Kiusattu avautuu

Raakaakiusaamistakokemut

Kiusatun EI tarvitse käydä töissä. Koska, jos on kiusattu ulkonäön takia. Järkeä vaarantaa terveyttä. Itse EN pystyisi käymään töissä. Rajut arvet.

10

206

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiusatturankasti

Ainoa jonka kanssa pystyn käydä koulua. On kauneusleikkaus. Sitten menisin töihinkin. Sori.

• tuleeksos

Tuleeko karenssia, jollet suostu töihin?

• eikiusattu

Miksi kauneusleikkaus? Onko sua kiusattu ulkonäön vuoksi? Jos on, ni tuskin sun ulkonäössä oikeesti on mitään vikaa. Vikahan on kiusaajien korvien välissä.

• Mistä ajattelit saada rahaa?

• opksvvittu

tosta ulkonäöstä tuliki mielee et meinasin joskus et raatelisin oman naamani ku se on nii ruma. Finnejä ja kaikkee kiinalaiset kasvot. Oksettaa oikeesti kattoo peilistä hyi saatana siks en käytä laseja. Joskus on nii ruma olo et ei pysty tehää mitää. Aika heikko kyllä täytyy mun olla kun annan ulkonäköni vaikuttaa elämääni. Mut oon heikko joten niin. Olisi suuri kiitos jos joku voisi raadella naamani tai ampus mua päähän että olisin siedettävän näköinen.

• Jgkwbgbls

Naama ei tee ihmisestä rumaa. Säälittävä itsesääli tekee ihmisestä ruman.

• Pususiskd
        Jgkwbgbls kirjoitti:

SÄ oot hiano mies!

• Jgkwbgbls kirjoitti:

molemmat tekee

• Jgkwbgbls kirjoitti:

se o vaa nii kivaa rypee itsesäälissä

• lslspspkavsvjzlzmLÖä
        Jgkwbgbls kirjoitti:

No ok pakko sanoo et puhut totta Joten siis ryhdistäydyn

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      41
      8777
    2. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      26
      1749
    3. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      29
      1721
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      130
      1461
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      194
      1130
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      8
      1099
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1077
    8. 92
      912
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      49
      795
    10. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta