Oon 16v tyttö ja mun murrosikä alkoi noin 10-12 -vuotiaana. Onko tytöillä yleensä tässä iässä enää murrosikää vai oonko mä jotenkin jälkeenjäänyt, kun mun murrosikä ei oo kai vielä ihan ohi? Entä mistä sen tietää, kun se on ohi?
Mistä tietää, että murrosikä on loppunut?
15
3246
Vastaukset
Murrosikä alkaa yleensä 22-vuotiaana, joten olet varmaan joku deformoitu fetus.
Ja no, kysymykseesi vastaus, murrosiän loppumisen merkkejä ovat: itsemurhan halun tunteen voimistuminen, energyn ylikonsumptio ja ylipaino.
Tästä tiedän että murrosikäni on jo ohi.SilentGaze kirjoitti:
CP-setä, masennus ja depressio on sama asia! Ihan muuten vaan ilmoitan.
Masennus eroaa depressiosta siten, että masennus on autismin aiheuttama, kun taas depressio johtuu down syndromesta.
Masennus eli depressio johtuu yleensä ympäristötekijöistä kuten kiusaamisesta tai syrjinnästä, tai se voi myös johtua traumoista tai läheisen menettämisestä.
Harvemmin autismi, downin syndrooma tai mikään muukaan ns. vamma pysty masennusta tai muita mielenhäiriöitä itsestään aiheuttamaan.SilentGaze kirjoitti:
Masennus eli depressio johtuu yleensä ympäristötekijöistä kuten kiusaamisesta tai syrjinnästä, tai se voi myös johtua traumoista tai läheisen menettämisestä.
Harvemmin autismi, downin syndrooma tai mikään muukaan ns. vamma pysty masennusta tai muita mielenhäiriöitä itsestään aiheuttamaan.Tästä voit vielä tarkistaa todisteet siitä, että masennus ja depressio ovat sama asia.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/MasennusSilentGaze kirjoitti:
Tästä voit vielä tarkistaa todisteet siitä, että masennus ja depressio ovat sama asia.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/MasennusWikipedia on juutalaisten keksimä harha, jolla annetaan väärää tietoa Suomen kansalle.
CP-setä kirjoitti:
Wikipedia on juutalaisten keksimä harha, jolla annetaan väärää tietoa Suomen kansalle.
Wikipedia on illuusio.
- broidi2001
En osaa sanoo millon se loppuu mut kait se voi jatkuu. Mut yleesä kyl sun ikäsel on ja kaik tarpeelline kasvanu kunnolla. Eli rinnat on ja alapääs kunnon karvoitus ku mullakin on karvat, ei tissejä toki ko oon 15 v kundi. Mut oot varmaa söpö ku ajattelet noit asioit. Tollasen tyttöystävän mä haluisin..♥♥
Tarkotin tässä lähinnä sitä psyykkistä puolta. Kyllä mä ulkoisesti siis ihan kehittynyt oon(kai) mut mun käytöksessä on vielä selviä murrosiän merkkejä.
Moi! Murrosikä on jokaisella erilainen. Siksi sen alkamis- ja päättymisajat ovat erilaiset jokaisella, eli tätä on vaikea määritellä. On ihan normaalia, jos vielä sinun ikäisenä on murrosiän merkkejä. Jos asia kuitenkin vaivaa mieltäsi, voit käydä juttelemassa koulusi terveydenhoitajan kanssa. - Kalajoen rovastikunnan Saappaat Mari ja Tiia
- Perämetsän_oraakkeli
Tytöillä murrosikä loppuu kun alkaa vauvakuume.
- Hhdhdhd
Murrosikä päättyy noin 20-vuotiailla.
- Aaahhhhah
Se loppuus.sillon kun saa eka kerran kunnon kullia kireeseen pimppaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
