Olen Joutsasta ja 36-vuotias mies. Hienoa olisi löytää joku yksinäinen täältä mutta ihan yleensäkin etsin ystäviä kirjeenvaihtoon jne.. Kahden lapsen kanssa elän. Itsellä ei ole lasten lisäksi omaa elämää ollut juurikaan vuosiin.
Aitoja ihmisiä ystäväksi
8
406
Vastaukset
- metlo
Hei joutsan mies mitäs sinne kuuluu? minkä laiset kelit siellä ollut ? oletko eronut kun pitkään lasten kans eläny ?
- StillLife
Eronnut joo. Kaunistahan ulkona aina on. Aina sitä ei vain näe.
- kismir
HEI joutsan mies kirjotin sinulle viestiä laitoin vahingossa väärän minimerkin pahoittelen piti laittaa kismir
Hei Joutsan mies. Oli pakko rekisteröityä tänne kun näin sun ilmoituksen. Itse olen myös 36 ja 2 lasta eikä oikein omaa elämää. Olisi kiva kirjoitella? ja tutustua?
Hei. Olishan se kiva. Vähän on tatsi hukassa miten tässä pitäisi toimia mutta kyllä olis kiva koittaa esim. kirjoitella.
- Anonyymi
Täällä myös yksi joka voisi olla kiinnostunut kirjoittelemaan. En vain löydä sun sähköpostiosoitetta - tai sitten en vain osaa löytää sitä. Joka tapauksessa, jos kiinnostaa niin saa kirjoitella [email protected] :)
- Anonyymi
En ole kovin kaukana (Joutsan naapuri kunta).
Meili kirjeenvaihtoon voisin alkaa.
Olen vanhempi kyllä sinua.
Osoite olis kiva.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1541776Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3241450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1401089
- 285985
- 11965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49908