Aitoja ihmisiä ystäväksi

StillLife

Olen Joutsasta ja 36-vuotias mies. Hienoa olisi löytää joku yksinäinen täältä mutta ihan yleensäkin etsin ystäviä kirjeenvaihtoon jne.. Kahden lapsen kanssa elän. Itsellä ei ole lasten lisäksi omaa elämää ollut juurikaan vuosiin.

8

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metlo

Hei joutsan mies mitäs sinne kuuluu? minkä laiset kelit siellä ollut ? oletko eronut kun pitkään lasten kans eläny ?

• StillLife

Eronnut joo. Kaunistahan ulkona aina on. Aina sitä ei vain näe.

• kismir

HEI joutsan mies kirjotin sinulle viestiä laitoin vahingossa väärän minimerkin pahoittelen piti laittaa kismir

• "Oikea" nimimerkki siis.

• Hei Joutsan mies. Oli pakko rekisteröityä tänne kun näin sun ilmoituksen. Itse olen myös 36 ja 2 lasta eikä oikein omaa elämää. Olisi kiva kirjoitella? ja tutustua?

• Hei. Olishan se kiva. Vähän on tatsi hukassa miten tässä pitäisi toimia mutta kyllä olis kiva koittaa esim. kirjoitella.

• Anonyymi

Täällä myös yksi joka voisi olla kiinnostunut kirjoittelemaan. En vain löydä sun sähköpostiosoitetta - tai sitten en vain osaa löytää sitä. Joka tapauksessa, jos kiinnostaa niin saa kirjoitella [email protected] :)

• Anonyymi

En ole kovin kaukana (Joutsan naapuri kunta).
      Meili kirjeenvaihtoon voisin alkaa.
      Olen vanhempi kyllä sinua.
      Osoite olis kiva.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      20
      1781
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      154
      1776
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      324
      1450
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1118
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1112
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      140
      1089
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      985
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      965
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      959
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      908
    Aihe