on jotain hyvää ja jotain huonoa.

        Mä en ylensä ees piittaa mitä vatteit jotkut muut käyttää varsinkaan mitä sukkii, paitsi et vähän mut en sukkii. Yleensä, kun tapaan uuden ihmisen en ajattele "hyi, ompa karsee paita", jos ajattelen niin sen paidan on oltava todella karsee.

        En minäkään piittaa muiden pukeutumisesta. Pistäköön päälle mitä haluaa. Edellä mainittuja pukeutumiseen liittyviä juttuja en itse pitäisi, mutta jos joku toinen haluaa, niin siitä vaan.

        Tosin pukeutumisella vaikutetaan omaan yhteiskunnalliseen statukseen, halusimme sitä tai emme. Vasta iän myötä yhteiskunnallinen statuksemme alkaa muotoutua, sillä koko nuoruutemme ja lapsuutemme olemme kuuluneet luokitteluun lapsi tai nuori. Nyt statukset voivat olla esimerkiksi, keskiluokkainen, ylemmistö, vähemmistö, aktivisti, konservatiivi, anarkisti, jne. aina normaalissa puhekielessä ilmaistuihin perus statuksiin kuten juntti tai idiootti. On siksi mielenkiintoista, miten paljon pystymme vaikuttamaan toisten ihmisten suhtautumiseen itseämme kohtaan, pelkällä pukeutumisella.

        Ajatellaan Esimerkkinä vaikka Helsingin aluetelevisio ATV:n päätoimittaja Jussi Halli a.k.a. Kaarle Kimpulainen. Sunnuntain 24. Helmikuuta Helsingin Sanomissa siteerataan seuraavasti: "Mikapohjoinen-efekti toimii: Hallia luullaan helposti yli kolmekymppiseksi, vaikka hän onkin 23-vuotias." Hallin tyyli on lainattu nelikymmpiseltä businessmieheltä. Käytännössä hänellä on puku päällä silkkinen kaulahuivi, ulsteri, ruskeat nahkahanskat ja pikkusikari suussa. Äärimmäisen kapitalistisesta ulkoasustaan huolimatta, hän todellisuudessa on järjestötoimintaa harjoittanut nuori jota kiinnostaa politiikka, eli "yhteisten asioiden hoitaminen". Miksi hän sitten pukeutuu niin? Sitä en tiedä, mutta kyseessä voi olla vaikka fetissi tai sitten se, että näin pukeutumalla ja käyttäytymällä hänen kommenteillaan on erilainen painoarvo ja hän on vakuuttavamman ja varteenotettavamman näköinen.

        On aivan sama mitä itse ajattelee omasta pukeutumisesta, sillä olennaista ei ole se miltä omasta mielestä näyttää vaan se mitä muut näkee.

        En tiedä menikö pointtini perille, sillä se mitä ajatuksia minä kirjoitan, ei välttämättä ole se mitä sinä luet.


      • Sofia
        Kamien kirjoitti:

        Kai ois ollu helpompaa kirjottaa mitä vaatteit voi käyttää tai siis mikä näyttää hyvältä. Mitä hemmettii jätkät pistää päälles, jos mikään ei kelpaa. Kelpaisko rouvalle frakkipuku vai pitäiskö kenties tulla alasti?

        Kyllä riittää paljon tyylejä mistä löytyy hyviä juttuja. Tai sanotaanko, että joka tyylissä on jotain hyvää ja jotain huonoa.

        Mä en ylensä ees piittaa mitä vatteit jotkut muut käyttää varsinkaan mitä sukkii, paitsi et vähän mut en sukkii. Yleensä, kun tapaan uuden ihmisen en ajattele "hyi, ompa karsee paita", jos ajattelen niin sen paidan on oltava todella karsee.

        En minäkään piittaa muiden pukeutumisesta. Pistäköön päälle mitä haluaa. Edellä mainittuja pukeutumiseen liittyviä juttuja en itse pitäisi, mutta jos joku toinen haluaa, niin siitä vaan.

