Matkaseuraa Kanarialle,

Matkakutsuu

Nuorekas 60v. heteronainen hakee matkaseuraa,( nainen, liki samaa ikäluokkaa.)
Lähtö 4.3.17 , 2 viikon matka, lähde viikoksi tai kahdeksi. Matkakamu puuttuu.

16

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2206

      hei olen 60 nuorekas olen pohjois-karjalasta kotosin en ole paljoa matkustellu nyt tekisi mieli olen rehlinen en käytä alkoholia juuri ollenkaan enkä tupakoi .mut ei haittaa jos otat alkoholia kohtuudella .olen käyny syksylla sisliassa ja edellistalvena manner espsnjassa. minun sähköposti on [email protected] kirjoittele jos olis minusta matkakaveris.

    • Matkakutsuu

      Hei, 2206, lue sähköpostisi :)

    • plusasteita

      Olen menossa Kanarialle 2.3. viikoksi. Mihin päin Kanariaa aiot mennä?
      Olen sun ikäluokkaa ja ihan normi hetero nainen.

    • Matkakutsuu

      Olen menossa Inglesiin, 4.3 lähtö, olen 2 viikkoa. Mihinpäin sinä, jospa tapaamme, olet varmaan jo matkan sekä hotellin varannut.

    • Matkakutsuu

      Tuttu paikka, usein käynyt, tietty matkakamun kera kiva käydä shoppailemassa, rannalla ja iltamenoissa. Katsotaan, ollaanko samalla alueella?

    • Lähdössä

      Löysitkö jo matkakamun? ? ?

    • Lähtöön

      Hei!

      Joko on matkakaveri löytynyt?
      Ja, mihin päin Kanariaa olet matkalla?

      • Matkakutsuu

        Inglesiin lähden 4.3. Olisitko lähdössä?


    • Alma-87-v

      Kyll mie voin lähtee siun kans.
      Ei siin mittää.Mie laita viestii.

      • Matkakutsuu

        No laitappa vaan, en kyl omaishoitajaksi rupee.; )


    • meepe

      Hei joko olet saanut matkaseuraa?Olisin lähdössä johonkin päin Kanariaa jos matkaseuraa löytyisi.Ole 60 1 v.ja vapaa lähtemään koska vaan .Myös nuorekas ja liikunnallinen.Jos kiinnostaa ota yhteyttä niin voidaan jutella ja vakikka tavata.T:Merja [email protected]

    • Matkakutsuu
    • kanariankuumiss

      Kanarialla Maspalomasissa olisi maaliskuun ajan 22 vuotias luotettava mies vailla seuraa myös kaikkeen mahdolliseen ;)

      • Matkakutsuu

        Heh,,,älä viitti,,,,;)


      • Kanariankuumiss

    • kohtaKanarialla

      15.3 tulee yksinäinen ukkeli käppäilemään rantoja, mutta en kyllä viellä tiedä mille alueelle matkatoimisto heittää, kun on jokerimatka. Tarjolla lupsakasta seuraa, tiedän jo jonniin verran mitä missäin on.Paitsi noi sateenkaaaripaikat eivät kuulu kohteisiini.
      Tarkoistus Dyynit kävellä muutaman kerran läpi ja jos sopivaa seuraa löytyyn niin voin vuokrata auton ja sitten voi vaikka paeta vaikka vuorille ;-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      207
      8351
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4718
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      30
      2275
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2168
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1468
    Aihe