Lapsillani on molemmilla Huawei mediapad T10 tablettikoneet. Takuu 2 vuotta. Toinen hajosi n 2kk ennen takuun loppumista (piirikortti hajosi). Tämä korjattiin. Toinen kone hajosi 1 kk takuuajan umpeuduttua, ei korvannut mitään, vaikka sama vika (tyyppivika). Samalla otettiin vielä maksua 35€ tarkistuksesta...korjaus olis maksanut 150€ eli lähes tabletin hinnan. Huonoa reklamaation hoitoa Huaweilta. Pitää sanoa kaikille, että jättäkää kyseiset vehkeet kauppaan, kun ei jälkihoito pelaa.
Huawei ei korvannut tyyppivikaa
Huuvei
3
199
Vastaukset
- PPAP22
yhteys näissä tapauksissa viranomaiseen. kyllähän oletus on se, että myös tablet kestää tovin takuuajan jälkeenkin.
- debiantestingxfce
Meitin murkku on hajottanut pudottamalla 4 älypuhelinta, ei tulisi mielenkään hommata taulutietokonetta. Muksu onkin saanut minun vanhat pöytäkoneet ja uusin rakenettiin myymällä vanha ja vain 70 euroa piti laittaa lisäá että sai rakennettua aivan uuden koneen.
- huonoja-ovat
Kurjia on tabletit. Ei pidä kenenkään hankkiman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913105
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652653- 2032240
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041519
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089