        Tosin pukeutumisella vaikutetaan omaan yhteiskunnalliseen statukseen, halusimme sitä tai emme. Vasta iän myötä yhteiskunnallinen statuksemme alkaa muotoutua, sillä koko nuoruutemme ja lapsuutemme olemme kuuluneet luokitteluun lapsi tai nuori. Nyt statukset voivat olla esimerkiksi, keskiluokkainen, ylemmistö, vähemmistö, aktivisti, konservatiivi, anarkisti, jne. aina normaalissa puhekielessä ilmaistuihin perus statuksiin kuten juntti tai idiootti. On siksi mielenkiintoista, miten paljon pystymme vaikuttamaan toisten ihmisten suhtautumiseen itseämme kohtaan, pelkällä pukeutumisella.

        Ajatellaan Esimerkkinä vaikka Helsingin aluetelevisio ATV:n päätoimittaja Jussi Halli a.k.a. Kaarle Kimpulainen. Sunnuntain 24. Helmikuuta Helsingin Sanomissa siteerataan seuraavasti: "Mikapohjoinen-efekti toimii: Hallia luullaan helposti yli kolmekymppiseksi, vaikka hän onkin 23-vuotias." Hallin tyyli on lainattu nelikymmpiseltä businessmieheltä. Käytännössä hänellä on puku päällä silkkinen kaulahuivi, ulsteri, ruskeat nahkahanskat ja pikkusikari suussa. Äärimmäisen kapitalistisesta ulkoasustaan huolimatta, hän todellisuudessa on järjestötoimintaa harjoittanut nuori jota kiinnostaa politiikka, eli "yhteisten asioiden hoitaminen". Miksi hän sitten pukeutuu niin? Sitä en tiedä, mutta kyseessä voi olla vaikka fetissi tai sitten se, että näin pukeutumalla ja käyttäytymällä hänen kommenteillaan on erilainen painoarvo ja hän on vakuuttavamman ja varteenotettavamman näköinen.

        On aivan sama mitä itse ajattelee omasta pukeutumisesta, sillä olennaista ei ole se miltä omasta mielestä näyttää vaan se mitä muut näkee.

        En tiedä menikö pointtini perille, sillä se mitä ajatuksia minä kirjoitan, ei välttämättä ole se mitä sinä luet.

        Blaaa blaa blaa bla blaaaa blaaa... Joo kyl mä tajuun, meillä kaikilla on mielipiteemme...


      • hmmm..

        Tsiisus sä taidat olla PIKKASEN pinnallinen...okei myönnän että jotku noista esim. oli ihan hirveitä mutta...silti!! sä taidat olla hesan pikku kimma jolla on miss sixtyn farkut, tiukka (ehkä poolo kauluksinen) paita, tennarit tai paksu pohjaset kengät, tukka pirun kireellä ponnarilla, ja joku sopiva pikku laukku kainalos...ja jolla ei oo muuta elämää ku seurata h&m:n tuotevalikoiman muuttumista ja hyväksyt vain semmoset henkilöt jotka pukeutuu samallalailla...voi helevetti...kannaattais hankkia kunnon( suvaitsevampi) elämä..


      • hmm...
        Kamien kirjoitti:

        Kai ois ollu helpompaa kirjottaa mitä vaatteit voi käyttää tai siis mikä näyttää hyvältä. Mitä hemmettii jätkät pistää päälles, jos mikään ei kelpaa. Kelpaisko rouvalle frakkipuku vai pitäiskö kenties tulla alasti?

        Kyllä riittää paljon tyylejä mistä löytyy hyviä juttuja. Tai sanotaanko, että joka tyylissä on jotain hyvää ja jotain huonoa.

        Mä en ylensä ees piittaa mitä vatteit jotkut muut käyttää varsinkaan mitä sukkii, paitsi et vähän mut en sukkii. Yleensä, kun tapaan uuden ihmisen en ajattele "hyi, ompa karsee paita", jos ajattelen niin sen paidan on oltava todella karsee.

        En minäkään piittaa muiden pukeutumisesta. Pistäköön päälle mitä haluaa. Edellä mainittuja pukeutumiseen liittyviä juttuja en itse pitäisi, mutta jos joku toinen haluaa, niin siitä vaan.

