Jussin Kauppa

878674566566

Rakennettiinko Jussin Kauppa -kiinteistö nopeammin kuin purettiin? Tuossa ohiajaessani tuli vaan mieleen, että siinähän purkutyömaa olisi ollut nähtävyys myös turisteille. Paikkakunnan ukot näyttivät mallia päivystäen työmaata. Hehejejhejh

50

3679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfdhgjtdksrhszehe

      Työnvieruksija höpisee.

    • Missärahat

      No ootpa Saatanan utelias. Taidat olla niitä puliukkoja jotka s marketilla pummaa. Pitää yrittää jättää sulle seuraavalla kauppa reissulla tippi et saat ostettua edes yhden oluen.

      • kerruubi

        Siellä ovenedessä ritilän alla näyttäisi olevan kolikoita, no se vaatisi kuitenkin vaivannäköä joten unohtaa pois vaan.


    • torillatavataan

      Noh,se venähti pikkuisen,kun samalla pidettiin sukuseurat,scania näyttely,sekä
      ransetissa istumisen suomen mestaruus kisat(tuloksia ei saatavilla vielä).

    • Hirvonenmarkku

      Poltin palagan

      • Punahonka

        Voisiko tuosta ransetista istumisesta päästä guinnessin ennätykseen?


    • kalleoja

      Tulipa tuossa mieleen jotta milloinka se rakennus oli rakennettu.
      Ja Jussi ja Orvokki ko sen rakensi /rakennutti?

    • TeboilinParlamentti

      Oli varmaan 50-luvulla, Jussi ja Orvokki kait sen rakennutti. Lisäsiipi oli myöhempää tekua.

    • Mistäpätuontietää

      Mullon semmonen muistama, että kauppaketju sen on rakennuttanut ja kauppiaat joskus ostaneet kiinteistön itselleen

    • Varotus
      • persiestäkään

        No eipä ollut paljo persiestään tuo linkki. Ja ei liity keskusteluun.


      • ruuma

        Sinä ''varotus'' vissiin paskahousussa kirjoitit tuon, kun pelkäsit?


    • KatselinPusikosta

      Hyryllä käydään ransetissa kiksauttamassa naapurin emäntää jossain lähialueen mehtäautotien mutkassa. Siihen se sopiikin hyvin.

    • ArkisetAromit

      Pojan kanssa olimme marjastamassa murtovaaralla, kun hän huomasi pusikossa naiskentelevan pariskunnan.
      -Mitäs tuolla tehdään, kysyi poika
      -No... siellä tehdään uutta ihmistä, vastasin
      -Niinpä tosiaan ja nyt porataan siis persereikää, tuumasi poika

    • Punanaama-apina

      Joko purettu?

      • 373763637

        On se purettu. Nyt siihen tulee paljon parempi paikka päivystää Pajero/Golf -pariskunnalla ja mitata päivästä toiseen kulkijoita. Oon aatellut että sehän ässä voisi maksaa siitä jotai ku jaksaavat olla pitkiä aikoja kytiksellä. Ei pelkkää ässäkorttia tarvisi tutkia.


      • Tyytyyyyt
        373763637 kirjoitti:

        On se purettu. Nyt siihen tulee paljon parempi paikka päivystää Pajero/Golf -pariskunnalla ja mitata päivästä toiseen kulkijoita. Oon aatellut että sehän ässä voisi maksaa siitä jotai ku jaksaavat olla pitkiä aikoja kytiksellä. Ei pelkkää ässäkorttia tarvisi tutkia.

        Tää on totta, ei hitto ku naurattaa. Oon kattonu et mitö nää tyypit on ku aina päivystää siinä.


    • Vitjsmunat

      Huomattu on pajero golffi pariskunta, istuvat kyttäämässä päivät pitkät entisen palagan parkkiksella, eivät älyy ees hävetä, kaikkiha niille jo nauraa

    • KukaKiehnääTontillasi

      Pankaas vielä vähän rekkareita tänne niin saadaan selville... :)

    • LpOiIIkååköl

      Eipä näy enää golffia eikä pajerua...

      • Ärrrkiooski

        Liekö viesti mennyt perille :)


      • kfkdkdkfjf

        tais tää pariskunta olla taas kytiksel tos ku kajaanist tulin mut pitää olla tekemistä näilläki


    • Paskaaniskaakerjä

      S marketin pummit vois kieltää kerjäämästä, harri, katajan make, kivelän jari, pahin on harri, sit make joka seuraa kaupas ja leimaa kamuiksi tuntemattomii, kivelää riittää ku vetää avokämmenel naamaa, se uskoo siitä, harri kerää säälii ku käsi rikki, mitä meni tappelee edesmennee romppasen kaa,,,kolme tolppaa saukkoniemee ja niihi roikkuu harri make ja jari, sit päästään loisista eroon, vitun kyrvänsyylät

      • Anonyymi

        Ei sitä kannata. Tulee vielä aika kun kainolla muistellaan heitä kuin askoa konsanaan. Vanhan kansan sankareita


    • kookauppias

      Minä se olen ostanut näille kavereille kaljatölkit, ettei päivystäminen ihan turhaa olisi. Mukava seurata kun ne pörrää humalassa, ovat oikein hyrskän mannekiineja.

    • Ihminennn

      Jokainen elämä on tärkeä. Jokainen ihminen vain elää hetken sen,
      sen minkä kohtalo on hälle määräävä.

    • Ami_Rossi

      No mikäs pariskunta se murtovaaralla vaeltaa? Toinen ajaa pakulla parkkiin ja toinen lenkkeilee perässä. Sitten naija rapsautetaan pakun peräkontissa niin että kumi käryää. Ja puolisot on epätietoisia että missä se toinen on...

      • Ihmekyylä

        Huolehippa ihan omia asioita ja kulkemisiasi niin hyvä tuloo.


      • Byähähäääää

        Osui ja upposi!


      • Antakaaarauha

        Oot vissiin kateellinen kun joku osuu ja upottelee kun taas sinä ilmeisesti et.


      • Anonyymi

        Voi jeesus että sulla on älytöntä keskenkasvuisten kakaroiden juttua. Yritä edes hävetä?? Aikuinen???


    • paikkakuntatietoutta

      Missä on murtovaara?

    • tarkkasilmäinen

      No nyt täytyy alkaa seurata minne se ukko sillä pakulla aina karkaa,taidanpa laitta riistakameran varkaiten siihen autoon,vielä minä narautan tuon ukko raasun.

    • NakuPaku

      Minusta ei ole korrektia tulla kuikuilemaan autooni, koputtelemaan kylkiin ja potkimaan renkaisiin...

    • Juosi
      • Ami_Rossi

        Just tuolleen se ransetti hytkyi siellä kuhveikon reunassa!


    • 0654

      Ompa todella ala-arvoista hyryläisten kirjoittelu. Olipa miten hyvä, asiallinen aihe niin aina retostelijat, joista ei ole muuhun, pilaavat jutun. Vähissä on itseää viisaaksi luulevilla puheaiheet.

    • piänsilmällä

      Seuraan jokatapauksessa onko minun ukko ja missä jos on niin se on loputtava justiin

    • NaarasPuuma53

      Pannaanpa hyrylle puumavahti pystyyn ja aletaan vahtimaan ukkojamme 24/7! Kokoonnutaan helatorstaina iskulle suunnittelemaan asiaa! Kiikarit, kamerat ja lenkkeilykamppeet mukaan. Jos jollakulla on drone käytössä niin se kanssa mukaan!

    • yhteistuumin

      Kyllä olen sammaa mieltä,kaikki mukaan laitetaan ukot kuriin.

    • Hyryn_Puumat_ry

      Jo löytyi yksi! Oli lempo poron kanssa parittelemassa louhenvaaran kupessa. Vaan lähti se siitä, kun ripsittiin vitalla kintuille. Poro jäi vähän haikeana perään kahtelemmaan...

    • N.O.Aisankannattaja

      Honkavaarantie on noussut uusimmaksi syrjähyppyjen kikapaikaksi hyrskällä. Siellä lietejokivarressa on mukavia parkkipaikkoja, jossa sopii pistää meisseliä mekkoon.

      • Anonyymi

        Viime syksynä ei keretty yhen rouvan kanssa honkavaaralle asti. Siinä soranottopaikan takana heti oli meidän ottopaikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime syksynä ei keretty yhen rouvan kanssa honkavaaralle asti. Siinä soranottopaikan takana heti oli meidän ottopaikka.

        Oliko Jussinkaupan purkajan emäntä


    • puskapetteri

      Käy optikolla,olin kyllä vaan tumputtamassa.

    • Anonyymi

      Ns. Jussin kauppa purkautui aika nopsaan, kun se paloi muutama vuosi sitten.

    • Anonyymi

      Jussin kaupassa oli ennen vanhaan mainos "Jussissa ei munista kiskota" Oli kananmunat tarjouksessa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe