Hotelli Cello kokemuksia

Jouko64v

Olisi kiva kuulla.Tuli tilattua vaimolle ja itselle matka sunnuntaille 12.2 .Uima-allastahan siinä ei ole eikä taida olla parvekkeitakaan :).Lisäksi jos olen oikein ymmärtänyt niin Patongilla ei ole enää aurinkotuoleja.Kiitos etukäteen

3

366

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gustavx

Hotellin toisella puolella on kauppa ja toisella apteekki(viag....;-)). Älä odota liikaa hotellilta. Mielenkiintoisia kauppoja löytyy kun kävelee sisään!!. Itse en taida enää koskaan majoittua siihen hotelliin. Kyllä siinä pärjää!!!.

• Cellona

Allasta ei ole, eikä hissiä. Hyvin pieni parveke. Toisin kuin Aurinkomatkat väittää, niin vastaanotossa ei ole suomenkielistä henkilökuntaa. Henkilökunta koostuu lähinnä Burmalaisista työntekijöistä. Respan nuori herra Lee, on kuitenkin mukava ja asiansaosaava. Internet toimi huoneessa hyvin. Hotellia vastapäätä pari baaria, muuten aika rauhallinen paikka.
      Iltaisin läheisellä aukiolla on ruokamarkkinat, jossa kannattaa käväistä maistelemassa paikallista pöperöä. Näytät vain sormella mitä haluat ja kuinka monta, niin grillaavat ne valmiiksi. Kaikkea löytyy mustekaloista jäätelöön. Bangla Roadille lyhyt matka, vain kahden vilkasliikenteisen tien yli rantaan päin.

• Eta2

Aloittajalle kysymys. Millainen hotelli oli, henkilökunta, huoneet, ympäristö ? Aiotteko käydä kohteessa/hotellissa vielä uudestaan ? Kiitos vastauksesta mikäli näette tämän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      419
      1861
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      150
      1207
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      90
      1131
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      111
      1110
    5. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      67
      1103
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      168
      937
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      100
      773
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      701
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      689
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      664
    Aihe