Duunipäivä ongelmaan pikainen ratkaisu?

epäiltyä.ei.löydy

Mulla on Sims 4 Duunipäivä ja simi on poliisiuralla. Sillä on työtehtävänä pidätä epäilty. Epäillyn tuntomerkit on: Nuori aikuinen, nainen, shortsit jalassa, takki päällä, materialisti ja vaaleat hiukset. Ongelma on että sellasta epäiltyä ei ole siellä paikassa jossa se olevinaan on nähty! Oon monena simin työpäivänä sitä etsinyt, tuloksetta. On tullu monta sellasta simiä vastaan joka täyttää noi epäillyn tunnusmerkit, mutta niillä on joko mustat tai ruskeat hiukset! Eihän toi simi etene uralla jos epäiltyä ei löydy! x(

3

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simahtanut

      Pikaisia - ei välttämättä hyviä - ratkaisuja:
      1) Pidätä summissa joku ensimmäisistä paikalla näkyvistä. Menetät pari pistettä uralla, jos tuli väärä henkilö, mutta saat uuden tapauksen tutkittavaksi. Tää on mun suosikkiratkaisu. Eivät syyttömät kanna kaunaa - ainakaan pitkään - ja tutustut mukaviin simeihin.
      2) Eroa virasta ja värväydy uudelleen. Menetät keskimäärin vain yhden tason ja kiusallinen tehtävä katoaa.
      3) Korjaa peli. On auttanut joskus jollakin pelaajalla.
      4) Huijaa tehtävä suoritetuksi. Ohjeet siihen löytyvät netistä.

      Selitys - ei välttämättä oikea, mutta selitys kuitenkin:
      Pelin toiminta ei ole aina virheetöntä. Sadat pelaajat ovat kertoneet toistuvasti siitä, ettei kuvauksen kaltaista rikollista löydy paikalta vielä useamman päivänkään etsintöjen jälkeen. Silti joku täysin kuvauksesta poikkeava paikallaolija voi osoittautua syylliseksi.
      Johtopäätös: Peli (TS4) antaa simille merkinnän "epäilty" ja luo tuntomerkit. Toisinaan jokin menee pieleen ja tuntomerkit ovatkin esimerkiksi jostain aivan toisesta simistä. Saatuaan ilmoituksen suoritetusta tehtävästä (tai ainakin jostakin päättyneestä toiminnosta) peli poistaa "epäillyn" merkinnän simin kohdalta. Hieno juttu, rikollisesta tuli kunnon kansalainen. Ei peli ymmärrä pelaajan tuntemuksia. Sille johtolangat, valokuvat yms. ovat tärkeitä eri syistä kuin pelaajalle. Niitä pitää kyllä olla, mutta esimerkiksi aivan toisesta tehtävästä peräisin olevat rikospaikkakuvat ja näytteet kelpaavat seuraavan pidätysmääräyksen "laillistamiseksi". :)

    • Lolalila

      MÄ latasin simsin ja yritin luoda tyypin mutta se pyytää jotain salasanaa mitä teen kun siinä ei ole tyypinluomis nappia😫

    • Simahtanut

      "MÄ latasin simsin ja yritin luoda tyypin mutta se pyytää jotain salasanaa mitä teen kun siinä ei ole tyypinluomis nappia😫"

      Jos kyse on The Sims 4 -pelistä, niin sen asentamiseen ja rekisteröintiin tarvitaan Origin™-sovellus ja EA-tili. Semmoiset rekisteröinnit tarvii tehdä ekana (ja laittaa salasana ja tunnus talteen, etteivät unohdu) ja niiden onnistuttua pääsee sitten luomaan simejä ja muutenkin pelaamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe