Kiusatun EI tarvitse käydä töissä. Koska, jos on kiusattu ulkonäön takia. Järkeä vaarantaa terveyttä. Itse EN pystyisi käymään töissä. Rajut arvet.
Kiusattu avautuu
10
206
Vastaukset
- Kiusatturankasti
Ainoa jonka kanssa pystyn käydä koulua. On kauneusleikkaus. Sitten menisin töihinkin. Sori.
- tuleeksos
Tuleeko karenssia, jollet suostu töihin?
- eikiusattu
Miksi kauneusleikkaus? Onko sua kiusattu ulkonäön vuoksi? Jos on, ni tuskin sun ulkonäössä oikeesti on mitään vikaa. Vikahan on kiusaajien korvien välissä.
Mistä ajattelit saada rahaa?
- opksvvittu
tosta ulkonäöstä tuliki mielee et meinasin joskus et raatelisin oman naamani ku se on nii ruma. Finnejä ja kaikkee kiinalaiset kasvot. Oksettaa oikeesti kattoo peilistä hyi saatana siks en käytä laseja. Joskus on nii ruma olo et ei pysty tehää mitää. Aika heikko kyllä täytyy mun olla kun annan ulkonäköni vaikuttaa elämääni. Mut oon heikko joten niin. Olisi suuri kiitos jos joku voisi raadella naamani tai ampus mua päähän että olisin siedettävän näköinen.
- Jgkwbgbls
Naama ei tee ihmisestä rumaa. Säälittävä itsesääli tekee ihmisestä ruman.
- Pususiskd
Jgkwbgbls kirjoitti:
SÄ oot hiano mies!
Jgkwbgbls kirjoitti:
molemmat tekee
Jgkwbgbls kirjoitti:
se o vaa nii kivaa rypee itsesäälissä
- lslspspkavsvjzlzmLÖä
Jgkwbgbls kirjoitti:
No ok pakko sanoo et puhut totta Joten siis ryhdistäydyn
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418777Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261749T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli291721- 1301461
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941130Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81099- 711077
- 92912
- 49795
- 75767