        Tosin pukeutumisella vaikutetaan omaan yhteiskunnalliseen statukseen, halusimme sitä tai emme. Vasta iän myötä yhteiskunnallinen statuksemme alkaa muotoutua, sillä koko nuoruutemme ja lapsuutemme olemme kuuluneet luokitteluun lapsi tai nuori. Nyt statukset voivat olla esimerkiksi, keskiluokkainen, ylemmistö, vähemmistö, aktivisti, konservatiivi, anarkisti, jne. aina normaalissa puhekielessä ilmaistuihin perus statuksiin kuten juntti tai idiootti. On siksi mielenkiintoista, miten paljon pystymme vaikuttamaan toisten ihmisten suhtautumiseen itseämme kohtaan, pelkällä pukeutumisella.

        Ajatellaan Esimerkkinä vaikka Helsingin aluetelevisio ATV:n päätoimittaja Jussi Halli a.k.a. Kaarle Kimpulainen. Sunnuntain 24. Helmikuuta Helsingin Sanomissa siteerataan seuraavasti: "Mikapohjoinen-efekti toimii: Hallia luullaan helposti yli kolmekymppiseksi, vaikka hän onkin 23-vuotias." Hallin tyyli on lainattu nelikymmpiseltä businessmieheltä. Käytännössä hänellä on puku päällä silkkinen kaulahuivi, ulsteri, ruskeat nahkahanskat ja pikkusikari suussa. Äärimmäisen kapitalistisesta ulkoasustaan huolimatta, hän todellisuudessa on järjestötoimintaa harjoittanut nuori jota kiinnostaa politiikka, eli "yhteisten asioiden hoitaminen". Miksi hän sitten pukeutuu niin? Sitä en tiedä, mutta kyseessä voi olla vaikka fetissi tai sitten se, että näin pukeutumalla ja käyttäytymällä hänen kommenteillaan on erilainen painoarvo ja hän on vakuuttavamman ja varteenotettavamman näköinen.

        On aivan sama mitä itse ajattelee omasta pukeutumisesta, sillä olennaista ei ole se miltä omasta mielestä näyttää vaan se mitä muut näkee.

        En tiedä menikö pointtini perille, sillä se mitä ajatuksia minä kirjoitan, ei välttämättä ole se mitä sinä luet.

        sä et voi olla tosissas...eikös sulla ollu tos listas semmonen kohta ku -itseään vanhemmalta näyttäminen tai jotenki sinnepäin...? muute laskeppa kuinka monta kertaa sä käytit sanaa "status" kirjotitko ton sanakirjaa käytten vai mistä sä oikeen ton kopioit..?? noh ainaki sain kunnon naurut...!!!!


      • Kamien
        hmm... kirjoitti:

        sä et voi olla tosissas...eikös sulla ollu tos listas semmonen kohta ku -itseään vanhemmalta näyttäminen tai jotenki sinnepäin...? muute laskeppa kuinka monta kertaa sä käytit sanaa "status" kirjotitko ton sanakirjaa käytten vai mistä sä oikeen ton kopioit..?? noh ainaki sain kunnon naurut...!!!!

        sä et voi olla tosissas...eikös sulla ollu tos listas semmonen kohta ku -itseään vanhemmalta näyttäminen tai jotenki sinnepäin...?

        Anteeksi, tarkoitin sillä sitä, että kun ihmiset yrittävät pukeutumisella näyttää erilaiselta kuin mitä on, pystymättä käyttäytymään samalla tavalla kuin pukeutuu. Silloin jos osaa ns. kantaa vaatteitaan ja on lisäksi myös muulta olemukseltaan uskottava, kuten em. herra Kimpulainen, niin siinä vaiheessa se on jees.

        muute laskeppa kuinka monta kertaa sä käytit sanaa "status"

        Enpä laske

        kirjotitko ton sanakirjaa käytten vai mistä sä oikeen ton kopioit..?? noh ainaki sain kunnon naurut...!!!!

        Enpä kopioinut enkä käyttänyt sanakirjaa tai mitään muutakaan. Suurimmaksi osaksi päästä ja loput sovelsin joskus taannoin jollain valinnaiskursseilla käsitellyistä asioista muistelemalla.


