Olen Joutsasta ja 36-vuotias mies. Hienoa olisi löytää joku yksinäinen täältä mutta ihan yleensäkin etsin ystäviä kirjeenvaihtoon jne.. Kahden lapsen kanssa elän. Itsellä ei ole lasten lisäksi omaa elämää ollut juurikaan vuosiin.
Aitoja ihmisiä ystäväksi
8
318
Vastaukset
- metlo
Hei joutsan mies mitäs sinne kuuluu? minkä laiset kelit siellä ollut ? oletko eronut kun pitkään lasten kans eläny ?
- StillLife
Eronnut joo. Kaunistahan ulkona aina on. Aina sitä ei vain näe.
- kismir
HEI joutsan mies kirjotin sinulle viestiä laitoin vahingossa väärän minimerkin pahoittelen piti laittaa kismir
Hei Joutsan mies. Oli pakko rekisteröityä tänne kun näin sun ilmoituksen. Itse olen myös 36 ja 2 lasta eikä oikein omaa elämää. Olisi kiva kirjoitella? ja tutustua?
Hei. Olishan se kiva. Vähän on tatsi hukassa miten tässä pitäisi toimia mutta kyllä olis kiva koittaa esim. kirjoitella.
- Anonyymi
Täällä myös yksi joka voisi olla kiinnostunut kirjoittelemaan. En vain löydä sun sähköpostiosoitetta - tai sitten en vain osaa löytää sitä. Joka tapauksessa, jos kiinnostaa niin saa kirjoitella [email protected] :)
- Anonyymi
En ole kovin kaukana (Joutsan naapuri kunta).
Meili kirjeenvaihtoon voisin alkaa.
Olen vanhempi kyllä sinua.
Osoite olis kiva.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984