Mitä pitäis tehä tytön kaa

Ihastunutt

Olen 18-vuotias poika ja olen pahasti ihastunut saman ikäiseen tyttöön, joka on tällä hetkellä vähän niinkuin kaveri vaan. Hän tietää tunteistani ja on sanonut että välillä hänestä tuntuu että pitää minusta ja myönsi olevansa ainakin vähän aikaa sitten ihastunut minuun, en ole varma onko hän vieläkin sillä vaikuttaa että hän voisi vähän ollakin. Juttelemme todella paljon ja näimme toisiamme joskus mutta mietin että miten voisin lähestyä häntä vielä paremmin siten että meillä voisi olla jotain vakavampaa?

Kannattaisiko kokeilla suudella häntä ja katsoa miten reagoi siihen?

19

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poitsutäält

      Älä yritä suudella ihan kylmiltään. Sitten, jos olette jo jutelleet paljon kasvotusten ja kävelleet yhdessä ja sinusta tuntuu, että tyttö pitää sinusta ainakin vähän, voitte pysähtyä, otat tytön pään käsiesi väliin ja jos hän sulkee silmänsä, voit painaa huulesi hänen huulilleen. Se auttaa suhdettanne eteenpäin.

      • LoppuunAsti

        Ensi romanttinen suudelma oli ruumis huoneen käytävällä, siitä on nyt noin 40v takana, jep se täytyi olla hyvä koska yhdessä olemme yhä.


      • LoppuunAsti kirjoitti:

        Ensi romanttinen suudelma oli ruumis huoneen käytävällä, siitä on nyt noin 40v takana, jep se täytyi olla hyvä koska yhdessä olemme yhä.

        Joukkohautaan?


    • pössö

      Koeta ottaa selvää onko varakas suku,ja onko paljonkin siskoja.
      Hankala tilanne jos jää heti kerta rysäyksellä luu käteen.
      Sanan lasku sanoo että kahden tyhjätaskun on ihan turhaa seurustella,
      ero siitä tulee,kyllä toisella täytyy ainakin omaisuutta olla.
      Pyydä ulos/kumpikin maksaa omansa siitä se lähtee.

    • Hklv

      Jos olet jo saanut tunteesi kerrottua ja hänkin sanonut että tykkää, niin pyydä nyt sitten vaikka ulos. Ei hän ainakaan sinua ihan urpona pidä. Vaikein osa ns. ohi.
      Suutelussa riittää että katsot silmiin. Yleensä jos ei käännä katsetta pois voit suudella.

    • Ihastunutt

      Entäs miten nopeasti uskallan pyytää pimpsaa?

      • sdfsdfsfrsertg

        Ei kai ihastuneessa tilassa mikään pimpsa nappaa, ainakaan pitäs...miksi pilata hellä viilis jollain tarkoituksettomalla panemisella


      • homojenhomo
        sdfsdfsfrsertg kirjoitti:

        Ei kai ihastuneessa tilassa mikään pimpsa nappaa, ainakaan pitäs...miksi pilata hellä viilis jollain tarkoituksettomalla panemisella

        Tämä


      • sefrsegsert

        ilmota heti alussa jo että halaut loppujenlopuksi vain naintia ja vastuuvapautta jälkiseurauksista


      • naisillaonehkäerisäännöt

        KIRJOITATTAJN MIELESTÄ? PILLUN PUUTE. ON SUURIN KANSAN TAUTI. JOKA ILMENEE MIEHILLÄ... "SELLAISINA IHMEELISINÄ" YLEIS OIREINA. ALASELKÄ, JA HARTIAT ON "JUMISSA" ELÄMÄ ON TYLSÄÄ JA VYSIOTERAPIAA TARVITAAN,

        , NAINEN JOS "PYSTYISIT" VAIKKA ? VAIN PIKKUSEN.? MIESTÄSI SIVELEMÄÄN HELLÄLLÄ KÄDELLÄ. SIELTÄ??ALASELÄSTÄ. NISKASTA JA YM. EIKÄ? AINOASTAAN "SIVELEMÄÄN" SANANSÄILÄLLÄ NIITÄ KORVIA KAIKISTA TÖPYKÄN TOISTÄ. MITÄ KAUAN SITTEN ON TAPAHTUNUT. JA AJAT SITTEN SOVITTU.


    • Hei! Kannattaa antaa toiselle aikaa pohtia omia tunteitaan. Parasta mitä voit tehdä on viettää hänen kanssa aikaa ja olla avoin omista tunteistasi. Kannattaa varoa, ettei painosta toista. Voit pyytää häntä vaikkapa treffeille kanssasi? :) - Kalajoen rovastikunnan Saappaat Mari ja Tiia

    • Tilanne vaikuttaa minusta aika kypsältä.

      Kun seuraavan kerran tapaat hänet kahden kesken, anna tunteittesi sanella oikeat sanat. Tyttösi pitää sinusta ja on valmis kanssasi kaikkeen.

      Selvennyksen vuoksi selitän vielä juurta jaksain, mitä tarkoitan kaikella, johon tyttösi on valmis.

      Ilman vulgaareja ilmaisuja voin sanoa sen tarkoittavan juuri sitä, mitä tarkoitetaan kun vasemman käden etusormi ja peukalo taivutetaan kaarelle ja viedään niiden päät yhteen siten, että ne muodostavat yhden, katkeamattoman ringin. Ja, kun tämän jälkeen ojennetaan oikean käden etusormi suoraksi, muiden kyseisen käden sormien muodostaessa nyrkin, ja pujotetaan sanottu etusormi aiemmin mainitun vasemman käden sormien muodostaman ringin läpi.

      Nyt sinulla on selkeät ohjeet ja tavoitteet.

    • Ihastunutt

      Mietin todella paljon tuota että suutelisin häntä koska se vaikuttaa ainoalta keinolta voittaa hänet itselleni koska vaikuttaa että olen menettämässä hänet. Mutta mietin miten hän reagoisi jos tekisin niin.

      • Parijuttuavaan

        Jos vaikuttaa/tuntuu siltä että oot menettämässä sen niin todennäkösesti menetit jo. Ja siinä tapauksessa ei auta vaikka miten yrittäisit saaha sen takasi.

        Mut jos se edelleen osottaa selviä merkkejä siitä että tykkää ja välittää susta niin mene ja pyydä ulos. Mutta muista, naiset tarvii todella paljon omaa aikaa, eli jos sinä oot se kuka alottaa keskustelut nii piä aina pari kolme päivää väliä viestien välillä.

        Näin osotat että sulla on omaki elämä eikä susta niin helposti muodostu itsestäänselvyyttä sille tytölle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      570
      3780
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3278
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2771
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2699
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2094
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2051
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1857
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1825
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1740
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1709
    Aihe