      • Kamien
        hmmm.. kirjoitti:

        Tsiisus sä taidat olla PIKKASEN pinnallinen...okei myönnän että jotku noista esim. oli ihan hirveitä mutta...silti!! sä taidat olla hesan pikku kimma jolla on miss sixtyn farkut, tiukka (ehkä poolo kauluksinen) paita, tennarit tai paksu pohjaset kengät, tukka pirun kireellä ponnarilla, ja joku sopiva pikku laukku kainalos...ja jolla ei oo muuta elämää ku seurata h&m:n tuotevalikoiman muuttumista ja hyväksyt vain semmoset henkilöt jotka pukeutuu samallalailla...voi helevetti...kannaattais hankkia kunnon( suvaitsevampi) elämä..

        sä taidat olla hesan pikku kimma jolla on miss sixtyn farkut, tiukka (ehkä poolo kauluksinen) paita, tennarit tai paksu pohjaset kengät, tukka pirun kireellä ponnarilla, ja joku sopiva pikku laukku kainalos...ja jolla ei oo muuta elämää ku seurata h&m:n tuotevalikoiman muuttumista ja hyväksyt vain semmoset henkilöt jotka pukeutuu samallalailla

        Tsiisus sä oot hakoteillä!

        mä olen kundi, mulla ei oo mitään ketään vastaan pukeutui sitten miten tahansa. En vain itse käyttäisi em. juttuja.

        Ja minulla on huomattavasti muuta elämää. Pukeutuminen käsittää vain marginaalin osan sitä. Minulla on kyllä syyni minkä takia olen yhtään perehtynyt aiheeseen.


      • *min*
        Kamien kirjoitti:

        sä taidat olla hesan pikku kimma jolla on miss sixtyn farkut, tiukka (ehkä poolo kauluksinen) paita, tennarit tai paksu pohjaset kengät, tukka pirun kireellä ponnarilla, ja joku sopiva pikku laukku kainalos...ja jolla ei oo muuta elämää ku seurata h&m:n tuotevalikoiman muuttumista ja hyväksyt vain semmoset henkilöt jotka pukeutuu samallalailla

        Tsiisus sä oot hakoteillä!

        mä olen kundi, mulla ei oo mitään ketään vastaan pukeutui sitten miten tahansa. En vain itse käyttäisi em. juttuja.

        Ja minulla on huomattavasti muuta elämää. Pukeutuminen käsittää vain marginaalin osan sitä. Minulla on kyllä syyni minkä takia olen yhtään perehtynyt aiheeseen.

        nyt mä sen jumankauta keksin..tai luulen ainakin anteex,et nyt näin suoraan kysyn ootko homo ..?oikeesti kun noita juttuja luki ei muuta voinut mieleen tulla tai sitten mulle tuli susta mieleen sellanen piinaavaan herkkä naisellinen mies ...joten öh menikö sinnepäinkään ...tai sit et oo suomalainen ja jos et oo mitään noista niin ootko kyllä TOSI ERIKOINEN SUOMALAINEN MIES!! ja oo siitä sitten ylpee meinaan tollasia äijiä löytyy tosi harvakseltaan ..


      • joshua

        sä kaiketi pukeudut sitten johonki Fubun housuihin,,no mielipiteensä kaikilla, mutta hohhoijaa. oli tossa tietysti paljon asiaakin, mutta oli paljon turhaakin!! "Vaga Bondin cosmot ja muut saman linjan peruspopot" mielestäni parempia kenkiä saa hakea,,mikä niissä on vikana, liian yleiset vai?
        "erilaiset vyötäröstä sepalukseen asti ulottuvat perustakit, joitakin yksittäisiä malleja lukuunottamatta (toisaalta ne eivät ole perusmalleja)" koita nyt jo päättää!!!!!


      • likki
        Kamien kirjoitti:

        sä et voi olla tosissas...eikös sulla ollu tos listas semmonen kohta ku -itseään vanhemmalta näyttäminen tai jotenki sinnepäin...?

        Anteeksi, tarkoitin sillä sitä, että kun ihmiset yrittävät pukeutumisella näyttää erilaiselta kuin mitä on, pystymättä käyttäytymään samalla tavalla kuin pukeutuu. Silloin jos osaa ns. kantaa vaatteitaan ja on lisäksi myös muulta olemukseltaan uskottava, kuten em. herra Kimpulainen, niin siinä vaiheessa se on jees.

        muute laskeppa kuinka monta kertaa sä käytit sanaa "status"

        Enpä laske

        kirjotitko ton sanakirjaa käytten vai mistä sä oikeen ton kopioit..?? noh ainaki sain kunnon naurut...!!!!

        Enpä kopioinut enkä käyttänyt sanakirjaa tai mitään muutakaan. Suurimmaksi osaksi päästä ja loput sovelsin joskus taannoin jollain valinnaiskursseilla käsitellyistä asioista muistelemalla.

        oot fiksu ihminen mitään muuta ei voi sanoa ja sä kamien hanki oma elämä ku sä meet jonku äijän kans treffeille katoksa sen kalsarit ja sukat yms. et oks ne ``säädylliset`` että mä oon saanu nauraa sun jutuille en kyll jaksanu lukee noit sun juttuja loppuun ku ei oikee kiinnostanu lukee sitä samaa paskaa koko ajan!!!! mut sano sit ku oot menossa jonku äijän kans treffeille niin mä voin tulla kattoo sun kans sen äijän vaatteet et ne on säädylliset..... :) hah hah haaaa!!!!! että mull on hauskaaa!!!!


      • *****

        Olen tehny tyylirikoksen. Mulla on urheilukello yleiskäytössä, revi siitä!


      • Sofia
        Kamien kirjoitti:

        sä taidat olla hesan pikku kimma jolla on miss sixtyn farkut, tiukka (ehkä poolo kauluksinen) paita, tennarit tai paksu pohjaset kengät, tukka pirun kireellä ponnarilla, ja joku sopiva pikku laukku kainalos...ja jolla ei oo muuta elämää ku seurata h&m:n tuotevalikoiman muuttumista ja hyväksyt vain semmoset henkilöt jotka pukeutuu samallalailla

        Tsiisus sä oot hakoteillä!

        mä olen kundi, mulla ei oo mitään ketään vastaan pukeutui sitten miten tahansa. En vain itse käyttäisi em. juttuja.

        Ja minulla on huomattavasti muuta elämää. Pukeutuminen käsittää vain marginaalin osan sitä. Minulla on kyllä syyni minkä takia olen yhtään perehtynyt aiheeseen.

        Oletkin jätkä, ei himskatti. Mä repeen, hahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Sori, että olen tyhmä, miksen mä sitä tajunnu.


      • Kamien
        likki kirjoitti:

        oot fiksu ihminen mitään muuta ei voi sanoa ja sä kamien hanki oma elämä ku sä meet jonku äijän kans treffeille katoksa sen kalsarit ja sukat yms. et oks ne ``säädylliset`` että mä oon saanu nauraa sun jutuille en kyll jaksanu lukee noit sun juttuja loppuun ku ei oikee kiinnostanu lukee sitä samaa paskaa koko ajan!!!! mut sano sit ku oot menossa jonku äijän kans treffeille niin mä voin tulla kattoo sun kans sen äijän vaatteet et ne on säädylliset..... :) hah hah haaaa!!!!! että mull on hauskaaa!!!!

        Ja ota silmä käteen ja katso sekä lue muutkin kommenttini, niin voit huomata, että olen mies. Eikä minua todellakaan kiinnosta mitä muut päällään pitää, mutta sen sijaan katson kyllä mitä itse päälleni pistän.


      • Kamien
        *min* kirjoitti:

        nyt mä sen jumankauta keksin..tai luulen ainakin anteex,et nyt näin suoraan kysyn ootko homo ..?oikeesti kun noita juttuja luki ei muuta voinut mieleen tulla tai sitten mulle tuli susta mieleen sellanen piinaavaan herkkä naisellinen mies ...joten öh menikö sinnepäinkään ...tai sit et oo suomalainen ja jos et oo mitään noista niin ootko kyllä TOSI ERIKOINEN SUOMALAINEN MIES!! ja oo siitä sitten ylpee meinaan tollasia äijiä löytyy tosi harvakseltaan ..

        nyt mä sen jumankauta keksin..tai luulen ainakin anteex,et nyt näin suoraan kysyn ootko homo ..?

        Tottakai saat kysyä, miten muutenkaan voisit saada tietää. Vastaus on ei, en ole homo.

        oikeesti kun noita juttuja luki ei muuta voinut mieleen tulla tai sitten mulle tuli susta mieleen sellanen piinaavaan herkkä naisellinen mies ...joten öh menikö sinnepäinkään ...tai sit et oo suomalainen ja jos et oo mitään noista niin ootko kyllä TOSI ERIKOINEN SUOMALAINEN MIES!! ja oo siitä sitten ylpee meinaan tollasia äijiä löytyy tosi harvakseltaan ..

        On paljon mahdollista, että mitä minä kirjoitan on eri, kuin mitä muut lukevat, sillä muut eivät tiedä mitään taustoistani tai muista mielipiteisiini vaikuttavista tekijöistä ja katsovat asioita omien näkökulmiensa kautta. Ehkä he ajattelisivat aivan samalla tavalla jos heillä olisivat samat kokemukset elämästä kuin minulla. Ja kyllä, olen suomalainen, en tosin ehkä se ihan stereotyyppi sellainen, mutta ylpeä siitä mitä olen.


      • Kamien
        joshua kirjoitti:

        sä kaiketi pukeudut sitten johonki Fubun housuihin,,no mielipiteensä kaikilla, mutta hohhoijaa. oli tossa tietysti paljon asiaakin, mutta oli paljon turhaakin!! "Vaga Bondin cosmot ja muut saman linjan peruspopot" mielestäni parempia kenkiä saa hakea,,mikä niissä on vikana, liian yleiset vai?
        "erilaiset vyötäröstä sepalukseen asti ulottuvat perustakit, joitakin yksittäisiä malleja lukuunottamatta (toisaalta ne eivät ole perusmalleja)" koita nyt jo päättää!!!!!

        sä kaiketi pukeudut sitten johonki Fubun housuihin,,no mielipiteensä kaikilla, mutta hohhoijaa.

        En pukeudu Fubun housuihin, tai Fubun housuja edustavaan tyyliin. Mistähän olet moisen mielipiteen rakentanut?

        oli tossa tietysti paljon asiaakin, mutta oli paljon turhaakin!! "Vaga Bondin cosmot ja muut saman linjan peruspopot" mielestäni parempia kenkiä saa hakea,,mikä niissä on vikana, liian yleiset vai?

        Ja tylsät ja tavalliset. Ne eivät näytä mielestäni miltään. Onkos se nyt niin väärin, kun jos kerta joka päivä joutuu samoja kenkiä ulkona käyttämään, niin miksi niiden pitäisi olla tylsät. Kysymyshän on kuitenkin täysin henkilökohtaisesta mielipiteestä, joten jollekin tylsä ei toiselle sitä välttämättä ole ja näin ollen on tietenkin hyvä jos itse diggaat niitä käyttää ja pidät niitä juuri parhaimpina. Mutta suonethan minullekin oikeuden digata omia asioita ja vastavuoroisesti olla pitämättä jostain asioista.

        "erilaiset vyötäröstä sepalukseen asti ulottuvat perustakit, joitakin yksittäisiä malleja lukuunottamatta (toisaalta ne eivät ole perusmalleja)" koita nyt jo päättää!!!!!

        Okei, no yleisesti ottaen ei voi sanoa, että "vain pitkät takit ovat hyviä" tai että "vain lyhyet takit ovat hyviä". On olemassa vain hyviä malleja ja paskoja malleja, oli kyseessä millaiset takit tahansa.


      • Kamien
        ***** kirjoitti:

        Olen tehny tyylirikoksen. Mulla on urheilukello yleiskäytössä, revi siitä!

        Ei vois vähempää kiinnostaa mitä sä käytät ja koska käytät.


      • Anonyymi

        Ohhoh!


    • palioko o loku

      Joo hesasa on saatana tyyli perseestä.

    • -M-

      Hopparit, kulahtaneet rastat hippikuteet ja satanistipellet on aika karun näköisiä.

    • ...

      verkkopaita

    • .....

      siis kapeneva lahkeiset housut... kaikki muu käy... mut ne on niinku yök... tai ei levenevä lahkeisetkaan mitkään ihanat oo mut kyllä niitä mieluumin kattoo... parhaat on kuitenkin suoralahkeiset housut jotka on just sopivat ei kireet eikä löysät... semmoset että perse näky ainakin vhän mut ei siis paljaana=) karhun, koffin,karjalan lippikset on hyviä jätkien päässä samoin lihaksikkailla verkkopaita aah=)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10192
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      204
      2769
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1566
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe